-
Telekomunikacyjne debiuty
... Po upływie pierwszego kwartału od debiutu, Sami Swoi są rozpoznawani przede wszystkim przez mieszkańców mniejszych miejscowości. W przypadku Heyah, trzy miesiące po debiucie ... marki Heyah zwiększyła się o 10 punktów procentowych i wyniosła 64 procent. Wydatki na reklamy telewizyjne obu konkurentów w porównywalnych okresach od debiutu rynkowego nie ...
-
Jak projektować sklep internetowy
... Internauty. TJ Maxx, internetowy sklep sprzedający przede wszystkim odzież, przedstawił niedawno bardzo wygodny koszyk e-zakupów. Co najciekawsze jest on wykonany przy użyciu techniki flash i pokazuje się nam na takiej samej zasadzie jak nachalne obecnie reklamy prezentowane nam przez niemal każdym polski portal ...
-
Branża PR w mediach III 2005
... oraz zmian w polskim public relations, a także zarobków PR-owców. 17% publikacji stanowiły informacje o wydarzeniach z branży. W marcu opisywały one przede wszystkim RemaDays Międzynarodowe Dni Marketingu, Reklamy i PR oraz IV Kongres Public Relations w Rzeszowie. W marcu ponownie pojawiło się wyjątkowo dużo materiałów poświęconych lobbingowi – 10 ...
-
Bezpieczeństwo marki w internecie
... dokonywania zakupów online, • wypełniania ankiet i kwestionariuszy, • klikania na prezentowane reklamy, • współuczestniczenie w przygotowywaniu treści (np. wypowiedzi na forum), • pobieranie ... rynkowej są narażone na wszelkiego rodzaju „podróbki”. Imitacje polegają przede wszystkim na tworzeniu złudnie podobnych serwisów www. Użytkownicy trafiają na ...
Tematy: marka, bezpieczeństwo marki -
Nowe przełączniki D-Link xStack
... rynek przedsiębiorstw. To bardzo agresywny segment, na którym liczą się przede wszystkim niezawodne rozwiązania technologiczne i ich cena. D-Link jest obecnie doskonale rozpoznawalny ... pod hasłem „xStack - Przełącz się najlepiej”. Składają się na nią m.in. reklamy w prasie branżowej, działania public relations, marketing bezpośredni oraz eventowy ( ...
-
Gospodarka polska w 2005 roku
... członków rad nadzorczych, wieczystego użytkowania, sprzedaży przedsiębiorstwa i reklamy. Zagranica inwestuje W 2005 roku wartość inwestycji zagranicznych ... wielkopolskim (47), najmniej w warmińsko-mazurskim (5), lubuskim (6) i opolskim (7). Wynika to przede wszystkim ze zróżnicowania ekonomicznego między poszczególnymi regionami Polski. ... ...
-
Sekrety wielkich handlowców
... Panteonie Sław Krajowej Ligi Futbolu Amerykańskiego). Dlatego Rainmakerzy pracują przede wszystkim z myślą o tym, żeby utrzymać ten biznes, który już mają. ... Nie sprzedasz piwa, siedząc przy biurku. Nie sprzedasz w ten sposób również reklamy, ubezpieczenia, urządzeń do rezonansu magnetycznego, książki, oprogramowania komputerowego. Nie sprzedasz ...
-
Rynek pracy specjalistów VII-IX 2006
... była właśnie do nich. W poprzednich kwartałach więcej propozycji płynęło przede wszystkim z branży przemysłu ciężkiego, telekomunikacji i zaawansowanych technologii oraz przemysłu ... dla przedstawicieli sektora FMCG, transportu i logistyki oraz marketingu, mediów i reklamy. Wzrosło za to zainteresowanie specjalistami z dziedzin związanych z edukacją i ...
-
Popularność radia i telewizji w Internecie
... , ulubionych stacjach telewizyjnych i radiowych oraz tytułach prasowych są cenną informację nie tylko dla wydawców ale przede wszystkim dla media plannerów oraz specjalistów związanych z rynkiem reklamy. Informacje o badaniu Badanie realizowane cyklicznie odbywało się w oparciu o ankiety wyświetlane w sieci w formie pop-up. Ankiety wyświetlały się ...
