-
Wzrosły wydatki na reklamę telewizyjną
... w dystrybucji naziemnej, największy spadek zanotowała stacja Polsat, pomimo startu nowej ramówki w marcu. Rynek reklamy telewizyjnej w pierwszym kwartale br. odnotował dosyć wyraźny wzrost, biorąc pod uwagę ... kwartale stanowi solidną bazę na cały bieżący rok i estymujemy, że w 2023 r. rynek telewizyjny wzrośnie o 0,7 proc. – mówi Iwona Jaśkiewicz - ...
-
Jest standard badań profili internautów
... samym na uporządkowanie rynku badań marketingowych i wypracowanie standardu badań profili użytkowników serwisów internetowych głównie, ale nie tylko zrzeszonych w sieciach reklamowych. Rynek mediów internetowych mając takie narzędzie zacznie dostarczać klientom rzetelnych danych, które przyczynią się do zwiększenia znajomości Internetu jako nośnika ...
Tematy: sieci reklamowe, profile internautów -
Linki sponsorowane w Adico.pl
... , jakiej poszukuje Użytkownik serwisu. Firmy będą dzieliły się przychodami z reklam wyświetlanych na serwisie w nowym modelu. "Użytkownicy aukcji przedstawiają bardzo dużą wartość ... Do tej pory linki kojarzone były tradycyjnie tylko z wynikami wyszukiwania. Rynek "reklamy kontekstowej" (ang. contextual ads) należy do najszybciej rosnących segmentów ...
Tematy: adico.pl, netsprint.pl -
Mapa Rynku Pracy - Sierpień 2003
... pojawiły się reklamy piwa, a branża reklamowa powiększa szeregi swoich pracowników. Browary jeszcze niedawno należały do największych reklamodawców; ich powrót na rynek reklam może oznaczać dla branży dalszą poprawę jej sytuacji. Branże logistyczna i teleinformatyczna również zamieściły więcej ogłoszeń niż przed miesiącem. W tej ostatniej ...
Tematy: -
Wydatki na reklamę - XI 2003
... 714 992 zł. W związku ze zmianą metody monitoringu szacujemy, że ta część rynku uzyskała 5% wzrost przychodów w stosunku do listopada 2002. Rynek Magazynów osiągnął przychód w wysokości 164 605 444 zł. W październiku wydano o 10 mln zł mniej (wzrost +5%). Szacujemy, że w porównaniu z rokiem ubiegłym ...
Tematy: wydatki na reklamę, reklama -
Wydatki na reklamę - II 2004
... 445 039 zł. Zanotowaliśmy duży, ponad 24,1%, wzrost wydatków w porównaniu z lutym 2003, jednak wzrost ten w dużej części wynika z rozszerzania monitoringu. Rynek Magazynów osiągnął przychód w wysokości 120 082 088 zł. W styczniu wydano o ponad 14 mln zł mniej (wzrost +13,5%). W porównaniu do lutego ...
Tematy: reklama, wydatki na reklamę -
Spoty radiowe w Internecie
... motywacja emocjonalna i czynniki z nią związane są jeszcze wyższe niż w stacjach tradycyjnych. Oczywiście na dzień dzisiejszy jest to ciągle bardzo wąski rynek, który jest ograniczony w naszym kraju przede wszystkim technologią. Jednak wraz z rozwojem technologii będzie to bardzo ciekawy kanał komunikacji, uzupełniający inne ...
-
Jak zostać mistrzem marketingu
... rynek. Mapą tego środowiska jest marketing. Pojęcie to od 15 lat robi w Polsce zawrotną karierę. W księgarniach można znaleźć ... . Ciągle ktoś coś "zmienia" i "robi różnicę". To marketing nie tylko leniwy, ale i krótkowzroczny. Czy autorzy tych reklam nie zauważyli, że skoro każdy zmienia wszystko, to wszyscy są tacy sami? Wirtuoz marketingu wie, czym ...
