-
Wybory prezydenckie 2015 w mediach
... 18 i więcej lat metodą wywiadów telefonicznych (CATI). Analizie poddano frazy obejmujące nazwiska wszystkich kandydatów na prezydenta Polski 2015. Monika Tomsia, Specjalista ds. PR,
-
Jak Zbigniew Stonoga rozgrzał polski Internet
... momencie. Czy Stonoga zapewni sobie trwałe miejsce w polskiej przestrzeni publicznej? Tego dowiemy się z monitoringu dalszego rozwoju sytuacji... Karolina Masalska, Młodszy Specjalista ds. PR
-
Nuda w pracy w mediach społecznościowych
... zaufanie obecnych i przyszłych klientów oraz pracodawców. Dlatego warto dwa razy się zastanowić zanim zaczniemy „nudzić się online”. Karolina Masalska, Młodszy Specjalista ds. PR,
-
Odchudzanie i aktywność fizyczna: o tym huczy internet
... tryskamy radością i w konsekwencji rzadziej narzekamy. Stąd zapewne tak niewiele negatywnych komentarzy. Bycie fit po prostu się opłaca. Karolina Masalska, Młodszy Specjalista ds. PR,
-
Masz snapa? W Polsce mieszka już 1 mln użytkowników Snapchata
... dłoni” – czytamy w Forbsie. Pytanie, czy na przykładaniu telefonu do tych części ciała się skończy! To be continued… Karolina Masalska – Młodszy Specjalista ds. PR,
-
JOW-y w mediach
... w tytułach prawicowych, lewicowych i centrowych. Do tytułów centrowych zostały zaklasyfikowane także: Zielony Sztandar (pismo PSL) oraz Fakt i Super Express. Monika Tomsia – Specjalista ds. PR,
-
Aplikacja UBER – kontrowersje na drogach i w social media
... licencję po przejściu badań lekarskich i testów topograficznych. A jednak można dogadać się w cywilizowany sposób. Warto rozmawiać. Autor artykułu: Karolina Masalska – Młodszy specjalista ds. PR,
-
Czy Sam Smith zdoła przyćmić Adele?
... do premiery, więc podobnie jak w świecie przygód Jamesa Bonda - wszystko jest możliwe! Będziemy monitorować bondomanię na bieżąco. Karolina Masalska – Młodszy specjalista ds. PR
-
Egzotyczne wakacje (prawie) na każdą kieszeń
... chcą rezygnować z odwiedzenia krajów dalekiej Azji czy Karaibów. Tygodniowy urlop nie jest już domeną bliskich, europejskich kierunków - mówi Klaudyna Mortka, specjalista ds. PR w Wakacje.pl. 7-dniowe propozycje dotyczą zarówno częściej wybieranych kierunków, jak Dominikana, Tajlandia, Kuba, Wyspy Zielonego Przylądka czy Kenia, ale także ...
-
Ewa Kopacz vs Beata Szydło: internauci bezlitośni
... temat”, a cała debata została masowo zmemowana. Może jest to jakieś rozwiązanie – czasami „śmiech” jest dobry na wszystko. Karolina Masalska, Młodszy specjalista ds. PR,
Tematy: Ewa Kopacz, Beata Szydło, debata, wybory 2015, wybory parlamentarne, PiS, PO, monitoring mediów -
Wydawnictwa literackie i ich wizerunek w mediach
... , Wydawnictwo Czerwone i Czarne, Hachette Polska, Wydawnictwo Wiatr od Morza, Wydawnictwo Nowy Świat, Wydawnictwo EMG, Wydawnictwo FILO, Wydawnictwo Pi. Monika Tomsia – Specjalista ds. PR,
-
Polski internet o "Spectre"
... niezłe zyski firmom produkującym farby do włosów? Ale ad rem. Polska premiera już 6 listopada. Czas zmrozić martini. Karolina Masalska – Młodszy specjalista ds. PR
-
Magda Gessler króluje w social media
... dumnie dzierży Magda Gessler. Czy komuś uda się ją zdetronizować? Na razie się na to nie zanosi… Karolina Masalska – Młodszy specjalista ds. PR,
-
"Jak schudnąć?" Zasadnicze pytanie po świętach
... i dołączonych do nich materiałów graficznych pod warunkiem podania źródła („Instytut Monitorowania Mediów”) w artykule oraz oznaczenia źródła przy grafice. Karolina Masalska, Specjalista ds. PR,
-
Czy Leonardo DiCaprio dostanie Oscara? Trwa dyskusja w social media
... oparto na monitoringu mediów społecznościowych w aplikacji AMI w dniach 1.01-12.01.2016 Monitorowano frazę „Zjawa”, „Leonardo DiCaprio” i deklaracje bliskoznaczne. Karolina Masalska, Specjalista ds. PR,
-
Polskie drogi w social media
... , żeby zdjęcia polskich dróg nie dostarczały Polakom inspiracji do kolejnych memów, a napawały dumą i prędkością (ale ograniczoną!). Autor badania: Karolina Masalska, Specjalista ds. PR,
-
Leonardo DiCaprio z Oscarem: internauci gratulują
... , nie za samą rolę w filmie „Zjawa”, ale przede wszystkim za całe mnóstwo poprzednich mistrzowskich aktorskich kreacji. Autor badania: Karolina Masalska, Specjalista ds. PR,
-
Banki w mediach: PKO Bank Polski najaktywniejszy w I kw. 2016 r.