-
Ewolucja spamu w 2006 r.
... interpretujące szczekanie psów), spam w języku angielskim zawiera ogłoszenia giełdowe, reklamy Viagry i taniego oprogramowania. Usługi prawne pojawiają się jako nowa kategoria ... zmianom w 2006 roku: Do masowego wysyłania spamu wykorzystywane są przede wszystkim botnety - sieci zainfekowanych komputerów (tzw. maszyn zombie). Większość maszyn zombie ...
-
Bezpieczna bankowość elektroniczna - porady
... badań TNS OBOP pokazują, że klienci obawiają się przede wszystkim włamań na konto, przejęcia loginu i hasła, phishingu albo wirusów (słowniczek ... wersji udostępniane jest za darmo, a którego autor lub producent otrzymuje wynagrodzenie za reklamy zlecane przez sponsorów, wyświetlane najczęściej w oknie programu. Przykładami adware są m.in. ...
-
ESET: zagrożenia internetowe 2009
... otrzymali i nie otrzymają. Niestety takich oszustw w bieżącym roku będzie jeszcze więcej, a reklamy promujące tego typu przedsięwzięcia będą ukazywały się nie tylko w prasie, ale ... , żeby ustrzec się przed nowymi zagrożeniami? ESET radzi, aby przede wszystkim zainstalować skuteczne oprogramowanie ochronne, które oprócz często aktualizowanej bazy ...
-
Lojalność klientów - rodzaje
... jest picie mleka. Kampania została przygotowana przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA) w Polsce. W spotach i reklamach tej kampanii w mediach ogólnopolskich (telewizja, prasa, radio, ... mlecznych. lojalność wobec personelu Ta lojalność jest widoczna przede wszystkim w przypadku firm usługowych, gdzie między klientem a personelem wytwarza ...
-
Polscy farmaceuci wybierają pracę w kraju
... pl. Na razie nie widać też bezpośredniego wpływu rozporządzenia w sprawie reklamy produktów leczniczych, które zakazuje kontaktów z lekarzem w godzinach pracy. „Ostatnie przejęcia ... w wielkości zatrudnienia w niektórych firmach farmaceutycznych wynikają przede wszystkim z realizacji założeń operacyjnych określonych w rocznych cyklach planowania ...
-
Wirusy i robaki VI 2009
... i analizy danych. Pierwsza tabela zawiera szkodliwe programy, aplikacje wyświetlające reklamy oraz potencjalnie niebezpieczne narzędzia, które zostały wykryte i zneutralizowane na komputerach ... Kido.jq oraz Kido.ix. Skuteczność robaków z rodziny Kido wynika przede wszystkim z tego, że rozprzestrzeniają się one na wiele sposobów, łącznie z ...
-
Rosyjski Internet z potencjałem
... , częściej niż z Google, korzystają pracownicy biurowi (32,7% do 23,8%) i są to przede wszystkim internauci z terytorium RF. Google preferowany jest poza granicami Rosji. Najpopularniejsza ... Wiodącymi reklamodawcami Runetu pozostają koncerny samochodowe (24 mln $). Wśród najważniejszych graczy na rynku reklamy kontekstowej w Runecie niezmiennie ...
-
ECC-Net: czego dotyczą skargi konsumentów?
... , czy mediacja wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej, czy Komisja Etyki Reklamy). Centra ECC-Net również dokonują przeglądu najważniejszych kwestii dotyczących ... lub usługa; Centra Sieci ECC-Net pomagają konsumentom rozwiązać spór z przedsiębiorcą przede wszystkim w sposób polubowny; Konsumentom, którym samodzielnie nie udało się ...
-
Google: nowy model rzeczywistości?