-
Rusza platforma Gadzety.biz
... wiadomości o rynku gadżetów reklamowych, najnowszych trendach i ciekawostkach z kraju i ze świata oraz "Nowości i promocje" - dział informujący o nowych gadżetach wchodzących na rynek oraz interesujących promocjach stosowanych przez dystrybutorów. Całości dopełnia katalog firm i produktów w którym prosto i szybko można wyszukać informacje na temat ...
-
Kampania wizerunkowa WP
... ściśle związane z miejscem, w którym użytkownik się właśnie znalazł (np. megaboard z Sukiennicami na krakowskim Rynku Głównym, opatrzony hasłem "Internet z widokiem na rynek"), dopasowane są również do wystroju sklepów, w których są prezentowane (odrębne layouty naklejek dla każdej sieci odzieżowej czy salonów prasowych). Kampania ...
-
Video w Internecie coraz popularniejsze
... online wzrosła o 18 proc., a średni czas oglądania przypadający na jednego użytkownika wydłużył się również o 18 proc. eMarketer prognozuje natomiast, że rynek reklamy video wzrośnie w tym roku o 71 proc. osiągając wartość 640 milionów dolarów. Każdy nowy dzień to kolejna faza zmian na ...
-
BizOn media: reklama tylko dla biznesu
... pasje i udziela się społecznie. BizOn media należy do grupy ARBOmedia A.G. Jest to pierwszy projekt o tematyce biznesowej w ramach sieci, realizowany w Europie. „Rynek reklamy internetowej w Polsce jest jednym z dynamiczniej rozwijających się rynków reklamowych w Europie, dlatego właśnie tutaj postanowiliśmy wprowadzić nową markę i otworzyć nową ...
-
Blogi pod czujnym okiem firm
... pozytywny szum wokół nowego produktu. Negatywna opinia natomiast może przyczynić sie do porażki produktu jeszcze zanim zostanie on wprowadzony na rynek - pisze New York Times. Coraz więcej firm uwzględnia więc blogi w swoich planach marketingowych. Zanim produkt oficjalnie zaistnieje, zazwyczaj jest już ...
-
Radio - kolejny cel Google
... dotrzeć do radia. Do końca roku Google rozpocznie testową transmisję reklam poprzez ten kanał - zapowiedział rzecznik koncernu, Michael Mayzel. Reklamodawcy będą mogli zgłosić ... . - Wydaje się, że to dobry moment na inwestowanie w ten obszar działalności. Rynek radiowy znacznie zwolnił, oferuje więc dużo możliwości - uważają eksperci z branży. ...
-
Wydatki na reklamę w Europie 2007-2009
... rozwijający się region na świecie - wynika z najnowszych prognoz sieci domów mediowych ZenithOptimedia. Według prognoz sieci domów mediowych ZenithOptimedia w 2007 r. rynek reklamowy w Europie Środkowo - Wschodniej wzrośnie o 15,6 proc. (w porównaniu do 2006 r.), w 2008 r. - o 14,4 proc. a w 2009 r. - o 13,9 proc. i wówczas osiągnie wartość ...
-
Rosyjskie kłopoty Google
... oraz fakt, iż Rosjanie preferują produkty krajowego pochodzenia, a lokalni gracze zagarnęli już dużą część tego rynku. Google, który wszedł na rynek rosyjski zaledwie przed trzema laty, ma spore straty w stosunku do lokalnych firm internetowych. Wyszukiwarka Google ledwie łapie się do pierwszej ...
-
Preselling zyskuje na znaczeniu
... Na początku bardzo istotne jest określenie liczby presellerów ogółem i obsługujących dany teren i daną liczbę klientów. Oczywiście najlepiej założenia liczbowe weryfikuje rynek i to on zadecyduje, jak liczba presellerów zmieniać się będzie w czasie. Przed wdrożeniem systemu presellingu w SigmaKalon Deco Polska planowano zatrudnienie 55 ...
-
155 mln użytkowników mobile tv w 2012 r.
... tv. Są to problemy związane z interoperacyjnością używanych standardów, takich jak DAB-IP, DMB, DVB-H oraz MediaFLO, a także dość powoli rozwijający się rynek reklam dla telefonii komórkowej.
