-
Wchodzisz w Czarny Piątek? Oferuj konkrety i nie drażnij lwa!
... związanych z zakupem sprzętu – tłumaczy Krystian Fydrych z Atmana, lidera rynku data center w Polsce. Rafał Kuśmider z dhosting.pl podpowiada, że w przypadku mniejszych sklepów ... wydatki na ten segment. Szacuje się, że do 2020 roku to właśnie reklama spersonalizowana zdominuje Sieć. Według statystyk Cloud Technologies wzrosty sprzedaży w ...
-
Freelancer: jak i gdzie znajduje klientów?
... portal do rozliczeń pracy niezależnych specjalistów, w ramach corocznego raportu „Freelancing w Polsce” pogłębił temat współpracy tzw. wolnych strzelców z klientami. Dane dostarczają ... firmy e-commerce (21 proc.). Następnie znalazły się ex aequo marketing i reklama oraz IT i zdrowie z wynikiem 10 proc, natomiast na trzecim media i rozrywka oraz ...
-
Rynek e-commerce: personalizuj ofertę
... rekomendacje odpowiadające profilowi klienta, kolejne 25% zamierza wprowadzić je w tym roku. W Polsce taką formę personalizacji oferty, proponuje dopiero co trzeci e-sklep, wynika ... lub sprzedaż wiązana. Nie wymagają one takich nakładów finansowych jak tradycyjna reklama i są znacznie skuteczniejszymi sposobami budowania więzi z klientem. Informacje ...
-
Sektor MSP: ocena III kw. i prognoza IV kw. 2009
... że ostatnie 3 miesiące tego roku to czas na wydatki reklamowo-promocyjne. Marketing i reklama, utrwalanie marki, maksymalne wspieranie sprzedaży – w te obszary zamierzają lokować ... o stanie firm, które zatrudniają ok. 2/3 wszystkich pracowników w Polsce. Wśród przedsiębiorstw w Polsce 99 proc. to firmy mikro (zatrudniające do 9 osób) i małe (od ...
-
Działania marketingowe a nurt kidult
... Głowa rodziny” czy „American Dad”. Najbardziej jaskrawym przykładem obecności nurtu kidult w Polsce są według mnie longboardy. Ta przyjazna nawet laikom wersja deskorolki ... (według założeń firmy były to matki prowadzące gospodarstwo domowe, a reklama sugerowała brak kompetencji w dziedzinie gotowania). Ten sam mechanizm występuje w przypadku reklam ...
-
Tendencje na rynku pracy specjalistów II kw. 2014
... można za stabilne. Do nich zaliczają się sektory: Energia – ropa i gaz, Reklama, media i marketing, Produkcja przemysłowa oraz Elektronika, a także branża TSL. Konsultanci ... , że tendencje rynku pracy w Europie Środkowo-Wschodniej są podobne jak w Polsce: 65% pracodawców w regionie planuje zatrudniać w ciągu najbliższych 3 miesięcy, a 12% z nich ...
-
Koniunktura gospodarcza wg MŚP IV kw. 2015
... małych i średnich firm o ich opinie odnośnie realiów gospodarczych w naszym kraju. w Polsce. Najnowsze badanie potwierdza, że już kolejny raz z rzędu mieliśmy do czynienia ze ... przedsiębiorstwa: małe; z sektora produkcji; z branż: chemia, edukacja, motoryzacja, reklama i marketing, rolnictwo, turystyka i wypoczynek oraz zdrowie i uroda, a także te o ...
-
Gry mobilne vs Tik Tok. Trwa walka o pokolenie Z
... Z Wprawdzie Facebook czy Instagram to ciągle czołówka najbardziej popularnych mediów społecznościowych w Polsce i na świecie, to jednak pokolenie Z najczęściej uznaje je za przestarzałe, pełne ... skuteczności. Użytkownik zawsze może przesunąć palcem do góry, jeśli dana reklama mu nie odpowiada. Przewagą Tik Toka jest możliwość współpracy z ...
-
Rynek pracy w pandemii. Gorzkie podsumowanie 2020 roku?
