-
Przemysł spirytusowy a gospodarka UE
... rządów narodowych; reklama i marketing podlegają ustawodawstwu UE, ale państwa członkowskie mogą wprowadzać wymogi surowsze od tych unijnych, określających wspólne minimum. RYNEK NAPOJÓW SPIRYTUSOWYCH W POLSCE Struktura branży i rynku, trendy rozwojowe Jak wynika z badań, roczna wielkość produkcji napojów spirytusowych w Polsce wynosi około ...
-
Jak rozreklamować warsztat samochodowy w Internecie?
... nie tylko salony i komisy samochodowe, ale także – warsztaty naprawcze, których w Polsce jest ok. 20 tys. Symulacja przeprowadzona przez Blink.pl, agencję specjalizującą ... niezależnego. Musisz znać swojego klienta Aby mówić o sukcesie kampanii w wyszukiwarce, reklama musi trafiać do odpowiedniej grupy docelowej realizując ustalone cele. Założenia te, ...
-
Jakie trendy w polskim e-commerce?
... , że do sieci trafia co czwarta złotówka wydawana na reklamę w Polsce. Na reklamę internetową najwięcej wydają branże: motoryzacyjna – 20 proc., finansowa – 11 proc., ... też media społecznościowe. Również w nich reklamodawcy są coraz bardziej obecni. W ubiegłym roku reklama w social mediach zanotowała prawie 100 proc. wzrost wydatków. Tomasz Tybon, ...
-
Pójdziemy z Polski na cały świat. Wywiad z Jakubem Zabłockim z X-Trade Brokers DM SA
... centrum OTC w Polsce było to ... Polsce, ale posiadających centralę poza naszym krajem, najczęściej na terytorium państwa, w którym regulacje są bardzo luźne. Uważam, że klient powinien mieć możliwość zapoznania się z ofertą firmy poprzez reklamę. Reklama musi jednak informować dokładnie o produkcie, o ryzyku, nie może zniekształcać oferty. Reklama ...
-
Zakaz reklamy piwa nic nie zmieni?
... więcej, bo 7 proc. jest zdania, że gdy z ekranów telewizyjnych zniknie reklama piwa, w Polsce spadnie odsetek osób uzależnionych. Dwie piąte respondentów (42 proc.) twierdzi, że ... (46 proc.) alkoholu spożywanego każdego roku w Polsce. Jak pokazują wyniki badania modeli picia napojów alkoholowych w Polsce przeprowadzonego w tym roku przez CBOS, osoby ...
-
YouTube: najpopularniejsze kanały markowe w 2014 r.
... McDonalds Polska (88%), Link4 (81%) i LG Polska (80%). Wśród dominujących w Polsce społeczności markowych na serwisie YouTube największą liczbą subskrybentów mogą ... Wysoko w rankingu znalazły się również kampanie PZU (Wybierz najmocniejszą cechę Thora), reklama kredytut hipotecznego Eurobank (Piotr Adamczyk na joggingu) oraz kampania Avon Polska ...
-
Marketing: trendy i wyzwania w najbliższej przyszłości
... 23% - Personel 22% - Reklama 18% - Technologia 16% - Treści (kontent) 15% - Wydarzenia i sponsoring 6% - Inne SEKTOR B2B 20% - Reklama 16% - Technologia 16% - Treści (kontent) 15% - Marketing ... angażują nie tylko klientów, ale i siebie nawzajem. 72% działów marketingu w Polsce wprowadza nowe zasady dotyczące pracy zdalnej. W marketingu chodzi o DANE ...
-
Insight konsumencki - skuteczne działanie marketingowe?
... zna- leźć, zrelaksować się, dobrze poczuć… Ta reklama przełamywała konwencje, bo wcześniej reklamy piwa w Polsce w większości pokazywały tylko "szorstką męską przyjaźń" i "męski" świat. Dopiero ciepła, emocjonalna reklama Żubra wywindowała to piwo do grona jednej z najczęściej wybieranych marek piwnych w Polsce. Co zagraża przekazowi Gerald Zaltman ...
-
Polski e-commerce rośnie najszybciej w Europie
... 12 miesięcy działalności nowego biura zanox wynika, że liczba wygenerowanych transakcji w Polsce rosła w trzycyfrowym tempie, w porównaniu do analogicznego okresu w roku ubiegłym. ... rynkiem zanox w Europie od 2 lat. Obecna skala napawa ogromnym optymizmem – reklama afiliacyjna dla wielu naszych partnerów jest głównym kanałem pozyskiwania klientów i ...
