-
Zarządzanie strategiczne: Pierścionek Strategii
... sieci współpracujących firm, nie na własnych wysiłkach), pozwala zrozumieć dlaczego tak zaciekle konkurują ze sobą firmy obuwnicze i odzieżowe ...
-
Najdroższe ulice handlowe świata 2013
... i Pacyfik Międzynarodowe sieci handlowe nadal interesują ... odzieżowe, które odnotowały wzrost sprzedaży. Warunki i nastroje na japońskim rynku (6,2%) znacząco się poprawiły, do czego przyczynił się dobry wzrost gospodarczy i wysoki poziom wydatków konsumentów. Na Tajwanie czynsze wzrosły o 10% ze względu na szczególnie silny popyt ze strony sieci ...
-
Polski rynek internetowy
... ostatniego roku, widoczny jest znaczny wzrost czasu spędzanego w sieci. Średnio polski internauta spędza w sieci prawie 14 godzin miesięcznie, co stanowi wzrost o ponad 1 godzinę ... zaliczają się miedzy innymi firmy oferujące leki z kategorii OTC, firmy odzieżowe, a także nowi gracze na rynku transportowym (tanie linie lotnicze). Nowymi podmiotami ...
-
Ekologia po polsku. Co robimy, aby zadbać o środowisko naturalne?
... %), sprzedają (20%) lub oddają w sklepach w ramach akcji organizowanych przez marki odzieżowe, np. H&M. Ubrania używane zdarza się kupować 30% badanych, a 41% ... środowisku opakowania. Najchętniej dopłacimy 1-2 zł, a co 4. klient do 5 zł. Kupujący w sieci bardzo pozytywnie oceniają też różne innowacyjne pomysły na zmniejszenie wpływu e-commerce ...
-
Internet wg IAB w 2004
... szkół pomaturalnych (22 proc.). W ostatnich latach zmieniała się także proporcja korzystania z sieci przez kobiety i mężczyzn. W połowie 1999 roku wśród internatów było 2 razy więcej mężczyzn ... zaliczają się miedzy innymi firmy oferujące leki z kategorii OTC, firmy odzieżowe, a także nowi gracze na rynku transportowym (tanie linie lotnicze). Udział ...
-
Powierzchnie handlowe w Polsce I-VI 2009
... (specjalizującej się w wystroju wnętrz) i Nova Décor Kids (oferującej meble i akcesoria dla dzieci). Została także otwarta pierwsza kawiarnia sieci Starbucks. Również Fressnapf, oraz marki odzieżowe TK MAXX, New Look, Villa Happ i Peacocks zapowiedziały wejście na polski rynek. Pomimo zapowiedzianej i kontynuowanej przez niektóre marki ...
-
Social media jako narzędzie marketingowe
... wymyślna i skuteczna kampania reklamowa. Opinia znajomych - choćby tylko tych z sieci – jest w stanie markę wypromować, bądź zniszczyć. Toteż o opinie warto dbać, pielęgnować ... dziś fanem przynajmniej jednej marki lub firmy. Prym wiodą firmy odzieżowe, gastronomiczne, kluby i stacje telewizyjne. Internauci tłumaczyli, że czują do tych marek ...
-
Kradzież w sklepie kosztuje 1,7 mld EUR rocznie
... czwartej pod względem wielkości sieci detalicznej w Europie Raport wykazuje, że łączne straty w towarach są porównywalne z obrotami czwartej pod względem wielkości sieci handlu detalicznego w Europie. W skali całego kontynentu największe straty odnotowały sklepy spożywcze (2,0 proc.) i odzieżowe (1,4 proc.), najmniejsze ― sklepy z elektroniką ...
-
Wyprawka szkolna 2019. Tanio nie będzie
... bardziej angażują się mężczyźni są pakiety danych do urządzeń cyfrowych, w tym abonamenty sieci komórkowych bądź dostęp do Internetu – mówi Patrycja Venulet. Po wyprawkę ... preferencji. Podczas zakupów szkolnych najchętniej odwiedzimy księgarnie, dyskonty, sieciówki odzieżowe i hipermarkety. Taki plan deklaruje ponad połowa rodziców. Największą część ...
-
Nieruchomości komercyjne w Polsce w I poł. 2010 r.
... Warszawy i Krakowa – 77-83 EUR/mkw./miesiąc. „Zainteresowanie międzynarodowych i krajowych sieci handlowych skupia się na najlepszych obiektach oferujących nowoczesną ... sprzętu gospodarstwa domowego zwolnili ekspansję z powodu zastoju na rynku mieszkaniowym. Firmy odzieżowe ograniczyły swój rozwój w małych miastach, natomiast w miastach średnich i ...
