-
E-marketing: komunikacja online z małym budżetem
... pozostawienie kontaktu (np. formularz kontaktowy i numer infolinii) Po czwarte, jeżeli budujesz swój wizerunek i stawiasz na lojalność w sieci to postaw na obecność na własnych platformach (blogi, content marketing, edukacja) jak i zewnętrznych (social media jak Facebook, NK, Twitter, Goldenline czy LinkedIn). I wreszcie po piąte – gdy ...
-
Sklepy meblowe w mediach: IKEA, a potem długo, długo nic
... , na które wpływa szereg czynników, m.in. popularność i wizerunek marki oraz opinie innych konsumentów. Dlatego warto ... social media. Nie wystarczy, według ludowej zasady odpukać w niemalowane drewno, by nasze meble zostały dobrze ocenione przez klientów. Trzeba na nie reagować, najlepiej włączając się do dyskusji na publicznych profilach social media ...
-
Rynek IT w mediach
... pioniera. Analiza „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” bierze pod lupę nie tylko wizerunek największych korporacji IT, ale także sprawdza pozycję mobilnych systemów operacyjnych oraz ... najczęściej pojawiało się nie tylko na portalach, ale także na forach i w social media - czyli tam, gdzie czytelnicy mają bezpośredni wpływ na treść. To właśnie w ...
-
Banki w sieci
... klientami. Pomimo że poprawia się ich wizerunek w sieci, to jedna trzecia nadal ma więcej negatywnych treści niż pozytywnych - wynika z II ... się interesować media tradycyjne, a to może oznaczać jeszcze większe kłopoty – mówi Krzysztof Małecki z FFW Communication. W raporcie uwzględniona została także opinia banków na temat social media. Na ...
-
Strajki kobiet. Jaka jest medialna siła protestów?
... Media prawicowe skupiały się głównie na negatywnych stronach dużego zagęszczenia ludzi na ulicach wielu miast Polski w okresie pandemii COVID-19 – komentuje Bartłomiej Pomałecki, analityk mediów PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Wizerunek ... Strajk Kobiet” na Facebooku okazała się najaktywniejsza w social media (2311 wpisów). Na kolejnych miejscach ...
-
Rebranding - czy Twoja marka go potrzebuje?
... Marki takie jak Pepsi, Starbucks, Old Spice czy BMW skutecznie zmieniały wizerunek, aby lepiej dostosować się do ewoluujących gustów odbiorców. Jeden z ... : „W jaki sposób może to poprawić Twoje relacje z końcowymi odbiorcami?”. Krok #1: Wykorzystaj social media do zbadania opinii publicznej. Posiadanie kont na Twitterze oraz Facebooku jest ...
-
Skuteczny e-mail marketing
... firmowego newslettera. Taki formularz umieszczamy na stronie www firmy, na firmowych profilach w social media np. Facebook Fan Page oraz we wszystkich innych miejscach w sieci ... . W pierwszym wypadku sukcesem może być już samo odczytanie wiadomości, która wzmacnia wizerunek firmy, produktu czy usługi. W drugim wypadku z otworzonej wiadomości klient ...
-
Content marketing - dlaczego warto inwestować w treści?
... latach coraz więcej osób korzysta z programów blokujących reklamy. Według danych opublikowanych przez Social Media Today odsetek ten wynosi już nawet 30% internautów. Inwestując środki z ... content” czy rodzaj treści, który jest zawsze aktualny i stale pracuje na wizerunek danej marki i jej widoczność w wyszukiwarce. Content marketing to z całą ...
-
Jak działa cancel culture? Wady i zalety
... które w ostatnich latach zdominowało social media, a jego wpływ na społeczeństwo jest coraz silniejszy. Polega na zbiorowym karaniu przeważnie ... i medialne dyskusje na długie lata. Kultura anulowania pokazuje jak delikatny jest wizerunek medialny nawet potężnych osób. Często wystarczy dotarcie do kompromitujących materiałów, lub nawet niefortunna ...
-
Bojkot Euro 2012: kto za a kto przeciw?
