-
Parki handlowe wyhamowały, biura spowolniły
... miasta. Zespół inwestycyjny Avison Young reprezentował stronę sprzedającą przy transakcji sprzedaży budynków Celebro i Wola Retro. W magazynach sale & leaseback ... wielkopowierzchniowe nieruchomości handlowe: 3W portfolio oraz Castorama w Płocku. Strategie banków i strategie kupujących Jedną z przyczyn zmniejszonej liczby transakcji i wolumenu w ...
-
Polscy eksporterzy w czołówce internacjonalizacji produkcji oraz digitalizacji
... i robią to w nowoczesny sposób. Jakie strategie preferują obecnie eksporterzy? Ci z Polski: rozwaga i jednocześnie chęć dalszej ekspansji Generalnie – spada chęć ekspansji na nowe rynki, dominująca odpowiedź ogółu badanych firm to chęć konsolidacji dotychczasowych osiągnięć, optymalizacja dotarcia i sprzedaży na tych już zdobytych. To nie ...
-
Rekrutacja pracowników i trendy w wynagrodzeniach w 2024 r.
... , którzy zdecydują się odejść (40 proc.). Rekrutacje w roku 2024 najczęściej będą kierowane do specjalistek i specjalistów w dziedzinie IT, sprzedaży, produkcji oraz inżynierii. Strategie pracodawców uwzględniają również obszar finansów i księgowości, obsługi klienta oraz logistyki. FIRMY NIE MAJĄ PEWNOŚCI, Z JAKIMI TRUDNOŚCIAMI REKRUTACYJNYMI BĘDĄ ...
-
Firmy ubezpieczeniowe przed wyzwaniami. 4 kwestie są palące
... także operacje, wspierane przez analizę obrazu i automatyzację. W obszarze sprzedaży, ubezpieczyciele powinni stać się partnerami konsultingowymi, korzystającymi z AI i ... oraz ich potencjalnego wpływu na firmę i klientów, co pozwoli opracować odpowiednie strategie adaptacji; Bądź na bieżąco. W obliczu szybko zmieniającej się sytuacji kluczowe jest ...
-
Wartość fuzji i przejęć w Polsce spadła w 2024 roku o 49%
... spółek Skarbu Państwa, w których nowe zarządy wciąż opracowują długoterminowe strategie, a także mniej optymistyczne oczekiwania co do obniżania stóp procentowych niż ... jakich obszarach inwestorzy dostrzegają potencjał wzrostu, a gdzie koncentrują się na sprzedaży aktywów. Oto najważniejsze wnioski z raportu: Produkty konsumenckie: Mimo kilku dużych ...
-
CRM - czy to się opłaca?
... Należy zrozumieć, że CRM jest "łańcuchem reakcji" hamowanym raczej przez nowe strategie niż przez nie inicjowanym, a co gorsza - hamowanym przez poziom techniczny. (Dick Lee) I ... podstawowych wskaźników przedsiębiorstwa, takich jak: wartość sprzedaży, zysk ze sprzedaży, koszty sprzedaży. Korzyści niemierzalne - parametry o charakterze jakościowym na ...
Tematy: -
Największe sieci handlowe na świecie 2014
... zmieniają swe strategie w taki sposób, aby móc wyjść naprzeciw konsumentom wywodzącym się z klasy średniej w gospodarkach rozwijających się, które cechuje silny popyt na wyroby konsumpcyjne począwszy od samochodów i elektroniki, kończąc na kosmetykach. Już kolejny rok z rzędu detaliści europejscy odczuli trudności w sprzedaży związane z recesją ...
-
Budownictwo mieszkaniowe: wyraźne ożywienie
... sprzedaży największych deweloperów. Pięć spółek giełdowych, które poinformowały o sprzedaży mieszkań w I kwartale 2010 roku (Dom Development, J.W. Construction, Gant, Polnord i Ronson), podpisały umowy sprzedaży ... . W przypadku deweloperów stricte mieszkaniowych pojawiały się także strategie dywersyfikacji, czego wynikiem było wchodzenie także na ...
