-
Wchodzisz w Czarny Piątek? Oferuj konkrety i nie drażnij lwa!
... związanych z zakupem sprzętu – tłumaczy Krystian Fydrych z Atmana, lidera rynku data center w Polsce. Rafał Kuśmider z dhosting.pl podpowiada, że w przypadku mniejszych sklepów dobrym ... Big Data marketing to jeden z najdynamiczniej rozwijających się trendów na rynku reklamy online. Według raportu firmy Gartner aż 73 proc. organizacji na świecie w ...
-
Nowe technologie w rekrutacji: konieczność nie opcja
... technologicznych, najczęściej wykorzystywane przez kandydatów do poszukiwania ofert pracy są reklamy w mediach społecznościowych – średnia globalna wynosi 31%, a najwyższy wynik ... gdy średnia globalna wynosi 11%. Kandydaci cenią relacje Mimo że kandydaci zarówno w Polsce, jak i na świecie chętnie korzystają z nowych technologii, to wciąż przykładają ...
-
Dotrzeć do świata spoza bańki informacyjnej
... , że odbiorca jest aktywnym graczem komputerowym, będzie on otrzymywał odpowiednio dopasowane reklamy. Skorzysta na tym zarówno reklamodawca, który dotrze do swojego klienta, jak i ... coś nowego. A tak w dużej mierze się w Polsce dzieje, co pokazały nasze kolejne badania „Marketing i PR w Polsce w 2017 roku”. Podsumowanie Aby skutecznie dotrzeć ...
-
Aplikacje turystyczne rosną w siłę
... wszystkie wiodące firmy internetowe, udział branży turystycznej (podróże i turystyka, HoReCa) w torcie reklamy cyfrowej utrzymuje się na poziomie 4%, co przy łącznych wydatkach ... ankiety przeprowadzonej przez Opinium Research dla KAYAK w pięciu krajach (w tym w Polsce) pozwalają sformułować kolejny wniosek – Polacy chętnie korzystają ze smartfonów ...
-
Freelancerzy rozchwytywani? Są najnowsze doniesienia z rynku
... zaangażowanie istniejących fanów marki oraz pozyskiwanie nowych w inny sposób. Nowe rodzaje reklamy, nowe pomysły, nowe formy budowania relacji. Zmienia się również sytuacja w ... ze sztuczną inteligencją i uczeniem maszynowym przeżywają w tej tej chwili w Polsce prawdziwe oblężenie. Wiele topowych uczelni chwali się kilkunastoma kandydatami na jedno ...
-
Najpopularniejsze wirusy II 2005
... trojanom Zpachast.D, Downloader.LP, Downloader.ALQ, Qhost.gen oraz WmvDownloader.A. W Polsce sytuacja przedstawia się nieco inaczej. Wyraźnie na prowadzenie wysunął się Shinwow ... doprowadzają do paraliżu przekierowując witryny internetowe na różne serwisy, wyświetlając reklamy, wiadomości itd. Najczęściej cel jest prosty – przejęcie poufnych danych ...
-
Rusza Wypoczynek.pl
... zostanie wzbogacony o nowe pozycje – m.in. o przewodnik po ciekawych miejscach w Polsce oraz o narzędzie pozwalające internautom na wprowadzenie własnych opinii ... Kaźmierczak z Działu Marketingu i Reklamy Wakacje.pl Nie bez znaczenia są wysokie kwoty, jakie Polacy i zagraniczni turyści wydają na wypoczynek w Polsce. Kwoty, jakie zostawili zagraniczni ...
-
Lojalność klientów - rodzaje
... zdrowia jest picie mleka. Kampania została przygotowana przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA) w Polsce. W spotach i reklamach tej kampanii w mediach ogólnopolskich (telewizja, prasa, radio, internet, outdoor) wzięły udział osoby znane w Polsce: Kayah, Bogusław Linda, Jagna Marczułajtis i Krzysztof Hołowczyc. Niewątpliwą korzyść odnieśli ...
-
Sektor MSP: ocena III kw. i prognoza IV kw. 2009
... z pierwszej części roku. Wysokie wskazania przedsiębiorców na obszar marketingu i reklamy wynikają z wydatków związanych m.in. z sektorem handlu hurtowego i detalicznego MŚP, ... informacji o stanie firm, które zatrudniają ok. 2/3 wszystkich pracowników w Polsce. Wśród przedsiębiorstw w Polsce 99 proc. to firmy mikro (zatrudniające do 9 osób) i małe (od ...