-
Nadchodzi Apple iPhone
... tylko w Stanach Zjednoczonych, ale w planach jest również wejście na rynek europejski i azjatycki. Urządzenia rozprowadzane będą w sklepach firmowych Apple, przez ... lub 8 GB. Ogłoszeniu przez firmę daty rozpoczęcia sprzedaży iPhone’a towarzyszyła prezentacja trzech reklam, które podkreślają jego zalety: duży ekran dotykowy, możliwość oglądania wideo, ...
-
Adobe Digital Editions 1.0
... rynek aplikacji Adobe Digital Editions 1.0 - nowego oprogramowania umożliwiającego kupowanie i czytanie książek ... biznesowe zakupów i wypożyczania obejmują wypożyczanie biblioteczne, modele oparte na subskrypcji i na treściach finansowanych z reklam. Adobe Digital Editions w wersjach do systemów Microsoft Windows i Macintosh można bezpłatnie pobrać ...
-
Spam, ataki DDoS, trojany: ceny usług cyberprzestępców
... kontami oraz adresami e-mail. Z kolei twórcy złośliwego oprogramowania mogą liczyć na wynagrodzenia sięgające dziesiątek tysięcy euro. Zniżka na spam Spamowy rynek oferuje bardzo szeroki wybór produktów, od sprzedaży usługi po dostosowaną do klienta współpracę. Rozsyłkę 20 milionów listów reklamowych można zamówić ...
-
Sektor ubezpieczeniowy: reklama I-III 2008
... Justyna Furman, Badacz Rynku w Sektorze Badań Finansowych i Usług Profesjonalnych TNS OBOP. Informacje o badaniu Dane pochodzą z opracowanego przez TNS OBOP raportu "Rynek ubezpieczeń w Polsce - I kwartał 2008", opartego na badaniu face-to-face typu omnibusowego, przeprowadzonym na reprezentatywnej grupie 1005 mieszkańców Polski, w wieku powyżej 15 ...
-
Smartfon Samsung Jet S8000
... rynek Samsung Jet S8000. Nowy smartfon dotykowy został wyposażony m.in. w GPS, WiFi, klienta poczty push ... ulubionych stron w postaci widgetów na stronie głównej telefonu. Możliwe jest także włączenie opcji blokady reklam, funkcji wielokrotnego pobierania i pobierania w tle. Obsługiwana jednym palcem funkcja zoom, w którą wyposażona jest przeglądarka ...
-
Badanie GO96 od Gemius i IIBR
... wprowadzają na rynek badanie GO96 - ogólnopolskie badanie sondażowe typu omnibus o czasie realizacji wynoszącym 96 godzin. ... pytania otwarte. W ramach wywiadu istnieje także możliwość prezentowania respondentom materiałów multimedialnych (reklam wideo, zdjęć, itp.) oraz zawartości innych stron internetowych. Emitowany w Internecie kwestionariusz ...
-
Projekty innowacyjne w działaniach PO IG
... , iż instytucje wprowadzając zmiany zatrzymały się w pół drogi. …ale dyskusyjne kryterium innowacyjności W chwili obecnej, aby potwierdzić innowacyjność wprowadzanego na rynek produktu konieczne jest zdefiniowanie listy charakteryzujących go parametrów, a następnie udowodnienie, iż nowe rozwiązanie jest lepsze od istniejących dotychczas na rynku ...
-
Slogan reklamowy a tożsamość marki
... tożsamości marki, choć nie każdy się jej przysłuży. W roku 1941 Forrest Mars wraz ze swoim wspólnikiem Brucem Murriem wprowadził na rynek cukierki, tworząc ich nazwę od pierwszych liter nazwisk udziałowców – M&M’s. Nie byłyby jednak one niczym ponad prowincjonalny specjał, gdyby nie ...
