-
Nie wypalenie zawodowe, ale quiet quitting - nowe zjawisko na rynku pracy
... za polski dział Sales and Customer Success Team. Raport powstał na zlecenie Blue Colibri na podstawie wyników badania przeprowadzonego przez SW Research metodą wywiadów on-line (CAWI) na reprezentatywnej grupie 1000 pracujących Polaków w dniach 16-23 grudnia 2022 roku. W przypadku przytaczania badania bardzo prosimy ...
-
Co ma największy wpływ na satysfakcję z pracy?
... badania „Love Your Work”, które rzuca światło na warunki i oczekiwania pracowników względem wykonywanej przez nich pracy. Na jego potrzeby agencja SW Research zebrała opinie 800 osób pracujących w biurach i zajmujących stanowiska na wszystkich szczeblach organizacji. Badanych poproszono o ocenę miejsca pracy, pracodawcy, kapitału społecznego ...
-
Polska wódka, czyli jak zastrzegać pochodzenie geograficzne alkoholu
... składników pożywienia tych zwierząt. Jej miejscem naturalnego występowania są śródleśne polany i łąki położone na obrzeżach puszczy. Wódka symbolem Polski Z raportu SW Research przeprowadzonego na zlecenie Stowarzyszenia Polska Wódka wynika, że alkohol ten jest trzecią najbardziej kojarzoną z naszym krajem marką. Aż 27% osób ...
-
Czy smartfony i aplikacje rządzą życiem młodych Polaków?
... Polski osób w wieku 15-35 lat. Próba zrealizowana N=1011. Oba badania zostały zrealizowane w kwietniu 2023 roku, przy współpracy firmy Future Mind i SW Research.
-
Za co cenimy polskie piwo?
... piwa z polskich browarów są cenione wśród konsumentów, a jeśli tak, to za co? Odpowiedzi na to pytanie dostarcza badani zrealizowane przez SW Research dla ZPPP Browary Polskie. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Czy polskie piwo znajduje uznanie w oczach konsumentów? Jakie walory złotego trunku ...
-
Euro w Polsce: czy chcemy wspólnej waluty?
... Polski do strefy euro? Czy miejsce zajmowane w strukturze społecznej ma znaczenie dla poparcia przyjęcia euro w Polsce? W maju 2023 roku firma SW Research, na zlecenie Fundacji Wolności Gospodarczej (FWG), przeprowadziła sondaż CAWI na reprezentatywnej próbie dorosłych mieszkańców Polski. Autorami koncepcji badania byli dr ...
-
Zasoby ludzkie: pracownicy HR niechętni do zmiany pracy?
... ludzkich W 2023 roku zatrudnieni w działach HR firm mogli liczyć na wzrost pensji, choć nie wszyscy. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez SW Research na zlecenie Grafton Recruitment, 45% pracowników otrzymało podwyżkę, która nie przekroczyła wielkości inflacji (do 15%), a 10% zaczęło zarabiać więcej o ponad ...
-
Praca w marketingu i PR: satysfakcja plus stres
... jako bardzo stresujące lub odczuwa umiarkowany stres z powodu wykonywanych obowiązków. To najwięcej spośród wszystkich grup zawodowych badanych przez SW Research na potrzeby „Raportu wynagrodzeń i trendów w przedsiębiorstwach” Grafton Recruitment. W mniejszym stopniu napięcie związane z zadaniami odczuwają pracownicy sztandarowo stresogennych grup ...
-
Pokolenie Z stawia na zakupy online
... ludzie oczekują od aplikacji mobilnych? Badanie metodą CAWI na reprezentatywnej grupie Polek i Polaków z pokolenia Z przeprowadziła w marcu 2024 roku agencja badawcza SW Research. Dane pokazują, że aż 86,2% młodych Polaków decyduje się na zakupy online lub w aplikacji mobilnej raz w miesiącu bądź częściej. Natomiast ...
-
Wyprawka szkolna 2024: jaka, kiedy i za ile?
... rozbudowujemy ofertę literatury w języku angielskim. Dodatkowo oferujemy rozmaite materiały, takie jak kursy czy renomowane podręczniki zagraniczne – podkreśla Karol Czupryński. Badanie SW Research Agencji Badań Rynku i Opinii na zlecenie Empiku, przeprowadzone w dniach 27.06-05.07.2024 r. metodą CAWI na ogólnopolskiej grupie 1005 respondentów ...
-
Wyprawka szkolna: czy i na jakie wsparcie mogą liczyć rodzice?
... na domowe finanse. Większość rodziców deklaruje, że na wyprawkę szkolną wyda w tym roku więcej pieniędzy niż w roku ubiegłym - wynika z badania SW Research Agencji Badań Rynku i Opinii na zlecenie Empiku. Prawie połowa (48 proc.) na jedno dziecko przeznaczy do 500 zł. Co trzeci ...
-
Praca dorywcza i dodatkowa ciągle potrzebna
Zatrudnienie na etacie najwyraźniej nie wystarcza. Potwierdzają to wyniki badania "Jak dorabiają Polacy", zrealizowanego przez SW Research dla Gi Group Poland S.A. Okazuje się, że na dodatkową pracę zdecydowało się 45,2 proc. Polaków. Powód? Najczęściej jest to chęć ...
-
Rynek pracy: jakie szanse na zatrudnienie i podwyżki wynagrodzeń?
... główny powód, dla którego pracodawcy decydują się na podwyżki wynagrodzeń? Zatrudnienie – w jakich branżach są szanse na wzrost? Z badania przeprowadzonego przez SW Research na zlecenie Gi Group Holding w lutym br. wynika, że plany zwiększenia zatrudnienia w najbliższym kwartale ma 16,7% firm. To więcej niż ...
-
Pogarsza się sytuacja materialna Polaków. To zdanie 30% z nas
... ,7%). To jedyna branża, w której odsetek osób z poprawą sytuacji materialnej był wyraźnie wyższy. Wzrost płac nie rekompensuje rosnących kosztów życia Z badania SW Research na zlecenie Gi Group Holding wynika, że choć w ostatnim kwartale 38,9% pracowników deklarowało otrzymanie podwyżki, to 46,4% nie zauważyło żadnych ...