-
Polskie sklepy internetowe zamknięte na obcokrajowców?
... zakupów u e-przedsiębiorców spoza swojego kraju. Trend ten widoczny jest również w Polsce - statystyki Izby Gospodarki Elektronicznej E-commerce Polska potwierdzają, że już ... dużo wydają i mało towarów zwracają. Niezależnie jednak od kraju, skuteczna reklama zawsze stanowi czynnik niezbędny do osiągnięcia sprzedażowego sukcesu. Konsumenci niezależnie ...
-
Femvertising. 8 sposobów na reklamę, którą pokochają kobiety
... do kobiet, pojawił się w 2014 roku i szturmem zawojował świat reklamy. W Polsce dopiero powoli się rozkręca, ale w Stanach Zjednoczonych możemy podziwiać prawdziwy ... i wymowna . 4. Obal stereotypy Always - #LikeAGirl Najsłynniejszy chyba przykład dobrego femvertisingu to reklama Always #LikeAGirl. To od niej właśnie zaczęła się fala popularności ...
-
Masz smartfon z Androidem? Uważaj na Android/FakeAdBlocker
... bankowego ofiary. Przypadki instalacji bankowego trojana Cerberus zostały zanotowane także w Polsce. Jak działa Android/FakeAdBlocker? Badania telemetryczne przeprowadzone przez badaczy ESET pokazały, że od ... nazwie „Your File Is Ready To Download.apk.”. W obu scenariuszach reklama typu scareware lub trojan Android/FakeAdBlocker jest dostarczana za ...
-
Reklamy powinny być cool
... Reklama zrobiła tak duże wrażenie, że pewien fundusz emerytalny ukradł pomysł na film o trenowaniu przedstawicieli handlowych. A to dlatego, że przedstawiona w reklamie wizja świata nadzwyczaj dobrze wpisuje się w nurt stylu cool – wyprany z nadmiernych emocji, a jednocześnie z silną dominantą dobrej zabawy, najlepiej kosztem konkurencji. W Polsce ...
-
Studia podyplomowe - gdzie i za ile?
... dokładnych danych, dotyczących pozycji zawodowej oraz wynagrodzeń tej grupy pracowników w Polsce. Jak sugerują globalne badania, absolwenci MBA mogą oczekiwać wzrostu ... cykl studiów (od 2 do 4 semestrów). Najmniej kosztuje zarządzanie w oświacie, najwięcej - marketing i reklama. "Wybór kierunku studiów musi być przemyślany. Warto, aby już w chwili ...
-
Gemius: rynek internetowy w 2006r.
... głównie Internetu i telefonu, wykorzystywało w 2006 r. blisko 2/3 przedsiębiorstw w Polsce. Najbardziej powszechną formą marketingu interaktywnego była komunikacja mailingowa, stosowana w 8 na 10 firm wykorzystujących marketing interaktywny. Inne popularne działania marketingowe to reklama internetowa w formie banerów, layerów itd. (57 proc.) oraz ...
-
Analiza otoczenia biznesowego firmy
... Z informacji czerpanych z gazet finansowych wynika, że już trzecia znana firma odzieżowa w Polsce jest zagrożona ogłoszeniem upadłości. Jeśli dzisiaj ktoś weryfikuje ten segment, ... Stereotyp reklamowania do wszystkich ewidentnie przekłada się na stwierdzenie, że to reklama do nikogo! Powyższą wiedzę można zdobyć na różne sposoby: obserwować własnymi ...
-
Bloki reklamowe oglądane niechętnie
... reklamowego. Ipsos podaje, iż jednym z powodów występowania zjawiska zappingu w Polsce jest reakcja na ogólny poziom reklam emitowanych w polskiej telewizji, ... że produkt, nieobecny w telewizji, jest dużo słabiej rozpoznawany na półce w sklepie. Reklama telewizyjna mocno buduje i utrzymuje świadomość produktów i marek (tzw. Equity). Brak marki ...
