-
Rynek reklamy w Polsce I kw. 2011 r.
... ubiegłego. Wydatki na pozostałe media spadły. Gazety i magazyny odnotowały spadki o 0,2% i 0,3% w 1kw. 2011 roku do poziomów 143mln i 179mln złotych. Wydatki na kino i ... Najwięcej reklam radiowych wyemitowano w stacjach miejskich i regionalnych. Największą dynamikę wykazała reklama w stacjach krajowych, rosnąc aż o 32% w stosunku do I kwartału 2010 ...
-
Sieci handlowe w mediach I kw. 2014
... dyskontach. Jedną z najczęściej emitowanych kreacji telewizyjnych w badanym okresie była reklama z udziałem Mariana Owerko, szefa firmy Bakalland. W wizerunkowej kampanii, w ... Piotr i Paweł, Netto oraz Real. Z kolei wydatki reklamowe zbadano w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na ...
-
Rynek reklamy w I poł. 2014 r.
... . Wiesław Godzic, medioznawca SWPS Marshall McLuhan twierdził przed laty, że dzisiejsza reklama pełnić będzie w przyszłości rolę podobną do antycznych przedmiotów: wskaże ... . Informacje O badaniu: Wydatki reklamowe zbadano w aplikacji admonit w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na ...
-
Programmatic to już 80 proc. reklamy display
... dolarów, z których większość powędruje do prywatnych startupów oraz platform PMP i DMP. Również w Polsce programamatic cieszy się coraz większym zainteresowaniem reklamodawców. Wydatki na display urosną w 2018 r. o 5,4 proc rdr i wyniosą 460,3 mln dolarów, podczas gdy środki przeznaczone na zakup powierzchni reklamowej w modelu programmatic ...
-
Co shopper ma w koszyku?
... (promocja cenowa, ekspozycja, degustacje itp.), a jaka przed sklepem, czyli typu „pre – store” (reklama telewizyjna, billboardy, eventy itp.). Zdobycie takiej wiedzy umożliwia rozważanie i ... produkty i ich marki, zakupioną ilość i wielkość opakowań, jak również pytania o wydatki nie wyczerpują rzecz jasna całego spektrum zagadnień, jakie można i w ...
-
Wizerunek Polski w rankingu marek narodowych
... nie ma konceptu jak to zrobić. Są deklaracje, milionowe wydatki na badania i projekty. Znana jest reklama Polski z hydraulikiem, ale reklamą wizerunku kraju się nie ... Takie podejście nie jest w naszym kraju ani popularne, ani uznawane za wartościowe. Reklama i działania PR są traktowane za skuteczne narzędzia przekonywania o wartości produktów i usług ...
-
Marketing pod znakiem AI. Poznaj najważniejsze trendy 2017
... % swoich budżetów na kanały, które jeszcze 5 lat temu nie istniały, do 2019 te wydatki zwiększą się do 40%. W ciągu ostatnich 2 lat nastąpiła wręcz eksplozja w używaniu nowych kanałów takich jak reklama video, SMS, aplikacje mobilne, wyszukiwarki płatne i bezpłatne. High performers 12,8 razy częściej ...
-
Cała prawda o marketingu i PR w Polsce
... pracy. Większą dynamikę widać w budżetach - połowa firm posiada środki na wydatki zewnętrzne w tym obszarze i niemal 1/3 zwiększyła kwoty przeznaczone na współpracę z zewnętrznymi ... (71 proc. wskazań) oraz udział w targach branżowych i tworzenie stoisk (63 proc.). Reklama internetowa jest dopiero na trzecim miejscu z wynikiem 60 procent. Czwarte i ...
-
Internet w 2006 wg eMarketer
... Internetu, czyli w USA. Oto one: 1. Reklama online 5.4% wszystkich amerykanskich wydatków na reklamę będzie w 2006 przeznaczona na reklamę online. Po raz pierwszy te wydatki przekroczą barierę pięciu procent. Do roku 2009 mimo przewidywanego ogólnego spadku wydatków reklamowych, wydatki w kanale Internetu wzrosną do 7,5% wydatków ogółnych ...
