-
Branża deweloperska a reklama w Internecie
... korzysta z reklamy w Internecie. Zostanie też pokazane, jaki udział ma w tym branża SEO/SEM. Dane, które zostały wykorzystane w tekście pochodzą z badania przeprowadzonego w marcu 2013 roku na próbie 20 przedsiębiorstw deweloperskich z Warszawy przez CeBRiS. (CATI,). 7 na 10 ankietowanych deweloperów reklamuje się w Internecie Celem działań ...
-
Wydatki na reklamę: Polska i świat 2013
... w Internecie wzrosły o 15,1%, a w latach 2013–2015 będą rosły o 14% rocznie. Reklama display (której szeroka ... Internecie rosną głównie kosztem prasy. Między 2002 a 2012 udział Internetu w globalnym media miksie wzrósł o 15 p.p., podczas gdy udział dzienników spadł o 12 p.p., a magazynów – o 5 p.p. ZenithOptimedia przewiduje, że reklama w Internecie ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2013
... w Internecie wzrosły o 16,1%, a w latach 2013–2015 będą rosły średnio o 15% rocznie. Reklama display (której ... Internecie rosną głównie kosztem prasy. Między 2002 a 2012 udział Internetu w globalnym media miksie wzrósł o 15 p.p., podczas gdy udział dzienników spadł o 12 p.p., a magazynów – o 5 p.p. ZenithOptimedia przewiduje, że reklama w Internecie ...
-
Sektor TMT - prognozy 2013
... 2013 r. na świecie nadal w użytku będzie aż 1,6 mld komputerów osobistych” – wyjaśnia Jakub Wróbel, Starszy Menedżer w Dziale Konsultingu Deloitte. Coraz częstsza obecność w Internecie ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2013
... umiarkowanym tempie. Największym motorem wzrostu w Polsce jest obecnie reklama graficzna, która zwiększyła swą wartość o ... rotacji, między innymi na pozycji lidera. W roku 2013 została nim motoryzacja, która pozyskała 16% ... budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników ...
-
Reklama leków nie trafia w target?
... – z 4,54% w 2013 roku do 10,06% w 2014 roku. Reklama w magazynach to 5,48% (niewielki spadek o niecały procent w stosunku do porównywalnego okresu 2013 r.). Marginalne ... przekazu i edukację konsumenta (po kontakcie z reklamą telewizyjną osoba szuka informacji w Internecie – marki powinny ten efekt wykorzystywać; często jednocześnie konsument ogląda ...
-
Jak rozreklamować warsztat samochodowy w Internecie?
... , zgodnie z którym wydatki na reklamę w internecie rosną najbardziej dynamicznie (56 proc. wzrost w stosunku do roku 2013). 20 tysięcy reklamodawców Branża motoryzacyjna to nie ... . Musisz znać swojego klienta Aby mówić o sukcesie kampanii w wyszukiwarce, reklama musi trafiać do odpowiedniej grupy docelowej realizując ustalone cele. Założenia te, ...
-
Reklama online, którą odbiorca polubi
... pojawia się nam reklama, której treść ma znajomy kontekst – wprost bowiem może nawiązywać do tematu, których jeszcze wczoraj poszukiwaliśmy w Internecie. Można bowiem dobrze komunikować ... midroll i postroll (według raportu AdMonitor Gemiusa za trzeci kwartał 2013 roku). Formaty wideo charakteryzują się wysokim zaangażowaniem użytkownika w przekaz, ...
-
Reklama zewnętrzna czarnym koniem rynku w 2023 roku
... internecie (nie uwzględniając wydatków na ogłoszenia) wyniosła prawie 5,3 mld zł, co oznacza wzrost o 8,6% rok do roku. Ponadto udział internetu w rynku reklamy wzrósł do 44,2%, a różnica między udziałem internetu a telewizji wyniosła 5,3 punktów procentowych. Najszybciej rosła reklama video – o 20,4%, wolniej w wyszukiwarkach – o 11,2%, a reklama ...
