-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych II 2018
... procesy globalizacyjne sprawiają, że największe sieci handlowe zyskują wyraźną przewagę nad operatorami działającymi na mniejszą skalę. W Rankingu Sieci Detalicznych Kondej Marketing ... głębokiej wiedzy, kreatywności i znaczących inwestycji. Od tego zależy czy firma będzie w Polsce masowo zamykać sklepy w kolejnych latach. 10. Żabka W Top10 Żabka jest ...
-
Świtalski & Synowie: centrum handlowe w Kaliszu
... przyszłego roku. Mini Park rusza w Kaliszu z Biedronką, jedną z najpopularniejszych sieci detalicznych w Polsce i z Pepco, oferującym odzież oraz artykuły przemysłowe codziennego użytku. - ... i obiektów wielofunkcyjnych na terenie całego kraju. Mini Parki to lokalne galerie handlowe z Biedronkami. W tym roku prace nad mini galeriami prowadzone ...
-
Marki własne detalistów w Polsce 2010
... sieci handlowe, np. Piotr i Paweł czy Żabka. „W tej chwili coraz więcej sieci handlowych jest w stanie zaoferować swoim klientom produkty marek własnych co najmniej dwóch poziomów cenowych i jakościowych. Marki własne w Polsce ...
-
Jeszcze centra handlowe, czy już centra doświadczeń?
... pokolenia Milenialsi i pokolenie wyżu demograficznego to obecnie najliczniejsze grupy klientów w Polsce. Według Deloitte, w ciągu 10 lat pokolenie Y będzie stanowić ... zastępujący gotówkę. 8. 2 w 1 Aby wydłużyć czas przebywania w swoich sklepach, sieci handlowe rozszerzają swoją ofertę standardową, np. oferując w księgarniach możliwość wypicia kawy, ...
-
Centrum handlowe Dekada Grójec
... . GLA. W najbliższej przyszłości uruchomione zostaną obiekty w Brodnicy, Rypinie, Grójcu, Nowym Targu i Malborku. Głównymi najemcami galerii i centrów handlowych DEKADA są największe sieci sklepów w Polsce: spożywcze, RTV i AGD, odzieżowe, obuwnicze, drogeryjne, apteczne i inne oraz sieciowe firmy usługowe i gastronomiczne.
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych X 2013
... do historii. Sklepy zwane do niedawna tradycyjnymi na potęgę przyłączają się do różnej maści sieci detalicznych. W Polsce mamy sieci sklepów własnych, franczyzowych, partnerskich, agencyjnych… Coraz częściej jednak kryterium podziału będzie prostsze – sieci będą dzieliły się na mocne i słabe. Grupy sprawnie zarządzane i mające silne zaplecze ...
-
Nieruchomości komercyjne w Polsce. Dobre perspektywy
... e-commerce i sieci handlowe, w przypadku biur będziemy obserwować ekspansję firm obecnych już w Polsce oraz wejście na rynek kolejnych podmiotów zwłaszcza z branży finansowej i IT. Rekordowe wzrosty na rynku najmu przekładają się na bardzo duże zainteresowanie funduszy produktami inwestycyjnymi w regionie CEE, w tym w Polsce. Rynek nieruchomości ...
-
Wzrost sprzedaży online w Polsce
... w firmie CB Richard Ellis dodał: “Obecnie w Europie obserwujemy ogromne możliwości wzrostu dla międzynarodowych sieci handlowych w zakresie sprzedaży on-line, szczególnie na rynkach rozwijających się w Europie Środkowo-Wschodniej. Sieci handlowe uznały, że sprzedaż przez Internet jest niezbędna do ogólnego wzrostu sprzedaży i strategii rozwoju. Dla ...
-
Magazyny w Polsce. I kwartał z rekordem podaży
... czytamy w najnowszym opracowaniu firmy Cushman & Wakefield "Marketbeat – rynek magazynowy w Polsce". Ukończone w badanym okresie inwestycje objęły powierzchnię prawie 533 000 mkw., a ... I kw. 2017 roku. Wśród pozostałych branż najbardziej aktywne były: e-commerce (16%), sieci handlowe (12%), AGD (11%), opakowania (7%), sektor motoryzacyjny (6%) oraz ...