... IT, programowanie, internet/ecommerce, HR, łańcuch dostaw czy praca fizyczna, a także marketing, reklama i PR. Szczególne wzrosty przyniosła pierwsza fala pandemii – dwukrotnie lub ... pandemii koronawirusa przyniósł ogromne zmiany dla całego rynku pracy w Polsce, o czym świadczą dane Pracuj.pl. Ogromny wzrost znaczenia pracy i rekrutacji ...
-
Rynek reklamy z największym spadkiem od ponad 10 lat
... r. spadki zanotowały wszystkie media z wyjątkiem internetu. Reklama online wygenerowała wpływy większe o 4,6%. Telewizja i radio straciły odpowiednio 10 ... Komentarz Iwony Jaśkiewicz-Kundery, Chief Investment Officera Publicis Groupe: Wartość rynku reklamowego w Polsce w 2020 r. wyniosła niemal 9 mld zł, co oznacza spadek o 8,6%. Najsłabszymi ...
-
1/3 ofert pracy wymaga kompetencji cyfrowych
... klasy czy ekspertem R&D. W wielu branżach, takich jak np. reklama, marketing, e-commerce czy sprzedaż, wykorzystanie technologii opiera się na mniej ... ze specjalizacji szczególnie związanych z kompetencjami cyfrowymi tworzy nowe szanse dla pracowników w Polsce. Jednocześnie jednak jest bardzo istotnym wyzwaniem w obliczu niepokojących danych o ...
-
Najlepsze Miejsca Pracy Polska 2023: branża IT bez konkurencji
... gdzie pracują. Tak zdeklarowało aż 90% z nich i jest to najlepsza reklama, jaką mogą zrobić swoim firmom - komentuje Marzena Winczo-Gasik, szef Zespołu Culture ... wyróżnione łącznie 102 organizacje z grona Najlepszych Miejsc Pracy™ w Polsce. Partnerami strategicznymi konkursu Great Place to Work® w Polsce są Konfederacja Lewiatan i UN Global Compact ...
-
Zaufanie w handlu elektronicznym
... internetowych są przeważnie bardzo wymagający. Etap rozwoju handlu elektronicznego w Polsce oraz liczba obecnych i potencjalnych klientów sklepów wirtualnych potwierdzają ... pracownika danej firmy aż o 22% zwiększa stopień jej akceptacji. Dla porównania - przeciętna reklama zwiększa ten stopień tylko o 1%. Jak więc widać e-biznes znajduje się w bardzo ...
-
Outsourcing - co to takiego?
... przedsiębiorstwom to głównie: - księgowość - ochrona osób i mienia - reklama i public relations - transport - sprzątanie - obsługa prawna - zarządzanie nieruchomościami - ... "problemem"), ale outsourcing zagraniczny jest faktem i wynika z niego... Więcej pracy w Polsce. Wykonanie wielu usług przez polskie firmy jest dla przedsiębiorstw wywodzących ...
-
Budowanie społeczności w reklamie
... przypadkach wspólnota okazała się kluczem do stworzenia lojalności klientów w sieci. Dobra reklama w blogach zależy od samego bloggera. W USA są już agencje reklamowe, które ... projektami, które osiągnęły sukces. Jednym z bardziej udanych serwisów społecznościowych w Polsce jest na pewno Filmweb, który wypracował własną formułę i który doskonale ...
-
Rozwija się rynek suplementów diety
... wynika z danych IMS Health, firmy badającej rynek farmaceutyczny. Wartość rynku suplementów diety w Polsce wyniosła w 2008 r. ponad 1,1 mld zł, a w 2007 r. - ponad 916 mln zł. ... z o.o. Głównym czynnikiem wpływającym na popularność tego rodzaju środków jest oczywiście reklama i cena, ale nie mniej ważna jest sezonowość. Jesienią najpopularniejsze są ...
-
Konsument w UE ufa reklamom
... , punktualności i prawidłowości realizacji dostaw oraz ochrony interesów konsumentów (reklama, ochrona prywatności oraz jasne i uczciwe warunki umowne). Jednocześnie ok. 2/3 europejskich konsumentów uważa, że sprzedawcy są godni zaufania i respektują przepisy ochrony konsumentów. W Polsce poziom satysfakcji pod tym względem jest zbliżony do ...