-
Praca bankowca krytykowana przez Polaków
... i tak są koszmarnie drogie i obłożone wieloma obwarowaniami, czy też, że reklamy banków stoją w drastycznej rozbieżności z tym, co naprawdę oferują. (...) - mówi prof. Krzemiński ... bo do tego klienci używają internetu - mówi Macierzyński. Jego zdaniem bankowość w Polsce zaczyna się dynamicznie zmieniać. Banki są zmuszone bardziej zabiegać i dbać o ...
-
Social media w różnych branżach
... 2000 osób odwiedza grupę dyskusyjną z Katowic, jednego z najbardziej uprzemysłowionych miast w Polsce. Na Facebooku sytuacja jest dość podobna, lecz trudniej jest ... z branży FMCG – rynekspozywczy.pl. Istnieje również prawie 840 grup dotyczących reklamy, marketingu oraz image’u w sieci społecznościowej Goldenline, a także ponad 370 grup dotyczących ...
-
Polskie biura podróży w tyle za słowackimi
... wystawione w oknach oferty "last minute" - to szczególnie ważne, ponieważ ta forma reklamy przyciąga w pierwszej kolejności. Szkoda, że tylko co czwarte biuro (25,7%) ... % poparcie zdobyli Słowacy. Trzecie miejsce przypadło Węgrom (76%), a dopiero czwarte Polsce (73,2%). Na ostatnich pozycjach znalazły się Bułgaria z wynikiem 64,8% oraz Rumunia - 56 ...
-
Social media a B2B
... To niejedyne badanie, które dowodzi ogromnego potencjału mediów społecznościowych w Polsce. W większości przypadków, w zależności od metodyki badania, w Europie, a nawet na ... administratorami forów, z wykorzystaniem dostępnych kanałów społecznościowych klienta oraz poprzez reklamy. W ramach działań przeprowadzony został również wideokurs przenoszenia ...
-
Branża turystyczna a Facebook
... inwestuje w Facebooka. - Warto zwrócić uwagę jednak także na to, że w Polsce, w ostatnich czasach branża miała wiele problemów. Rok 2010: wybuch wulkanu paraliżuje ruch ... World Travel Market uważa, że do 2016 r. media społecznościowe będą istotniejsze od reklamy PPC (pay-per-click). Tymczasem nasza branża turystyczna rozwija się na Facebooku dosyć ...
-
Zagrożenia w sieci 2012 wg CERT Polska
... kliknięć, na przykład na reklamy. Jak podkreślają specjaliści, prawie 2 mln botów w polskich sieciach to efekt działalności botnetu Viruta, złośliwego oprogramowania DNSChanger oraz dwóch odmian groźnego trojana bankowego Zeusa. Natomiast 137 zgłoszeń dotyczyło samych zlokalizowanych w Polsce serwerów zarządzających siecią botów. Lokalizacja ...
-
Wywóz śmieci i sprzątanie: przetargi XI 2012 - V 2013
... usług firm śmieciowych dysponujących specjalnymi worami czy kontenerami. Ulotki, plakaty, reklamy outdoorowe – mają przekonać mieszkańców do segregacji śmieci. Butelki PET Jedną ... maju 2013 roku odnotowano ich – 33, co daje 12% wszystkich w tym zakresie w Polsce. Kolejno pod tym względem uplasowały się województwa mazowieckie – 28, oraz podkarpackie ...
-
Dr.Web: zagrożenia internetowe w 2015 r.
... zostały odkryte przez laboratorium Doctor Web, był Zeus p2p, działający w Polsce od 2011 roku. Zagrożenia mobilne Niezależnie od wirusów bankowych, które z pewnością będą ... się spodziewać poważniejszych wirusów, np. irytujących aplikacji wyświetlających niechciane reklamy oraz Trojanów blokujących urządzenia mobilne, które mogą zostać odblokowane ...
-
Rynek lotniczy 2014
... jak można tego uniknąć? Odpowiedź na to pytanie jest z każdym rokiem ważniejsza. A w Polsce? Poniżej kilka punktów, które wydają się istotne dla syntetycznego ujęcia przemian ... krótkotrwały, gwałtowny wzrost popytu w wyniku dumpingowych cen i agresywnej reklamy. Szacuje się, że koszty 4-miesięcznej działalności OLT Express przewyższały wpływy ...