-
Prowadzenie sklepu internetowego - logistyka
... firma lub początkujący handlowiec przed podjęciem sprzedaży w Internecie musi się zdecydować na jakąś formę sprzedaży. Najprościej jest zacząć sprzedaż na portalu aukcyjnym (w ... wyzwanie dla sklepów internetowych. G. Chodak wskazuje na trzy magazynowe strategie logistyczne związane ze sklepami internetowymi: dwie podstawowe oraz strategia mieszana ...
-
Wschodni rynek farmaceutyczny kusi firmy
... zasięgu regionalnym – to wniosek płynący z raportu firmy badawczo-analitycznej PMR "Strategie rynkowe firm farmaceutycznych z Europy Środkowo-Wschodniej 2007". Liderzy w tej części Europy, ... wyników sprzedaży na rodzimych rynkach. Dla firmy Gedeon Richter przejęcie Polpharmy jest, między innymi, ruchem rekompensującym spadki sprzedaży na rodzimym ...
-
Kampanie reklamowe: czego oczekują klienci?
... trzech głównych elementów nie da się planować biznesu i tworzyć długoterminowe plany sprzedaży czy rozwoju firmy. Konsument też ewoluuje Rubikom podaje, iż w ... którzy jak najszybciej połapią się w umiejętnym zaspokojeniu potrzeb konsumenckich i wdrożą strategie biznesowe oparte na wiedzy o klientach. Oczywiście nie o samą wiedzę tu chodzi, a ...
-
Rynek mediów i reklamy 2013-2017
... 612 mln USD w 2012 r. wydatki konsumentów W Europie Środkowo-Wschodniej przychody ze sprzedaży prasy drukowanej w prognozowanym 5-letnim okresie pozostaną na niemal niezmienionym poziomie, osiągając 2,3 mld ... jedynie na ok. 5%. Jednak wpływ cyfrowych kanałów dystrybucji na strategie wydawców jest dużo bardziej znaczący niż sugerowałyby liczby: ...
-
Zarządzanie przedsiębiorstwem: gra do wspólnej bramki
... taką sytuacją zetknąłem się kilkanaście lat temu w jednej z firm. Dział sprzedaży zmieniał swoje plany sprzedaży na poszczególne SKU (stock keeping unit) raz w tygodniu ... IBP jest opracowanie i zakomunikowanie pracownikom strategii firmy. W wielu przypadkach strategie są wypracowywane przez wiele lat w organizacji, a proces ich tworzenia i budowania ...
-
Rynek mediów i reklamy 2014-2018
... w tej dziedzinie, niewielu z nich ogłasza pełną transformację – do 2018 r. przychody ze sprzedaży prasy cyfrowej będą stanowiły zaledwie 8% całości przychodów ze sprzedaży prasy na świecie. Jednak wpływ cyfrowych kanałów dystrybucji na strategie wydawców jest dużo bardziej znaczący niż sugerowałyby liczby: zmieniają one definicję prasy ...
-
Jak Chińczycy zmieniają globalny rynek FMCG?
... wiele firm zaadoptowało już swoje strategie biznesowe do tego trendu, przykładając więcej uwagi do sprzedaży w kanałach takich, jak restauracje czy dostawy ... . w 2016 r., podczas gdy tempo wzrostu sprzedaży w sklepach tradycyjnych zwolniło do 2 proc. nieznacznie wyprzedzając inflację. Jednocześnie dynamika sprzedaży w sklepach typu convenience ...
-
Nieruchomości komercyjne: co słychać na świecie?
... politycznej. W związku z tym oczekujemy, iż inwestorzy będą dostosowywać swoje strategie tak, aby maksymalizować potencjał zysków, jako że same zakupy nieruchomości na ... wydłużać okresy najmu. Najwyższy wzrost wolumenu sprzedaży nieruchomości handlowych odnotuje Melbourne Mimo oczekiwanego spadku sprzedaży detalicznej w niektórych dużych miastach, w ...
-
Inflacja: gwałtowny wzrost cen żywności w Europie, Polska liderem
... producentów z pewnym opóźnieniem. Wysoka inflacja wraz z popandemicznym spadkiem wolumenu sprzedaży żywności w sklepach będzie wywierać presję na rentowność europejskich detalicznych ... cenowych. Coraz szersze zastosowanie analityki w branży pomaga sieciom detalicznym dostosowywać strategie cenowe, nie tylko na poziomie firmy, ale coraz częściej na ...
-
Black Friday 2022. Co prognozują eksperci?