... sprzeciwia się EURO 2012? - zbadał Instytut Monitorowania Mediów w ramach projektu Kompas Social Media, analizując zagadnienia najczęściej poruszane w związku z mistrzostwami. ORGANIZACJA EURO 2012 OD ... temat, często z dogłębną analizą szczegółów, np. tego, jak na wizerunek Polaków wpłynąć może fakt, iż postać w reklamie trzyma buty na balkonie ...
-
Wielkanoc 2012: jajka w Internecie
... wizerunek" jaj w Internecie i czy internauci chętnie płacą za modernizację kurników? - odpowiedzi na te pytania szukał Instytut Monitorowania Mediów w ramach projektu Kompas Social Media ... tylko w Polsce takie jaja Podwyżki cen dotknęły nie tylko Polaków. Media informowały o sytuacji na rynkach jajek we wszystkich krajach UE, zwłaszcza u Czechów – o ...
-
Polski Internet a "afera solna"
... solną zbadał Instytut Monitorowania Mediów w raporcie przygotowanym w ramach projektu Kompas Social Media. Sprawa soli przemysłowej, która była sprzedawana jako spożywcza, w ciągu kilku ... potencjalnych producentów najdłużej utrzymało się JBB, jednak badania oczyściły wizerunek tej firmy. Nie została opublikowana lista „niebezpiecznych” produktów, za ...
-
Polscy internauci a Pierwsza Komunia
... - odpowiedzi na te pytania szukał Instytut Monitorowania Mediów w ramach projektu Kompas Social Media. Pierwsza Komunia to temat dyskutowany na forach, wspominany na blogach, ... najważniejszego dnia wielu 8-latków i ich rodziców. Pierwsza Komunia ma niekorzystny wizerunek Pierwsza Komunia także jest swoistym punktem zapalnym debat internetowych ...
-
Start-up: 25 lat wolności
... wszystkim obciążenia natury podatkowej oraz ograniczenia prawne.Taki właśnie wizerunek młodego przedstawiciela biznesu wyłania się z raportu przygotowanego przez Business Link, ... , którzy z lubością wymieniają się newsami z rynku nowoczesnych technologii, świata social media i najświeższych trendów. Mają swój styl, żargon i dość hermetyczne ...
-
Rynek pracy w 2011 r. - prognozy
... roku media te odkryją pracodawcy, którzy zwiększą nacisk na rekrutację za pomocą social media. „Obecnie w Polsce zadbane strony fanowskie na Facebooku posiadają serwisy pracy. Pracodawcy nie spieszą się z tworzeniem dodatkowych kanałów komunikacji, które pozwoliłyby pełniej budować wizerunek pracodawcy. Zainteresowanie wykorzystaniem social media ...
-
Branża leasingowa w Internecie czyli co w sieci mówi się o leasingu
... Media społecznościowe Firmami, o których wspominano najczęściej w kanałach społecznościowych, był EFL, Getin Leasing oraz Raiffeisen Leasing. Najmniej wpisów pojawiło się na temat Toyota Leasing, Siemens Finance i BNP Paribas Leasing Solutions. Wśród social media ...
-
Relacje inwestorskie w dobie Internetu
... spółki nie tylko ze względów komunikacyjnych, lecz także by wzmocnić wizerunek firmy, czy pozyskać nowych klientów. Pracownicy działów marketingu i/lub relacji ... marketingu social media. Social media w relacjach inwestorskich Od pewnego czasu można usłyszeć, że do komunikacji marketingowej najlepiej służą media społecznościowe. W Polsce media te ...
-
Centra handlowe przed wyzwaniami
... danym centrum dużych i rozpoznawalnych marek. Dlatego działania budujące wizerunek galerii powinny być prowadzone dwutorowo i uwzględniać ... social mediach. - Social media są specyficznym kanałem komunikacji, gdyż pozwalają na połączenie zaangażowania on-line z działaniami prosprzedażowymi w samym centrum handlowym. Planując działania social media ...
