-
ARBOmedia zwiększa zasięg
... reklamy online sukcesywnie się umacnia. W "zasięgowej czołówce" od dłuższego czasu utrzymują się trzy z nich. Od początku badania MEGAPANEL PBI/Gemius, czyli od października 2004 roku, ilość unikalnych użytkowników sieci ARBOmedia wzrosła ponad dwukrotnie. W tym samym czasie ilość wszystkich internautów w Polsce ...
-
Wywóz śmieci i sprzątanie: przetargi XI 2012 - V 2013
... dysponujących specjalnymi worami czy kontenerami. Ulotki, plakaty, reklamy outdoorowe – mają przekonać mieszkańców do segregacji ... (PET). Jak się okazuje, na polski rynek trafia ich rocznie ok. 4,5 mld, z czego procesowi ... ich – 33, co daje 12% wszystkich w tym zakresie w Polsce. Kolejno pod tym względem uplasowały się województwa mazowieckie – ...
-
Dr.Web: zagrożenia internetowe w 2015 r.
... laboratorium Doctor Web, był Zeus p2p, działający w Polsce od 2011 roku. Zagrożenia mobilne Niezależnie od wirusów bankowych, które ... , np. irytujących aplikacji wyświetlających niechciane reklamy oraz Trojanów blokujących urządzenia mobilne, które ... Doctor Web, nie muszą być ostatnimi, gdyż rynek gier wideo jest coraz atrakcyjniejszym celem dla ...
-
Jak osiągnąć sukces w e-commerce?
... , w tym Polsce ... reklamy osobistej – programmatic, umożliwia prowadzenie efektywnych działań w różnych kanałach, co przekłada się na zwiększenie konwersji. Co równie ważne, pozwala skupić się na potrzebach klienta, dzięki czemu konsumenci nie są niepokojeni przekazem, który nie znajduje się w obszarze ich zainteresowań. Intensywnie rosnący rynek ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 17/2015
... 13 proc., względem I kwartału 2014 roku, liczba kliknięć w reklamy wyświetlane za pomocą usług Google'a, ale też o 7 ... uczestniczył będzie Tony Housh, prezes Amerykańskiej Izby Handlowej w Polsce (AmCham)... Głównym celem TTIP jest przede ... . Z pewnością TTIP zwiększy polski eksport na rynek USA – mówi Tony Housh, prezes AmCham. Oczywiście z ...
-
Sztuczna inteligencja w biznesie. Wyzwania i możliwości
... asystenci, automatyczne pojazdy i roboty. Inwestycje w AI w Polsce, w porównaniu do globalnych liderów w tej dziedzinie czyli ... zachowań w wyniku czego otrzymujemy precyzyjne targetowane reklamy i propozycje produktów, które mogą nas ... trafiony, ponieważ AI po prostu zmieni rynek w tym zakresie tworząc zupełnie nowe zawody i zapotrzebowanie ...
-
Aplikacje turystyczne rosną w siłę
... wszystkie wiodące firmy internetowe, udział branży turystycznej (podróże i turystyka, HoReCa) w torcie reklamy cyfrowej utrzymuje się na poziomie 4%, co przy łącznych wydatkach ... ankiety przeprowadzonej przez Opinium Research dla KAYAK w pięciu krajach (w tym w Polsce) pozwalają sformułować kolejny wniosek – Polacy chętnie korzystają ze smartfonów ...
-
Ekstranet dla zaufanych i wybranych
... rynek warto zauważyć pewną prawidłowość: dominującą rolę we wdrażaniu ekstranetów odgrywają reprezentanci zagranicznych koncernów. Przykłady obecnych ekstranetowo przedstawicielstw w Polsce ... z nich, tak jak ERA (Polska Telefonia Cyfrowa) czy też Biuro Reklamy TVP S.A. już wykorzystują w swoich działaniach handlowych i marketingowych ekstranety. OD ...
-
Internet w regionie CEE 2010-2011
... w której liczba internautów wynosi około 24 milionów. W Polsce liczba internautów w lipcu 2011 r. ... rynek czeski, gdzie na jednego internautę przypada kwota 60 euro. Według wspominanego raportu IAB AdEx, w 2011 r. region CEE jest najszybciej rosnącym rynkiem pod względem wydatków na reklamę w sieci, i odnotowuje 33,8 proc. wzrost przychodów z reklamy ...