-
Slogany reklamowe: namawiają, lansują, sprzedają
... zmienia. "Zawsze tam, gdzie Ty - Hyundai" "Wiesz, co masz - Volkswagen" Reklama to oddziaływanie na zmysły i emocje. Slogany reklamowe często do tego się ... wymiar skody" Skoda Fabia - „Hatchback z klasą” Skoda Octavian - „Najchętniej wybierane auto w Polsce” Skoda Yeti - „Do miasta i na bezdroża” Superb – „Wyjątkowa przestrzeń wewnątrz” Skoda Citigo ...
-
Dlaczego LinkedIn zarabia?
... serwisu na świecie przekroczyła 300 mln. To dobry czas na podsumowania. W Polsce notujemy już ponad 1,7 mln użytkowników (1,2 mln aktywnych, z czego 30 proc. to ... wspomniany pan X również miałby możliwość znalezienia konkretnej osoby. Docieraj do decydentów! Reklama na LinkedIn Mówi się, że Facebook, dzięki ogromnym możliwościom panelu Facebook Ads ...
-
Oferty turystyczne same znajdą klientów
... tradycyjne reklamy internetowe. – Reklama osobista może również ... reklama osobista trafia do użytkownika bez względu na to z jakiego urządzenia korzysta: komputera osobistego, tabletu czy urządzenia mobilnego. Rozwój narzędzi umożliwiających analizę dużej ilości danych jest widoczny przede wszystkim w Europie Zachodniej i USA. Jednak również w Polsce ...
-
Wyszukiwanie lokalne napędzi sprzedaż w m-commerce
... Według raportu Our Mobile Planet, aż 90 proc. posiadaczy smartfonów w Polsce wyszukuje za ich pomocą lokalne informacje. Firmy nadal niezbyt ... mobilnych, firmy działające lokalnie mogą skorzystać z reklam dedykowanych smartfonom i tabletom. Reklama zgodna z miejscem i potrzebami Wykorzystanie rosnącej popularności wyszukiwania lokalnego, może być ...
-
Jak osiągnąć sukces w e-commerce?
... , e-pasaże oraz zagraniczni gracze myślący o rynku Europy Centralnej i Wschodniej, w tym Polsce. Całości dopełnia intensywnie rozwijający się handel transgraniczny, którego wartość ... offline (95 proc.), e-reklama (93 proc.) czy SEM, czyli reklama w wyszukiwarkach (92%). Relatywnie najsłabsze efekty daje stosowanie personalizacji w przypadku SMS ...
-
Jak polski e-commerce może pozyskać zagranicznych klientów?
... kierowanych będzie do klientów zagranicznych. W Europie Środkowo – Wschodniej, w tym w Polsce, zaledwie 30 proc. – mówi Maciej Wyszyński, dyrektor zarządzający w Europie ... zakupy w sieci, a dodatkowo tych rzeczywiście zainteresowanych kupnem konkretnego produktu. Reklama osobista znajdzie też internautów, którzy w poszukiwaniu danej marki i jej ...
-
5 grzechów głównych w e-marketingu
... komunikaty, w odpowiednim czasie i w odpowiedniej ilości. Taka strategia przynosi wymierne rezultaty – w Polsce średni współczynnik CTR wynosi 0,46 proc.2, natomiast średni CTR kampanii reklamy osobistej – nawet 1 proc., w zależności od branży. Oznacza to, że reklama osobista ma ponad dwukrotnie większą klikalność od „zwykłej” reklamy! Grzech ...
-
Sektor bankowy trzeba odzyskać dla polskiej gospodarki
... ostatnio częsta reklama paru banków zagranicznych, że płacą nawet po 4-4,5 proc. w sześciomiesięcznych rachunkach oszczędnościowych, podczas gdy np. SKOK-i z oddziałami w Warszawie płacą nawet po 6,9 proc. Stale też zdarzają się okazje korzystnego zakupu banków zagranicznych, wobec wielkiej opłacalności działalności bankowej w Polsce warto i je ...
-
Raport specjalny Internet 2003
... 99%. Jest to nieco większa skuteczność niż w przypadku bannerów, mimo iż reklama ta zajmuje mniej miejsca na stronie, a także – mogłoby się wydawać – ... 98 pierwszego dnia roku 2004 ustąpił miejsca w rankingu najpopularniejszych w Polsce systemów operacyjnych wersji XP. Przyczyną rosnącej popularności jest polityka Microsoftu wyraźnie promująca ...
