-
Rynek reklamy w Polsce 2011 r.
... rynek reklamy w 2011 osiągnął wartość 7,78 mld złotych netto, co oznacza wzrost o 2,3% w stosunku do 2010 ... poprzedniego roku. Outdoor Rok 2011 okazał się okresem spadków dla branży reklamy zewnętrznej, w porównaniu z rokiem 2010 spadły nakłady na tę formę reklamy oraz liczba sprzedanych nośników. Należy tutaj przypomnieć o zawirowaniach w branży ...
-
Rynek reklamy w Polsce: tylko 1/8 reklamodawców podwyższyło wydatki
... rozwoju rynku reklamy w Polsce w bieżącym roku. Zakładamy, że jesienią nie pojawią się nowe ogólnokrajowe ograniczenia i zarówno gospodarka jak i rynek reklamy będą stopniowo się odbudowywać. Przewidujemy, iż od września budżety reklamowe zaczną wracać do poziomów z poprzedniego roku. Oczywiście w skali całego roku rynek reklamy odnotuje największy ...
-
Rynek reklamy w Polsce I kw. 2011 r.
Rynek reklamy w I kwartale 2011 roku wzrósł o 6,9% w stosunku do analogicznego okresu 2010 r., ... mln zł - podaje raport "MPG Media Market Scan 1Q 2011. Analiza rynku reklamy w Polsce". I. Rynek ogółem Według estymacji MPG, całkowita wartość rynku reklamy w I kwartale 2011 roku wyniosła 1,61 mld złotych netto, rosnąc w stosunku do pierwszego ...
-
Rynek reklamy w Polsce I-II kw. 2011 r.
... reklamę. Zakładając nieobniżony poziom inwestycji w tym okresie, wzrost rynku wyniósłby 5,4% - podaje raport "MPG Media Market Scan 1H 2011. Analiza rynku reklamy w Polsce". I. Rynek ogółem Jak czytamy w raporcie, najszybciej rozwijały się wydatki w Internecie – w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku inwestycje zwiększyły się o 19% do ...
-
Rynek reklamy w Polsce wart 10 mld zł. Będą spadki?
... reklamy kinowej wzrósł z 1,57% do 1,64%, a reklamy zewnętrznej zmienił się z 5,4% do 5,5%. Pozostałe media zmniejszyły swój udział w mediamiksie. Dużo straciła telewizja, której udział spadł o 1,7 pkt proc. z 46,2% do 44,5%. Komentarz Iwony Jaśkiewicz-Kundery, Chief Investment Officer Publicis Groupe: „Wartość rynku reklamy w Polsce ... rynek reklamowy ...
-
Rośnie rynek reklamy online
... . Europa Zachodnia: jest co nadrabiać Rynek reklamy w Polsce rozwija się w ogromnym tempie, ale jest co nadrabiać. Startujemy bowiem z niskiego poziomu. W 2005 r. udział reklamy internetowej w całym rynku reklamowym stanowił zaledwie 3%, podczas gdy w Stanach Zjednoczonych, kraju o największym rynku reklamy internetowej, było to 4,7% - na drugim ...
-
Rynek reklamy przegania polską gospodarkę
... się wydatki na reklamę w I połowie 2024 roku? Jak zmieniała się wartość reklamy w poszczególnych mediach? Jak prezentował się udział poszczególnych kategorii reklamy w digital? SEKTORY REKLAMOWE W pierwszym półroczu 2024 r. rynek reklamy w Polsce wzrósł o 9,8% względem analogicznego okresu 2023 r. Aż czternaście sektorów zwiększyło budżety ...
-
Rynek reklamy z korektą wzrostu
... w dużej mierze „skonsumowana” przez rynek reklamowy w ubiegłym roku. Z jednej strony w kolejnych miesiącach na rynek korzystnie wpłyną Święta Wielkanocne, z drugiej jednak strony w czerwcu tego roku zabraknie dodatkowego bodźca, w postaci dużego wydarzenia sportowego. Prognozujemy, że rynek reklamy w Polsce zakończy 2019 rok z dynamiką delikatnie ...