-
Sieci komórkowe: media a wydatki na reklamę
... jest dwutorowo, na Facebooku oraz na forum.telepolis.pl. Obecnie w Polsce jest aktywnych około 60 mln. kart SIM. Oznacza to, że ... nadal wypierają telefony stacjonarne. Tak duży i wciąż rozwijający się rynek jest miejscem do działania dla wielu operatorów sieci ... netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były publikacje i reklamy, które ukazały ...
-
Monitoring wizyjny w walce o customer experience?
... w Polsce udział e-commerce w ogólnym handlu detalicznym wynosi 7%, a według wstępnych prognoz, w ciągu najbliższych 2-3 lat wzrośnie on do poziomu 10%. Rozwijający się rynek ... umożliwić na przykład wyświetlenie na wewnątrz sklepowych ekranach odpowiednio dobranej reklamy, która wpłynie na decyzję o zakupie. Dostarczane przez kamery mapy cieplne ...
-
Monitorowanie jakiego nie było
... naszej reklamy w gazecie. Oczywiście odnotowywane są tylko osoby mające dostęp do Internetu dlatego zawsze trzeba te wyniki korygować danymi o popularności Internetu w Polsce (dane ... ankietowych jednak w wielu przypadkach mogą stanowić źródło bardzo przydatnych liczb. Rynek internetowy nie stanowi jeszcze znaczącej części całkowitych obrotów dla ...
Tematy: -
Mapa Rynku Pracy - Lipiec 2004
... w 2004" Ministerstwo Gospodarki dobrze ocenia przedsiębiorczość w Polsce. Wzrosła liczba małych, zatrudniających do 9 osób firm ... znalazła się na trzeciej pozycji z wynikiem 9%. Na rynek telekomunikacyjny powoli wraca koniunktura. ... udział w ogłoszeniach zwiększyła branża mediów i reklamy. Wzrost liczby ogłoszeń o 56 dał ostatecznie 6% ogółu (wzrost ...
-
Wzrosła liczba ofert pracy w styczniu
... rynek pracy. Po naturalnych spadkach w listopadzie i grudniu 2009, styczeń 2010 przyniósł wzrost liczby ofert do poziomu ponad 17 tysięcy. Rok temu, pod koniec 2008, kiedy w Polsce ... odmrażać budżety marketingowe, co wpłynęło na poprawę sytuacji specjalistów ds. marketingu, reklamy i PR poszukujących zatrudnienia. W poprzednim miesiącu mieli oni do ...
-
Moda: wydatki na reklamę I poł. 2016 r.
... pokaźny wzrost nakładów na promocję. Jak wynika z raportu KPMG z 2015 r. „Rynek dóbr luksusowych w Polsce” kategoria zegarki i biżuteria jest jednym z najprężniej rozwijających się segmentów rynku ... który umożliwia dłuższy i pełniejszy kontakt z przekazem. Dodatkowo cykl życia reklamy prasowej jest dłuższy niż w innych mediach, a wiele tytułów ...
-
Gracze i fani esportu wolą marki, które wspierają ich pasje
... rynek esportu przekroczy wartość 1 miliarda dolarów, notując wzrost o 26,7% w skali rok do roku. O coraz większej popularności tej formy rozrywki świadczy chociażby frekwencja na organizowanym w Polsce ... jest pod tym względem światowym liderem: z oprogramowania blokującego reklamy korzysta już 42% internautów). Takiego konsumenta prędzej przekonają ...
-
Wykorzystać potencjał (i próżność) konsumenta
... . W miarę bogacenia się społeczeństw, tak globalnie, jak i w Polsce, coraz większą rolę w zachowaniach ... także firma Sony, projektując i wprowadzając na rynek EyeToy – urządzenie, w skład którego wchodzi mała ... spoza organizacji”, • najskuteczniejszej ze wszystkich reklamy word-of-mouth... Zjawisko angażowania konsumenta w proces powstawania ...
-
Slogan reklamowy a tożsamość marki
... wraz ze swoim wspólnikiem Brucem Murriem wprowadził na rynek cukierki, tworząc ich nazwę od pierwszych liter ... powietrznej nad naszym krajem, dzięki czemu działalność w Polsce rozpoczęli tzw. tani operatorzy, szybko zdobywając udziały w ... o pseudonimie „Harnaś”, która argumentowała, że po emisji reklamy mieszkańcy Podhala zaczęli kojarzyć jej brata z ...