-
Rośnie rynek reklamy online
... Brytanii. Jak prognozuje JupiterResearch na podstawie 17 rynków europejskich, w 2006 roku wydatki na reklamę internetową wyniosą łącznie około 2,7 mld EURO. Jak szacują internauci? ... Michał Dyrda z Agencji Nowych Mediów, warto tutaj zadać pytanie, kiedy reklama online stanie się konkurencją dla reklamy telewizyjnej. – Dopiero ten pojedynek pomiędzy ...
-
Rosyjski Internet z potencjałem
... grupie docelowej - mieszkańcy Moskwy i regionu moskiewskiego w wieku 24 - 44 lata. Reklama kontekstowa w Runecie Z analizy Bluerank wynika, że najdroższe są kliki w sferze ‘usług ... mld $. Jak podaje portal Reklaming.ru, wydatki na reklamę w rosyjskim Internecie w pierwszej połowie 2008 wzrosły o 73%. Wydatki na reklamę kontekstową wzrosły o 83% i ...
-
Sektor MSP: ocena III kw. i prognoza IV kw. 2009
... , dostawców rozwiązań telekomunikacyjnych i deweloperów. A gdzie MŚP zainwestuje? Z badania wynika, że ostatnie 3 miesiące tego roku to czas na wydatki reklamowo-promocyjne. Marketing i reklama, utrwalanie marki, maksymalne wspieranie sprzedaży – w te obszary zamierzają lokować środki finansowe przedsiębiorcy MŚP. Nie należy się spodziewać, że będą ...
-
Koszty i korzyści z Euro 2012
... . Co prawda podjęcie się tak dużego wyzwania pociąga za sobą wysokie wydatki finansowe, ale nasz raport udowadnia, że korzyści znacznie przewyższają poniesione nakłady ... miała największą strefę kibica w kraju. Sporym wydatkiem okazała się również promocja imprezy i reklama miast. Na ten cel miasta przeznaczyły 51 mln zł. Fundusze na finansowanie ...
-
Multiscreening w popularnych talent shows
... bieżącym może stanowić dla programów oraz dla reklamujących się w nich firm (reklama czy lokowanie produktu) sposobność do nawiązania odpowiedniej komunikacji z użytkownikiem i ... Must Be The Music”. Wydatki reklamowe zbadano w aplikacji admonit w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na ...
-
8 zastosowań Big Data, które cię zaskoczą
... się, że spersonalizowana reklama mobilna działa: BizReport donosi, że aż 64 proc. posiadaczy smartfonów dokonało zakupu właśnie pod wpływem wyświetlenia spersonalizowanej reklamy mobilnej. eMarketer prognozuje, że do końca 2017 roku w USA wydatki na reklamę na urządzeniach mobilnych prześcigną nawet wydatki na reklamę desktopową ...
-
Banki w mediach: PKO Bank Polski najaktywniejszy w I kw. 2016 r.
... Tuż poza czołówką znalazł się m.in.: Millenium Bank oraz City Handlowy. Kontrolujesz wydatki? Kontroluj też opinie Najwięcej informacji na temat wybranych banków pojawiło się ... – w kilku słowach podsumował pochwałę od swojego klienta administrator strony. A co na to reklama? Sytuacja nieco się zmienia, kiedy pod uwagę weźmiemy dane z admonitu IMM na ...
-
12 najciekawszych faktów finansowych nt. mundialu 2018
... bezpośredni lub pośredni z turniejem piłkarskim kilkadziesiąt miliardów dolarów, z których ponad 43% będą stanowiły wydatki na reklamę internetową – podaje Nano Interactive. Po raz pierwszy na tak dużą skalę będzie wykorzystywana reklama intencyjna, która jest połączeniem danych z wyszukiwarek (search) oraz kampanii display i wideo, dostępna ...
-
IAB Polska: 87% firm z branży reklamy online odczuwa skutki pandemii
... gorszej sytuacji w opinii respondentów jest telewizja (szacowany spadek o 10%) i radio ( 15%). Wydatki na media drukowane oraz reklamę uliczną mogą spaść o około 30%, ... (SEM 48%) i reklamy graficznej (klasyczny display: 45%, wideo: 42%). Najrzadziej redukowano wydatki na SEM, wideo, programmatic, reklamę w social media. Wyłącznie spadki deklarowano ...
