-
Rosną wydatki na reklamę, ale nie na każdą
... Rynek napędzany były przez branżę handlową. Drugi kwartał był rewelacyjny – budżety wzrosły o 12,2%. W okresie od lipca do września wzrost wyhamował do 3,9%, mimo sporych podwyżek cen reklam ... . Frekwencja wzrosła o 19,1%, co pozwoliło sieciom kinowym zarobić na sprzedaży reklam aż o 9,4% więcej niż przed rokiem. Dobra frekwencja w trzecim kwartale to ...
-
Zenith: wydatki na reklamę rosną dzięki e-commerce i video online
... z reklam. Stany Zjednoczone będą miały zdecydowanie największy wkład w globalny wzrost wydatków reklamowych w 2021 r., odpowiadając za 46% z 67 mld USD, o które wzrośnie w tym roku światowy rynek reklamowy, a następnie Chiny z 11% oraz Japonia i Wielka Brytania, których wkład wynosi po 6%. Po bardzo trudnym ubiegłym roku, rynek ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Duże roszady wśród reklamodawców?
... były po stawce CPM (Cost per mile). Wyliczane są dla aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W czerwcu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”, która wyprzedziła branżę „Trade”. Wygenerowała ona ponad 11,2 mld kontaktów ...
-
Które social media reklamują najlepiej? Nie tylko największe
... ’a wynik ten wynosił 5,2 mld). W przypadku YouTube’a mamy także do czynienia z najwyższą widocznością reklam. Zgodnie z definicją IAB, kryterium widoczności spełnia kreacja, której minimum 50% znajduje ... Snapchat, LinkedIn, Twitch. Premiera raportu miała miejsce podczas Forum IAB 2023. * prezentowane w części „Rynek reklamowy” dane dla platformy ...
-
Reklama zewnętrzna czarnym koniem rynku w 2023 roku
... rynek reklamy radiowej powrócił sektor motoryzacja – drugi pod względem wolumenu wzrostu (więcej o 21,7 mln zł, dynamika 39,2%), zaś na trzecim miejscu znalazł się sektor pozostałe – ze wzrostem o 11,4 mln zł (dynamika 12,1%, głównie wzrosły wydatki instytucji politycznych oraz reklam ... , Chief Investment Officera Publicis Groupe Rynek reklamy w ...
-
Wojny internetowe
... się teraz spodziewać - gdy największe marki działające w sieci walczą o rynek reklam online, który w ubiegłym roku był wart 12,5 miliarda dolarów - według Interactive ... przegrywając z Yahoo, ale nieznacznie wyprzedzając MSN Microsoftu i Google. Ale dopóki sprzedaż reklam nie stanie się bardziej znacząca częścią ogólnej działalności AOL, inwestorzy ...
Tematy: Google, Yahoo!, MSN, AOL, wyszukiwarki, rynek wyszukiwania, rynek wyszukiwarek, IAC/InterActive, Microsoft -
Dopasowana reklama trafia w target
... odbiorcy, który poszukuje samochodu o danych parametrach. Wędka się sprawdza – skuteczność reklam zakupionych przez RTB w porównaniu z tradycyjnymi jest większa o kilkadziesiąt procent. W zależności od ... reklamy RTB to bardzo młody, ale wyjątkowo dynamicznie rozwijający się rynek. Giełdy reklamowe po raz pierwszy pojawiły się w USA w 2009 roku. ...
-
Rozrywkowa reklama z marką
... jest poprzez informowanie konsumentów o danym produkcje, który został wprowadzony na rynek. Funkcja perswazyjna reklamy polega na przekonaniu konsumentów, że dana marka najlepiej ... poziomach. Pierwszy poziom rozrywkowości reklamy wiąże się z faktem, że oglądanie reklam dla wielu odbiorców stanowi swoistą formę rozrywki. Reklamy są źródłem dobrej ...
-
Serwisy społecznościowe: kryzys reklamy
... w eMarketer, autorka raportu pt. "Social Network Marketing: US Ad Spending Update." "W ciężkich czasach dla gospodarki zwykle łatwiej jest wprowadzić na rynek produkt wśród pozyskanych już klientów niż pozyskiwać nowych. Przy relatywnie niskim wskaźniku podejmowanych inwestycji, przedsiębiorstwa mogą wykorzystywać strony skupiające społeczności ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy 2016
... zwiększenia wpływów z abonamentu, telewizja publiczna może zmniejszyć 12-minutowy limit czasu emisji reklam we wszystkich kanałach lub wyłączyć w całości jeden z kanałów z oferty reklamowej. W ... jest mobile − wyjaśnia Marta Zielonka, Buying Manager w ZenithOptimedia Group. Rynek jest też już technologicznie gotowy na przekierowanie części zakupu na ...
