-
Polskie sieci franczyzowe za granicą
... sieci odzieżowe i obuwnicze, aczkolwiek znajdziemy tam także salony meblowe firm Kler oraz Vox, sklepy z podłogami Komfort, a także sklepy z artykułami spożywczymi sieci Czas na herbatę i Żabka. Polskie firmy niemal równie chętnie wchodzą na Słowację i na Litwę, w obu krajach działa już po 17 polskich sieci ...
-
Marki odzieżowe: rośnie sprzedaż online
... w tej kategorii notujemy w miesiącach wakacyjnych, w szczególności w lipcu – analizuje Wojciech Czajkowski z PayU SA, dostawcy płatności online m.in. na Allegro. Znane marki w sieci – gdzie i za ile zrobimy zakupy online? Do internetowego kanału sprzedaży przekonuje się coraz więcej znanych marek odzieżowych, które sukcesywnie udostępniają ...
-
Polskie firmy odzieżowe - królowe social mediów
... te, które zasługują na miano królowych internetu i social mediów. Polskie firmy odzieżowe zdają sobie sprawę, że aktywność w internecie to w dzisiejszych czasach już ... pokazały się łącznie pod 322 postami. A jak radzą sobie inne polskie firmy odzieżowe? Drugą pozycję w zestawieniu najbardziej rozpoznawalnych brandów zajęła marka Dziedzic Pruski. To ...
-
Najcenniejsze marki odzieżowe świata 2014
... odzieżowa Next osiągnęła spektakularny wynik za ostatni rok, rosnąc o 39% do 5,7 mld USD i wyprzedzając słynną brytyjską markę Marks & Spencer. Sukces sieci Next wynikał ze strategii sprzedaży wielokanałowej oraz ustabilizowanej infrastruktury logistycznej zbudowanej na bazie sprzedaży katalogowej, co sprawiło, że firma osiągnęła ...
-
Marki odzieżowe i ich strategie
... której nazwa wywodzi się od japońskiego pojęcia „mujirushi ryōhin”, oznaczającego niemarkowe produkty dobrej jakości. Muji zadebiutowało jako marka własna sieci supermarketów Seiyu, stworzona w myśl filozofii „dobrze uzasadnionej niższej ceny”. Koncept jakościowych produktów, tańszych dzięki redukcji kosztów opakowań i reklamy oraz maksymalizowania ...
-
Globalne sieci handlowe w 2012 roku
... sieci handlowe. Do tej lokalizacji w ubiegłym roku weszło aż 51 nowych marek z wszystkich sektorów, nie tylko luksusowe marki odzieżowe, które od dawna mają Hong Kong na celowniku. Sieci ... (39 sieci weszło na ten rynek), Sao Paulo czwarte (25 sieci), Lasi dwunaste (19 sieci), Muscat szesnaste (17 sieci) i Ho Chi Minh City siedemnaste (15 sieci). Po ...
-
Tajemniczy klient: sklepy odzieżowe
... wymaganiom. Wniosek 2 – liczy się pierwsze wrażenie Z uwagi na fakt, że sklepy odzieżowe mają zróżnicowane standardy obsługi, a klienci – różne oczekiwania, INTERNATIONAL SERVICE ... sklepach widać, że firmy dbają o zapewnienie klientom wysokiego poziomu doradztwa. Dwie sieci sklepów uzyskały tu stosunkowo wysokie wyniki: Jackpot (95,8%) Hexeline ...
-
Zakupy online coraz bardziej mobilne. Szczególnie odzieżowe
... Dlaczego ubrania kupujemy mobilnie? Branżą, gdzie urządzenia mobilne najbardziej zdominowały zakupy w sieci, jest odzież. W styczniu i lutym 2019 r. 58 proc. zamówień w sklepach sprzedających ... zakupami mobilnymi a częstym korzystaniem z mediów społecznościowych. Marki i sklepy odzieżowe są w tych serwisach bardzo aktywne, atakując użytkowników ...
