-
Jak sektor OTC inwestuje w reklamy?
... zdrowia stały się bardziej istotne dla konsumentów. Podczas, gdy cały rynek reklamowy skurczył się o 3,5%, wydatki na reklamę OTC zwiększyły się o 6,8% w 2020 roku. ... . Rozwój wysokiej jakości środowisk reklamowych, wideo online i mediów detalicznych – reklam pojawiających się na stronach internetowych detalistów i platformach e-commerce – oznacza, ...
-
Wydatki na reklamę w 2003 r.
... +5%. Największy wzrost przychodów z reklam zanotowało Radio (+17,5% *). Stacje najwyraźniej zmniejszyły ilość kampanii własnych, gdyż łączne wpływy bez autopromocji zwiększyły się aż o +20%*. Niewielki wzrost był udziałem Telewizji (około +2%*), która jednak z roku na rok oddaje część rynku pozostałym mediom. Rynek prasy codziennej zanotował ...
Tematy: wydatki na reklamę, reklama -
Nowe oblicze reklamy?
... je również znajomym. Amerykański rynek reklamy, choć ostatnio znów notuje doskonałe wyniki, ma przed sobą nowe problemy. Są one związane głównie z wyłączaniem reklam przez odbiorców – i nie ... od swoich znajomych. I choć liczba widzów nie jest nawet zbliżona do widowni reklam telewizyjnych, to taka forma marketingu ma nad nimi sporą przewagę – nie ...
-
Product placement w grach wideo
... PP też korzysta? Analizując zainteresowanie PP w procesie wprowadzania nowych gier na rynek elektronicznej rozrywki, zwrócić należy uwagę, że w ciągu kilku ostatnich lat ... filmowym, gdzie firmy płacą producentom filmowym za obecność w filmie produktu, idzie rynek rozrywki elektronicznej. Średnia inwestycja promocyjna zawiązana z PP w grach to ...
-
Projekty innowacyjne a reklama w Internecie
... w wymagającym i przesyconym reklamami środowisku gospodarczym wprowadzenie nowych pomysłów na rynek, zwłaszcza przez firmy niedoświadczone, dopiero zaczynające swoją przygodę ... przynosi wymiernych efektów w przypadku promocji projektów innowacyjnych, co więcej natarczywość tych reklam jest źle odbierana przez konsumentów. Nie oznacza to, że reklama ...
-
Reklama wielkoformatowa I-III 2012 r.
... mniejszym stopniu Poznań oraz Trójmiasto. Szczegółowe szacunki wartości ilustruje tabela poniżej. Rynek warszawski niezmiennie pozostaje głównym rynkiem. Spadek wartości inwestycji to efekt ... miastach Polski. Lista miast, w których prowadzony jest stały monitoring ekspozycji reklam wielkoformatowych obejmuje: Warszawę, Kraków, Wrocław, Trójmiasto, ...
-
Reklama wielkoformatowa IV-VI 2012 r.
... . Wartość rynku warszawskiego spadła o 2,6%. Szczegółowe szacunki wartości ilustruje tabela poniżej. Rynek warszawski niezmiennie pozostaje głównym rynkiem. Spadek wartości inwestycji to efekt ... miast, w których prowadzony jest stały monitoring ekspozycji reklam wielkoformatowych obejmuje: Warszawę, Kraków, Wrocław, Trójmiasto , Poznań, Katowice, ...
-
Sieci komórkowe: media a wydatki na reklamę
... telefony komórkowe nadal wypierają telefony stacjonarne. Tak duży i wciąż rozwijający się rynek jest miejscem do działania dla wielu operatorów sieci komórkowych. Skalę ... i telewizji. Ciekawie przedstawia się sytuacja marek, które stosunkowo niedawno weszły na polski rynek – IMM przeanalizował pod tym kątem: NJU Mobile, MTV Mobile, Red Bull Mobile i ...