-
Reklama kontekstowa 2012
... SEM w 2012 roku wyniósł 35,3%, można oszacować, że reklama kontekstowa stanowi 9,44% budżetów reklamowych w polskim internecie. Tym samym można wyestymować, że polski ... Badanie eksperckie zostało przeprowadzone metodą CAWI na przełomie kwietnia i maja 2013 roku. Odpowiedzi udzielali przedstawiciele agencji i domów mediowych realizujących kampanie ...
-
Halloween 2013 w Internecie
... wszystkie je można znaleźć na Facebooku. Jak wynika z badania IMM, od 1 do 30 października 2013, pojawiło się ponad 2 tys. wzmianek o Halloween więcej niż w analogicznym okresie ... , niegasnących wkładów czy wieńców. W tym czasie królują głównie gazetki sklepowe i reklama outdorowa. Pośród nich wszystkich pojawiają się też takie perełki jak polska ...
-
Reklama online: w Polsce banery przegrywają z rich media
... np. jeśli dana reklama zanotowała 5 kliknięć przy 1000 wyświetleń, jej CTR wynosi 0,5 proc.). Dane firmy Gemius za II i III kwartał 2013 roku wskazują, iż o ile ... trendów w reklamie mobilnej. Raport bazuje na badaniach skuteczności prowadzonych w Internecie kampanii reklamowych (gemiusDirectEffect) oraz danych pochodzących z narzędzia służącego do ...
-
Reklama natywna w grach scenariuszowych
... 2013” wynika, że robi to 64 proc. świadomych posiadaczy urządzeń mobilnych. Polski startup, jakiego jeszcze nie było To właśnie w kierunku kanału mobilnego zwraca się rosnąca uwaga reklamodawców, a systemem, który ma sporą szansę powodzenia jest reklama ... scenariuszowych Towemade. Oczywiście w internecie dostępne są serwisy społecznościowe ...
-
Branża e-commerce a Gwiazdka 2013
... powiedzieć, iż e-handel rozpoczyna coraz więcej sklepów z branż dotąd słabo reprezentowanych w internecie, dla których sezonowość ma inny przebieg niż w tych, najbardziej popularnych. To ... popularności, w tym roku jest reklama online (ponad 49%) wynik ciut mniejszy niż w 2012 roku. Na trzeciej pozycji w 2013 roku znajdują się newslettery prawie ...
-
Reklama telewizyjna odrabia straty?
... 54 minuty w 2013 r.) i na dodatek ograniczają konsumpcję telewizji bardziej niż ich rówieśnicy w Wielkiej Brytanii, Niemczech i Włoszech. Cyfryzacja silnie wchodzi również do Polski, czego wynikiem jest istotny wzrost znaczenia mediów elektronicznych, jak również przechodzenie do konsumpcji treści dostępnej w internecie, wykorzystując do tego ...
-
Rynek mediów i reklamy 2014-2018
... latach będą rozwijały się segmenty rynku związane z technologiami cyfrowymi, w szczególności reklama w Internecie (15,2%), dostęp do Internetu (7,5%) oraz gry wideo (7,8%). Na ... w Polsce i na świecie Wartość globalnego rynku prasy (wydatki konsumentów oraz reklama) w 2013 r. wyniosła 154 mld USD, co oznacza spadek w porównaniu do roku poprzedniego o ...
-
Wydatki na reklamę spadną o 6 procent
... Internecie rosną głównie kosztem prasy. Między 2002 a 2012 udział Internetu w globalnym media miksie wzrósł o 15 p.p., podczas gdy udział dzienników spadł o 12 p.p., a magazynów – o 5 p.p. ZenithOptimedia przewiduje, że reklama w Internecie ... w Internecie. ZenithOptimedia przewiduje, że w 2013 roku wartość wydatków reklamowych w Internecie przewyższy ...