-
Rynek reklamy napędzany przez online
... na reklamę w trzech kwartałach 2022 roku? Jak zmieniała się wartość reklamy w poszczególnych klasach mediów? Które sieci handlowe wydały na reklamę najwięcej? Jak prezentował się udział poszczególnych kategorii reklamy w digital? SEKTORY REKLAMOWE Rynek reklamy w Polsce zwiększył wartość o 5,1% po trzech kwartałach 2022 r. względem analogicznego ...
-
Rynek reklamy - prognozy
... oraz internetowa o 77 procent. Wszystko to kosztem reklamy w mediach tradycyjnych, a zwłaszcza rynku reklamy prasowej. Podobna sytuacja przewidywana jest w Polsce, gdzie wydatki na promocję w mediach drukowanych zmalały o 8 procent tylko w 2011 roku. Według prognoz rynek reklamy internetowej w Polsce urośnie w ciągu najbliższych 4 lat o blisko 60 ...
-
Rynek reklamy w I kw. 2022 r. Wojna i inflacja hamują wzrosty?
... wydały na reklamę najwięcej? Jaka była dynamika zmian w poszczególnych klasach mediów w rynku reklamy? Jak prezentował się udział poszczególnych kategorii reklamy w wydatkach na reklamę digital? SEKTORY REKLAMOWE W pierwszym kwartale 2022 r. rynek reklamy w Polsce zwiększył wartość o 6,8% względem analogicznego okresu roku ubiegłego. Oznacza to, że ...
-
Rynek reklamy rośnie, ale będzie gorzej?
... połowie 2022 roku? Jak zmieniała się wartość reklamy w poszczególnych klasach mediów? Które sieci handlowe wydały na reklamę najwięcej? Jak prezentował się udział poszczególnych kategorii reklamy w digital? SEKTORY REKLAMOWE W pierwszym półroczu 2022 r. rynek reklamy w Polsce zwiększył wartość o 5,5% względem analogicznego okresu roku 2021 ...
-
Rynek reklamy: wzrost o 6,7 proc. i solidne podstawy na przyszłość
... o 4,1 proc., czyli o niemal 87,9 mln zł. Wzrósł udział reklamy radiowej, kinowej i reklamy online w rynku reklamy. Sektorem z największym wolumenem wzrostu wydatków pozostaje sektor handel. SEKTORY REKLAMOWE W pierwszym półroczu 2023 r. rynek reklamy w Polsce zwiększył wartość o 6,7% względem analogicznego okresu 2022 r. Aż jedenaście sektorów ...
-
Rynek reklamy większy o ponad 7 proc.
... roku? Jak zmieniała się wartość reklamy w poszczególnych klasach mediów? Którzy przedstawiciele branży handlowej wydali na reklamę najwięcej? Jak prezentował się udział poszczególnych kategorii reklamy w digital? SEKTORY REKLAMOWE W pierwszych trzech kwartałach 2023 r. rynek reklamy w Polsce zwiększył wartość o 7,1% względem analogicznego okresu ...
-
Rynek reklamy. Wydatki w Polsce rosną szybciej niż średnia globalna
... podwyższone z 1,8% do 2,3%. W przypadku reklamy prasowej prognozuje się spadki na podobnym poziomie względem roku 2018, gdzie wydatki na reklamę w magazynach stopnieją o około -9,7%, a na dzienniki nawet o -10,2%. Rynek reklamy - świat Jak czytamy w komunikacie z badania, na przestrzeni ostatnich 10 lat światowy rynek reklamy rósł dość intensywnie ...
-
Rynek reklamy ma za sobą najlepszy rok od 2008 r.
... znajdował się rodzimy rynek reklamy. Analiza dowodzi, że jego wartość zdołała osiągnąć poziom ... reklamy zewnętrznej. Udziały dzienników i magazynów spadły odpowiednio o 0,3 pkt proc. i 0,5 pkt proc., zaś udział reklamy OOH o 0,2 pkt proc. Komentarz Magdy Kolenkiewicz, Dyrektor Generalnej Starcomu: „W czwartym kwartale wartość rynku reklamy w Polsce ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2015
Rynek reklamy online w Polsce ma się całkiem dobrze - z najnowszego badania IAB AdEx zrealizowanego przez ... zł. Doskonałą kondycję sektora potwierdza prezes IAB Polska, Włodzimierz Schmidt. „To już kolejny raz, gdy rynek reklamy interaktywnej udowadnia swój rosnący potencjał oraz ogrom możliwości. Użytkownicy coraz więcej czasu spędzają w sieci przed ...