-
Agencje PR w Polsce
... dłuższego czasu. Społeczności. Broń skuteczna, ale obosieczna - Wzrost popularności social media w działaniach wizerunkowych firm przyczynił się do powstania nowych sposobów ich ... . - Branża powinna nieustannie edukować w zakresie roli PR i budować jej pozytywny wizerunek. To konieczne, gdyż jak pokazują badania blisko 47 procent badanych deklaruje ...
-
Specjaliści HR a portale społecznościowe
... portalach, ze względu na łatwość nawigacji i wyszukiwania ogłoszeń. Rekrutacja w social media jest też bardziej czasochłonna, więc wykorzystuje się ją tylko w wybranych ... dobra decyzja, bo dzięki temu dbają o swój profesjonalny wizerunek – podsumowuje Elżbieta Flasińska. Z podobną tendencją mamy z resztą do czynienia również w Wielkiej Brytanii i ...
-
Influencer marketing, czyli pieniądze łowione w sieci
... cenie. Jeden ze specjalistów marketingu, Robert Ziółkowski, stawia daleko idącą tezę: social media zaspokajają wyższe potrzeby człowieka z piramidy Maslowa. Jakie? Potrzebę uznania, ... „Dziś ludzie mają z całą pewnością dwie tożsamości: klasyczną i internetową. Ja wizerunek w sieci wykorzystuję do zarabiania pieniędzy, tak samo jak przez ...
-
Polscy internauci a apteki internetowe
... wpływ tej formy na wizerunek marek aptek. Social Media dla aptek to poboczny, ale kluczowy rodzaj działań. Spontaniczne dyskusje o aptekach w mediach społecznościowych są bezpośrednio związane z ruchem na stronie WWW aptek (wysoka korelacja), ale i z częstotliwością wyszukiwania tych aptek w Google. Udział social media jest oczywiście zdecydowanie ...
-
Prowadzenie bloga: jakich widgetów, wtyczek i dodatków używać?
... Ci skorzystać na rekomendacjach udzielanych przez użytkowników, jak również zbudować pozytywny wizerunek marki i dotrzeć do nowych odbiorców. Aby osiągnąć powyżej wymienione korzyści, ... z nimi kontakt na wielu różnych poziomach. 7) Dodatki social media Oprócz prostych ikon do social media, w Sieci istnieje również wiele innych pluginów i widgetów, ...
-
Są wyniki Top Marka 2020. Które marki najsilniejsze w mediach?
... – 6 759 604 pkt oraz Polsat z wynikiem 6 237 772 pkt. Najlepszy wizerunek marki i największe dotarcie Przekaz na temat brandów został poddany również ... wskaźników dla wszystkich rodzajów wzmianek, uwzględniających specyfikę prasy, portali internetowych i social media. Wartością decydującą o miejscu brandu w rankingu jest niezmiennie siła marki ...
-
Najpopularniejsi polscy sportowcy. Lewy, Żyła czy Chodakowska?
... na niekorzyść Anny Lewandowskiej. Żona Roberta Lewandowskiego jest już częściej szukana w Google i dyskutowana w social media niż Chodakowska. Popularność Anny Lewandowskiej w długim terminie bardzo dynamicznie rośnie. Anna Lewandowska ... polscy sportowcy bardzo podkreślaja swoje związki partnerskie i małżeństwa. Zdecydowanie ociepla to ich wizerunek ...
-
Najsilniejsze marki w mediach 2021
... 100 mln przeanalizowanych materiałów, głównie z uwagi na ich przyrost w internecie i social media. Marki muszą być jeszcze bardziej kreatywne, aby wybić się w tym ... z bieżącą działalnością marek i zazwyczaj w większym stopniu wpływających na ich wizerunek. Wskaźniki zastosowane w badaniu „Top Marka 2021” Impact – dotarcie wzmianki o marce w oparciu ...
-
Generacja Y a BYOD
... . 35 proc. badanych w skali ogólnoświatowej nie wyobraża sobie dnia bez dostępu do social media, a 47 proc. nie potrafiłoby żyć bez SMS-ów. Podobnie dużą liczba ... . Na tym tle Polacy wykazali się nieznacznie większą świadomością wpływu mobilnych ataków na wizerunek firmy. Zagrożenie to jest istotnym problemem dla 12 proc. naszych rodaków. ...