-
Najbardziej rozpoznawalne polskie marki odzieżowe, wśród nich...Zara
... Polki i Polaków. Wyniki pozwoliły wyłonić najlepiej rozpoznawalne polskie marki odzieżowe, a także wyodrębnić zbiór cech przesądzających o tym, czy marka jest uznawana za ... polską. Może to świadczyć o dużej popularności i zakorzenieniu powyższych marek w świadomości konsumentów. Sieci te są w Polsce tak popularne i powszechnie dostępne, że badani ...
-
Polaków zakupy modowe w sieci
Zakupy odzieżowe przeniosły się do Internetu. Coraz chętniej kupujemy w sieci odzież, obuwie oraz akcesoria. Z analizy przeprowadzonej przez firmę Gemius wynika, że średnia wartość zakupów wynosi 250 złotych. Zauważalnym trendem wśród ...
-
Marki odzieżowe vs moda na Temu i Shein: jakie strategie przyjmują?
... – strategia CCC CCC, dominujący gracz na polskim rynku obuwniczym, odnotował 11 proc. wzrost przychodów w pierwszym półroczu 2024 roku dzięki wynikom sieci dyskontowej Half Price oraz swojej głównej marce CCC. Współpraca firmy z Authentic Brands Group w celu wprowadzenia do swoich sklepów marek takich ...
-
Centra handlowe w Polsce: najwięksi najemcy 2012
... sieci Relay, In Medio). Dalsze miejsca zajmują firmy Pepco Poland z siecią ponad 440 dyskontów, które oferują m.in. artykuły przemysłowe i odzieżowe ...
-
Globalne marki stawiają na handel online
... grupą są sklepy odzieżowe ze średniej półki cenowej (43%), następnie marki oferujące odzież luksusową i biznesową (41%) oraz specjalistyczne sklepy odzieżowe, w tym sportowe (39 ... ma 34% wiodących światowych marek, jednak odsetek ten jest znacznie wyższy dla sieci, które prowadzą już w naszym kraju tradycyjne sklepy (47%). “Sprzedaż internetowa jest ...
-
Rynek odzieżowy w Polsce wart 15 mld zł
... , producenci polskiej odzieży mogą optymistycznie patrzeć w przyszłość. Rynek ten w naszym kraju rozwija się w tempie 10 proc. rocznie, firmy odzieżowe z powodzeniem rozwijają swoje marki i sieci sprzedaży. W Polsce kupują już nawet odbiorcy z Azji. Według International Service Check polski rynek odzieżowy należy do najatrakcyjniejszych w Europie ...
-
Jakość obsługi klienta w sieciach handlowych II 2014
... o zakupie. - Spodziewaliśmy się nieznacznej poprawy wyników badania w porównaniu do roku poprzedniego. Myślę, że ten niewielki spadek można częściowo wyjaśnić podejściem sieci handlowych na zasadzie „poczekamy, zobaczymy”. Wszyscy mówią o kryzysie, dlatego nikt nie podejmował większych inwestycji czy nowych projektów dotyczących obsługi klienta ...
-
Handel detaliczny a kradzież towaru 2010
... Jednak niezmiennie trzy czołowe pozycje zajmują wśród nich sklepy odzieżowe, sklepy z materiałami budowlanymi i do majsterkowania oraz drogerie i apteki samoobsługowe ... w zakresie zarządzania stratami i inwestycji w infrastrukturę antykradzieżową. Do badania przystąpiły 1103 sieci detaliczne z 42 państw. Ich łączne przychody ze sprzedaży są równe 873 ...
-
Najdroższe ulice handlowe świata 2016
... . Pomimo ostrożnych prognoz dla regionu, duże międzynarodowe i regionalne sieci handlowe będą zmuszone poszukiwać możliwości wzrostu w innych krajach, ponieważ ich rynki krajowe zbliżają się do punktu nasycenia, a inwestorzy oczekują wyników”. Ameryka Północna i Południowa W USA sieci odzieżowe notowane na giełdzie są pod bardzo dużą presją ...
-
Rynek odzieży i obuwia w Polsce 2011-2012
... takie segmenty jak casual (5%) czy elegancka odzież damska (3%). Wielki spadek rzędu 19-20% odnotowały dwa segmenty – młodzieżowy i odzieży eleganckiej męskiej. W przypadku sieci oferujących odzież młodzieżową, mieliśmy do czynienia z pogarszającą się sytuacją w całym segmencie. Jeśli chodzi o elegancką odzież męską, największy wpływ na liczbę ...