-
Rynek mediów i reklamy 2013-2017
... cyfrowymi, czyli dostęp do Internetu, reklama w Internecie oraz gry wideo. W prognozowanym okresie 2013–2017 r., rynek reklamy w Polsce będzie rósł w średniorocznym tempie 3,9% CAGR, napędzany głównie przez wzrost reklamy internetowej średniorocznie o ponad 10% CAGR. W 2017 r. reklama telewizyjna utrzyma dotychczasową dominującą pozycję, stanowiąc ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce spadną
... jest wzrost – o 2,8% w 2013 i o 2,3 ... reklama w wyszukiwarkach (prognozowany wzrost – 15% rocznie do 2014) i reklama ogłoszeniowa (6% rocznie). Wydatki na display stanowiły w 2011 roku 36% wydatków na reklamę w Internecie. Analitycy ZenithOptimedia przewidują, że do 2014 te proporcje wzrosną do 40%. ZenithOptimedia przewiduje, że reklama w Internecie ...
-
Wydatki na reklamę będą spadać
... Internecie rosną głównie kosztem prasy. Między 2002 a 2012 udział Internetu w globalnym media miksie wzrósł o 15 p.p., podczas gdy udział czasopism spadł o 12 p.p., a magazynów – o 5 p.p. ZenithOptimedia przewiduje, że reklama w Internecie ... Internecie. ZenithOptimedia przewiduje, że w 2013 wartość wydatków reklamowych w Internecie przewyższy wydatki ...
-
Rynek mediów i reklamy 2009-2013
... reklama video i w wyszukiwarkach nie będą aż tak dotknięte negatywnymi skutkami w globalnej gospodarce. Zdaniem ekspertów oczekiwane ożywienie gospodarcze doprowadzi do powrotu dwu-cyfrowego wzrostu w latach 2012-2013. Wzrost ilości szerokopasmowych łączy internetowych będzie kluczowym czynnikiem napędzającym rozwój promocji w Internecie ...
-
Na zakupy online wydajemy 20 razy mniej niż Brytyjczycy
... czymś naturalnym, to nie wydajemy zbyt dużo w internecie. Rekordzistami są Brytyjczycy, którzy tylko w 2013 roku przeznaczyli na ten cel aż 112 mld euro. ... , by zwiększyć sprzedaż? Czynnikiem, który napędza sprzedaż w sklepach internetowych jest oczywiście reklama. W tej kategorii również przoduje Wielka Brytania, gdzie wydatki na promocję w sieci ...
-
Branża turystyczna a wydatki na reklamę 2014
... Internecie, gdzie ulokowały 29% swoich budżetów marketingowych w 2014 roku. Reklama w tym kanale kosztowała ponad 55 milionów zł (I – XII 2014 r, źródło: Codemedia), a wzrost rok do roku wynosi 27%. Kwota wydana w 2014 roku jest o 11 mln wyższa niż w 2013 ... firmy z tej branży reklama telewizyjna. Jest to kwota o ok. 4 miliony większa niż w 2013 roku. ...
-
Polski Internet a wybór ZUS czy OFE
... z monitoringu social mediów, w okresie od listopada 2013 do lipca 2014, deklaracje typu „zostaję w ZUS” lub ... 2014 r. zabroniona jest reklama zawierająca informacje o OFE lub informacje sugerujące, że reklama odnosi się do ... dziennikarskim pojawiły się również fundusze Warty oraz PKO BP. W internecie oprócz doniesień i depesz agencyjnych (np. biznes. ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy IV kw. 2014
... reklama online. ZenithOptimedia prognozuje, że w tym roku globalne wydatki na reklamę w Internecie wzrosną o 16,9%, i do 2017 roku będą rosły średnio o 15% rocznie. Reklama display (której szeroka definicja obejmuje poza "tradycyjnym" displayem również media społecznościowe i video online) rośnie najszybciej. Ulepszone formaty sprawiają, że reklama ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2014
... Internecie. W ubiegłym roku wydatki przeznaczone na ten cel wzrosły o ponad 7 procent. To całkiem sporo, a jednocześnie niewiele - wydatki na reklamę mobilną notują bowiem aż trzycyfrowe wzrosty. Największą dynamiką charakteryzuje się właśnie reklama ...
-
Rynek reklamy w I poł. 2014 r.
