-
Event marketing: jaką wartość mają spotkania biznesowe?
... Jak pandemia zmieniła podejście marketingu do eventów? Działy marketingu dbają o wizerunek marki, strategię promocji produktu oraz budowanie lojalności wśród konsumentów. ... wiadomości w formie popularnych skrzynek mailowych. Mniej niż połowa respondentów wykorzystuje social media, narzędzia do raportowania czy nawet te umożliwiające przygotowanie ...
-
Obsługa klienta: czy polskie firmy IT są gotowe na obcokrajowców?
... , nieprzetłumaczone. Kwestią traktowaną nieco po macoszemu jest komunikacja po angielsku w social mediach (Facebook, Twitter, LinkedIn), którą prowadzą zaledwie 2 z 19 przebadanych firm. ... Lizard Media z Bielska-Białej, zamierza zachęcać małe i średnie firmy IT w Polsce do zdobywania klientów z Zachodu. Firma chce również promować wizerunek polskich ...
-
Polacy a firmy farmaceutyczne
... GlaxoSmithKline 63 proc. Z wynikami badań w pełni zgadzają się eksperci rynku. Dbanie o pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa to jedno z ważniejszych zadań firm farmaceutycznych. ... dla tych celów Internetu, zwłaszcza w obszarze społecznościowych (social media). Odpowiedzi respondentów jednoznacznie potwierdziły dominację trzech firm farmaceutycznych. ...
-
Edelman Trust Barometer 2011
... obywateli – powiedział Richard Edelman, prezes i dyrektor generalny firmy Edelman. Zaufanie chroni wizerunek przedsiębiorstw Jeżeli firma nie cieszy się zaufaniem, to negatywna informacja ... i informowania za pośrednictwem wszystkich mediów – od kluczowych, przez social media, do własnych włącznie. Najważniejszymi czynnikami decydującymi o reputacji ...
-
Projekty unijne: jak zadbać o ich marketing?
... jaki sposób będziemy budować relacje z klientami i jak wzbudzić zainteresowanie oraz jaki wizerunek projektu (i firmy) chcemy tworzyć. Na tym etapie powinniśmy zatem określić, ... pomogą nam działania w internecie, takie jak content marketing, SEO czy social media, czy raczej powinniśmy skupić się na np. bezpośrednich spotkaniach z klientami podczas ...
-
Nastolatek chroni prywatność w sieci
... poczuciem, że w pracy poświęcił się czemuś naprawdę istotnemu dla świata. Social media - passé ze względów bezpieczeństwa? Badanie potwierdziło również, że stereotyp na ... wyszukiwarce Google, (którą za zagrożenie uważa 32% z nich). W trosce o swoją prywatność i wizerunek nastolatki, które decydują się korzystać z sieci, stosują się do nieformalnego ...
-
#instamatka, czyli macierzyństwo 2.0
... najpopularniejsi użytkownicy mają bardzo duży potencjał influencerski, który mogą wykorzystać zarówno wielkie jak i mniej znane marki, producenci czy usługodawcy. Monitoringu social media IMM wskazuje, że wśród najbardziej angażujących wpisów znajdują się często opisy różnych produktów z branży dziecięcej oraz rekomendacje, w których padają nazwy ...
-
Branża HR: jakie trendy w 2016 r.?
... odpowiedniej decyzji. Pracodawcy będą chcieli wyróżnić swoje firmy i kreować ich przyjazny wizerunek w celu zainteresowania kandydatów ofertami pracy. Chcąc zadbać o employer ... w procesie rekrutacyjnym. Niekiedy bywa tak, że opublikowanie ogłoszenia w social media nie wystarcza. Wówczas rekruterzy decydują się na skorzystanie z dostępnych innowacji ...
-
Baby boomers, X, Y i Z na rynku pracy. Co ich różni, a co dzieli?
... znalazły się rekomendacje znajomych – 15 proc. odpowiedzi, a na trzeciej pozycji uplasowały się social media z wynikiem na poziomie 7 proc. Co istotne, LinkedIn, jako platforma wspierająca proces zatrudnienia, a przy okazji też kreująca wizerunek kandydata nie jest popularnym narzędziem, z którego korzystają multigeneracje. Blisko 8 na 10 badanych ...
-
Polscy studenci a pierwsza praca
... Polacy z kolei bardziej niż badani z pozostałych krajów regionu wierzą w social media i rekomendacje znajomych. Łotysze także częściej niż pozostali korzystają z portali społecznościowych ... bezpośrednie i dające studentom możliwość rozwoju. Firmy więc powinny dbać o swój wizerunek poprzez reagowanie (nawet odmowne) na aplikacje. Warto zaznaczyć, że w ...