-
Ranking pracodawców z branży handlowej. Kto ma najlepszą reputację?
... sieci handlowych znalazło się aż trzech reprezentantów branży drogeryjnej, dwie marki odzieżowe oraz dwie biżuteryjne. Zaledwie jedno miejsce przypadło w udziale sieci spożywczej. Brak pracowników to bariera, na którą narzeka dziś bardzo pokaźne grono pracodawców. Sieci ... na rodzimym rynku sieci handlowe? Które z nich zajmują najwyższe pozycje ...
-
Zakupy odzieży przez Internet
... tych, które nie zaopatrują się w tego typu produkty online aż 75% chętnie ogląda odzieżowe oferty sklepów. Najwięcej, bo 44% przegląda te produkty kilka razy w roku, a ... rozmiaru. Okazuje się to być największą barierą w sprzedaży tego typu asortymentu w sieci. Liczby niepokoją tym bardziej, że ankieta była przeprowadzana wśród użytkowników serwisu ...
-
Dekada Kraków otwarta
... pierwszych obiektów sieci pod wspólną nazwą „DEKADA” działa już w Olsztynie, Żyrardowie, Myślenicach, Skierniewicach oraz Sieradzu. Podobne inwestycje planowane są także w Malborku, Rypinie, Grójcu i Nowym Targu. Głównymi najemcami galerii i centrów handlowych DEKADA są największe sieci sklepów w Polsce: spożywcze, RTV i AGD, odzieżowe, obuwnicze ...
-
Parki handlowe w Europie. Dokąd podążają?
... sukces, wynajmujący muszą skuteczniej zachęcać klientów do ich odwiedzania. Można to osiągnąć poszerzając skład najemców o kolejnych operatorów lokali gastronomicznych i sieci odzieżowe oraz rozbudowując ofertę rozrywkową” – dodaje Silvia Jodlowski. „Parki handlowe to dynamicznie rozwijający się format nieruchomości handlowych w Polsce. Udział tego ...
-
Novell Security Days
... z Novell Professional Services, działu usługowego Novella w Polsce. Konkurs jest adresowany głównie do audytorów sieci komputerowych, administratorów bezpieczeństwa informacji, administratorów sieci komputerowych, specjalistów ds. bezpieczeństwa oraz osób zainteresowanych zabezpieczeniami i audytem systemów informatycznych. Uczestnicy turnieju ...
-
Galeria Dekada w Olsztynie
... obiekty w Olsztynie (15 czerwca 2012), Krakowie (wrzesień 2012), Malborku, Rypinie i Nowym Targu. Głównymi najemcami galerii i centrów handlowych DEKADA są największe sieci sklepów w Polsce: spożywcze, RTV i AGD, odzieżowe, obuwnicze, drogeryjne, apteczne i inne oraz sieciowe firmy usługowe i gastronomiczne.
-
Zakupy online - jak nie stracić?
... . Największą popularnością kupujących cieszą się sklepy wielobranżowe, elektroniczne oraz odzieżowe. Właśnie rozpoczynające się zimowe wyprzedaże to świetna okazja, aby sporo zaoszczędzić ... to co może się dziać w tysiącach małych sklepów handlujących w sieci. – Niestety takie sytuacje będą się zdarzały coraz częściej – mówi Anna Marcinkowska, ekspert ...
-
Centra handlowe na ponad 12 mln mkw.
... W dalszym ciągu trwa także dynamiczny rozwój klubów fitness — mówi Dominika Jędrak, dyrektor Działu Doradztwa i Badań Rynku w Colliers International. Sieci odzieżowe modernizują i powiększają swoje salony w istniejących centrach handlowych, prowadząc jednocześnie selektywną ekspansję na nowych rynkach. Przykładowo, Grupa LPP inwestuje w technologie ...