-
Bezpieczeństwo dzieci w Internecie
... Trojan.GameThief.Win32.OnLineGames. W sierpniowym zestawieniu szkodliwego oprogramowania najczęściej występującego w Polsce dwie wersje tego trojana pojawiły się na 2 oraz 4 miejscu. Razem ... je do rejestracji w różnego typu portalach, pobierania programów i dodatków. Reklama dźwignią handlu Kolejnym problemem jest spam. Przyzwyczailiśmy się, że ...
-
Polscy deweloperzy a promocja i marketing
... portal RynekPierwotny.com badań wynika, że niemal połowa firm deweloperskich w Polsce (44 proc.) nie korzysta z profesjonalnych analiz rynku nowych nieruchomości. Dane ... nieruchomości (17 proc.). Zaskakująco nisko ocenione zostały targi nieruchomości (4,3 proc.), reklama outdoorowa (4,4 proc.) i mailing (2,2 proc.). Działania marketingowe w radiu są ...
-
Idealny Pracodawca 2013 wg studentów
... 70% z nich chciałoby pracować w Polsce, co jest bardzo wysokim wynikiem w porównaniu do innych krajów. – komentuje Tomasz Krzywicki z Universum w Polsce. Im stabilniej, tym lepiej ... biznesowych najbardziej atrakcyjne branże to bankowość, audyt i księgowość oraz media i reklama. Tym można tłumaczyć wysokie pozycje w rankingu firm, należących do tzw. ...
-
E-marketing: komunikacja online z małym budżetem
... działania sprzedażowe są realizowane kanałami stricte wizerunkowymi jak choćby reklama display (bannerowa), z wykorzystaniem social media czy działań ePublic ... interaktywnego. Książka „E-marketing w praktyce”, SamoSedno, 2013 r., to kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce. Poradnik nauczy cię, jak używać internetowych narzędzi do efektywnej ...
-
Promocja sklepu internetowego: najczęstsze błędy
... Głównego Urzędu Statystycznego, takie narzędzia wykorzystuje już 20 proc. firm działających w Polsce. – Poprzez brak analizy własnych danych sklepy tracą szansę na zgromadzenie istotnych ... danych na temat zainteresowań i upodobań klientów. Jest to tzw. reklama osobista. Według badań przeprowadzonych przez ResearchNow, taki sposób prezentacji oferty ...
-
Do kina czy na film?
... kina lub sieci kin, a nie w serwisach skupiających repertuary wszystkich lokalizacji. Reklama kinowa Aż 1/3 widzów bardziej pozytywnie ocenia reklamy w kinie niż w ... z reklamą na biletach czy promocyjnymi próbkami, ulotkami i naklejkami. ‒ Kondycję kina w Polsce najlepiej obrazuje liczba sprzedanych biletów, która w minionym roku osiągnęła rekordowy ...
-
Sieci handlowe w mediach III kw. 2015
... użytkownicy forów społecznościowych. „Beee #wakacje, a ten #Lidl już psuje wakacje dzieciom. Reklama w #TV „Czas na super fajny powrót do szkoły: i promocja gadżetów.” – ... Lidl i Kaufland, w celu agresywnej ekspansji. Informacja ta zelektryzowała również media w Polsce. W tym samym czasie premier RP Ewa Kopacz zachwalała warzywa w Biedronce, a ...
-
Polska Ekstraklasa – przychody w 2015 r.
... ligi, 73,1 mln PLN. Jednak najważniejszym źródłem finansowania działalności klubów Ekstraklasy pozostaje sponsoring i reklama. Sponsorzy w minionym sezonie wydali na wspieranie klubów najwyższej klasy ... , która, mamy nadzieję, będzie wyznaczała trendy w sponsoringu sportowym w Polsce – mówi Dariusz Marzec, Prezes Zarządu Ekstraklasy S.A. Warto też ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 8/2017
... czy Anglicy, którzy mają również bogate tradycje w szyciu na miarę, w Polsce mogą w zdecydowanie bardziej okazyjnych cenach nabyć garnitur tej samej ... Zbucki. W pozyskaniu zagranicznych klientów pomóc mogą obecność na międzynarodowych tragach, dobra reklama, a także pozytywne rekomendacje dotychczasowych klientów. – Coraz częstsze są tzw. trunk ...