-
Czego potrzebują marki własne?
... 37% badanych uważa, że producenci marek własnych wykazują dbałość o jej wizerunek, natomiast tą samą cechę popularnym markom przyznałoby aż 72% pytanych. ... działaniami w social mediach. Producenci marek własnych w większości zaniedbują ich szeroką komunikację. Szkoda, bo nie potrzebne są na to olbrzymie kwoty. Np. działania w social media mogą ...
-
Snapchat w rękach e-commerce
... Social Media panuje bowiem zasada: „Im szybciej, tym lepiej”. Ten, kto jako pierwszy zaprezentuje się użytkownikom platform społecznościowych, zaskarbi sobie najwięcej ich uwagi. Różne kanały Social Media ... konstruktywne, lecz nie będzie bezpośrednio wpływało na ich wizerunek. W ramach komunikacji z konsumentami marki mogą przesyłać za pośrednictwem ...
-
10 zaskakujących trendów w polskiej gastronomii
... poczta pantoflowa (62 proc.), ale też jej bardziej nowoczesna forma, czyli social media, są najbardziej skutecznym nośnikiem informacji o restauracjach. 42 proc. gości tam właśnie ... coraz częściej rodzaj sprzętu, na którym pracuje lokal, ma przełożenie na jego wizerunek – mówi. Wege wszędzie? Niekoniecznie. Choć odsetek osób na diecie „wege” nie ...
-
Czy organizacje pozarządowe potrzebują PR?
... odpowiedzialna wobec wszystkich zainteresowanych jej działalnością. Budowa wizerunku Budując wizerunek organizacji należy jednak zawsze pamiętać o jednej z podstawowych zasad – public ... wizerunkowym odbijającym się echem w mediach tradycyjnych oraz jeszcze bardziej zauważalnym w social media, chyba nikt nie wspomniał, że LPP nigdy nie zaprzeczała ...
-
Co jesteśmy w stanie zrobić za "like"?
... wszelką cenę zdobyć "like" niż przedstawić swój zgodny z rzeczywistością wizerunek. Okazuje się również, że wbrew temu, co mogłoby się wydawać, ... Dla porównania wśród kobiet odsetek ten wynosił 6%. Czytaj także: - Social media: frustracja przyćmiewa przyjemność - Wkrótce porzucisz social media bez żalu. Pomoże aplikacja FFForget Mężczyźni martwią ...
-
Masz sklep online? Oto 3 kroki, które dzielą cię od zaufania klientów
... social media można też uzupełnić firmowym profilem na Instagramie i zamieszczać zdjęcia popularnych produktów. Według danych PWC dla 45 proc. użytkowników social media ... opcję zapłaty i dostawy. Na tym etapie możemy również zadbać o wizerunek e-sklepu i skorzystać z nowoczesnych płatności online. Przykładem ciekawego rozwiązania są płatności ...
-
Ile kosztuje dział marketingu w 2019 roku?
... sprzedaży. Specjaliści z działu marketingu przy pomocy dostępnych narzędzi kreują również pozytywny wizerunek firmy oraz podejmują działania mające na celu umocnienie jej pozycji na ... stanowiska oraz wykonywanej pracy. Według Raportu, mediana wynagrodzenia Specjalistów ds. social media to 5000 zł. Digital graphic designer może otrzymać z kolei 6300 ...
Tematy: dział marketingu, marketing -
Czy influencer marketing zastąpi tradycyjny?
... podobnie jak aktorzy czy piosenkarze, mają swoich fanów, którzy śledzą ich kanały social media. Nawiązanie współpracy z odpowiednio dobranym Influencerem ma szansę przełożyć się ... decyzję na prowadzenie działań w ramach influencer marketingu podjęła, aby wzmocnić wizerunek marki. Z kolei 32% badanych poprzez kampanie z udziałem twórców internetowych ...