-
Kryzys a wydatki świąteczne Polaków
... świątecznych zakupów są tradycyjne sklepy, a w szczególności drogerie i sklepy odzieżowe. Jednak w tym roku trzecim miejscem, w którym Polacy poszukają niespodzianek dla najbliższych, będzie Internet. Aż 35% respondentów zamierza w tym roku kupić prezenty gwiazdkowe w sieci (w porównaniu do 31% w ubiegłym roku). Informacja o badaniu Badanie ...
-
Centrum handlowe Dekada Grójec
... . GLA. W najbliższej przyszłości uruchomione zostaną obiekty w Brodnicy, Rypinie, Grójcu, Nowym Targu i Malborku. Głównymi najemcami galerii i centrów handlowych DEKADA są największe sieci sklepów w Polsce: spożywcze, RTV i AGD, odzieżowe, obuwnicze, drogeryjne, apteczne i inne oraz sieciowe firmy usługowe i gastronomiczne.
-
Centrum handlowe Dekada Brodnica: budowa rozpoczęta
... mkw. GLA. W najbliższej przyszłości uruchomione zostaną obiekty w Nowym Targu, Brodnicy, Rypinie i Malborku. Głównymi najemcami galerii i centrów handlowych DEKADA są największe sieci sklepów w Polsce: spożywcze, RTV i AGD, odzieżowe, obuwnicze, drogeryjne, apteczne i inne oraz sieciowe firmy usługowe i gastronomiczne.
-
Polski rynek nieruchomości handlowych I kw. 2015
... . Taki model rozwoju stanowi alternatywę dla strategii polegającej na dogęszczaniu sieci w już spenetrowanych miastach. Dzięki temu zwiększa się dostępność popularnych marek, ... najemców. W oczach krajowych i międzynarodowych sieci zyskują parki handlowe, chociaż w ich puli najemców wciąż nie znajdują się marki odzieżowe, poza sklepami reprezentującymi ...
-
Ciechanów zyska nowe centrum handlowe
... Mazowieckim. Docelowo sieć DEKADA ma obejmować co najmniej 20 obiektów w całej Polsce. Głównymi najemcami galerii i centrów handlowych DEKADA są największe sieci sklepów w Polsce: spożywcze, RTV i AGD, odzieżowe, obuwnicze, drogeryjne, apteczne i inne oraz sieciowe firmy usługowe i gastronomiczne.
-
Jak zmienią się zakupy przez internet? Czeka nas rewolucja?
... roku, gdy większość europejskich i amerykańskich firm zaczęło proponować swoje produkty i usługi w sieci. Dziś, gdy zgodnie z estymacjami Sociomantic Labs, wartość tego rynku w Polsce ... i wygodną metodą nabycia różnych produktów i usług. Wirtualne przymierzalnie czyli odzieżowe zakupy bez kolejki Wśród argumentów podawanych przez konsumentów, którzy ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 2/2017
... Czechach, na Słowacji oraz w Rumunii. Oprócz wydatków na rozbudowę tradycyjnej sieci sprzedaży TXM planuje spore inwestycje w segmencie e-commerce. – Myślę, że ... TXM24.pl jest największym sklepem dyskontowym w Polsce. Oferta obejmuje przede wszystkim wyroby odzieżowe oraz tekstylne. Klienci sklepu mogą korzystać zarówno z opcji wysyłki z dostawą pod ...
-
Odnowione serwisy Reserved i Cropptown
Gdańska firma zjednoczenie.com opracowała i wdrożyła dwa serwisy internetowe - dla znanej marki odzieżowej Reserved oraz dla sieci salonów odzieżowych Cropptown. To kolejne realizacje przygotowane dla tych klientów. Serwisy mają za zadanie przedstawić nowe kolekcje, dokonano też pewnych ...
-
Nowy hipermarket Tesco w Warszawie
... Nowe Tesco zaoferuje Warszawiakom 43 sklepów, w których będą mogli robić zakupy. W Centrum Handlowym Gocław królują marki odzieżowe: Takko Fashion, Big Star czy Pretty Girl. Po raz pierwszy w Warszawie pojawi się brytyjski Peacocks ... , aby zapewnić dobry poziom obsługi klienta w sklepie. Centrum Handlowe Gocław w Warszawie będzie 343 sklepem sieci ...
-
Nieruchomości komercyjne w Polsce w I kw. 2011 r.
... , ale popyt na powierzchnie jest bardzo zróżnicowany. Kilka znanych międzynarodowych sieci planuje wejście na polski rynek lub ekspansję prowadzonej już działalności. Popyt na nowa powierzchnie generują głównie najbardziej liczące się europejskie marki odzieżowe, natomiast krajowi handlowcy wykazują coraz większa ostrożność. Z tego względu ...