-
Polki kariera w IT
... w sektorze teleinformatycznym. Hays Poland, Geek Girls Carrots, IAB Polska oraz Biuro Podróży Reklamy uhonorowały ten dzień publikacją raportu „Kobiety w IT” - opracowania pochylającego się nad profesjonalistek pracujących na rynku IT w Polsce. Badanie objęło swoim zasięgiem 1035 kobiet, które odpowiadały na pytania dotyczące doświadczenia ...
-
Jak hakerzy zarabiają na graczach?
... z czego najwięcej przypada w Polsce. Fałszywe gry dla smartfonów i tabletów Według badań „Polish Gamers 2015” gry mobilne są w Polsce drugą najpopularniejszą ... zapisywały nieświadomych użytkowników na płatne usługi premium i klikały w reklamy z treściami pornograficznymi. Phishing Jednym z najczęstszych ataków jest wyłudzanie danych ...
-
Przedświąteczne zachowania konsumentów, czyli jak kupujemy w grudniu?
... zachowanie klientów nie kłamią” – mówi Edyta Żenczykowska, dyrektor sprzedaży Salesforce w Polsce, Czechach, Słowacji i krajach bałtyckich. Klienci chcą personalizacji i ujednolicenia ... się przytłoczeni różnymi informacjami handlowymi przesyłanymi przed świętami. Od nachalnej reklamy lepsze są inne zachęty, jak choćby opcja bezpłatnej wysyłki ...
-
Jak daleko sięga ingerencja państwa w gospodarkę?
... rynek energetyczny widoczny jest we Francji (39 proc.), a nieco mniejszy w Niemczech i Polsce (36 proc.). Z kolei najmniejszy stopień ingerencji zaobserwowano w USA. W państwach ... i zadania dedykowanego regulatora sektorowego lub organu nadzoru, ograniczenia reklamy, ograniczenia dotyczące koncentracji pionowej lub poziomej, ograniczenia obecności ...
-
Outsourcing w sprzedaży coraz szerzej znany
... pytania przynosi raport poświęcony wizerunkowi usług outsourcingu sił sprzedaży w Polsce przygotowany przez Grupę NDG. Opracowanie przynosi szerokie spojrzenie na tę branżę, ... podobnie – źródłem informacji są w głównej mierze pracodawcy i współpracownicy, znajomi oraz internet. Reklamy zamieszczane w prasie, radio czy telewizji nie odgrywają tutaj ...
-
Rynek pracy w pandemii. Gorzkie podsumowanie 2020 roku?
... biurowej, call center, energetyki, hotelarstwa, internet/ecommerce, programowania, obsługi klienta, prawa, reklamy, transportu, pracy fizycznej czy zdrowia/urody. Rekrutacje zdalne i praca zdalna ... pandemii koronawirusa przyniósł ogromne zmiany dla całego rynku pracy w Polsce, o czym świadczą dane Pracuj.pl. Ogromny wzrost znaczenia pracy i ...
-
10 kluczowych zmian w e-commerce, które przyniosła pandemia
... pandemią. W maju ubiegłego roku Shoper policzył, że wydatki sprzedawców na reklamy Facebook Ads, wzrosły w porównaniu ze styczniem aż o 142 proc.! Ewidentnie ... miesięcy od początku pandemii ruszyła fala inwestycji i debiutów giełdowych w sektorze e-handlu - zarówno w Polsce jak i za granicą. Największym echem odbiło się wrześniowe wejście Allegro ...
-
1/3 ofert pracy wymaga kompetencji cyfrowych
... ogłoszeń w serwisie). Kolejne 4% ofert kierowano do ekspertów od badań i rozwoju oraz reklamy. Mocny wzrost w ciągu kilku miesięcy Warto zauważyć, że oferty dla specjalizacji ... szczególnie związanych z kompetencjami cyfrowymi tworzy nowe szanse dla pracowników w Polsce. Jednocześnie jednak jest bardzo istotnym wyzwaniem w obliczu niepokojących danych ...