-
Co technologia 5G oznacza dla reklamy?
... impulsem dalszego rozwoju branży reklamowej. Szacujemy, iż wraz z wejściem na rynek technologii popyt na rozwiązania reklamowe wykorzystujące materiały wideo, ... Dodatkowo mobilne wideo jest, według eMarketera głównym czynnikiem wzrostu przychodów z reklam marketingu cyfrowego. Wraz ze wzrostem prędkości internetu mobilnego, który przyniesie sieć ...
-
Jakie kampanie reklamowe dla seniorów?
... osoby użyty został również przez firmę L'Oreal, która wprowadziła na rynek kremy Pro- Calcium. Twarzą kampanii została amerykańska aktorka Jane Fonda. ... Okazuje się, że seniorzy mają rozbudowaną świadomość w kwestiach zdrowia, dlatego też od reklam oczekują jak najwięcej informacji na ten temat. Operowanie przez marketerów emocjami umacnia badanych ...
-
Reklama mobilna: na rozwój trzeba poczekać
... 3 proc. emisji reklam internetowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Natomiast najwięcej reklam na smartfony i tablety, w stosunku do wszystkich kampanii reklamowych online, wyświetlono na Litwie (4,60 proc.), w Serbii (4,50 proc.) i na Węgrzech (3,80 proc.). W Polsce było to 1,60 proc. – Mimo, że polski rynek reklamy mobilnej wciąż ...
-
Nowa przeglądarka internetowa Ulaa
... rynek została właśnie wprowadzona nowa przeglądarka firmy Zoho Corporation. Ulaa ma ... konieczności logowania się do Ulaa. Tryb ten umożliwia bezpieczne logowanie do kont użytkowników, zapobiega wyświetlaniu reklam i utrzymuje prywatność w sieci. Tryb roboczy - przeznaczony jest do pracy i automatycznie pobiera aplikacje, strony internetowe i ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio V 2024
... widzenia użytkownika. W przypadku kreacji display było to 44,37%, a dla reklam tekstowych zaledwie 37,64%. Najbardziej aktywna pod względem liczby kontaktów ... display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W maju w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „ ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio VI 2024
... były po stawce CPM (Cost per mile). Wyliczane są dla aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W czerwcu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”. Wygenerowała ona ponad 13,2 mld kontaktów reklamowych, docierając do 92 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio VII 2024
... były po stawce CPM (Cost per mile). Wyliczane są dla aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W lipcu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”. Wygenerowała ona ponad 15,9 mld kontaktów reklamowych, docierając do 92 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio IX 2024
... na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ We wrześniu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo ... , z udziałem na poziomie 2,66%. Trzecie miejsce należało do Kinder z udziałem 1,54%. RYNEK REKLAMY RADIOWEJ W radiu branżą o największej liczbie kontaktów reklamowych we ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio X 2024
... były po stawce CPM (Cost per mile). Wyliczane są dla aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W październiku w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”. Wygenerowała ona 14,4 mld kontaktów reklamowych, docierając do 91,50 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio XI 2024
... były po stawce CPM (Cost per mile). Wyliczane są dla aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W listopadzie w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”. Wygenerowała ona 14,66 mld kontaktów reklamowych, docierając do 91 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w I 2025
... .: Które marki postawiły na reklamę w internecie? Która z branż przeznaczyła największy budżet na reklamę w telewizji? Czyje reklamy najczęściej pojawiały się w radio? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W styczniu 2025 odnotowaliśmy 80,59 mld emisji kreacji reklamowych w internecie, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2819 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w II 2025
... były po stawce CPM (Cost per mile). Wyliczane są dla aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W lutym w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”. Wygenerowała ona 19,3 mld kontaktów reklamowych, docierając do 89,7% populacji ...
-
Branża farmaceutyczna a wydatki na reklamę 2012
... odpowiada proporcjom w roku 2011. Czy będzie lepiej? Z danych firm monitorujących rynek sprzedaży farmaceutyków wynika, ze sprzedaż w tym roku załamała się w I kwartale. Było ... na zapas” powodując tym samym silne tąpniecie popytu w I kwartale 2012. „Liczymy, że rynek będzie się odbijał w kolejnych kwartałach, bo z malejących obrotów i marż trudno ...
-
Jak działają giełdy RTB?
... Europie. Z kolei według badania – mimo wszystko dość hurraoptymistycznego – przeprowadzonego przez AdMeld & Forrester Research, rynek reklamy RTB powiększa się z roku na rok niemal ... Firma jest m.in. właścicielem platformy RTB, umożliwiającej automatyczny zakup reklam internetowych, dopasowanych do zainteresowań odbiorcy. Jest to możliwe dzięki ...