-
Najpopularniejsze marki w Polsce 2011
... którego celem jest wyłonienie najczęściej wybieranych i kupowanych marek w Polsce. Wśród tegorocznych laureatów znaleźli się m.in. Samsung, Orange, Canon, PKO BP, ... roku. Ankieta zawierała 60 kategorii branżowych, które podzielono na 8 grup: Kulinaria, Medycyna, Sieci Handlowe, Produkty dla Dzieci, Uroda i Higiena, Ty i Dom, Finanse oraz Czystość. ...
-
Francuskie firmy w Polsce. 25 lat udanych inwestycji
... i duże firmy francuskie w Polsce działa w sektorze handlu, a 23 proc. w przemyśle. Sieci handlowe z Francji są jednymi z największych graczy w sektorze, a przedsiębiorstwa z branży motoryzacyjnej od lat inwestują w zakłady produkcyjne zlokalizowane w Polsce – mówi Bogusław Kowal, Dyrektor, Szef French Desk w KPMG w Polsce. Francja 4. największym ...
-
Rynek magazynowy w Polsce: blisko kolejnych rekordów
... w opracowanym przez firmę JLL podsumowaniu sytuacji na rynku powierzchni magazynowych w Polsce na koniec III kw. Dobrą sytuację na rynku magazynowym potwierdza Tomasz Olszewski ... aktywni okazali się tu operatorzy logistyczni (ok. 30% popytu netto), sieci handlowe (20%), lekka produkcja (13%) oraz sektor motoryzacyjny (11%). Największą nową umową ...
-
Magazyny w Polsce. II kwartał z rekordem popytu
... stanowiły odpowiednio 24% i 9% całkowitego popytu. Najbardziej aktywne pozostają firmy logistyczne (32%), sieci handlowe (20%), branża lekkiej produkcji (10%), e-commerce (9%), branża motoryzacyjna (7%) i AGD (6%). - Rekordowe wyniki rynku magazynowego w Polsce to między innymi wynik rosnącego popytu branży e-commerce. Polska dla tego segmentu jest ...
-
Magazyny w Polsce. III kwartał z rekordem podaży
... najświeższe opracowanie międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield „Marketbeat - Rynek magazynowy w Polsce: Stan po III kwartale 2017 roku”. Badany okres nie przyniósł zaskoczeń ... operatorzy logistyczni (45%), wśród pozostałych, aktywne były także sieci handlowe (11%), branża AGD (9%), e-commerce (7%) oraz firmy z branży produkcyjnej (7%) ...
-
Najlepsi pracodawcy w Polsce, czyli YouGov Reputation 2023
... w którym znajdziemy m. in. pytanie o ocenę firmy jako pracodawcy. Ranking obejmuje marki FMCG, sieci handlowe, firmy motoryzacyjne i usługi finansowe w 11 kategoriach monitorowanych w naszym kraju. Pierwsze miejsce w rankingu YouGov Reputation w Polsce zajmuje E. Wedel – wskaźnik reputacji dla tej marki wynosił ponad 35,7% w drugiej połowie 2022 ...
-
Magazyny w Polsce. Aktywność deweloperska dopisała
... zapotrzebowanie na rynku kreowała branża logistyczna z udziałem 31% całkowitego popytu, a także a sieci handlowe (17%), firmy z branży e-commerce (16%) i produkcyjnej (11%). Prawie 65% wolumenu transakcji najmu odnotowano na trzech głównych rynkach tj. w Polsce Centralnej (964 000 mkw.), Górnym Śląsku (880 000 mkw.) i w okolicach Warszawy ...
-
Centra handlowe ciągle na pierwszym planie
... Polsce" autorstwa Cushman & Wakefield. Z opracowania Cushman & Wakefield wynika, że nowoczesna powierzchnia handlowa w naszym kraju sięgnęła niemal 14 mln mkw. Dominującym formatem pozostawały centra handlowe (73% w całkowitym zasobie), a za nimi uplasowały się magazyny handlowe (18%), parki handlowe ... rozwijające się sieci różnych branż z sektora ...
-
Nieruchomości komercyjne w Polsce w II kw. 2011 r.
... handlowe w Warszawie. W całej Polsce więcej budować się będzie hoteli, na które popyt stale rośnie. „Inwestowanie w nieruchomości uważane jest za bezpieczną alternatywę podczas niepewności na rynkach finansowych. Sytuacja na rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce ... międzynarodowych sieci handlowych oraz wzrostu popytu ze strony sieci ekskluzywnych. ...
