-
Małe sklepy są niezbędne
... MASMI w lutym 2018 roku; · badania ilościowego CAWI przeprowadzonego na reprezentatywnej grupie 1002 dorosłych Polaków, zrealizowanego przez ośrodek badawczy SW Research w marcu 2018 roku; · badania jakościowego IDI zrealizowanego z przedstawicielami środowiska akademickiego: wywiady indywidualne z prof. dr. hab. Andrzejem Cieślikiem (Katedra ...
-
CSR szansą dla lokalnych detalistów?
... MASMI w lutym 2018 roku; · badania ilościowego CAWI przeprowadzonego na reprezentatywnej grupie 1002 dorosłych Polaków, zrealizowanego przez ośrodek badawczy SW Research w marcu 2018 roku; · badania jakościowego IDI zrealizowanego z przedstawicielami środowiska akademickiego: wywiady indywidualne z prof. dr. hab. Andrzejem Cieślikiem (Katedra ...
-
Ile kosztuje miłość?
... odwzajemniać uczucia. O raporcie Raport „Ile kosztuje miłość w Polsce” został opracowany na podstawie badania ilościowego przeprowadzonego metodą CAWI przez ośrodek badawczy SW Research na reprezentatywnej grupie 1005 Polaków w dniach 30.01.2018-02.02.2018. 100% badanych zadeklarowało doświadczenie w zakresie stałych związków, 82% w momencie ...
-
Ubezpieczenie mieszkania mamy w genach?
... niż konieczność zabezpieczenia kredytu hipotecznego. Co przesądza przeważnie o decyzji w sprawie zakupu ubezpieczenia? Z badania zrealizowanego przez Santander Aviva we współpracy z SW Research Agencją Badań Rynku i Opinii wynika, że są to kwestie finansowe, a dokładniej mówiąc - możliwość uniknięcia wydatków w razie ewentualnej szkody. Takiego ...
-
Seniorzy na łowach, czyli najstarsi internauci też kupują online
... silniejszą grupę użytkowników sklepów online stanowią internauci w wieku 50 lat i starsi. Już 93% internautów przyznaje, że kupuje online, jak podaje SW Research w badaniu „Zakupy Polaków w intenecie” przeprowadzonym na zlecenie Trusted Shops. To duża różnica w porównaniu do roku 2017, w którym aż 62% osób ...
-
Zakupy online - jak nie stracić?
... z NASK, całkowita skala procederu i związanych z nim strat jest wielokrotnie większa . Uwaga na fałszywki! Badanie „Generacja Z na zakupach w Internecie”, przygotowane przez SW Research na zlecenie Trusted Shops, pokazuje, że ofiarą fałszerzy podszywających się pod e-sklep padło 7% respondentów. Na pytanie, co zwiększa zaufanie do ...
-
Niestabilność prawa największą bolączką sektora MŚP
... wsparcie w tym zakresie w postaci działu prawnego lub prawnika posiada zaledwie 8,6% firm. W badaniu, które agencja badań rynku i opinii SW Research zrealizowała na zlecenie D.A.S. i Krajowej Izby Radców Prawnych, respondentów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw zapytano o najistotniejsze kwestie w zakresie warunków prowadzenia ...
-
Polisa turystyczna, czyli bądź przezorny jak... polski turysta
... świadomość ubezpieczeniowa podróżujących Polaków i ich zapobiegliwość stają się coraz większe. Potwierdzeniem tego może być badanie zrealizowane dla firmy Aviva przez SW Research. Dowodzi ono, że niemal co drugi podróżny (45,5%) kupuję polisę turystyczną już na dwa tygodnie przed wyjazdem, 47,5% robi to ...
-
Zakupy online po polsku - podsumowanie 2018
... przez Trusted Shops, na odzież i dodatki, prezenty, zabawki oraz produkty dla dzieci. Jak często Polacy kupują online Badanie przeprowadzone przez SW Research na zlecenie Trusted Shops w marcu 2018 wykazało, że połowa społeczeństwa kupuje online raz lub dwa razy w miesiącu, natomiast jedynie 16 ...