-
Zalewają nas dane: w 2024 skończy się przestrzeń na dyskach?
... . Jak wynika z raportu iAB Europe, Adex Benchmark 2019 Report, w 2019 roku europejskie wydatki na kampanie mobilne po raz pierwszy były większe od kwot przeznaczonych na ... sprzętu audio do salonu. Następnie takiej grupie konsumentów wyświetlana jest spersonalizowana reklama - może odnosić się nie tylko do poszukiwanego produktu, ale również do ...
-
Amazon preferowaną przez konsumentów platformą reklamową
... telewizyjny spadł z 12. miejsca na 20. Tylko 6% marketerów twierdzi, że w 2024 roku zwiększy wydatki na reklamę telewizyjną. Gonca Bubani, zajmująca w Kantar stanowisko Global Thought Leadership Director, zauważyła: Skuteczna reklama w dzisiejszych czasach płynnie wpasowuje się w życie konsumentów: pojawia się, kiedy coś scrollują, oglądają ...
-
Linki sponsorowane w NetSprint
... z mniej rozwiniętych regionów mają problemy z wykorzystaniem w pełni tej szansy. Według szacunków ekspertów wydatki na reklamę w wyszukiwarkach będą systematycznie rosły. Analitycy U.S. Bancorp Piper Jaffray prognozują ten wzrost ... wydatków na reklamę w polskim internecie oraz malejącą skutecznością graficznych form reklamy, również w Polsce reklama ...
-
Skuteczny link sponsorowany
... skala jego zastosowania na świecie. Oto, według jednego z ostatnich raportów IAB/PricewaterhouseCoopers1, wydatki w USA na reklamę w wyszukiwarkach internetowych stanowiły w drugim ... określić, dla jakich słów kluczowych czy fraz ma pojawić się reklama. Mechanizmy stosowane przez wyszukiwarki globalne umożliwiają także zdefiniowanie grup adresatów ...
-
Pięć błędów marketingu internetowego
... znalezienie się w pierwszej dziesiątce efektów wyszukiwania jest tak samo wpływowe jak reklama za 5 dolarów. Znam wielu ludzi, którzy mają skłonność do klikania w wynik ... nie wiedzą o czym mówią. Prawda jest taka, że w rzeczywistości możesz zredukować wydatki na marketing i jednocześnie zwiększyć sprzedaż, mierząc efekty i dostosowując do nich dalsze ...
-
Internetowe oszustwa w pay-per-click
... . Reklama typu pay-per-click jest podstawowym źródłem dochodów dla Google i dużym wkładem w dochody dla Yahoo. Badanie przeprowadzone na grupie 407 reklamodawców wykazało także, że 27 proc. z nich przyznało, że już zmniejszyli lub nawet przerwali swoją reklamę pay-per-click, z czego 16 proc. ograniczyło takie wydatki ...
-
Rynek reklamy w Europie rozwija się
... proc. a 57 proc. W rankingu TOP 10 krajów, w których wydatki reklamowe będą w tym czasie rosły najszybciej znalazło się aż 5 krajów z regionu CEE: Ukraina, Rosja, Rumunia, Mołdawia i Białoruś. Specjaliści ZenithOptimedia szacują, że w przyszłym roku reklama na świecie będzie rosła szybciej niż w roku bieżącym. Z najnowszego ...
-
Rozwija się rynek suplementów diety
... z o.o. Głównym czynnikiem wpływającym na popularność tego rodzaju środków jest oczywiście reklama i cena, ale nie mniej ważna jest sezonowość. Jesienią najpopularniejsze są ... się kryzysu finansowego. W pierwszej kolejności zaspokajamy wówczas potrzeby podstawowe, wydatki na profilaktykę zdrowotną schodzą na dalszy plan. Choć mamy nadzieję ...