-
Rynek poligraficzny w Polsce
... firmy działające w segmencie reklamy wielkoformatowej” – zaznacza Marek Gajdziński, Partner w firmie doradczej KPMG. Informacje badaniu Badanie KPMG „Rynek poligraficzny w Polsce” przeprowadzone we współpracy z Polskim Bractwem Kawalerów Gutenberga jest pierwszym tak obszernym badaniem dotyczącym rynku poligraficznego w Polsce. Wzięło w nim udział ...
-
Rynek reklamy: wzrost o 6 proc. i dobre prognozy na przyszłość
... kwartale 2023 roku? Jak zmieniała się wartość reklamy w poszczególnych klasach mediów? Które sieci handlowe wydały na reklamę najwięcej? Jak prezentował się udział poszczególnych kategorii reklamy w digital? SEKTORY REKLAMOWE W pierwszym kwartale 2023 r. rynek reklamy w Polsce zwiększył wartość o 6,0 proc. względem analogicznego okresu 2022 ...
-
Polski rynek reklamy online 2011
... roku najintensywniej była promowana w polskiej sieci? Jakie trendy w przyszłości zdominują rynek reklamy online? Czy zjawiska takie jak geolokalizacja czy grywalizacja zagoszczą na ... wartości rynku reklamy online w Polsce i na świecie. Jak wykazała najnowsza fala badania IAB AdEx, wydatki na tę formę marketingu w Polsce w porównaniu z ubiegłym ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2012
... rynek reklamy osiągnął wartość z roku wcześniejszego, musiałaby wzrosnąć o ponad 40% (szacunki na podstawie Starlink). Rynek reklamy cyfrowej jest w Polsce na tyle dojrzały, że nie zdarzają się już tak wysokie wzrosty jego wartości, jak np. w roku 2008 (64%). Ponadto, biorąc pod uwagę mechanizmy rynkowe obserwowane w Polsce ...
-
Rynek reklamy z największym spadkiem od ponad 10 lat
... rynek reklamy nie uniknął negatywnych skutków pandemii. Miniony rok okazał się dla niego najgorszym od ... oraz 1,8 pkt proc. Komentarz Iwony Jaśkiewicz-Kundery, Chief Investment Officera Publicis Groupe: Wartość rynku reklamowego w Polsce w 2020 r. wyniosła niemal 9 mld zł, co oznacza spadek o 8,6%. Najsłabszymi miesiącami pod kątem dynamiki były ...
-
Rynek reklamy online 2009: będą cięcia
... rynek reklamy online w 2009 roku. Kwestią otwartą pozostaje: jak mocno ją odczujemy oraz kto wyjdzie z tej potyczki z tarczą? Firma zanox zauważa, że perturbacje na rynku reklamy w dobie spowolnienie gospodarczego na świecie, a także w Polsce ...
-
Rynek reklamy online w Polsce po III kw. 2018
Rynek reklamy online w Polsce ma się całkiem dobrze - po trzech pierwszych kwartałach minionego ... na spoty telewizyjne. W analizowanym okresie ciągle widoczne były kluczowe mechanizmy decydujące o obecnym obrazie rynku reklamy online. Dynamicznie nadal rozwija się reklama w urządzeniach mobilnych, a także komunikacja marketingowa prowadzona w social ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2013
Rynek reklamy online w Polsce ma się całkiem dobrze - z najnowszego badania IAB AdEx zrealizowanego przez ... były obserwowane w Polsce kilka lat temu, a obecnie są obserwowane w innych krajach CEE, jednak należy pamiętać, że rynek polski jest stosunkowo dojrzały i rośnie w stałym, umiarkowanym tempie. Największym motorem wzrostu w Polsce jest obecnie ...