-
Praca dla specjalistów: CSR i employer branding
... początku swojej działalności na polskim rynku miały stanowisko dla specjalisty dbającego o wizerunek firmy jako pracodawcy. - Dla naszej organizacji zawsze ważne było pozyskiwanie ... która wymaga wiedzy z wielu innych obszarów (HR, marketing, planowanie strategiczne, komunikacja, reklama, social media) i na tym moim zdaniem polega jej trudność, ale ...
-
E-mail marketing w Polsce 2014
... w licznych subskrypcjach. Udostępnianie wartościowych i ciekawych treści ma miejsce nie tylko w social media. Aż 58% badanych przesyła wiadomości e-mail do swoich znajomych, jeśli ... Dzięki e-mailingom możemy skuteczniej zwiększać sprzedaż (57%), pozytywnie wpływać na wizerunek marki (51%) oraz zwiększyć liczbę kontaktów z potencjalnymi klientami. ...
-
Masz sklep internetowy? Oto 10 błędów, przez które tracisz klientów
... ze średnią oceną mniejszą niż 2,8 i bez polecenia innym zakupu w konkretnym sklepie. Czytaj także: - Skąd się biorą złe opinie o firmach? - Social media. Kreują wizerunek firmy czy generują kryzysy? Haniebna trójka Najczęściej pojawiającym się zarzutem, występującym w 87% pozostawianych opinii, jest zbyt długi czas dostawy (już ...
-
4 główne trendy w HR 2018
... na GoldenLine.pl, jak i o właściwe ustawienia prywatności w naszych prywatnych kanałach social media. “W 2018 roku bez wątpienia czeka nas postępująca transparentność na ... klarownej strategii employer brandingowej, której celem będzie m.in. spójny wizerunek wewnętrzny i zewnętrzny firmy jako pracodawcy. W marketingu rekrutacyjnym zapewne będziemy ...
-
Na ile freelancer jest free?
... Corpo. Najpopularniejszymi sektorami usług w tej formie pracy dalej okazują się kolejno: copywriting i social media (24 proc.), projektowanie graficzne (22,7 proc.) czy programowanie (20,8 proc ... Każdy freelancer musi jednak bezwzględnie przestrzegać terminów i dbać o profesjonalny wizerunek. Praca w domu może być wadą dla osób, które mają problem z ...
-
Smartfony i operatorzy komórkowi w Top Marka 2020. Kto liderem?
... S20+ oraz S20 Ultra. W materiałach na temat Top 5 przeważały wzmianki produktowe. W social media najchętniej dyskutowano o iPhone (97,2 proc. przekazu), Xiaomi (94,4 proc.) i Huawei (93 ... w całym rankingu indeks sentymentu – 4,44. Operatorzy komórkowi, czyli wiodący wizerunek Plusa Nowe modele smartfonów oraz oferty to najczęstszy kontekst, w jakim ...
-
Nowy marketing: dialog między marką i odbiorcą
... oraz dostępną w każdej chwili (nowe, elektroniczne media, e-commerce). Marka musi umieć odnaleźć się ... na otoczenie konkurencyjne rynku (walka na idee, wizerunek). W pierwszej kolejności to produkt powinien odpowiadać ... , własnego wizerunku) i włączyć do obiegu (w obieg social networks) jako nową wartość (współuczestnictwo, współkreowanie - WEB ...
-
Idea CSR nieznana młodym internautom
... lat (64%) nigdy nie miała styczności z Corporate Social Responsibility. Co piąta badana osoba nie ... Najmniej wiarygodne źródła pozyskiwania wiadomości o CSR to media –telewizja, prasa i internet. Najbardziej zrozumiałe informacje o ... wiedzy o działaniach CSR pozytywnie wpływa zarówno na wizerunek firmy w sposób ogólny, jak i w węższych aspektach (np ...
-
Wysoka jakość obsługi klienta nowym źródłem przychodów
... traci na tym nie tylko jakość obsługi, ale wizerunek całego przedsiębiorstwa. Coraz więcej ważnych wskaźników ... badania doświadczeń klientów w różnych kontekstach: SPS (Social Prompter Score) – podsumowuje oceny lub opinie klientów na ... kanały kontaktu zdecydowanie wypierają wszystkie inne. Media społecznościowe, SMS-y oraz aplikacje takie jak WhatsApp ...
-
Najsilniejsze marki w e-commerce 2022. Allegro numerem jeden
... pięcioletnią umowę o strategicznym partnerstwie z InPostem. Media, w których najczęściej pisano o branży W pierwszej piątce ... specyfikę prasy, portali internetowych i social mediów. Wartością decydującą o miejscu brandu ... zazwyczaj w większym stopniu wpływających na ich wizerunek. Wskaźniki zastosowane w badaniu „Top Marka 2021” Impact – dotarcie ...