-
McAfee: zagrożenia internetowe I kw. 2010
... Polsce ponad jedna czwarta spamu jest związana ze szkodliwym oprogramowaniem. Niemal równie często (po ok. 16%) występował spam nigeryjski, anonse „samotnych kobiet” i oferty produktów, a tylko nieco mniej (13%) - reklamy ... przez firmę Toyota, zapowiedź firmy Apple wprowadzenia na rynek urządzenia iPad oraz tzw. „marcowe szaleństwo”, czyli finały ...
Tematy: McAfee, zagrożenia internetowe, cyberprzestępcy, wirusy, trojany, robaki, szkodliwe programy, spam -
Monopol usług Google nie do przyjęcia?
... poprawia i unowocześnia Google Chrome, na nowo atakuje rynek telewizji, uruchamia swoją „chmurę” Google App Engine. ... że Google Plus zaoferuje im ciekawe narzędzia w zakresie promocji i reklamy. Oczywiście efekt nowości również odegrał i będzie ... ci trzej gracze liczą się tylko na tym rynku. W Polsce zresztą sytuacja wygląda podobnie, z tym, że liderem ...
-
Slogany reklamowe: namawiają, lansują, sprzedają
... zakupu. Slogany reklamowe dla rynku motoryzacyjnego Rynek motoryzacyjny staje w obliczu stagnacji. Polacy ... - „Hatchback z klasą” Skoda Octavian - „Najchętniej wybierane auto w Polsce” Skoda Yeti - „Do miasta i na bezdroża” Superb – „Wyjątkowa przestrzeń ... jednym z elementów kreowania wizerunku marki. Reklamy mają często bardzo prostą i zwięzłą formę. ...
-
SEO dla e-commerce o międzynarodowym zasięgu
... rynek nie ma już potencjału rozwoju, rzeczywiście warto pomyśleć o karierze międzynarodowej. O ekspansji mogą pomyśleć także firmy, których oferta z góry jest skazana na niepowodzenie w Polsce ... błędami (lub po prostu przekład słabej jakości) może zniweczyć wszelkie wysiłki z zakresu reklamy w Internecie. Google to nie jedyna wyszukiwarka na świecie ...
-
Ochrona prawna marki
... nowo wprowadzanego modelu. GQ3 wejdzie na rynek pod nową nazwą produktu - 3 Sedan. Qoros Auto to ... sierpnia 1926 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - Prawo własności przemysłowej W Polsce praw dotyczących ochrony marki można dochodzić w oparciu o dwa ... zgłaszają nawet dłuższe opisy będące np. treścią reklamy. Jest to już sposób na ochronę nie ...
-
Kawa i herbata: wydatki na reklamę I-VII 2013
... Wschodniej. W ubiegłym roku spożycie herbaty wyniosło w Polsce 1 kg per capita. Od grudnia 2011 roku ... chociaż polska marka Mokate śmiało atakuje rynek z wydatkami 5,3 mln zł wspierając marki Lavazza i ... trzecim - Magazyny – 6%. Pozostałe media pełnią marginalną rolę. Informacje o badaniu Analiza reklamy sektora napojów w okresie I – VII 2012 i ...
-
Mikropożyczki online - wizerunek w Internecie
... się największym zainteresowaniem wśród targetu 18-24 lata pochodzącego z Warszawy, choć jej reklamy oparte są na przygodach kukiełek w sędziwym wieku. Jednak to na ... którymi stoją bardzo duże międzynarodowe konsorcja czyli Vivus oraz Wonga. Rynek pożyczek online w Polsce rozwija się bardzo dynamicznie, lecz ich działalność nad rozpoznawalnością w ...
-
Wydatki na reklamę I-V 2014 r. - firmy kosmetyczne
... Dlatego coraz powszechniejszą praktyką jest wprowadzanie na rynek marek własnych kosmetyków – Polacy doceniają dobry stosunek ... . Reszta środków przekazu, czyli radio, kina, gazety i reklamy outdoorowe stanowią zaledwie 7% udziału i zaczynają pełnić ... zwiększa się o kilkaset w ciągu roku – w Polsce działa już ponad 1800 niezależnych, franczyzowych ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 32/2014
... na koniec miesiąca. Według ekspertów - głównych ekonomistów banków w Polsce sankcje wprowadzone przez Rosję i spowolnienie gospodarcze w ... 2017 r. Zgodnie z ustawą do końca lipca obowiązywał też zakaz reklamy OFE, a za złamanie zakazu groziła kara od 1 ... ZUS - to ryzyko polityczne. Giełda to rynek z wszystkimi konsekwencjami. ZUS to większa możliwość ...