-
Rynek reklamy wideo wzrósł w I kwartale 2024 r. o 13,3%
Rynek reklamy wideo wzrósł w pierwszym kwartale 2024 r. o 13,3%, a jego wartość wynosiła 1 mld 552,1 mln - wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy ... pozostałych części reklamy digital w raporcie dla całego rynku reklamy. Z najnowszej edycji badania założycielskiego Nielsen wynika, że 4,5% gospodarstw domowych w Polsce posiada wyłącznie WebTV ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w I kw. 2019 r.
Rynek reklamy online w Polsce ma się całkiem dobrze - w pierwszym kwartale bieżącego roku wydatki na reklamę w sieci wzrosły o 9% rdr, osiągając tym samym pułap 1,1 mld zł. ...
-
Rynek reklamy wideo napędzony sportem
... 2024 r. o 7,3% rok do roku. Letnie sportowe wydarzenia wpłynęły na rynek reklamy telewizyjnej, który przyspieszył w trzecim kwartale, osiągając w nim dynamikę na poziomie 7,5%. W ... . Wcześniej znana jako HBO Max, platforma przeszła rebranding i zadebiutowała w Polsce z rozszerzoną ofertą treści, będąc jednocześnie oficjalnym partnerem Letnich ...
-
Rynek farmaceutyczny w Polsce rośnie
... będzie się rozwijać szybciej niż cały rynek sprzedaży leków”. Rynek farmaceutyczny na ścieżce szybkiego wzrostu W 2008 r. rynek farmaceutyczny w Polsce osiągnął wartość 24,1 mld zł, co oznacza ... ) tym, co szczególnie przeszkadza firmom farmaceutycznym są ograniczenia w zakresie reklamy i promocji leków wynikające z rozporządzenia o reklamie leków z ...
-
Rynek farmaceutyczny w Polsce a ustawa refundacyjna
... Zakaz reklamy aptek. Zakaz rabatowania i promocji leków refundowanych na wszystkich szczeblach dystrybucji. Szybszy rozwój leków generycznych W Polsce udział leków generycznych ... prognoz PMR, w latach 2012-2014 rynek leków generycznych w Polsce będzie rozwijał się bowiem w szybszym tempie niż rynek leków innowacyjnych, głównie z powodu ustawy ...
-
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2009
... mierzalności kampanii reklamowych online - przyszłość reklamy online zapowiada się dobrze. Ponadto warto zwrócić uwagę na minimalny jeszcze w Polsce udział reklamy video, który powinien zwiększać się wraz z poprawą infrastruktury. Podobna tendencja dotyczyć będzie rozwoju reklamy internetowej w urządzeniach mobilnych. Odpowiednie „zagospodarowanie ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w 2008 r.
... telekomunikacji, mediów i technologii PwC, komentuje: „Warto podkreślić, że w czasie spowolnienia gospodarczego, które w drugiej połowie ubiegłego roku było już odczuwalne w Polsce, sektor reklamy internetowej zanotował fenomenalny wzrost aż o 58 procent. Taką dynamiką powiększania tortu reklamowego nie może się pochwalić żaden inny rodzaj medium ...
-
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2012
... reklamy wideo. Pomimo ciągłych spadków na wydatki reklamowe w prawie wszystkich mediach, rynek online nadal rośnie, osiągając po trzech kwartałach 2012 już 18,9% całego tortu reklamowego w Polsce ...
-
Rynek reklamy: kto straci w kryzysie?
... podaje, iż z opracowania domu mediowego MPG wynika, że w I kwartale 2009 br. rynek reklamy skurczył się o 160 mln zł, czyli prawie o 9 proc. Dwudziestu wiodących ... dlatego rok 2009 będzie z pewnością bardzo udany dla rynku marketingu afiliacyjnego w Polsce. W związku z optymistycznymi prognozami dalszego rozwoju dla tej branży, przybywa coraz ...
-
Rynek reklamy online w Polsce I-II kw. 2011
... przeprowadzonego przez PwC wskazuje, że wartość rynku reklamy internetowej w Polsce w pierwszej połowie 2011 roku wyniosła 942 mln ... Polsce. W pierwszej połowie 2011 internet odpowiadał za 62,5% wzrostu całego rynku reklamowego – podobnie jak w 2010 roku. Na podkreślenie na pewno zasługuje fakt kontynuacji bardzo dużych tendencji zwyżkowych reklamy ...