-
Marki kojarzone z Euro 2012
... (8 proc.). Pekao SA jest oficjalnym bankiem mistrzostw i sponsorem narodowym, MasterCard to od niedawna sponsor narodowy. Sklepy i restauracje Polacy zapytani o marki sieci sklepów i restauracji, które kojarzą im się z mistrzostwami mieli stosunkowo najmniejszy problem z wymienieniem marki lub firmy. 32 proc. respondentów kojarzy mistrzostwa ...
-
Srebrny konsument - fakty i mity
... tak rzeczywiście jest? Nie zawsze. Jeśli chodzi o reklamy telewizyjne (np. sieci komórkowych), zazwyczaj postrzega się seniora jako osobę dość samotną, ale mocno związaną z ... lekturze. A co czytają poza książkami? Najczęściej gazety (dzienniki). Zapytani o ulubione firmy i marki odzieżowe, seniorzy odpowiadają, że jest to dla nich sprawa nieistotna. ...
-
Franczyza w Polsce 2014
... . Poszukiwanie franczyzobiorców rozpoczęły też odzieżowe marki Pawo i Mon Amie. Półśrodki to za mało W 2014 roku 63 franczyzodawców poniosło porażkę – o dziewięć więcej niż rok wcześniej. To potwierdza, że coraz trudniej o względy potencjalnych franczyzobiorców i że szanse na zbudowanie sieci partnerskiej mają tylko przedsiębiorcy, którzy ...
-
Handel detaliczny a kradzież towaru 2014-2015
... 28%. Najnowszy Global Retail Theft Barometer powstał w oparciu o ankiety, które rozesłano do sieci handlowych na całym świecie. Jego wyniki pokazują, że europejskie ... drogerie są w czołówce pokrzywdzonych (1,99%) jednak tuż za nimi plasują się sklepy odzieżowe (1,80%) przesuwając sprzedawców biżuterii i zegarków na trzecią pozycję (1,73%). Najniższe ...
-
E-commerce: jak sprawić żeby Wielkanoc była świętem zysków?
... branże, w których sytuacja wygląda zupełnie inaczej – w tym czasie firmy np. odzieżowe, walczą ze spadkami sprzedaży. Eksperci z Sociomantic Labs radzą jak sprzedawcy internetowi ... zakupionych produktów spożywczych ma dla klienta duże znaczenie. Zwłaszcza, że w sieci poszukują oszczędności – 61 proc. internautów do zakupów motywują niższe ceny niż w ...
-
Masz sklep stacjonarny? Śledź zachowania, dbaj o doświadczenia
... większości krajów wybierają supermarkety i sklepy spożywcze, podczas gdy najmłodsze pokolenie wybiera sklepy odzieżowe i obuwnicze. Na drugim końcu zainteresowania znalazły się oferty z banków/instytucji ... urządzenia mobilne. Tylko co czwarty internauta nie robi zakupów w sieci. Jako motywację swych działań Klienci podają głównie brak możliwości „ ...
-
Wdrażasz sztuczną inteligencję? Musisz to wiedzieć
... się do wyraźnie zaprogramowanych instrukcji. Technologia #2 Deep Learning – złożona forma ML obejmująca sieci neuronowe, z wieloma warstwami zmiennych abstrakcyjnych. Głębokie modele uczenia się są ... aplikacje np. Messengera, często wdrażane przez marki odzieżowe, które chcą być w stałym kontakcie z użytkownikami integracja sprzedaży z Voicebotami ...
-
Coface: w I połowie 2021 roku niewypłacalności w górę o 160 proc. r/r
... się w tym okresie bardzo burzliwie. Faktem jednak jest, iż wiele sieci detalicznych przeżywało bardzo trudny czas, nawet te największe notowały bardzo ... układu), firma restauracyjna Sfinks Polska S.A. (postępowanie o zatwierdzenie układu) oraz firmy odzieżowe TOP SECRET Sp. z o.o. (postępowanie o zatwierdzenie układu) i CAMAIEU POLSKA (upadłość ...
-
E-commerce w Polsce 2022. Są najnowsze dane
... najpopularniejszym typem sklepów, poza sklepami marketplace, okazały się być sklepy odzieżowe. W raporcie można znaleźć więcej ciekawych danych, które składają się na ... zakupowe e-konsumentów, rozpoznawalność marek, czynniki, które zachęcają internautów do zakupów w sieci, ale też napotykane przez użytkowników problemy. Raport przygotowała ...
1 2