-
30% Polaków nie wie czym jest phishing
... zachowaniami w sieci - mówi Michał Sobiech, Członek Zarządu Nest Banku. *Badanie opinii „Bezpieczeństwo kont bankowych” zrealizowane przez Agencję Badań Rynku i Opinii SW Research, w marcu 2019 roku, na grupie 800 dorosłych Polaków.
-
Dbamy o ekologię, jeśli nas na to stać
... skłonni zakupić z drugiej ręki gry planszowe i puzzle (38%), sprzęt sportowy (37%) oraz meble (28%). Badanie Gumtree.pl zostało zrealizowane przez SW Research w dniach 19-22.02.2019 metodą wywiadów on-line (CAWI) na reprezentatywnej próbie 1036 Polaków w wieku 18-65 lat.
-
Popularność filozofii zero waste w Polsce rośnie, ale powoli
... . Tylko 12% badanych celowo wybiera te brzydsze, by chronić je przed wyrzuceniem na śmietnik. Badanie Gumtree.pl zostało zrealizowane przez SW Research w dniach 19-22.02.2019 metodą wywiadów on-line (CAWI) na reprezentatywnej próbie 1036 Polaków w wieku 18-65 lat.
-
Podróże służbowe. Raport 2019
Przed nami wyniki raportu, który agencja SW Research przygotowała na zlecenie Hotailors. Opracowanie skupia się na polskim rynku podróży służbowych, wskazując najbardziej powszechne błędy oraz rekomendacje dla firm, ...
Tematy: podróże służbowe, delegacje -
Ekologia po polsku, czyli poziom podstawowy
... pewne kroki, aby żyć bardziej ekologicznie, jednak ograniczamy się prawie wyłącznie do podstawowych aktywności. Badanie Gumtree.pl zostało zrealizowane przez SW Research w dniach 19-22.02.2019 metodą wywiadów on-line (CAWI) na reprezentatywnej próbie 1036 Polaków w wieku 18-65 lat.
-
Pakiety medyczne. 2/3 Polaków mówi "tak"
... cieszy się wśród Polaków największym uznaniem - źle lub bardzo źle ocenia ją aż 29,2% z nas. Jak wynika z badania zrealizowanego przez SW Research na zlecenie AXA Partners, za taki obrót spraw odpowiedzialność ponosi przede wszystkim długi czas oczekiwania na wizytę i często gigantyczne kolejki ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 25/2019
... Polska powinna przyjąć wspólną walutę w ciągu najbliższych pięciu lat, natomiast według 27 proc. powinno to nastąpić za 5–10 lat. Z badania SW Research przeprowadzonego również w kwietniu dla serwisu rp.pl wynika, że aż 61 proc. mieszkańców wsi sprzeciwia się integracji walutowej Polski. – Rolnicy ...
-
Firma windykacyjna niczym przyjaciel?
... wiele kontrowersji. Dziś, po ponad ćwierć wieku od powstania pierwszych firm windykacyjnych, jest ich już o wiele mniej. Z badania zrealizowanego przez SW Research dla Konferencji Przedsiębiorstw Finansowych wynika, że Polacy, którym zdarzyło się mieć kontakt z firmą windykacyjną, oceniają go jako zdecydowanie dobry, dobry ...
-
Po porady prawne udajemy się na fora internetowe
... . O pomoc do specjalisty zwraca się jedynie co piąty z nas. Przed nami wyniki badania „Świadomość prawna Polaków” - opracowania zrealizowanego przez agencję SW Research w ramach zorganizowanej przez Naczelną Radę Adwokacką kampanii informacyjnej „Adwokat w każdym przypadku”. Czego dowodzą odpowiedzi udzielone przez respondentów? Okazuje się m.in ...