-
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2009
... i IAB podają, iż analizując wydatki na reklamę internetową pod kątem poszczególnych segmentów, należy zwrócić uwagę na dynamicznie rosnący udział różnych form reklamy w wyszukiwarkach (SEM). Z segmentu SEM pochodziło 25% tegorocznych przychodów reklamowych online (w I połowie 2008 roku było to 21%). Reklama graficzna (display) pozostaje ...
-
Najlepsze polskie marki: podstawą dobra nazwa
... jakimś czasie pojawią się roszczenia ze strony podmiotów, które korzystały z ochrony prawnej przed nami. Wydatki na wprowadzenie nowej marki produktu lub firmy na rynek są tak ogromne (reklama i promocja, opakowania, materiały promocyjne etc.), że warto w trakcie procesu nazewniczego lub tworzenia znaku ponieść ...
-
Zachowania konsumenckie
... stanowią źródła zewnętrzne i donoszą się do tego nośniki informacji takie jak reklama, opinie znajomych, czy informacje dostępne w sklepie. Konsument może także ... cenie wcześniejszej zwykle przekreślonej i podawanie nowej zmniejszonej. Konsumenci zwykle dzielą w umyśle wydatki na różne kategorie tak, że pieniądze przeznaczone na jedną klasę dóbr są ...
-
Promocja sklepu internetowego: najczęstsze błędy
... danych na temat zainteresowań i upodobań klientów. Jest to tzw. reklama osobista. Według badań przeprowadzonych przez ResearchNow, taki sposób prezentacji oferty ... kosztów – wyjaśnia Maciej Wyszyński z Sociomantic Labs. Prognozuje się, że w Stanach Zjednoczonych wydatki na taki rodzaj kampanii reklamowych, wzrosną w tym roku aż o 43,4% i osiągną ...
-
Zatrudnienie w górę? Tak obiecują firmy
... za granicą, podczas gdy w pozostałych państwach taką opinię wyraziła znikoma część firm. Duże znaczenie eksportu dla przedsiębiorstw w Polsce powoduje, że reklama polskich produktów i usług w ramach kampanii promocyjnych jest dla nich szczególnie istotna. Informacje o raporcie Wyniki badania „Pulse of Economy” zostały opracowane ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 40/2015
... czy srebro przyciąga miłośniczki eleganckiej biżuterii. Obie izby amerykańskiego Kongresu przyjęły ustawę przedłużającą wydatki państwa na obecnym poziomie do 11 grudnia. Oznacza to, ... związane z biznesem dostrzegły piękno bursztynu i zaczęły go nosić. Byłaby to najlepsza reklama dla naszej branży, bo rynek bursztynu opiera się na modzie i trendach, ...
-
Big Data? Nie, to już Hellabytes, czyli piekielnie dużo bajtów
... wymierne efekty zwłaszcza w sektorze e-handlu czy bankowości. W międzyczasie rosną zarówno wydatki na reklamę personalizowaną, jak i technologię sprzedaży RTB. Ilość danych w Sieci ... Data jest w stanie posprzątać śmietnik w internecie, tworzony przez reklamy masowe. Reklama wykorzystująca dane jest też mniej inwazyjna, a bardziej dyskretna i pomocna. ...
-
Wchodzisz w Czarny Piątek? Oferuj konkrety i nie drażnij lwa!
... raportu firmy Gartner aż 73 proc. organizacji na świecie w ciągu najbliższych 2 lat, planuje zwiększyć wydatki na ten segment. Szacuje się, że do 2020 roku to właśnie reklama spersonalizowana zdominuje Sieć. Według statystyk Cloud Technologies wzrosty sprzedaży w targetowanych kampaniach reklamowych wykorzystujących dane, sięgają ...
-
Mikro i małe firmy, czyli eksport i inwestycje
... i reklama (24%) oraz informatyka (18%). W okresie ostatniego roku kwalifikacje te były podnoszone poprzez samokształcenie (51%), udział w kursach i szkoleniach (40%) oraz w konferencjach i seminariach (19%). Nakłady na kształcenie właścicieli i pracowników firm nie są duże – jedynie w 25% badanych przedsiębiorstw roczne wydatki przekroczyły ...