... , o 100 mln zł więcej niż w analogicznym okresie 2013 roku. Pierwszą trójkę krajobrazu reklamowego uzupełniają branże ... jeden z nich - oddźwięk, jaki dana kampania wywołuje w internecie i mediach społecznościowych. Pod uwagę wzięliśmy głośne ... SWPS Marshall McLuhan twierdził przed laty, że dzisiejsza reklama pełnić będzie w przyszłości rolę podobną do ...
-
Wydatki na reklamę w I poł. 2013r. - sektor finansowy
... reklama grupowa (17%). Jedynym miesiącem, w którym branża odnotowała wzrost inwestycji o 32 mln zł był luty, największy spadek zanotowała w kwietniu (- 42 mln zł). Najwięksi reklamodawcy finansowi w 2013 ... codziennej, 4% w kinie, 4-5% - w magazynach, a 7,6% na outdoorze. Nie należy zapominać o Internecie. Chociaż w dalszym ciągu to medium nie jest ...
-
Rynek reklamy i mediów w I poł. 2014 r.
... były niezwykle aktywne i zwiększyły swoje inwestycje reklamowe o 12,1% wobec I półrocza 2013. W pierwszej połowie roku bardzo silnie reklamowane były różnego rodzaju ... należeć do telewizji i Internetu, a także radia. Najbardziej stabilnie zachowuje się reklama w Internecie, a formatem reklamy, który stanowi czynnik wzrostu tego rynku jest wideo ...
-
Sieci handlowe w mediach II kw. 2014
... internecie i mediach społecznościowych. 104 mln zł, jakie Lidl przeznaczył na promocję w telewizji, radiu i prasie, to kwota rekordowa. Budżet promocyjny tej marki był niemal dwukrotnie wyższy niż wydatki drugiej w rankingu Biedronki. Nawet w gorącym dla reklamodawców czwartym kwartale 2013 ... związana z Dniem Dziecka reklama obniżki cen bananów („W ...
-
Sektor MSP: lepsze czasy na horyzoncie
... jak doradztwo i konsulting, reklama i marketing, konferencje i ... 2013 roku z zastosowaniem techniki CAWI przez Instytut Badań i Analiz. W badaniu wzięło udział 2393 przedstawicieli przedsiębiorstw, które są zarejestrowane w jednym z największych internetowych katalogów branżowych – Firmy.net, umożliwiającym kompleksową promocję firm w internecie ...
-
Internet w smartfonie ma potencjał
... są bardzo wysokie. Oczekiwany jest dalszy dynamiczny rozwój rynku wielu produktów i usług mobilnych, takich jak aplikacje, m-commerce i wiele innych. Rok 2013 i kolejne to czas na adaptację dla całego ekosystemu związanego z urządzeniami mobilnymi online. To czas na zaspokajanie potrzeb użytkowników oraz odkrywanie ...
-
Strony internetowe: personalizacja w 4 prostych krokach
... do ich potrzeb. Według badan dotyczących doświadczeń użytkowników z siecią przeprowadzonych w 2013 roku przez firmę Janrain, 74% konsumentów ulega frustracji, kiedy po ... opiera się na ciasteczkach, czyli informacjach na temat naszych poczynań w Internecie zapisanych w pamięci wyszukiwarki. Oprogramowanie jest w stanie rozpoznać czy odwiedzasz stronę ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy III kw. 2014
... 2013−2016 USA powinny przynieść 26% z 87 mld USD, o które zwiększą się globalne wydatki na reklamę. Globalne wydatki reklamowe w podziale na media Najszybciej rosnącym segmentem reklamy jest reklama online. Globalne wydatki na reklamę w internecie ...
-
Wydatki na reklamę jednak w górę
... . Globalne wydatki reklamowe według podziału na media Internet jest wciąż najszybciej rosnącym medium. W 2013 roku globalne wydatki na reklamę w Internecie wzrosły o 16,2%, a w latach 2014–2016 będą rosły średnio o 16% rocznie. Reklama display (której szeroka definicja obejmuje też media społecznościowe i video online) rośnie najszybciej ...