-
Centra handlowe na świecie 2012
... handlowe. Jednak pomimo szybkiego postępu technologicznego i zmian w przyzwyczajeniach konsumenckich oraz w postrzeganiu marek przez klientów „Tradycyjne centrum handlowe to nadal główne miejsce do robienia zakupów” – powiedział Glenn Rufrano, prezes i dyrektor generalny Cushman & Wakefield. „Aby odnieść sukces, sieci handlowe ...
-
Rosną centra handlowe, ale nie wszystkie
... sieci jak: Rossmann, Jysk, Biedronka czy Bricomarche. O tym, że głównymi rozgrywającymi na rynku są dziś parki handlowe, centra convenience i dyskonty może świadczyć debiut sieci ... upadłość. Drugi kwartał był tym ostatnim także dla sieci sklepów Go Sport. Ta w błyskawicznym tempie zamknęła wszystkie sklepy w Polsce, czemu przysłużył się fakt, że Go ...
-
Nieruchomości komercyjne w Polsce w I poł. 2012 r.
... na potrzeby własne. Największą transakcją półrocza był wynajem przez PTC (operatora sieci T-Mobile) 27.000 mkw. w budowanym biurowcu Marynarska 12 (Ghelamco). ... Polsce do 10,9 mln mkw. Centra handlowe stanowią 73% całkowitych zasobów kraju, magazyny i parki handlowe 20%, centra wyprzedażowe 1%, a pozostałe 6% to inne nowoczesne obiekty handlowe. W ...
-
Najdroższe ulice handlowe świata 2014
... Partner i Dyrektor działu powierzchni handlowych firmy Cushman & Wakefield w Polsce. „Ulice handlowe poza uzupełnieniem oferty klasycznych centrów handlowo-usługowych ... najlepsze powierzchnie handlowe przy głównych ulicach wzrosły średnio o 2,4%. Według analityków Cushman & Wakefield wpływ na to ma m.in. rywalizacja największych sieci handlowych o ...
-
Parki handlowe i centra convenience zwiększają swój udział w transakcjach inwestycyjnych
... wolumenu transakcji w okresie 2021 – I-III kw. 2022. W parki handlowe i centra convenience inwestowały w Polsce w ciągu ostatnich 2 lat głównie podmioty z Niemiec (76 mln ... od struktury najemców, w tym obecności operatora spożywczego rozpoznawalnych sieci. Najwyższe ceny, a tym samym najniższe stopy kapitalizacji, osiągane są przez obiekty o ...
-
Galeria społecznościowa. Jakie będzie centrum handlowe nowej ery?
... handlowe to odpowiedź na zmieniające się potrzeby konsumenckie. Galerie społecznościowe to dziś zaledwie dziesiąta część rynku nieruchomości handlowych w Polsce Największą rewolucją rynkową ostatnich kilkunastu lat okazała się warszawska Hala Koszyki. Idealne centrum handlowe ... danemu obiektowi unikalne koncepty znanych sieci. Oferta skupiona jest na ...
-
Centra handlowe. Już nie ilość, ale jakość
... powierzchni handlowych w regionie EMEA w firmie Cushman & Wakefield, powiedział: „Dzisiejsze centra handlowe różnią się diametralnie od tych, które powstały dwadzieścia lat temu, ... na popyt ze strony międzynarodowych sieci handlowych oraz rozwój sektora handlowego w Polsce, Czechach i na Słowacji. Małgorzata Dziubińska, Associate Director w Dziale ...
-
Nieruchomości komercyjne: kto inwestuje w Polsce i dlaczego nie Polacy?
... firmami, które rozpoczęły komercyjną ekspansję w Polsce, były francuskie i brytyjskie sieci handlowe. Byliśmy czterdziestomilionowym społeczeństwem nowych, „głodnych” konsumentów o dużych aspiracjach i potrzebach. Potem przyszły inwestycje z Niemiec. Pojawiły się też pierwsze nowe centra handlowe – Panorama, Promenada, King Cross i portfel ...
