-
Zainwestuj w e-marketing
... jest zdolny niezadowolony klient lub pracownik. – mówi Carolina Pietyra, szkoleniowiec Q Akademii, specjalista ds. marketinu internetowego, na której koncie są kampanie w mediach online dla takich ... wiedzieć jak coś zrobić. Nie jest sztuką rzucić hasło o Net PR Synergy, trzeba pokazać jak wyeksponować z pomocą tego narzędzia treści o pozytywnym ...
-
Jest praca w e-commerce
... opublikowali ponad 40 propozycji zatrudnienia w charakterze specjalistów ds. SEO i SEM, jest to ponad 65 ... ale mało specjalistów – komentuje Marcin Janowski, PR Manager, agencji interaktywnej OX Media. Głównym ... segmentu e-Commerce prócz sprzedawców oraz marketingowców niezbędny jest dobry specjalista od SEO i SEM. W analizy ofert opublikowanych ...
-
Wellman gotuje, Facebook wrze, a Lidl zyskuje 1 mln zł
... . Z kolei prężnie działa nowy fanpage „Wellman gotuje”, który zgromadził na przełomie kilku dni ponad 170 tys. fanów – tłumaczy Alicja Dahlke, specjalista ds. marketingu i PR z firmy „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”.
-
Najlepsi polscy blogerzy 2015
... bardzo lojalnych. Z ich wiedzy często korzystają dziennikarze, zapraszając do współpracy. Medialna siła blogosfery ciągle zyskuje na znaczeniu – tłumaczy Alicja Dahlke-Jurgowiak, specjalista ds. marketingu i PR „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”.
-
Miasta wojewódzkie w mediach w I kw. 2016 r.
... Warszawę. Miasto najbardziej zyskało także pod względem promocyjnym – ekwiwalent reklamowy wyniósł 2,9 mld złotych – tłumaczy Alicja Dahlke-Jurgowiak, specjalista ds. marketingu i PR „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. Kraków najczęściej w tytułach W tytułach publikacji prasowych i internetowych dziennikarze najczęściej wymieniali Kraków (972 ...
-
Robert Lewandowski wart tyle co cała reprezentacja
... Agnieszką Radwańską, Angelique Kerber czy Arturem Szpilką. Lewy nie miał sobie równych. Zawsze wygrywał ze znaczną przewagą – komentuje Alicja Dahlke-Jurgowiak, specjalista ds. marketingu i PR „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. - Jednak gdyby patrzeć na tę sytuację jednostkowo i podzielić ogólną liczbę publikacji przez 10 piłkarzy, to okazuje ...
-
Gdzie spędzamy polskie wakacje?
... , głównym jednak jest świadomy wybór, bo Polska jest naprawdę piękna i znajdziemy tu ciekawe miejsca do wypoczynku. - mówi Kamila Miciuła, Specjalista ds. Marketingu i PR Nocowanie.pl. Zaraz za topową dziesiątką znalazły się Ustka, Sopot i Gdańsk, czternasta pozycja należy do górskiej Soliny z pięknym jeziorem. Nocowanie ...
-
Gdzie na jesienne wakacje w Polsce?
... . Na kolejnych pozycjach uplasowały się województwa śląskie (9%), pomorskie, w tym głownie Trójmiasto (8%), a także podkarpackie (6%) – wymienia Kamila Miciuła, Specjalista ds. marketingu i PR Nocowanie.pl. Wśród najbardziej popularnych miejscowości we wrześniu znalazły się oczywiście Zakopane, Karpacz, Szklarska Poręba, Białka Tatrzańska, Wrocław ...
-
Wakacje w Polsce - kiedy, gdzie i za ile?
... w tym roku będzie podobnie, jednak na ten moment trudno wytypować faworyta, bo różnice są naprawdę niewielkie.- mówi Kamila Miciuła Specjalista ds. marketingu i PR Nocowanie.pl. Jeśli brać pod uwagę dwa pierwsze miejsca rankingu popularności, trudno zaopiniować, czy Polacy wolą wakacje w górach czy nad ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 48/2016
... do unijnego, jednolitego rynku. Jest szansa na porozumienie, bo brytyjski minister ds. Brexitu stwierdził, że Londyn jest gotów rozważyć płacenie Unii ... że znalazł dobre miejsce daje znać kierowcy – mówi newsrm.tv Aleksander Rzepecki, specjalista PR, Mercedes-Benz Polska. W przypadku Mercedes-Benz Klasy E kierowca za pomocą komputera musi ...
-
Najlepszy pracodawca poszukiwany, ale w jaki sposób?
... komentuje Agnieszka Wójcik, menedżer ds. badań rynkowych ... PR. „Ponadto upowszechniająca się możliwość wystawienia oceny lub recenzji na poziomie typowo konsumenckim zaczęła popularyzować się także w relacjach zawodowych. Już nie tylko firmy udzielają kandydatom lub pracownikom informację zwrotną – oni też mogą ją przekazać, np. w sieci”. Specjalista ...
-
Nowa forma reklamy: spotler w komórce
... przekłada się także na dobre skojarzenia z promowaną w ten sposób marką. Dzięki temu przekaz marketingowy zostaje lepiej utrwalony. Aneta Mitko, konsultantka ds. internetu, specjalista PR i copywriter, Bluerank. a.mitko@bluerank.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Społeczna odpowiedzialność biznesu. Bariery i zachęty
... na pewno temu podoła – mówi Randa Ombach, menedżer ds. CSR w SuperDrob S.A. Motywatory: potrzebna współpraca Ułatwieniem ... go jeszcze nie praktykują. EFL jako „specjalista od MŚP”, jest winien małym i średnim przedsiębiorcom ... i promocją marki, mimo że kwestie marketingu czy PR były jednymi z rzadszych wskazań respondentów pytanych o skojarzenia z CSR ...