... czeka na was w internecie. Wystarczy jedno kliknięcie plus czas dostawy UPS. I po wszystkim. Nie chcecie kupować gazety „The New York Times” w kiosku ani płacić za ... też i reklamę. Online reklamodawcy płacą tylko za strony, na których pojawiają się ich reklamy – lub, z Google AdSense, płacą tylko wtedy, gdy czytelnik kliknie na reklamę. Internet jest ...
-
Marketing social media
... nastawione nie tylko na wysyłanie komunikatów do klientów, ale przede wszystkim na słuchanie ich opinii poprzez badania marketingowe. Gromadzenie oddanych i ... Google. Niestety strona internetowa została uruchomiona zaledwie na dzień przed emisją reklamy. Pozycjonowanie to proces rozłożony w czasie, dlatego konsumenci zamiast trafić ...
-
Wzrosła liczba ofert pracy w styczniu
... ds. marketingu, reklamy i PR poszukujących zatrudnienia. W poprzednim miesiącu mieli oni do dyspozycji prawie 40% ofert więcej niż rok wcześniej. Ściana wschodnia nadrabia zaległości Pracuj.pl podaje, iż liczba ofert pracy wzrosła we wszystkich regionach, ale najwyższe wzrosty nastąpiły przede wszystkim w regionach Polski ...
-
Spam a gospodarka globalna
... Kaspersky Lab. Aby zrozumieć ten związek i przyjąć jego istnienie, należy przede wszystkim odpowiedzieć na pytanie "Czym jest spam?". Istnieje powszechnie uznawana i precyzyjna ... , a wiele małych i średnich firm, które wykorzystywały spam jako narzędzie reklamy, nie przetrwało w trudnej sytuacji gospodarczej. Tylko jedna kategoria spamu oparła się ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2009/2010
... się opłaca bo zadowolona klientka jest lojalna i staje się znakomitym nośnikiem reklamy w świecie rzeczywistym. Klientki bardzo chętnie dzielą się opiniami a przy zakupach ... kurierach są zbierane od ponad roku i stały się ważnym elementem Opineo. Przede wszystkim nastąpiło rozdzielenie między oceną sklepu a firmy kurierskiej. Oceny firm kurierskich ...
-
"Tragiczne" domeny internetowe
... tak intensywnie przeżywana w sieci. Z większości portali internetowych zniknęły reklamy i kolory. Serwisy informacyjne relacjonowały wydarzenia minuta po minucie. ... „Przez pewien czas po tragedii wielu internautów szuka o niej informacji, przede wszystkim w wyszukiwarkach - komentuje Katarzyna Gruszecka-Kara, kierownik działu domen i hostingu w 2BE. ...
-
Social media w różnych branżach
... branżowe i sprawy prawne. CIRE wysyła elektroniczną wersję swojego biuletynu wszystkim zainteresowanym tymi tematami. Sprawy dotyczące rynku energetycznego można omawiać ... branży FMCG – rynekspozywczy.pl. Istnieje również prawie 840 grup dotyczących reklamy, marketingu oraz image’u w sieci społecznościowej Goldenline, a także ponad 370 grup ...
-
Jak promować firmę na social media?
... firmie, mogło nam to zająć kilka dni. Dzisiaj, w ciągu minuty możemy wszystkim naszym znajomym na Facebooku czy obserwatorom na Twitterze powiedzieć, co się ... wymaga się od firm, aby były bardziej przejrzyste i ludzkie. Oczywiście tradycyjne formy reklamy i notki prasowe nadal są wykorzystywane, ale serwisy społecznościowe umożliwiają całkowicie nowe ...
-
Marki odzieżowe i ich strategie
... , który tylko częściowo można tłumaczyć zeszłoroczną recesją. Sytuacja ta obrazuje przede wszystkim, iż dotychczasowa strategia Gap-a jest tak dalece nieprzystająca do ... niższej ceny”. Koncept jakościowych produktów, tańszych dzięki redukcji kosztów opakowań i reklamy oraz maksymalizowania efektywności procesów produkcyjnych, okazał się tak chwytliwy ...