-
Akcyza na piwo. Polacy przeciwni podwyżce
... piwo zdrożała. Boją się przede wszystkim, że doprowadzi to do wzrostu cen złotego trunku - wynika z badania Agencji Badań Rynku i Opinii SW Research. Wątpią również, aby plany, jakie rządzący mają w tym zakresie, podyktowane były troską o ich zdrowie. Akcyza na piwo wyższa o 10 proc ...
-
Prezenty na święta coraz droższe. Co 7. Polak wyda nawet 2000 zł
... rokiem życia oraz w grupie wiekowej 55-64 lata. Raport Gumtree.pl powstał na podstawie wyników badania ilościowego zrealizowanego przez agencję badawczą SW Research w listopadzie 2019 roku metodą CAWI (wywiady on-line) na reprezentatywnej grupie 1272 Polaków w wieku 18+.
-
Kac w pracy. Dla 4% Polaków to norma
... w pracy z widocznym „syndromem dnia wczorajszego” może mieć przykre konsekwencje. Tym bardziej, że intensywny kac jest dość trudny do ukrycia. Badanie SW Research dla AlcoSense Laboratories przeprowadzono w maju 2019 roku, na reprezentatywnej grupie 1090 polskich kierowców.
-
Jak polskie firmy postrzegają rozwój technologii 5G?
... badania Ericsson Polska. Badanie "Technologia 5G w polskich przedsiębiorstwach” zostało zrealizowane w terminie 11.2019-02.2020 na zlecenie Ericsson Polska przez agencję SW Research metodą wywiadów on-line (CAWI) na grupie 109 przedstawicieli wyższej kadry zarządzającej firm polskich lub posiadających przedstawicielstwo w Polsce.
-
Konsumpcjonizm wygrywa ze zdrowym rozsądkiem?
... , że większość Polaków z różnych względów wciąż nie nadaje „drugiego życia” zbędnym przedmiotom. Badanie na zlecenie Gumtree.pl zostało przeprowadzone przez SW Research w styczniu 2020 r. metodą CAWI (wywiady on-line) na reprezentatywnej grupie 1000 Polaków w wieku 18-65 lat.
-
Zero waste i second hand nie dla Polaka?
... i samorządowe ¬- mówi Piotr Barczak, z Polskiego Stowarzyszenia Zero Waste i Europejskiego Biura Ochrony Środowiska. Badanie na zlecenie Gumtree.pl zostało przeprowadzone przez SW Research w styczniu 2020 r. metodą CAWI (wywiady on-line) na reprezentatywnej grupie 1000 Polaków w wieku 18-65 lat.
-
Dlaczego polskie firmy boją się sieci 5G?
... operatorami i podmiotami w Polsce. Badanie “Technologia 5G w polskich przedsiębiorstwach” zostało zrealizowane w terminie 11.2019-02.2020 na zlecenie Ericsson Polska przez agencję SW Research metodą wywiadów on-line (CAWI)na grupie 109 przedstawicieli wyższej kadry zarządzającej firm polskich lub posiadających przedstawicielstwo w Polsce.
-
Segregacja śmieci i długo, długo nic. Ochrona środowiska po polsku
... działaniem na rzecz ochrony środowiska jest segregacja śmieci. Do podobnych wniosków prowadziło np. badanie zrealizowane przez Agencję Badań Rynku i Opinii SW Research w ramach projektu EKOBAROMETR. Z analizy Santander Banku wynika, że kolejnymi, najpopularniejszymi działaniami na rzecz środowiska są: oszczędzanie wody (40,7 proc.); eliminacja ...
-
Rynek pracy: pracownicy pomagają firmom przezwyciężyć pandemię
... chciało być informowanych o tym, jakie działania w celu poradzenia sobie ze skutkami kryzysu podejmuje firma w której pracują. Dane z badania przeprowadzonego przez SW Research w dn. 7-8.07.2020 na reprezentatywnej grupie Polaków powyżej 18 r.ż. na zlecenie PFR.