-
Kluby piłkarskie w Europie notują wzrost przychodów
... rynek futbolowy odnotował wzrost przychodów o 4% (0,6 mld EUR) osiągając w sezonie 2009/2010 poziom 16,3 mld EUR - wynika ... średnią frekwencją na stadionach w Europie (42 700). Ten czynnik w połączeniu ze wzrostem w przychodach z reklam wzmocnił jej drugie miejsce w rankingu. Hiszpańska La Liga osiągnęła największy wzrost przychodów – aż o 8%, ...
-
Polscy deweloperzy a promocja i marketing
... firmy i nie nadają kierunku jej przyszłych działań. Niepokoi też podejście większości firm deweloperskich do kwestii działań marketingowych. Dominuje tutaj zakup reklam banerowych i prasowych, nie wymagający większego zaangażowania czy kreatywności ze strony deweloperów. Potencjał internetu jako bezpłatnej formy promocji na szeroką skalę ...
-
Marketing mobilny a nowe technologie
... popularność, która jeszcze w wielu przypadkach nie przełożyła się na realne zyski. Serwisy bardzo szybko zdały sobie sprawę z możliwości, jakie oferuje rynek mobilny. Olbrzymią popularnością cieszą się aplikacje mobilne pozwalające na przeglądanie najnowszych ofert. Wygląda jednak na to, że w 2012 roku czeka ...
-
CorelDRAW Graphics Suite X6
... rynek najnowszą wersję swojego flagowego pakietu graficznego - CorelDRAW Graphics Suite X6. Dzięki ... opracowano w odpowiedzi na potrzeby użytkowników programu CorelDRAW związane z m.in.: przygotowaniem znaków i reklam, projektowaniem graficznym, projektowaniem odzieży, drukiem wielkoformatowym, marketingiem, poligrafią, sitodrukiem, grawerstwem ...
-
Reklama w Internecie 2012
... .com, w tym roku padnie kolejny rekord wydatków na reklamę w Internecie. O ile utrzyma się wzrostowy trend, przekroczymy kolejną granicę wartości rynku. Rynek reklamy online w Polsce nadal rośnie. Najnowsze, opublikowane w drugiej połowie lipca dane AdEx, czyli szacunki IAB Polska i firmy PwC pokazują, że ...
-
Jak założyć bloga?
... życia oraz głos w debacie publicznej. Za rosnącą popularnością blogowania podąża rynek. W sieci znajdziemy sporo rozwiązań, ułatwiających stawianie pierwszych kroków w blogosferze ... nie zyskuje wiele. W regulaminach wielu platform blogowych zawarto zakaz emisji reklam, co uniemożliwia lub znacznie ogranicza czerpanie potencjalnych zysków z blogowania. ...
-
Kawa i herbata: wydatki na reklamę I-VII 2013
... vs 90% rok wcześniej. Tak duża koncentracja tworzy istotną barierę wejścia dla nowych graczy, chociaż polska marka Mokate śmiało atakuje rynek z wydatkami 5,3 mln zł wspierając marki Lavazza i Mokate. Na pierwszej pozycji plasuje się Nestle ze swoim sztandarowym brandem Nescafe (zwiększone wydatki ...
-
Browary a wydatki na reklamę piwa
... sytuację mamy z marką Carlsberg i Karmi – nieaktywną w 2012 roku. W przypadku Grupy Żywiec nową marką w portfelu reklamodawcy jest Paulaner, również wprowadzony na rynek w 2012 roku. Tegoroczna inwestycja tej marki przekroczyła już 7 mln zł. Podobna sytuacja występuje w portfelu Kompanii Piwowarskiej – tu z kolei mamy przykłady ...
-
Inteligentna reklama w Internecie zwiększy sprzedaż e-sklepu
... kampaniami. Co więcej, taka reklama charakteryzuje się czterokrotnie większą skutecznością w kanale mobilnym, w odniesieniu do standardowych form – zauważa Wyszyński. Dojrzały rynek na Zachodzie Kampanie w modelu reklamy inteligentnej cieszą się dużą popularnością w USA i Europie Zachodniej. W przypadku Stanów Zjednoczonych możemy mówić o mocno ...