-
Kaspersky Lab: zagrożenia internetowe I kw. 2010
... prawdziwe programy antywirusowe można było odróżnić od fałszywych przede wszystkim dwiema cechami: wielojęzycznością i wsparciem technicznym. Jednak w pierwszych ... pierwszy rzut oka oczywiste - gromadzą one dane o preferencjach użytkownika i wyświetlają reklamy - niekiedy jednak stosują w samoobronie taktyki hakerskie. Przykładem może być Boran ...
-
Wyszukiwarka osób 123people po polsku
... Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez 123people w 2009 roku, wyszukiwarka jest przede wszystkim używana do odnajdywania informacji o partnerach biznesowych (20,8%), znajomych (18 ... nazwaną „33 – 1/3 – Long Play” polegającą na czerpaniu dochodu z trzech źródeł: reklamy display, umów z partnerami oraz sprzedaży pakietów Premium. Long Play polega ...
-
Nowe oferty pracy IX 2010
... także okres wzmożonej rejestracji tegorocznych absolwentów szkół ponadgimnazjalnych, przede wszystkim wyższych. Pomimo niewielkiego wzrostu bezrobocia przybyło nowych miejsc ... procent). Przybyło również ogłoszeń dla chętnych zmierzyć się z wyzwaniami w działach reklamy, marketingu czy PR (o 18 procent) czy specjalistów z zakresu zarządzania (o 17 ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2010
... się opłaca bo zadowolona klientka jest lojalna i staje się znakomitym nośnikiem reklamy w świecie rzeczywistym. Klientki bardzo chętnie dzielą się opiniami a przy zakupach ... są zbierane od ponad roku i już stały się ważnym elementem Opineo. Przede wszystkim nastąpiło rozdzielenie między oceną sklepu a firmy kurierskiej. Oceny firm kurierskich ...
-
Synergia działań marketingowych
... efektem ma być sprzedaż, a ściślej budowa wartości konsumenta w czasie, zawędrowaliśmy w tajemne, trochę nielubiane i pomijane przez wielkich kreatorów reklamy - rewiry shopper marketingu. Jak wszystkim wiadomo - z jednej strony duże nasycenie rynku, a z drugiej kryzysowe rozterki i ograniczenia konsumentów doprowadziły do tego, że tęgie głowy ...
-
Sektor TMT - nowe technologie górą
... i netbooki ze standardowymi procesorami), w kierunku znacznie bardziej zróżnicowanych, a przede wszystkim mniejszych urządzeń. W najbliższych 12 miesiącach komputery PC będą ... telewizji wśród mediów, pod względem całkowitych przychodów, obejmujących reklamy, abonament, opłaty za poszczególne programy oraz przychody z licencji. Siłę telewizji, ...
-
Marketing usług
... wysłać ulotki reklamowe albo katalog. Innym dobrym sposobem jest umieszczenie w gazetce reklamy na sztywnym papierze, który szatą graficzną odróżnia się od gazetki. W ... Sp. z o.o. MARKETING dla małych i średnich przedsiębiorstw to praktyczny poradnik przeznaczony przede wszystkim dla małych i średnich firm. Dowiesz się, jak skutecznie przeprowadzać ...
-
Wizerunek Polski w rankingu marek narodowych
... krajem. Marki państw są tak jak marki produktów nie tylko wytworem reklamy, ale zbiorem faktycznych doświadczeń, rekomendacji oraz wyróżników i atrybutów jakości. Badani ... i zarządzania wizerunkiem kraju? Budowanie marki to proces długotrwały, ale przede wszystkim wymagający wizji i konsekwencji w działaniu. Takie podejście nie jest w naszym kraju ...
-
Silver economy
... mniejszych podmiotów – większą elastyczność oraz rozpoznanie rynku lokalnego. Przede wszystkim mają one możliwość ukierunkowania swojej działalności na mniejsze, ściśle ... starsze będą stanowiły znakomitą większość konsumentów w naszym społeczeństwie. Teoretycznie media, świat reklamy i oferta rynku powinny podążać za tym trendem. Jednak teoria ma ...