-
Wydatki na reklamę jednak w górę
... , Pakistan, Tajlandia, Tajwan, Wietnam Spadek koniunktury w 2009 przeszedł w krajach tego regionu ledwie zauważony – wydatki reklamowe wzrosły wtedy o 7,2%, a od tego czasu rynek rozwija się w dwucyfrowym tempie. Według ZenithOptimedia wydatki reklamowe w tym regionie w latach 2014-2016 będą rosły o 11-13% rocznie. Ameryka Północna Według prognoz ...
-
Reklama w Internecie górą
... Rynek i Opinia reprezentantów sektora małych i średnich przedsiębiorstw deklaruje, że prowadzi działania reklamowe. Wydaje się, że ... Ze swoją ofertą docierają do najodleglejszych zakątków naszego globu. O badaniu Sondaż został przeprowadzony przez ARC Rynek i Opinia, na zlecenie home.pl w dniach 15-27 kwietnia oraz 5-8 maja 2015 r. Wzięło w nim ...
-
Pandemia odciska piętno na rynku reklamy. Ponad 9% spadku, broni się digital
... w pierwszym kwartale 2020 charakteryzowała się większą dynamiką wzrostu niż rynek w całości, co przełozyło się na wzrost udziałów w rynku reklamowym jedynie dla ... odnotują prasa, kino i outdoor – komentuje Anna Bartoszewska, Dyrektor Generalna Zenith Polska. Rynek reklamowy zaczyna się odradzać, a prognozowane ożywienie w branży reklamowej w 2021 rok ...
-
Zenith: ciągle nie brakuje pieniędzy na reklamę rozrywkowych treści wideo
... roku, a tradycyjni nadawcy telewizyjni będą mieli mniejsze wpływy z reklam telewizyjnych i abonamentów płatnej telewizji. Niemniej jednak, Zenith przewiduje, że wydatki na reklamę ... na smartfony w Indiach. W przeciwieństwie do większości krajów zachodnich, indyjski rynek reklamy telewizyjnej również cieszy się szybkim, długoterminowym wzrostem i ...
-
Pomimo kryzysu telekomunikacja nie rezygnuje z reklamy. Wydatki będą rosnąć
... wzrostu pozwala założyć, że do 2023 r. reklama digital będzie stanowić 54% wszystkich reklam telekomunikacyjnych. COVID-19 pokazał, jak bardzo jesteśmy uzależnieni od dobrych, szybkich i ... , ale za sprawą wprowadzenia na rynek tanich telefonów, takich jak JioPhone, odsetek ten szybko rośnie. Rosja to kolejny rynek ze stosunkowo niskim (57%), ale ...
-
Czy branża FMCG będzie inwestować w reklamę?
... porównaniu do 24% dla przeciętnej marki, kategoria FMCG ostrożnie podchodzi do emisji reklam video w kanałach niestandardowych typu telewizja OTT (Over-the-top). Z wyłączeniem Chin, gdzie ... będą rosły stabilnie w tempie od 2% do 5% rocznie. Chiny wyróżniają się jako rynek, na którym marki najszybciej przyjęły e-commerce i reklamę cyfrową. W 2020 roku ...
-
Wydatki na reklamę będą spadać
... kraje z regionu „Postępowa” Azja wrócą w 2013 roku do wzrostów na poziomie 4%, a w kolejnych latach, wraz ze wzrostem zaufania do globalnej gospodarki, rynek będzie rósł – o 4,7% w 2014 i o 5% w 2015. Pozostałe kraje Azji zostały zgrupowane w regionie nazwanym „Doganiająca” Azja. Ich gospodarki rozwijają się niezwykle dynamicznie. Spadek ...
-
Reklama wielkoformatowa VII-IX 2012 r.
... UIP, Unilever, Orange, Grupa Żywiec, LPP, Kulczyk Tradex oraz BZ WBK. Rynek reklamy wielkoformatowej-wymiar geograficzny W III kwartale 2012 r. zostały utrzymane najważniejsze zmiany z ... Lista miast, w których prowadzony jest stały monitoring ekspozycji reklam wielkoformatowych obejmuje: Warszawę, Kraków, Wrocław, Trójmiasto , Poznań, Katowice, ...
-
Reklama telewizyjna: wydatki rosną, a oglądalność spada?
