-
Polska Ekstraklasa – przychody w 2014 r.
... mówi Aleksandra Stanek-Kowalczyk, Starszy Menedżer w Zespole ds. zrównoważonego rozwoju w Polsce i w Europie Środkowej, Deloitte. – Co prawda jak pokazuje badanie ... (uwzględniające również premie za udział w pucharach) oraz komercyjnych (wpływy reklamowe, sponsoring, sprzedaż gadżetów). Ranking analizuje przychody klubów, które w sezonie 2014/2015 ...
-
Polacy i jazda na rowerze
... podczas brzydkiej pogody. Aż 60% rowerzystów korzysta z roweru przynajmniej kilka razy w tygodniu. Informacja o badaniach: Sponsoring Monitor to największe kompleksowe badanie na temat sponsoringu w sporcie i kulturze w Polsce. Realizowane przez ARC Rynek i Opinia od kilkunastu lat, pozwala na obserwowanie trendów w powyższych obszarach. W 2015 ...
-
1 Liga Piłki Nożnej - przychody 2017
... kątem finansowym pokazuje to potencjał na awans do najwyższej klasy rozgrywkowej w Polsce – mówi Marcin Diakonowicz, Partner, Lider Sports Business Group Deloitte. W opracowaniu znajdziemy ... meczu (wpływy ze sprzedaży biletów, karnetów i cateringu), praw do transmisji oraz komercyjnych (wpływy reklamowe, sponsoring, sprzedaż gadżetów). Dane zostały ...
-
Jaki sport uprawiają Polacy?
... jest najmniej poręczny – np. trudno go przewozić w środkach komunikacji – dodaje Agnieszka Doktorska. Informacja o badaniu Sponsoring Monitor to największe kompleksowe badanie na temat sponsoringu w sporcie i kulturze w Polsce. Realizowane przez ARC Rynek i Opinia od kilkunastu lat, pozwala na obserwowanie trendów w powyższych obszarach. W 2018 ...
-
IAB Polska: 87% firm z branży reklamy online odczuwa skutki pandemii
... w związku z epidemią, najczęściej wymieniano: eventy (trzy czwarte badanych z tej grupy), sponsoring (co drugi) oraz reklamę wizerunkową (ponad jedna trzecia). Jednocześnie ... VOD będą musieli zapłacić na rzecz Polskiego Instytutu Sztuk Filmowych 1,5% uzyskanego w Polsce przychodu z tytułu opłat za dostęp do udostępnianych publicznie audiowizualnych ...
-
1 Liga Piłki Nożnej. W 2019 r. przychody nie zawiodły
... z transmisji, a 4 proc. z organizacji dnia meczowego. Tyski klub zakończył zmagania ligowe na 9. miejscu. Sponsoring nadal silny, kibice dopisują… W tym roku Deloitte po raz pierwszy ... mecz. W tym statystyka ta zwiększa się do 5 klubów. – Środowisko piłkarskie w Polsce wykazało się wielką motywacją, determinacją i solidarnością, by dokończyć ...
-
Event marketing: jaką wartość mają spotkania biznesowe?
... wydarzenia biznesowe w czasach zmiany”, którego patronem jest BRIEF, firmy w Polsce najczęściej mierzą zwrot z inwestycji z organizacji eventu, analizując liczbę uczestników ( ... może być przychodem generowanym z rejestracji, ale może również obejmować sponsoring i partnerstwa, potencjalnych klientów dodanych do lejka sprzedaży, liczbę osób, które ...
-
Najpopularniejsze marki w polskim Internecie
... blogerom, a w przypadku producentów konsol i gier zaangażować się w rozgrywki e-sportowe poprzez sponsoring całej ligi lub konkretnego teamu. To zwiększa liczbę wzmianek na temat ... problemów - komentuje Martyna Gostomska, Product Owner w SentiOne. Użytkownicy Internetu w Polsce stanowią już 87 proc. populacji, a mediów społecznościowych 72 proc., jak ...
-
1 Liga Piłki Nożnej: jakie przychody wygenerowały kluby w sezonie 2021/2022?
... , co wskazuje na rosnący potencjał zespołów drugiej najwyższej ligi piłkarskiej w Polsce – mówi Przemysław Zawadzki, partner, lider Sport Business Group w Deloitte. ... Bielsko-Biała mogą zostać uznane za najbardziej rozczarowujące w odniesieniu do ich potencjału finansowego. Sponsoring nadal ważny dla klubów Jak wynika z raportu Deloitte, ponad jedna ...
1 2