-
Ile kosztuje reklama online w branży budowlanej?
... , Blink.pl pod uwagę wziął zestaw 15-tu fraz reprezentujących ten rynek. Wśród zbadanych słów znalazły się takie wyrażenia, jak: „beton”, „cegły”, „cement”, „gips”, „gładź”, „ ... poziomie pozwoli osiągnąć efekt kształtujący się na poziomie 260 tys. wyświetleń reklam miesięcznie. - Warto nadmienić, że przyjęta strategia w sieci wyszukiwania nie ...
-
Zenith: czy turystyka inwestuje w reklamę?
... dla kategorii, która znacznie wyprzedziła rynek w transformacji cyfrowej, prowadząc w 2021 roku 32% sprzedaży za pośrednictwem e-commerce, w porównaniu do 20% dla branży retail ogółem. Cyfrowa reklama turystyczna ma na celu przechwycenie konsumentów we wczesnej fazie poszukiwań za pomocą reklam w wyszukiwarkach, reklam display i wideo z dopasowaną ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Branża handlowa najaktywniejsza
... na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W maju w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była ... , z udziałem na poziomie 2,01%. Trzecie miejsce należało do Kinder z udziałem 1,91%. RYNEK REKLAMY RADIOWEJ W radiu branżą o największej liczbie kontaktów reklamowych w maju była ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert bierze wszystko?
... były po stawce CPM (Cost per mile). Wyliczane są dla aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W lipcu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”, która wyprzedziła branżę „Trade”. Wygenerowała ona ponad 14,9 mld kontaktów ...
-
Reklama kontekstowa 2010
... na poziomie 8,5% tj. około 135 mln zł. W ujęciu wartościowym rynek reklamy kontekstowej urósł zatem o ponad 50%. Optymizmem napawają oczekiwania plannerów ... w świadomości marketerów. Według raportu, stawki CPC, są nadal konkurencyjne wobec reklam emitowanych w wynikach wyszukiwania. Większość agencji i domów mediowych realizując kampanie w sieciach ...
-
Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę I-IX 2013
... marek w optymistycznym kolorze, ale nie wpływa, biorąc pod uwagę dłuższy okres, na ożywienie polskiego rynku. Przeciwnie powoduje złudne wrażenie, że rynek ten się rozwija, podczas gdy w rzeczywistości panuje na nim zastój. Gdy porównamy wydatki reklamowe do skorygowanej ilości aut o reeksport, wówczas ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę I kw. 2015 r.
... na reklamach 4,4 mln zł. W prasie zaś prym wiodła Rzeczpospolita, która pozyskała z reklam ok. 1,8 mln złotych. Pożyczki wciąż na topie Najchętniej reklamowanym produktem w całym ... Na ciekawy i innowacyjny pomysł wpadł Polski Standard Płatności wprowadzając na rynek BLIK – aplikację, która pozwala na płacenie telefonem. Blik-iem można płacić zarówno ...
-
Dane i content marketing napędzają reklamę w sieci
... że na reklamę kontekstową w 2015 roku przeznaczono 25,4% budżetów SEM, a to oznacza, że rynek reklamy kontekstowej w 2015 roku był wart już 275,6 mln zł i urósł ... samym reklama kontekstowa stanowi 8,7% wartości rynku reklamy internetowej w Polsce. Przez ostatnie 5 lat rynek reklamy kontekstowej podwoił swoją wartość: ze 135 mln w roku 2010 do 275 ...
-
Czy ktoś jeszcze klika banery reklamowe?
... firma SolveMedia, która wykorzystała rachunek prawdopodobieństwa, aby uzmysłowić reklamodawcom korzystającym z masowych reklam, jak nikłe są szanse, że internauci klikną w takie reklamy. Według jej ... To pokazuje szalone tempo, w jakim rozwija się dzisiaj cyfrowy świat i rynek danych. Bez cienia przesady możemy więc określić nasze czasy mianem „epoki ...
-
Reklama online z coraz lepszym wskaźnikiem viewability
... rynek włoski, ale i szwajcarski. Średni czas kontaktu z reklamą display (Viewable Viewtime) także minimalnie w Polsce wzrósł, do poziomu 19 sekund w IV kwartale, wobec 18,7 sekundy w III kwartale 2018 r. Nieznacznie spadło w Polsce natomiast Viewability reklam ... wskaźnik Viewability dla reklam display, wyprzedzając tylko Szwajcarię i Włochy. ...
-
Nowe technologie: 10 prognoz dla konsumentów
... rynek reklam video online wart był 28 mld dolarów. W tym samym czasie rynek ...