-
Popularność serwisów wideo
... . Jest narzędziem komunikacji, źródłem informacji oraz rozrywki. Wraz z rozwojem Internetu zmieniają się obyczaje internautów. Publikując, komentując i wchodząc w interakcje z innymi użytkownikami sieci, internauci coraz częściej stają się aktywnymi twórcami cyberprzestrzeni. Na znaczeniu, także tym marketingowym, zyskują strony oparte na idei Web ...
-
Branża odzieżowa w tarapatach
... przez nich płatności), ze względu na długie terminy rozliczeń obowiązujące w branży. Firmom pragnącym przetrwać nadchodzący trudny okres pozostaje rozwinięcie sieci dystrybucji, czy rozwój technologiczny. Uwzględniając zwiększone ryzyko niewypłacalności kontrahentów, sugerowane jest zabezpieczenie własnej płynności finansowej np. za pomocą ...
-
Rusza budowa Vendo Parku w Skarżysku-Kamiennej
... kwartale 2022 r. Marki, które najczęściej otwierają swoje sklepy w Vendo Parkach budowanych przez Trei Real Estate to m.in. drogerie (Rossmann i Hebe), sieci odzieżowe (Martes Sport, Sinsay, Top Secret, 4F), dyskonty (KiK, Pepco, Dealz, Action, Tedi) oraz sklepy z artykułami wyposażenia wnętrz (Jysk) i elektroniką (Media ...
-
Kolejny Vendo Park powstanie w Ciechanowie
... deweloper otworzył tutaj 29 parków handlowych. Marki obecne w Vendo Parkach budowanych przez Trei Real Estate to m.in. drogerie (Rossmann i Hebe), sieci odzieżowe (Martes Sport, Sinsay, Top Secret, 4F), dyskonty (KiK, Pepco, Dealz, Action, Tedi) oraz sklepy z artykułami wyposażenia wnętrz (Jysk) i elektroniką (Media ...
-
Zakupy za granicą? Tak, ale raczej nie w Polsce
... 50 proc.). W badanych krajach konsumenci mają nieco inne preferencje. Ubrania, buty i akcesoria odzieżowe są wciąż na pierwszym miejscu (68 proc.), ale kupujący są ... w polskich e-sklepach? 1. Różne opcje płatności Trzech z czterech badanych kupujących w sieci wolałoby mieć możliwość opłacenia swojego zamówienia w ich lokalnej walucie (76 ...
-
Rynek odzieży i obuwia: będzie lepiej
... ich produkty jest w tej chwili największy popyt ” – komentuje Patrycja Nalepa. Na potrzeby raportu PMR przeprowadził badanie ankietowe wśród operatorów 157 sieci odzieżowych i obuwniczych działających na polskim rynku. Jedno z pytań dotyczyło oceny obecnych zagrożeń dla ich rozwoju. Za największe zagrożenie respondenci uznali ...
-
Wzrasta rynek odzieży i obuwia w Polsce
... od ceny, a jej wybór jest wciąż niewielki. Informacje o badaniu W maju 2011 roku PMR Research przeprowadziło badanie wśród kadr kierowniczych 160 sieci odzieżowych i obuwniczych w Polsce. Była to już czwarta edycja tego badania. Badanie zrealizowano techniką wywiadu telefonicznego CATI. Zostało przeprowadzonych 75 pełnowartościowych ...
-
Europejscy konsumenci a zakupy
... sklepu, gdzie mogą obejrzeć, dotknąć i przymierzyć artykuły odzieżowe lub obuwie, zanim kupią je w sieci” – powiedziała Agata Czarnecka, starszy konsultant w dziale badań ... raz w miesiącu. W Europie Zachodniej odsetek konsumentów, którzy robią zakupy odzieżowe w centrach miast wynosi aż 90%. Z kolei częstotliwość odwiedzin w podmiejskich centrach ...
-
Polskie programy lojalnościowe
... się m.in.: ogólnopolskie sieci drogerii, najpopularniejsze domy wysyłkowe, najpopularniejsze serwisy e-commerce, ogólnopolskie sieci usługowe (restauracje, kina, fastfood), największe sieci stacji paliw, największe sieci sklepów z elektroniką użytkową, najwięksi producenci telefonów komórkowych, firmy odzieżowe, firmy elekomunikacyjne, największe ...