... wpływ wydatki spółek Skarbu Państwa. Biorąc pod uwagę wszystkie formy reklamy rynek wzrósł o 4,1%, jednak jeśli wyłączymy z analizy wydatki spółek Skarbu Państwa wzrost ten ... korektę pozytywnych tendencji, z możliwym 1,5 proc. wzrostem na całym roku. Rynek reklamy telewizyjnej w pierwszym półroczu br. odnotował dość wyraźny wzrost. Mimo spadającej ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: handel znowu na czele
... były po stawce CPM (Cost per mile). Wyliczane są dla aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ We wrześniu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”, która ponownie wyprzedziła branżę „Trade”. Wygenerowała ona ponad 11 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert i Lidl na czele
... PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W listopadzie w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była ... z udziałem na poziomie 2,90%. Trzecie miejsce należało do Kinder z udziałem 2,07%. RYNEK REKLAMY RADIOWEJ W radiu branżą o największej liczbie kontaktów reklamowych w listopadzie ...
-
Skuteczny link sponsorowany
... takiego, które będzie wystarczająco skuteczne. A takie wydają się być linki sponsorowane. Rynek reklamy internetowej powoli wychodzi z tzw. dołka. Rosnące nakłady na promocję w sieci powodują, że użytkownicy oglądają nie tylko więcej reklam, ale także stykają się z ich coraz bardziej agresywnymi formami. Wszystko to ...
-
Gdzie Twoi klienci, tam Twoje pieniądze
... z klientami. Podobnym przemianom, jak rynek produktów, podlegają kanały, którymi marketingowcy komunikują się z klientami. Jeszcze kilka lat temu wystarczyło wykupić pakiet reklam w TVP, żeby wprowadzić na rynek nowy produkt. Dzisiaj, żeby dotrzeć do tej samej grupy klientów, nie wystarczy już wykupienie reklam w państwowej telewizji, może ...
Tematy: -
Reklama w motoryzacji XI 2004
... miejsce na liście największych reklamodawców wśród producentów samochodów osobowych zajęła w listopadzie firma Fiat Auto Poland - wynika z opracowania firmy Expert-Monitor, analizującej rynek reklamy. Wydatki tej firmy wyniosły niewiele ponad 11 mln zł, co stanowi 16 procent wszystkich nakładów przeznaczonych na reklamę samochodów ...
-
Mniej oszukańczych kliknięć
... reklam wynosi 13,7 proc., znacznie mniej niż spodziewane przez branżę 20-35 proc., stwierdziła firma Click Forensics, w udostępnionym po raz pierwszy Click Fraud Index, serwisie, który firma wprowadziła na rynek ... terminy kluczowe w pięciu największych branżach wyszukiwanych reklam: handel, usługi finansowe, zdrowie i sprawność fizyczna, technologia ...
-
Boom na rynku reklamy internetowej
... rosną. Również w 2007 roku pracownicy domów mediowych optymistycznie spoglądają na rynek europejski, a reklamodawcy zacierają ręce. - Bo w internecie dzieje się wszystko co najważniejsze - tłumaczy J. Barnard, head of ... . - przewiduje Group M. Duża uwaga poświęcona zostanie zrozumieniu idei serwisów społecznościowych i blogów i dostosowania reklam ...
-
Wydatki na marketing w wyszukiwarkach rosną
... . Polski rynek, warty w 2008 r. ok. 190 mln zł powinien wzrosnąć w 2009 r. o kolejne 50%. Mimo ... Koszt pozyskania klienta za pośrednictwem marketingu w wyszukiwarkach jest niższy, nawet 10-krotnie, niż w przypadku reklam bannerowych rozliczanych na podstawie ilości odsłon. W przypadku pozycjonowania i optymalizacji serwisu (SEO), koszty te ...
-
Agencje marketingowe wybierają Internet
... czy prasie.” Polskie analizy odzwierciedlają trendy w Stanach Zjednoczonych dotyczące internetowych form promocji. Według badania domu mediowego MPG w I kwartale 2009 r. krajowy rynek reklamy skurczył się o 160 mln zł, czyli prawie o 1/10 w stosunku do I kwartału 2008 r. Jedynie reklama internetowa zanotowała 7% wzrost przychodów w ciągu ...