... z okazjami zakupowymi i każdego roku udaje się konsumentom zdemaskować sprzedawców, których strategie cenowe są dalekie od idei tego dnia. Jednak w tym roku ... , członek zarządu Comperia.pl Według najnowszych danych GUS, udział sprzedaży przez internet w sprzedaży „ogółem” w sierpniu wrócił do poziomu z maja i kwietnia i wynosi 8,9%. Wygląda na ...
-
Rynek gier internetowych czekają wzrosty
... wtedy wart około 785 milionów USD, a wartość rynku francuskiego wyniesie ponad 1,2 miliardów USD. Innowacyjne produkty i alternatywne kanały sprzedaży Twórcy gier będą musieli zastosować właściwe strategie, jeśli chcą czerpać profity z tego ogromnego potencjału wzrostu. "Rozwój nowych produktów będzie odgrywać kluczową rolę. Dzieje się ...
-
Chiny napędzą dobra luksusowe
... pozycji domów handlowych, Internet staje się coraz ważniejszym kanałem sprzedaży. E-commerce osiągnął w 2016 roku 7 proc. poziom ... strategie do nowych czasów, w których wzrost i rozwój nie będą już im podane na tacy – mówi Jacek Poświata. – Szanse na rynku są obecnie wyrównane. Marki, które dostosują się do nowych warunków i wielokanałowej sprzedaży ...
-
Marketing bazuje na emocjach
... zmysłów Strategie sprzedażowe wykorzystujące marketing emocji sugerują, iż aby marka chciała zrobić dobre wrażenie na konsumentach, powinna zapewnić stymulujące sieci doznań oparte na przyjemności i poczuciu szczęścia, np. towarzyszące klientowi podczas odwiedzania jej lokali czy sklepów. Świetnym uzupełnieniem marketingu emocji w miejscu sprzedaży ...
-
Producenci mebli liczą straty. Sprzedaż ma spaść o 1/3
... meble konsumenci wolą jednak wybierać osobiście, podczas wizyty w stacjonarnym punkcie sprzedaży. Dobra passa polskich producentów mebli została dramatycznie zakończona wraz z wprowadzeniem ... również zdecydowało się na wzmocnienie kanału online – zmieniło strategie marketingowe i podjęło kroki w kierunku ulepszenia swoich narzędzi internetowych. ...
-
Sprzedaż samochodów osobowych w dół. To nie popyt jest problemem
... w Europie znacząco przyspieszyła. Większość producentów samochodów szybko zmienia swoje strategie w kierunku napędów elektrycznych. Obecnie już wszyscy najwięksi gracze ... elektryków do 2030 roku może stanowić połowę sprzedaży. Dotychczas prognozy analityków oscylowały wokół 30-40% udziału elektryków w sprzedaży w Europie do 2030 roku. Jeśli trend ...
-
Jak pandemia wpłynęła na rynek mody i dóbr luksusowych?
... o rozwoju biznesu i odpowiadając na oczekiwania swoich klientów muszą uwzględniać strategie ESG, czyli związane z kwestiami społecznymi, środowiskowymi i ładu korporacyjnego w swojej działalności ... się, że do 2025 roku handel elektroniczny stanie się pierwszym kanałem sprzedaży, to coraz więcej firm inwestuje w budowanie strategii omni-channel, która ...
-
5 wyzwań rynku e-commerce w 2023 roku
... przystępne cenowo rozwiązania IT. Dysponując mniejszymi budżetami, opracowują skuteczne strategie marketingowe wykorzystujące influencer marketing, czy content marketing by pozyskiwać i ... Wyzwanie 4: Spójność w różnych kanałach sprzedaży Zapewnienie spójnego doświadczenia zakupowego we wszystkich kanałach sprzedaży to kolejne wyzwanie, przed którym ...
-
Jaką strategię innowacji zastosować?
... sprzedaży linii produktów starszych innym firmom (przedsiębiorstwo nie czeka więc na osiągnięcie etapu nasycenia lub spadku sprzedaży, lecz sprzedaje licencje w końcowej fazie wzrostu sprzedaży), Sprzedaży ... " (Wolters Kluwer Polska, Kraków 2009). Opisane w publikacji strategie wchodzenia na rynki zagraniczne i funkcjonowania na nich zostały ...
-
Rynek pracy specjalistów w 2009 r.