-
15,6 mln mkw. powierzchni handlowej w Polsce na koniec II kw. 2022
... , głównie parków handlowych. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Ile w Polsce jest dostępnej nowoczesnej powierzchni handlowej? Jaki jest najbardziej popularny ... 9 to parki handlowe otwarte w mniejszych miejscowościach: Busku-Zdroju, Giżycku, Jaśle, Krotoszynie, Pszczynie, Puławach, Sławnie, Szczytnie i Łanach pod Wrocławiem. Ponadto, nowy magazyn sieci ...
-
Parki handlowe i centra convenience: będzie kolejny rekord
... roku otwarto łącznie 22 parki handlowe, zlokalizowane w różnych częściach kraju. Ponadto, na koniec czerwca 2024 roku w Polsce powstawało kolejne 365 300 mkw. (GLA) w ramach ... swoje pierwsze placówki otworzyły w parkach handlowych takie sieci, jak Sphinx, Starbucks, Apart, Yes czy Verona. Parki handlowe stają się coraz atrakcyjniejszym miejscem do ...
-
Nieruchomości handlowe w II kw. 2021
... handlowe. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Ile powierzchni handlowej oddano w II kw. 2021? Ile obecnie jest obiektów handlowych w budowie? Jakie międzynarodowe marki zadebiutowały w Polsce? 123 000 mkw. nowej powierzchni handlowej w II kw. 2021; dominują niewielkie parki handlowe i wolnostojące magazyny handlowe ...
-
Ulice handlowe w czasach pandemii. Co się zmienia?
... powierzchni oferują ulice handlowe w Polsce? Jakie zmiany w czasie pandemii dały się zaobserwować na Piotrkowskiej w Łodzi? Jak wpływ na ulice handlowe ma rewitalizacja budynków ... w 2019 r. ofertę Konesera wzbogacili także najemcy tacy jak: kawiarnia z sieci Columbus Cafe, restauracja Koneser Grill, której dotychczasowi właściciele są znani m. ...
-
Tradycyjne a internetowe spółki handlowe
... rynki związane jest z otwarciem oddziału, biura czy też przedstawicielstwa. Jest to dużo bardziej kosztowne i czasochłonne. Wykorzystują to globalne sieci hipermarketów operujące w Polsce. Polskie firmy handlowe nie mogą z nimi konkurować, ponieważ nie mają wystarczających kapitałów do pokonania barier wejścia. Bariery te związane są z nakładami ...
-
Nieruchomości komercyjne w Polsce w I poł. 2014
... , Partner, Dyrektor Działu Powierzchni Biurowych firmy Cushman & Wakefield. Nieruchomości handlowe W pierwszej połowie 2014 r. w Polsce oddano do użytku 245 000 mkw. nowoczesnej ... Największe dwie transakcje najmu przeprowadzone zostały przez przedstawicieli dużych sieci handlowych. Carrefour odnowił umowę na 46 tys. mkw. w Distribution Park Będzin, ...
-
Nieruchomości komercyjne w Polsce w I poł. 2015
... Dyrektor Działu Powierzchni Biurowych firmy Cushman & Wakefield. NIERUCHOMOŚCI HANDLOWE W pierwszej połowie 2015 r. w Polsce oddano 176 800 mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej. Do ... niż na przestrzeni całego ubiegłego roku (123 000 mkw.). Dzięki coraz lepszej sieci dróg na popularności wśród najemców zyskują miasta średniej wielkości dysponujące ...
-
Ulice handlowe odzyskają dawny blask?
... – Zjawisko to dotyczy zarówno sieci krajowych jak i międzynarodowych chociaż z pewnością z powodów kapitałowych jest barierą przede wszystkim dla lokalnych, mniejszych przedsiębiorców, a nie tych sieciowych – dodaje Katarzyna Michnikowska. Po ile metr? Najbardziej prestiżowe i zarazem najdroższe adresy handlowe w Polsce znajdziemy w Warszawie. Metr ...
-
9 na 10 nowych obiektów to parki handlowe
... Polsce jest obecnie ok. 13,69 mln mkw. powierzchni handlowej. W 2023 roku przybyło jej 270 tys. mkw., w postaci 39 obiektów handlowych. Większość tej przestrzeni (72 proc.) to parki handlowe, obejmujące 27 nowo otwartych projektów oraz 9 rozbudów. Pozostałe trzy to otwarte centrum handlowe ... właścicieli nieruchomości oraz sieci handlowych. Widzimy, że ...