-
Upadłości firm II 2017
... Usługi to jak w poprzednich miesiącach niewypłacalności w sektorach: media i reklama, obsługa i zarządzanie nieruchomości, usługi związane z budownictwem (usługi projektowe ... kupować lekarstwa i wysyłać je za granicę (wykorzystując ich dofinansowanie w Polsce). Upadają zatem, zanim zostaną „namierzone” przez instytucje skarbowe. Rynek bowiem sprzyja ...
-
Polacy nie chcą ograniczenia reklamy piwa
... miałyby wskazywać związek pomiędzy reklamowaniem piwa a jego nadmiernym poziomem spożycia. Zniknie reklama, znikną problemy? Większość (59 proc.) Polaków uważa, że rząd nie ... konsumpcję blisko połowy (46 proc.) alkoholu spożywanego każdego roku w Polsce. Badanie Kantar Public „Opinie na temat akcyzy na piwo w Polsce” zostało przeprowadzone w lipcu ...
-
Programmatic to już 80 proc. reklamy display
... których większość powędruje do prywatnych startupów oraz platform PMP i DMP. Również w Polsce programamatic cieszy się coraz większym zainteresowaniem reklamodawców. Wydatki na display urosną w 2018 r. ... 34 proc., a wartość rynku danych osiągnie 18,2 mld dolarów. Również w Polsce apetyt na dane rośnie z zawrotną prędkością. W 2016 roku nad Wisłą ...
-
12 najciekawszych faktów finansowych nt. mundialu 2018
... tym roku o 7,4 proc. do poziomu 628 mld dolarów – wynika z prognoz eMarketer-a. W Polsce rynek reklamowy może urosnąć, dzięki piłkarskiemu świętu, o ok. 5 proc. – ... dużą skalę będzie wykorzystywana reklama intencyjna, która jest połączeniem danych z wyszukiwarek (search) oraz kampanii display i wideo, dostępna także w Polsce. Fox i Telemundo zakupiło ...
-
Pandemia a biznes: firmy tną koszty i inwestycje
... zredukowało wydatki niezwiązane z podstawową działalnością firmy, w takich obszarach jak marketing, reklama, czy szkolenia, a blisko 40% będzie te ograniczenia kontynuować w kolejnych ... Gutheil. Badanie Przetrwać COVID19 - Wpływ pandemii na działalność firm w Polsce zostało przeprowadzone przez Francusko-Polską Izbę Gospodarczą wśród firm ...
-
Rynek pracy specjalistów I poł. 2021
... rok wcześniej i blisko trzykrotnie wyższy niż tuż przed startem pandemii koronawirusa w Polsce. Co równie ciekawe, w tym samym okresie oferty z tagiem „rekrutacja zdalna” ... specjalizacje związane z branżą kreatywną, np. marketing, media/sztuka/rozrywka, public relations, reklama i grafika – których sytuacja pod względem liczby dostępnych ofert w I ...
-
E-commerce, płatności, marketing, komunikacja - trendy na 2024 rok
... zrównoważone produkty i proekologiczne podejście. Mobile-first i tym razem na serio! Już 63% konsumentów w Polsce wyszukuje oferty zakupowe na swoim urządzeniu mobilnym, a tylko 37% na komputerach i ... oczekiwania konsumentów, oferując spersonalizowane, natychmiastowe i łatwe w obsłudze doświadczenia zakupowe. To przyszłość e-handlu, gdzie reklama i ...
-
Audio marketing w świecie online
... wynikami badań Mood Media, zarówno w Polsce jak i globalnie, ... Polsce, słuchanie podcastów stało się jednym z najczęstszych sposobów na pozyskiwanie informacji i rozrywkę online. Raport "The Power of Audio" od Nielsen wskazuje na 25% wzrost korzystania z asystentów głosowych do przeszukiwania treści online. Raporty branżowe od IAB wskazują, że reklama ...
-
PRZEDsprzedaż - fundament sukcesu w Programie Partnerskim
... ... tak jest, informacji. A dokładniej - informacji o tym, gdzie znaleźć najlepsze łowiska w Polsce (jeśli jeszcze nie wiesz, to w tym przykładzie prowadzisz stronę o wędkarstwie ... 10% internautów. Teraz jest to wstydliwe 0,5% - i ta liczba będzie nadal spadać. Reklama bannerowa ma jeszcze jedną, znacznie poważniejszą wadę - jest REKLAMĄ, w dodatku ...
Tematy: