-
Czego potrzebują marki własne?
... raport „Jak postrzegamy marki własne? – perspektywy rozwoju rynku private label w Polsce” przygotowany na zlecenie Grupy On Board. Okazuje się jednak, że mamy ... obrotu, muszą spełnić wysokie wymagania jakościowe. Kryteria ewaluacji tych produktów, stosowane przez sieci handlowe, są równie rygorystyczne jak w przypadku innych marek. Niestety nie jest ...
-
Rynek pracy specjalistów I 2015
... optymistycznie patrzeć na perspektywy rynku pracy w Polsce. Jak się okazuje, w badanym okresie liczba ofert sięgnęła niemal 35 tysięcy tysięcy, ... jak i pracowników obsługi klienta. Dodatkowo o specjalistów handlu i sprzedaży upomniały się sieci handlowe, a także firmy związane z inżynierią, techniką i produkcją oraz farmacją i medycyną. Poszukiwano ...
-
Magazyny: popyt bije rekordy
... w Polsce. Największy w tym udział mają firmy z sektora handlowego, logistycznego i motoryzacyjnego, ale to przede wszystkim rozwój handlu internetowego zachęca deweloperów do realizacji bardzo dużych obiektów magazynowych. Przewidujemy, że ten trend się utrzyma, ponieważ sektor e-commerce nadal szybko się rozwija, a tradycyjne sieci handlowe tworzą ...
-
Magazyny odporne na COVID-19. Polska pozostaje liderem CEE
... & Wakefield, na przestrzeni pierwszych sześciu miesięcy bieżącego roku, w Polsce, w Czechach, w Rumunii, na Słowacji i na Węgrzech sfinalizowano transakcje najmu 3, ... i zapotrzebowanie na nowe powierzchnie zgłaszane pomimo pandemii COVID-19 przez sieci handlowe, firmy z sektora FMCG i operatorów logistycznych 3PL. Słowacja Na Słowacji najbardziej ...
-
Polacy kochają marki własne
... się m.in.: Jakie są wydatki na marki własne w Polsce? Co napędza rozwój marek własnych w Polsce? Kto najchętniej sięga po marki własne? Na przestrzeni ... aspektów ekonomicznych – które historycznie leżały u korzeni zjawiska tworzenia marek przez sieci handlowe. A z drugiej – w przypadku wielu marek własnych – widoczne jest już często prawie równorzędne ...
-
Zatrudnienie pracowników 2010/2011
... świętami. Zwykle trwają one od końca listopada do połowy stycznia. Pracowników poszukują sieci handlowe, sklepy internetowe, firmy poligraficzne, logistyczne oraz produkcyjne – mówi Fiona Harvey, Szef ds. Rozwoju CIMA w Polsce (Chartered Institute of Management Accountants). Produkcja bardzo optymistyczna Znaczna część polskich producentów ...
-
Jabłka ulubionym owocem Polaków
... polskie (65%), łatwo dostępne (64%) i z dużą zawartością witamin (63%). Jabłka w Polsce spożywane są pod różną postacią. Zdecydowanie najczęściej badani sięgają ... zasadzie jabłka niepełnowartościowe przeznaczane są wyłącznie na produkcję przetworów lub cydru. Sieci handlowe, z którymi współpracujemy, wymagają najwyższej jakości owocu, bo tylko taki ...
-
Nowa hala magazynowa w P3 Mszczonów
... , Country Head P3 w Polsce. Najemca nowego budynku w P3 Mszczonów, FM Logistic to wiodąca firma w dziedzinie międzynarodowej logistyki, świadcząca usługi magazynowania, copackingu, comanufacturingu, transportu i zarządzania łańcuchem dostaw na terenie Europy. Portfel klientów FM Logistic obejmuje sieci handlowe, producentów żywności, kosmetyków ...
-
Powierzchnie magazynowe odporne na światowe zawirowania
... w głównej mierze odpowiada e-commerce, branża logistyczna, produkcja lekka oraz sieci handlowe. Dwie największe transakcje minionego roku to wynajęcie przez Leroy Merlin ... latach 2019 i 2020 prognozujemy utrzymanie wysokiego popytu na powierzchnie magazynowo-produkcyjne w Polsce. Przewidujemy, że w bieżącym roku na rynek trafi ponad 2,5 mln mkw. (ok. ...
-
Mapa Rynku Pracy - Sierpień 2005
... większość ekonomistów mają być głównym motorem zwiększania liczby miejsc pracy w Polsce. Wprawdzie tu także nie mamy do czynienia ze spektakularnym wzrostem - jest ... 100 więcej niż przed miesiącem. Tutaj tradycyjnie najwięcej pracowników poszukiwały duże sieci handlowe. Wzrosła także liczba ofert w usługach, natomiast pracodawcy z sektora produkcji i ...
-
Handel internetowy na świecie
... sieci korzystających z wielu kanałów dystrybucji istotna jest strategia oparta na prowadzeniu jednocześnie tradycyjnego sklepu i sprzedaży online. Niektóre sieci handlowe poszukują niewielu dużych sklepów, a inne – mniejszych lokali w licznych lokalizacjach. Kwestia odpowiedniej wielkości sklepu czy sieci ... w 2012 r. wyniosła w Polsce 4 mld 864 ...
-
Nieruchomości komercyjne: intensywny rozwój parków handlowych
... sieci spożywcze z wyższego segmentu, a dzięki przeprowadzanym przebudowom i modernizacjom parki handlowe mogą zaoferować powierzchnię lepszej jakości. Ponadto na ten rynek wchodzą również sieci handlowe ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych 2015
... Polsce wyniosła 13,01 mln mkw. w ramach takich formatów jak: centra handlowe – 9,28 miliona mkw. (71%), parki i wielkopowierzchniowe magazyny handlowe – 3,52 miliona mkw. (27%) oraz centra wyprzedażowe – 0,21 miliona mkw. (2%). Od początku 2015 r. średnie nasycenie powierzchnią w ramach centrów handlowych w Polsce ...
-
Sklepy dyskontowe na fali popularności
... w Colliers w Polsce. Widać również rosnące zainteresowanie sieci dyskontowych lokalizowaniem sklepów w ramach tradycyjnych centrów handlowych. Sieci ... że sklepy dyskontowe w mniejszym stopniu ucierpiały z powodu pandemii niż tradycyjne sieci handlowe. Wynika to w dużej mierze z uwarunkowań technicznych – dostępu do zewnętrznego parkingu i ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych III kw. 2015
... budowie w Polsce sięga 708 000 mkw., z czego 675 000 mkw. przypada na centra handlowe”. ... sieci handlowych i gastronomicznych poinformowało w ostatnim czasie o rozpoczęciu działalności w Polsce. Turecka marka modowa Colin’s zadebiutowała w Bonarka City Center, natomiast Origins rozpoczął od Galerii Mokotów. Na rynku pojawiły się trzy znane sieci ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych I kw. 2016
... Polsce wynosi 13 mln mkw., z czego na centra handlowe przypada 9,29 mln mkw., na parki handlowe - 1,45 mln mkw., na wolnostojące obiekty handlowe 2,07 mln mkw., a na centra wyprzedażowe 209 000 mkw. Międzynarodowa firma doradcza JLL podsumowała I kwartał 2016 r. na rynku nieruchomości handlowych w Polsce ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych III kw. 2016
... podaż nowoczesnej powierzchni handlowej w Polsce wyniosła 13,11 mln mkw. w ramach takich formatów jak: centra handlowe – 9,3 mln mkw., parki i wielkopowierzchniowe magazyny handlowe – 3,59 mln ... informuje Anna Wysocka. Popyt Polski rynek nadal przyciąga nowe sieci handlowe. Najwięcej debiutów na przestrzeni tego roku odnotowano właśnie w III kw. ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych III kw. 2018
... że stopy kapitalizacji dla wiodących centrów handlowych w Polsce pozostają na poziomie 4,9%, a za najlepsze parki handlowe na poziomie ok. 7,0%. Podaż – najlepsze ... rezultacie, od początku roku łącznie dwanaście nowych zagranicznych sieci zdecydowało się na otwarcie swoich pierwszych sklepów w Polsce. „Nowym trendem w sektorze handlowym są fuzje i ...
-
Grunty inwestycyjne na wagę złota
... panującej w segmencie gruntów pod inwestycje mieszkaniowe, biurowe, handlowe i hotelowe w Polsce. „Korzystna sytuacja makroekonomiczna w 2018 roku sprzyjała optymistycznym ... Stokrotka, przez litewską Maxima Grupe, czy sfinalizowanie przez Grupę Eurocash kupna sieci handlowej Mila S.A. „Przejmowanie obiektów konkurencji i rebranding to alternatywne ...
-
Rynek nieruchomości komercyjnych odżywa
... wpływ na rynek komercyjny w Polsce. Wykorzystując efekt skali, wznosili duże ... handlowe, 19,2% na magazyny i parki handlowe, 0,9% parki wyprzedażowe oraz 7,4% na pozostałe obiekty handlowe. Centra handlowe, ... sieci handlowych z sektora spożywczego, RTV AGD. Ponadto wznowiono procesy inwestycyjne niektórych projektów centrów handlowych, część sieci ...
-
5 faktów z rynku handlowego w I połowie 2021 roku
... sieci Empik do Augustowa i Pułtuska – mówi Dominika Jędrak, Dyrektor Działu Doradztwa i Badań Rynku w Colliers. 2. Mocna ekspansja sieci ekonomicznych Popyt na powierzchnie handlowe w minionym półroczu zdominowany został przez sieci ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych 2014-2015
... LPP. Należy zauważyć, że w procesie określania strategii ekspansji, sieci handlowe analizują zarówno daną lokalizację i jej otoczenie konkurencyjne, jak i uwarunkowania makroekonomiczne miasta, strefę zasięgu oraz perspektywy rozwoju”, dodaje Anna Wysocka. W 2014 r. działalność w Polsce rozpoczęły 24 zagraniczne marki. W IV kw. zadebiutowały m.in ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych 2016
... handlowe to ponad 9,5 mln mkw. przypadających na 406 obiektów. Pozostałe formaty to parki handlowe i wolnostojące obiekty handlowe: 3,6 mln mkw. oraz centra wyprzedażowe: 0,21 mln mkw.”, wymienia Agnieszka Tarajko – Bąk. „Sektor handlowy w Polsce ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych I poł. 2018
... handlowe (3,8 mln mkw.) oraz centra wyprzedażowe (0,25 mln mkw.). „W pierwszej połowie roku łączna podaż w ramach wszystkich formatów handlowych w Polsce wzrosła o 168 000 mkw., z czego 130 000 mkw. przypadło na centra handlowe ...
-
Rynek handlowy 2022: Polacy wrócili na zakupy
... na plus. Na rynku w minionym roku dominowały parki handlowe, trwała ekspansja sieci takich jak Action, Pepco czy Dealz, w ... handlowe – to one dominowały w 2022 roku. W Polsce mamy aktualnie ponad 13 mln mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej. Od stycznia do września tego roku rynek powiększył się o 184,1 tys. mkw., z czego 94 proc. to parki handlowe ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych I kw. 2015
... powierzchni handlowej w Polsce wyniosła 12,47 mln mkw., z czego 8,89 mln mkw. stanowiły centra handlowe, 3,39 mln mkw. - parki i wielkopowierzchniowe magazyny handlowe, a 0,19 mln ... starań, aby przyciągnąć atrakcyjnych najemców. W oczach krajowych i międzynarodowych sieci zyskują parki handlowe, chociaż w ich puli najemców wciąż nie znajdują ...
-
Upadłości firm 2017
... i rosnące zatory płatnicze. Wielu firmom w Polsce w minionym roku ... sieci handlowe. Mniejsi handlowcy również nie zaliczą 2017 roku do udanych. W dystrybucji sieci handlowe i dyskonty przewyższyły liczbą małe sklepy, które to chcąc obecnie konkurować cenowo również łączą się w sieci zakupowe lub działają w ramach programów afiliacyjnych. Sieci ...
-
Inwestycje w nieruchomości komercyjne bez załamania. Prognozy na 2021 rok
... z wycofywaniem się pandemii. W Polsce szczególnie interesujące są nowoczesne centra dystrybucyjne, stołeczne biurowce oraz centra wyprzedażowe i parki handlowe, w których dominuje oferta najemców ... głównych klastrach logistycznych w całej Europie w pobliżu autostrad oraz sieci transportowych, które są zabezpieczone długoterminowymi umowami. ...
-
Handel internetowy nie wyprze tradycyjnego
... sieci handlowe przyciągają konsumentów? Jak wygląda w I kw.2022 rynek powierzchni handlowych w Polsce ...
-
Rynek handlowy z potencjałem
... sieci. Na polski rynek weszło tylko w minionym roku prawie 30 nowych marek. Klienci natomiast powrócili do tradycyjnych zakupów i wypełniają tłumnie obiekty handlowe ... euro aktywa handlowe wygenerowały około 30 proc. całkowitej wartości akwizycji zarejestrowanych w Polsce. W centrum zainteresowania inwestorów były przede wszystkim parki handlowe i ...
-
Europejski konsument na rynku. Jak kupujemy?
... wiekowa najczęściej udaje się na zakupy do centrów miast i na ulice handlowe, ponieważ jest tam łatwo dotrzeć bez samochodu. Klienci o niższych dochodach z różnych ... zakupów online w różnych krajach. Niemcy i Anglicy kupują w sieci najczęściej, odpowiednio 29 i 24 razy w roku, podczas gdy w Polsce i w Rosji jest to odpowiednio tylko 2 i 1 razy w ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych I kw. 2019
... Polsce wynosi 14,3 mln mkw. z czego 10,1 mln mkw. oferują 422 centra handlowe. Pozostałe formaty, czyli parki i wielkopowierzchniowe magazyny handlowe ...
-
Powierzchnia handlowa wciąż na fali
... handlowe ... Polsce, czy ukraiński koncept rodzinnej restauracji Pesto Cafe. Nadal wyczekiwany przez rynek jest również debiut w Polsce irlandzkiej sieci Primark. W pierwszej połowie roku swoje pierwsze w Polsce lokale otworzyły również: park rozrywki TEPfactor w Blue City, odzieżowa marka Boxeur des Rues w Factory Poznań, czy MyShoes, nowa marka sieci ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych 2016
... handlowe – 408 powstałych nad Wisłą galerii handlowych oferuje obecnie niemal 9,8 mln mkw. Pozostała część powierzchni handlowej zajmowana jest przez parki handlowe i wolnostojące obiekty handlowe (3,8 mln mkw.) oraz centra wyprzedażowe (0,24 mln mkw.). „Na przestrzeni całego roku na rynku handlowym w Polsce ...
-
Centra handlowa: niższa odwiedzalność i obroty, wyższa cyfryzacja
... handlowe o powierzchni nieprzekraczającej 10 000 mkw. Parki handlowe umożliwiając szybkie i wygodne zakupy doskonale wpisują się w aktualne potrzeby klientów. Format ten już od kilku lat dynamicznie się w Polsce ...