... Bank) pod kątem największej liczby publikacji w prasie, radiu, telewizji, internecie i mediach społecznościowych oraz ich reklam w I kwartale 2016 roku. Karolina Masalska, Specjalista ds. PR,
-
Błaszczykowski i Milik detronizują Lewego
... ”, „Kamil Glik”, „Kamil Grosicki”, „Karol Linetty”, „Krzysztof Mączyński”, „Mariusz Stępiński”, „Sławomir Peszko”, „Piotr Zieliński”, Thiago Cionek”, „Tomasz Jodłowiec”. Karolina Masalska, Specjalista ds. PR,
-
Modne buty, czyli gorący temat social media
... , czy też buty” – czytamy na jednym z kont na Facebooku. Może to wskazówka, co powinno znaleźć się pod choinką? Karolina Masalska – Specjalista ds. PR
Tematy: buty, obuwie, moda, social media, zachowania konsumentów, blogerki modowe, monitoring mediów -
Zagraniczne wakacje 2017. Gdzie odpoczywaliśmy?
... imprezy turystycznej. Wzrost ceny jest jednak przede wszystkim wynikiem ogromnego popytu i zwiększonego zainteresowania wyjazdami z biurami podróży” – komentuje Klaudyna Mortka, specjalista ds. PR Wakacje.pl. W pierwszej dziesiątce najpopularniejszych krajów spadek cen odnotowała Portugalia (-4 proc.) i Chorwacja (-8 proc.). Niższa cena spowodowała ...
-
Strona www a promocja firmy w sieci
... właśnie firmy powinny pamiętać o częstym wprowadzaniu zmian na stronę, aktualizowaniu informacji o firmie oraz oferty na bieżąco - radzi Beata Mosór, Starszy Specjalista ds. Marketingu i PR w NetArt. Autor: Daniel Kotyras - Dyrektor ds. Marketingu i PR w
-
Praca dla specjalistów: CSR i employer branding
... społecznych), dział marketingu (komunikacja zewnętrzna, organizacja eventów) po zespół ds. niezależności (kwestie etyczne) – tłumaczy Łukasz Makuch, Koordynator ... PR, ale prawie tyle samo badanych (32%) wskazuje, że rolę wiodącą powinien mieć jednak dział PR. Być może brak jasnego określenia, który departament powinien reprezentować taki specjalista ...
-
Wybór rozszerzenia dla adresu strony WWW
... .info). A przede wszystkim patrząc z punktu widzenia firmy, pozwala to na ograniczenie wydatków na promocję w Sieci - radzi Beata Mosór, Starszy Specjalista ds. Marketingu i PR Warto zarejestrować pakiet firmowych domen Domena jest dobrem o kluczowym znaczeniu dla przedsiębiorstwa, dlatego należy odpowiednio zadbać o jej bezpieczeństwo. W tym celu ...
-
Funkcjonowanie strony WWW a zakup serwera
... zapisów, gwarantują procedury, które obejmują bieżące monitorowanie przez usługodawcę jakości usług i wewnętrzne przeglądy osiąganych wyników - radzi Beata Mosór, Starszy Specjalista ds. Marketingu i PR w NetArt. Krok 3 - Kryteria wyboru usługodawcy hostingowego Zakup serwera to decyzja na lata, dlatego poza odpowiednimi parametrami usługi, ważne ...
-
Jakie korzyści daje firmowa strona internetowa?