... niż wcześniej zaczęto poszukiwania menedżerów i dyrektorów sprzedaży, którzy byliby w stanie dostosować strategię sprzedaży do coraz trudniejszych warunków rynkowych. Na ... był rokiem próby. Trudna i niepewna sytuacja gospodarcza bezlitośnie weryfikowała firmowe strategie, często zmuszając pracodawców do ograniczenia zatrudnienia. Wbrew ogólnej opinii ...
-
Działania marketingowe w sklepie
... sklepie nie ma miejsca na sentymenty i kurtuazję. Żadne tam długookresowe strategie, budowanie marki i działania wizerunkowe. Tu nie ma czasu na marketingowe mazgajstwo. ... gdy wszystko jest w porządku, ryzyko może się bardzo opłacić. Krótki, lecz wysoki wzrost sprzedaży poprawia nastroje jak nic innego. Zwłaszcza w całym tym kryzysowym marazmie. ...
-
Event marketing: jaką wartość mają spotkania biznesowe?
... wśród konsumentów. Zespoły osób pracujących w tych działach dzięki swojej strategii zwiększają obroty sprzedaży oraz umacniają pozycję brandu na rynku. Dlatego dla serca organizacji, które pompuje strategie marketingowe nieustannie wspierając siły sprzedaży, tak ważne jest monitorowanie aktywności konkurencji i bycie na bieżąco z nowymi trendami na ...
-
Skuteczna segmentacja rynku w e-commerce
... skutecznej sprzedaży Wiedza na temat grupy docelowej służy budowaniu efektywnych lejków sprzedażowych, dlatego skuteczne strategie marketingowe na bazie segmentacji rynkowej są podstawą budowania przewagi konkurencyjnej. Pomagają one lepiej zrozumieć klientów, a w efekcie zaprojektowania dla nich lepszych ofert, komunikacji i strategii sprzedaży ...
-
Co czeka polskie firmy w 2010 r.?
... w jeszcze większym stopniu będą korzystały z outsourcingu)). Dzięki temu wzrośnie rentowność sprzedaży, a wynik finansowy netto w firmach średnich i dużych powinien zbliżyć się ... do tendencji, które zarysowały się przez kryzysem: 1) powinny przestawić swoje strategie na budowanie pozycji konkurencyjnej w oparciu o jakość produktów i usług, a nie ...
-
Cyfryzacja wciąż stanowi wyzwanie dla 80% firm
... tempa i wydajności pracy oraz podniesienie poziomu decyzyjności. Na tym budują swoje strategie. W efekcie zyskują rzesze nowych, wiernych klientów. Badanie Bain pokazało, że ... dobrze ilustruje też sektor sprzedaży detalicznej. Sklepy on-line potrafią wydać miliony na marketing cyfrowy i rozbudowę elektronicznej sieci sprzedaży. Aby odnieść sukces, ...
-
Dobra konsumpcyjne: rewolucja technologiczna u progu
... zmieniające się zachowania i preferencje konsumentów i dostosować swoje strategie marketingowo-sprzedażowe do tych dynamicznych zmian. Tak naprawdę sektor handlu detalicznego stoi w obliczu cyfrowej transformacji biznesowej, której wynikiem będą istotne zmiany w marketingu, sprzedaży, obsłudze klienta, logistyce, jak również w sposobie zarządzania ...
-
Wakacje 2016: first minute już ruszyło
... w dynamice rozwoju i zdecydowali znacznie odmienić oraz niemal jednocześnie przedstawić swoje strategie, w których ostatnio dominował priorytet marży nad dynamiką wzrostu. Teraz ma być ... do tego ma być znacznie bardziej agresywna polityka cenowa oraz rozwinięcie sprzedaży również tych hoteli, którymi TUI dotychczas interesowało się niewiele ze ...
-
9 wniosków, które nasuwa ewolucja marketingu
... od sposobu interakcji i fazy współpracy z nimi (przed sprzedażą, w procesie sprzedaży i w ramach obsługi po sprzedaży). Zdolność taką deklaruje jedynie 4% firm z grupy Underperformers. ... firmy w różnym stopniu starają się reagować na te zmiany rewidując swoje strategie, inwestycje i działania. Co jest jednak dużo ważniejsze to fakt, że firmy, które ...