-
TVN w rękach Scripps Networks Interactive
... w Polsce, posiadającym 33% rynku przychodów z reklamy w kanałach własnych TVN oraz dodatkowo sprzedając czas reklamowy wielu innych polskich nadawców komercyjnych. Ta transakcja jest ważnym krokiem w procesie strategicznego rozwoju naszej międzynarodowej działalności, zwiększającym skalę naszej obecności w Europie. Polska to dynamiczny rynek ...
-
Jak polski e-commerce może pozyskać zagranicznych klientów?
... nie ułatwia pozyskiwania zagranicznych klientów, jest brak promocji i reklamy polskiego e-commerce skierowanych na inne rynki niż ... zagranicznych. W Europie Środkowo – Wschodniej, w tym w Polsce, zaledwie 30 proc. – mówi Maciej Wyszyński, dyrektor ... 2017 osiągnie wartość aż 1 biliona dolarów. Rynek e-handlu dynamicznie rośnie i już w I kwartale 2015 ...
-
5 najważniejszych systemów Big Data na świecie. Kto wie o nas najwięcej?
... efektem działań DMP są np. spersonalizowane reklamy wyświetlane w przeglądarce internetowej, które dzięki wykorzystaniu ... w chmurze obliczeniowej i tym samym całkowicie zdominują rynek, wypierając z niego inne (klasyczne) metody przechowywania danych ... roku, jeszcze jako mały startup, gdy w Polsce o Big Data mało kto słyszał i niewielu widziało sens ...
-
Banki w mediach: PKO Bank Polski najaktywniejszy w I kw. 2016 r.
... na temat wizerunku banków w Polsce” – badania przygotowanego na zlecenie Procontent Communication przez ośrodek badania opinii publicznej ARC Rynek i Opinia. 40% ankietowanych Polaków najbardziej ufa ... (8 tys.) niż np. mBank (ponad 17 mln złotych wydanych na reklamy i 22 tys. publikacji). Znaczącą część informacji w mediach na temat banków stanowią ...
-
Pozyskiwanie klientów? Liczy się głównie mobile
... piąta – od 11 do 20%. Jakie tendencje zdominowały ubiegłoroczny rynek komunikacji mobilnej w Polsce? Respondenci badania wskazali przede wszystkim na płatności mobilne ( ... klienci. Niegdyś komunikacja marki z klientem przebiegała w jednym kierunku. Przeciętny odbiorca reklamy widział ją w TV, słyszał w radiu, ewentualnie zobaczył w gazecie lub ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 35/2018
... . Decyzje D. Trumpa mocno dezorganizują globalny rynek. Zmiany tabel celnych i sankcje uderzają najmocniej w waluty rynków ... korzystających z usług Google'a może sprawdzić, czy reklamy w sieci doprowadziły do zakupu w fizycznym sklepie. Stało się ... 3,8 tys. kawiarni, w tym około 150 w Polsce. Warto dodać, że właścicielem Costa Coffee jest firma ...
-
Handel z Chinami idzie nam coraz lepiej
... Polsce nadal brakuje strategii z prawdziwego zdarzenia, wspierającej polskich przedsiębiorców na tamtejszym rynku. A przecież to gospodarka numer 2 na świecie. Poza skalą możliwości dodatkowo zainteresowanie tym kierunkiem – co ważne, nie tylko importerów, ale także eksporterów – jest coraz większe, gdyż to rynek ... ze względu na reklamy tej firmy, ...
-
Młodzi programiści nie powinni narzekać. Oto powody
... tej pory myślały o internecie tylko jako źródle reklamy, dziś rozważają częściowe przeniesienie biznesu do sieci. Dobrym przykładem są prawnicy, dla których powstają systemy do zdalnych konsultacji prawnych – podsumowuje ekspert. Pierwsze tygodnie pandemii w Polsce nie sprawiły, że rynek pracy zniknął, a pracownik przestał się liczyć ...