Tematy: -
Skuteczny link sponsorowany
... fakt, że w skali globalnej wykonuje się kilkaset milionów zapytań dziennie (w Polsce, według różnych szacunków, jest to ok. 3-6 milionów), wtedy gwarantowane ... dokładnie określić, dla jakich słów kluczowych czy fraz ma pojawić się reklama. Mechanizmy stosowane przez wyszukiwarki globalne umożliwiają także zdefiniowanie grup adresatów przekazu na ...
-
Sektor MSP: ocena kryzysu
... kondycji gospodarki krajowej czy światowej. Na wyraźnie gorszą sytuację gospodarczą w Polsce w ostatnich 3 miesiącach wskazuje 48 proc. przedsiębiorców. Reprezentują je głównie firmy ... poligraficznych, odzieżowych, spedycyjnych, w firmach eksportowych oraz wielu usługodawców (reklama, audyt, szkolenia). Zaledwie 2 proc. badanych stwierdziło, że ...
-
Polski rynek pracy III-XII 2008
... realizowania swoich planów zawodowych w różnych sektorach. Nie ma w Polsce sektora gospodarki, który zdominowałby cały rynek. W niektórych województwach ... całego kraju, ale w niektórych województwach znaczącą rolę odgrywały też: edukacja, promocja i reklama, marketing i badania rynku, branża hotelowa, branża gastronomiczna, telekomunikacja, FMCG. ...
-
Browary a wydatki na reklamę piwa
... , lokalne browary trzymają się mocno. W latach 2000-2011 spożycie alkoholu w Polsce wzrosło o 30%. Połowę wypijanych napojów alkoholowych stanowiło piwo. Polacy coraz ... 100 mln zł więcej niż rok wcześniej. Jak podkreślają analitycy Equinox Polska reklama w medium telewizyjnym napojów alkoholowych niskoprocentowych dozwolona jest, zgodnie z prawem, ...
-
Tydzień 47/2005 (21-27.11.2005)
... stali o 30% r/r. Za trzy kwartały produkcja stali w Polsce spadła o 23%. Według ekspertów w tym roku produkcja stali w Polsce wyniesie 8,5-8,8mln ton ( w roku ubiegłym 10,6mln ... w PZU, za co Skarb Państwa ma im zapłacić 3,4 mld zł.... Znakomita reklama naszych umiejętności prowadzenia własnych interesów i dbałości o nie! To było echo wydarzeń sprzed ...
-
Mass mailing w małym przedsiębiorstwie
... , aczkolwiek pojawiają się także produkty od samego początku przygotowane w Polsce. Profesjonalne programy do e-mail marketingu udostępniane są w modelu ASP (Application ... usługi firm specjalizujących się w dotarciu do konkretnego klienta o wybranych cechach (reklama targetowana). Warto z nich skorzystać w przypadku gdy nie posiadamy jeszcze własnej ...
-
Polacy i Ukraińcy o Euro 2012
... intensywniejszych działań promujących mistrzostwa za granicą. W Polsce deklaruje tak aż 80% badanych, a na Ukrainie blisko 70%. „Tak duży odsetek osób, które oczekują intensywnych działań promocyjnych Euro 2012 jest wyraźnym sygnałem dla organizatorów imprezy w obydwu krajach. Reklama powinna być postrzegana w kategoriach podejmowanej dużo ...
-
Internetowa Rewolucja w sektorze MSP
... maju 2011 r. Internetowa Rewolucja wyruszyła specjalną ciężarówką w większą trasę po Polsce i odwiedziła aż 18 miast - Białystok, Olsztyn, Elbląg, Koszalin, Szczecin, Zieloną Górę, ... zwiększa się świadomość możliwości wykorzystania Internetu przez przedsiębiorców. Reklama internetowa jest najpopularniejszą, świadomie przywołaną formą promocji firmy, ...
-
Koszty i korzyści z Euro 2012
... tłumaczy Daniel Martyniuk, Starszy Menedżer w Dziale Konsultingu Deloitte. Podczas Euro 2012 w Polsce zostało rozegranych 15 meczów. Miasta-Gospodarze przygotowywały się do tej imprezy od ... największą strefę kibica w kraju. Sporym wydatkiem okazała się również promocja imprezy i reklama miast. Na ten cel miasta przeznaczyły 51 mln zł. Fundusze na ...