-
Polski konsument 2009
... jakim jesteś konsumentem dowiesz się z najnowszego badania UOKiK. Z badań przeprowadzonych przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wynika, że uważamy ... mniej niż połowa respondentów nie zgadza się ze stwierdzeniem, że należy zakazać reklam bądź ograniczyć możliwość reklamowania się. Wydaje się zatem, że ...
-
Wydatki na reklamę radiową III kw.2011
... . wyższa niż rok wcześniej. Zwiększył się też czas przeznaczony w radiu na reklamę – z 9,1 tys. godzin do 10,7 tys. godzin. Według specjalistów, rynek reklamy nadal będzie intensywnie rosnąć i przyczynią się do tego reklamodawcy z tak różnych sektorów jak handel, finanse, telekomunikacja i OTC.
-
Wydatki na reklamę radiową 2011
Przychody reklamowe radia zwiększyły się w 2011 roku o 6,1 proc., ponad trzykrotnie bardziej niż urósł cały rynek reklamowy. Zwiększyła się też liczba reklamodawców, którzy zdecydowali się umieścić radio w swoich mediaplanach - podał Komitet Badań Radiowych. Według raportu domu ...
-
Super i hipermarkety a wydatki na reklamę w I poł. 2012
... są bardzo kosztowne. Od dawna krążą plotki o przejęciu jakieś sieci i wejściu na rynek polski światowego giganta w tej branży - sieci Wallmart. To również może powodować obawy ... w czasie popytu klientów sieci konkurencyjnych. Jaka będzie przyszłość? W obliczu kryzysu rynek czeka proces konsolidacji. Mocni gracze będą kupować słabszych, sieci mające ...
-
Slogany reklamowe: namawiają, lansują, sprzedają
... produktu, wyróżniać markę na tle konkurencji. Ale najważniejsze jest, aby slogan reklamowy przekonywał do zakupu. Slogany reklamowe dla rynku motoryzacyjnego Rynek motoryzacyjny staje w obliczu stagnacji. Polacy oszczędzają i rejestrują coraz mniej nowych samochodów. Producenci i dystrybutorzy aut zmuszeni zostali do podejmowania najróżniejszych ...
-
Wydatki na reklamę w I kw. 2013 r.
... top 10 producentów wzrosły o 14% w stosunku do ubiegłego roku, chociaż cały sektor urósł w cenach brutto na tym samym poziomie co rynek reklamowy. Kryzys zmusza do budowy silnej pozycji wśród konsumentów Na trzeciej pozycji wśród sektorów pod względem wydatków, ale za to ...
-
Marketing bezpośredni - direct mailing
... reklamy. Wynikało to z tego, że otrzymywane maile były w większości tak zwanym „spamem”, czyli niezamówioną reklamą dokonywaną w ramach wysyłki masowej. Obecnie rynek dojrzał i zwiększył się poziom akceptacji dla reklamy mailowej. Zalety w porównaniu z wysyłką pocztową Oczywistą zaletą reklamy mailowej w porównaniu do wysyłki pocztowej ...
-
Kultura i sztuka uzdrowią gospodarkę UE?
... na podium jest telewizja. Co prawda w wyniku kryzysu spadły bezpośrednie przychody z reklam, ale prawie 2% wzrost generują telewizje płatne oraz VOD. Europejczycy, jak ... spędzania wolnego czasu. Europa jest też w tyle w porównaniu z USA jeśli chodzi o rynek e-booków. Tylko 3% przychodów pochodzi z ich sprzedaży (w Stanach Zjednoczonych jest to 20%). ...
-
Sektor FMCG a wydatki na reklamę w IV kw. 2015 r.
... latach najwyższe wydatki notowano w kwartale drugim, natomiast w 2015 roku to Q4 był liderem kategorii, notując najwyższe wydatki na promocję. Cały rynek FMCG w IV kwartale 2015 rósł o 20% w porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedniego. Podmioty i kategorie, które dotrzymały tego tempa wzrostu nie straciły ...