-
Tydzień 07/2003 (10-16.02.2003)
... -18,5 %, z wcześniej prognozowanych 18,3 %. Bez zatrudnienia oficjalnie jest w Polsce 3 miliony 200 tysięcy osób. Wzrost PKB w I kwartale może być powyżej 2 %, a ... Polsce zatrudniały 4mln 736,1 tys. osób, czyli o 2,1 % mniej niż w grudniu 2002 roku. Przeciętne wynagrodzenie brutto wyniosło w styczniu 2246,51 złotych - poinformował GUS. Rynek reklamy ...
Tematy: -
Monitorowanie jakiego nie było
... i śledzenie oglądalności takiej specjalnej strony WWW daje informacje o skuteczności naszej reklamy w gazecie. Oczywiście odnotowywane są tylko osoby mające dostęp do Internetu dlatego zawsze trzeba te wyniki korygować danymi o popularności Internetu w Polsce (dane takie są dostępne np. w serwie prowadzonym przez studentów Koła Informatyki ...
Tematy: -
Edukacja informacyjna (informatyczna) - czy to "rzecz pospolita"?
... , ale czas antenowy najlepszej oglądalności w całości sprzedany jest na dochodowe reklamy lub priorytety niuansów walki politycznej. Na nic się przyda dobre ... (szkołami, nauczycielami, uczniami) w zakresie wdrażania IT w edukacji. Są szkoły i nauczyciele w Polsce, które bardzo aktywnie promują swoje własne osiągnięcia na tym forum. Przykładów ...
Tematy: -
Ministrony zamiast PRZEDsprzedaży?
... zdarzyć, że poza wyszukiwarkami będziesz musiał polegać na płatnych źródłach odwiedzających. Reklamy, ogłoszenia – muszą być bardzo skuteczne, żeby Twoje koszty zwróciły się z nawiązką w ... Stali czytelnicy już wiedzą, jaki produkt polecam w pierwszej kolejności jako najlepsze w Polsce źródło wiedzy o skutecznym e-marketingu. Skrót CNEB mówi im bardzo ...
Tematy: -
Mapa Rynku Pracy - Grudzień 2003
... W grudniu poszukiwali pracowników właściciele hoteli oraz restauracji. Branża gastronomiczna przeżywa w Polsce swoisty renesans. Błyskawicznie zwiększa się liczba restauracji, a Polacy ... z tej branży. Mniej pracowników poszukiwali również pracodawcy z mediów i reklamy , logistyki , oraz branży elektronicznej. Nie zmieniła się w stosunku do listopada ...
Tematy: -
NetSprint reklamuje lokalnie
... szczególnie istotne dla niewielkich firm działających na rynkach lokalnych. Dotychczas wyszukiwarki w Polsce oferowały jedynie możliwość wyświetlania linków sponsorowanych wszystkim Internautom ... zmieniać treść linków, dodawać i usuwać województwa oraz słowa kluczowe. Projekt reklamy przygotowywany jest przez konsultantów NetSprint.pl lub przez samego ...
-
Mapa Rynku Pracy - Lipiec 2004
... przez rząd raporcie "Przedsiębiorczość w 2004" Ministerstwo Gospodarki dobrze ocenia przedsiębiorczość w Polsce. Wzrosła liczba małych, zatrudniających do 9 osób firm, poprawiła się także ... medyczne. Swój procentowy udział w ogłoszeniach zwiększyła branża mediów i reklamy. Wzrost liczby ogłoszeń o 56 dał ostatecznie 6% ogółu (wzrost o 2 punkty ...
-
Zarządzanie tożsamością firmy
... wizerunkiem wspierała zmianę tożsamości TP. Produktowe, a następnie wizerunkowe reklamy Telekomunikacji zostały uzupełnione o hasło: "Łączy nas coraz więcej", jednoczące ... zapamiętywane i wpadają w ucho; slogany trudno przetłumaczyć na inne języki – "Enjoy" – Coca-Coli został w Polsce przetłumaczony jako "Co za radość"; natomiast różne rodzaje muzyki ...
-
Najpopularniejsze wirusy II 2007
... , nie są uważane przez użytkowników za niebezpieczne, ponieważ zwykle wyświetlają tylko reklamy” - dodaje Piotr Walas. Najwięcej nowych zagrożeń wykryto wśród trojanów (60%), ... Puce.E utrzymał trzecią pozycję sprzed miesiąca, rozprzestrzeniając się przez sieci P2P. W Polsce pierwsze miejsce zajął trojan Torpig.A, który wykradał nasze poufne dane. ...