... spełnia oczekiwania klientów, jest funkcjonalna i stanowi doskonały fundament do prowadzenia wszelkich działań marketingowych, nie tylko w Internecie - radzi Daniel Kotyras, Dyrektor ds. Marketingu i Public Relations w NetArt. Autor: Beata Mosór - Starszy Specjalista ds. Marketingu i PR w .
-
Wybór serwera dla firmy: jakie kryteria przyjąć?
... czemu firmowy serwer oraz dane na nim zamieszczone są bezpieczne - radzi Daniel Kotyras, Dyrektor ds. Marketingu i PR w NetArt Jak dopasować parametry serwera na potrzeby strony WWW? Strona WWW jest jednym z głównych ... Alicja Marciniak, Kierownik działu marketingu i public relations w NetArt Autor: Beata Mosór - Starszy Specjalista ds. Marketingu i PR ...
-
Najlepsze Intranety 2010
... wszystkich treści – mówi Magdalena Kuskowska, starszy specjalista ds. komunikacji w ING Usługi Finansowe. Dopasuj intranet do potrzeb Aby Intranet przynosił realne korzyści, musi być dobrze zaprojektowany oraz odpowiadać na realne potrzeby pracowników. "Wiedzieliśmy, że potrzeby działów marketingu i PR są bardzo duże. Jednocześnie zdawaliśmy sobie ...
-
Majówka w Polsce. Poznaj najchętniej wybierane miejsca
... styczniu czy lutym. Zainteresowanie wzrasta w marcu, ale dopiero w kwietniu wysyłanych jest najwięcej zapytań o nocleg na majówkę. – mówi Kamila Miciuła Specjalista ds. marektingu i PR Nocowanie.pl. W tym momencie znalezienie odpowiedniego miejsca jest jeszcze możliwe, ale zajmuje zdecydowanie więcej czasu, dlatego najlepszym momentem na planowanie ...
-
Ile kosztuje dział marketingu w 2019 roku?
... przy tworzeniu kompleksowego działu marketingu można wymienić: Specjalista SEO, Specjalista Google Ads, Specjalista ds. Social Media (często jedna osoba zatrudniona do publikowania postów organicznych, druga do obsługi płatnych kampanii), Copywriter, Grafik, Strateg, Specjalista PR, Programista HTML/CSS, UX/UI Designer, Analityk. Utrzymywanie ...
Tematy: dział marketingu, marketing -
Ranking wyborczy w Epr.pl
... tematyki wyborczej to bardzo interesujące zadanie, nie tylko pod względem technicznym, ale i poznawczym – powiedziała Anna Brzosko, Główny Specjalista ds. Marketingu i PR Telefonicznej Agencji Informacyjnej - z przyjemnością przystępujemy do jego realizacji. Wyniki kilkumiesięcznej analizy kampanii i ich zestawienie z wynikami wyborów stworzą ...
-
Jak promować firmę w Internecie?
... elementy, w postaci serwera i domeny, nie musi być wysoka, a korzyść z posiadania wirtualnej siedziby firmy nie podlega wątpliwościom. Autor: Beata Mosór – Starszy Specjalista ds. Marketingu i PR w
-
Maffashion, Jemerced, Kasia Tusk. To one rządzą modową blogosferą
... reklamowy jest jednym ze wskaźników skuteczności działań marketingowych oraz PR. Choć blog Jemerced uplasował się dopiero na trzecim miejscu pod względem liczby publikacji, to zyskał znaczną przewagę w wartości AVE – tłumaczy Alicja Dahlke-Jurgowiak, specjalista ds. marketingu i PR z firmy „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. Blog Katarzyny Tusk na ...
-
Internauci pytają "gdzie kupić", a firmy milczą
... płynących ze stworzenia skupionej wokół marki społeczności w Internecie” - przypomina Łukasz Jadaś, specjalista ds. badań internetu i social media w IMM. Konta firmowe na Facebooku czy ... konkurencyjnymi. To także główne narzędzie mierzenia efektów działań marketingowych lub PR. Badanie marketingowe tego rodzaju skoncentrowane jest na „ja” - czyli na ...
-
Dobra domena a promocja firmy w Internecie
... "Świt" powinna zarejestrować domenę świt.pl, ale też domeny swit.pl, swit.com oraz swit.eu - radzi Beata Mosór, Starszy Specjalista ds. Marketingu i Public Relations w NetArt. Autor: Beata Mosór - Starszy Specjalista ds. Marketingu i PR w