-
Small talk: nie lubi go 30% Polaków, czy rozmowa o niczym jest potrzebna?
... rozmów? Czy przyzwyczaili się do nich, czy też czują się nimi skrępowani? Odpowiedzi na te i inne pytania dostarcza badanie zlecone SW Research przez Babbel - aplikację do nauki języków obcych. O ile w krajach anglosaskich small talk zadomowił się już dawno, o tyle w Polsce pojawił się ...
-
Najważniejsza jest rodzina. Co jeszcze uzmysłowiła Polakom pandemia?
... nam życie. Do jakich przemyśleń skłoniło Polaków funkcjonowanie w ciągłym zagrożeniu epidemicznym? Odpowiedzi na to pytanie dostarcza badanie zrealizowane przez SW Research dla Polskiego Funduszu Rozwoju w ramach kampanii „Solidarni Zwyciężymy”. W odpowiedzi na pytanie o wnioski, jakie jako społeczeństwo powinniśmy wyciągnąć z pandemii, co ...
-
Boże Narodzenie: 11% Polaków planuje duże i rodzinne święta
... nie planuje w tym roku kupować prezentów. * Badanie planów świątecznych Polaków powstało na zlecenie Everli.pl i zostało zrealizowane przez instytutu badawczy SW Research na grupie 1002 ankietowanych w terminie 24-27 listopada 2020 r.
-
Pandemia zmieniła podejście do internetu i oszczędności
... rzeczywistością a wirtualnością” opracowany przez DELab UW na zlecenie Nationale-Nederlanden został oparty o wyniki reprezentatywnego badania sondażowego przeprowadzonego metodą CAWI przez SW Research w dn. 9-16 kwietnia 2021 r. na grupie 1000 mieszkańców Polski w wieku 25-50 lat. Dla porównania nastrojów Polaków zostało przeprowadzone drugie ...
-
Traci komunikacja miejska, zyskuje wynajem samochodu?
... . Tracą również koleje pasażerskie, które odnotowują o 37% gorszy wynik niż rok wcześniej . Natomiast z badania ,,Wynajem krótkoterminowy w oczach Polaków’’ wykonanego przez SW Research na zlecenie Polskiego Związku Wynajmu i Leasingu Pojazdów wynika, że 23 proc. Polaków wynajęłoby samochód z wypożyczalni aut (Rent a Car) ze względu ...
-
Strategia marketingowa firmy z branży kulinarnej. Jak zmaksymalizować efekty?
... opakowania, smaku, czy konsystencji, a spróbowanie „nowego” zmusza ich poniekąd do wyjścia ze strefy komfortu i porzucenia dawnych przyzwyczajeń. Jak pokazało badanie SW Research, jesteśmy przywiązani do znanych marek i z dużym dystansem podchodzimy do nowości. Dlatego tak istotne jest, aby w lejku zakupowym, uwzględnić obszar, jakim ...
-
Praca fizyczna w cenie. Na jakie benefity pracownicze można liczyć?
... HRrebels. Czy jednak rekordowy popyt na pracowników fizycznych i produkcyjnych przekłada się na chęć podejmowania pracy? Polacy dostrzegają ewolucję pracy fizycznej SW Research na zlecenie OLX przeprowadził ogólnopolskie badanie, pytając osoby aktywne zawodowo o postrzeganie pracy fizycznej i świadomość zmian na rynku pracy. Polacy świetnie ...
-
Ile kryzysów potrzeba do skrócenia łańcuchów dostaw?
... handel internetowy oraz przewozy drobnicowe i FTL w Polsce i Europie. Zmianę zachowań konsumenckich, będących bezpośrednią konsekwencją wojny, widać także w badaniu przeprowadzanym przez SW Research w dniach 9-10 marca. Wynika z niego, że po zbrojnej napaści na Ukrainę, aż 48% Polaków wprowadziło zmiany w sposobie gospodarowania pieniędzmi, z czego ...