-
Najczęściej cytowane media VI 2014
... miejsce zajął – co nie dziwi w kontekście ogólnych wyników – Wprost. Natomiast miesięcznikiem, na który najczęściej powoływały się inne media, był Forbes. Telewizja W kategorii stacje telewizyjne, najczęściej powoływano się na informacje podawane na antenie TVN24. Radio Spośród rozgłośni radiowych, podobnie jak w poprzednich miesiącach ...
-
Najczęściej cytowane media VII 2014
... . Wśród najczęściej cytowanych tygodników i dwutygodników pierwsze miejsce zajął Wprost. Natomiast miesięcznikiem, na który najczęściej powoływały się inne media, był Forbes. Telewizja W kategorii stacje telewizyjne najczęściej powoływano się na informacje podawane na antenie TVN24. Radio Spośród rozgłośni radiowych najczęściej powoływano się na ...
-
Najczęściej cytowane media XI 2014
... . Wśród najczęściej cytowanych tygodników i dwutygodników pierwsze miejsce zajął Wprost. Natomiast miesięcznikiem, na który najczęściej powoływały się inne media, był Forbes. Telewizja W kategorii stacje telewizyjne najczęściej powoływano się na informacje podawane na antenie TVN24. Radio Spośród rozgłośni radiowych najczęściej powoływano się na ...
-
Najczęściej cytowane media XII 2014
... . Wśród najczęściej cytowanych tygodników i dwutygodników pierwsze miejsce zajął Wprost. Natomiast miesięcznikiem, na który najczęściej powoływały się inne media, był Forbes. Telewizja W kategorii stacje telewizyjne najczęściej powoływano się na informacje podawane na antenie TVN24. Radio Spośród rozgłośni radiowych najczęściej powoływano się na ...
-
Najczęściej cytowane media III 2015
... zajął Wprost. Natomiast miesięcznikiem, na który najczęściej powoływały się inne media, był Forbes, który opublikował ranking najbogatszych ludzi na świecie. Telewizja W kategorii stacje telewizyjne w marcu najczęściej powoływano się na informacje podawane na antenie TVN24. Kolejne miejsca na podium zajęły TVN i TVPInfo ...
-
Ciekawość świata: kluczowa rola TV
... rolę odgrywają media. Wśród nich na prowadzenie zdecydowanie wybija się telewizja, która w największym stopniu pobudza i zaspokaja zainteresowania. Badanie ciekawości to ... telewizyjnych, gdyż oferują one coś zaskakującego: 51% respondentów wskazało telewizję, 20% Internet, 10% wybrało programy „on demand”, a tylko 8% media społecznościowe Narodowość ...
-
Jak zarobić pierwszy milion, czyli co buduje sukces start-upa?
... temu szczęśliwi twórcy serwisu YouTube Chad Hurley, Steve Chen i Jawed Karim sprzedali go Google za 1,65 miliarda dolarów. Dzisiaj najpopularniejsza telewizja świata jest wyceniana na 80 miliardów dolarów. –Tym, którzy nie zarobią miliarda przed czterdziestką pozostaje systematycznie budować swoją finansową przyszłość ...
-
Najczęściej cytowane media V 2016
... oraz Gazeta Polska. Najczęściej cytowanym miesięcznikiem był Forbes za sprawą publikacji rankingu najbogatszych łodzian. Pokonał magazyny Twój Styl oraz Playboy. Telewizja Wśród stacji telewizyjnych dominowała TVN24, która wyprzedziła TVN oraz TVP info. TVN24 zawdzięcza swoją pozycję informacjom na temat decyzji podejmowanych ...
-
IoT, czyli nowe urządzenia i stare metody
... że eksperci nie pomylili się w swoich przewidywaniach - zakończone powodzeniem ataki na Internet Rzeczy nie należą dziś do rzadkości. W minionym roku liczba zagrożeń ... złośliwy kod źródłowy Gafgyt. Jego cel stanowiły m.in. urządzenia BusyBox, telewizja przemysłowa czy cyfrowe rejestratory wideo. Niedługo potem kod został rozwinięty w złośliwe ...
-
Kradzież tożsamości: jak czyhają na nasze dane osobowe?
... zaleca również założenie konta w biurze informacji gospodarczej, żeby monitorować swoją aktywność kredytową. - Bank, firma pożyczkowa, operator telefoniczny, dostawca Internetu, telewizja cyfrowa i wiele innych instytucji zanim podpiszą umowę z nowym klientem, sprawdzają, czy nie jest notowany w Krajowym Rejestrze Długów Biurze Informacji ...
-
Jak pokolenie Z konsumuje media społecznościowe?
... sposób. Główne źródła wiedzy o świecie to dla nich przede wszystkim media społecznościowe, które wyparły tradycyjne media, takie jak prasa czy telewizja, nawet w wydaniu cyfrowym. Zmienił się także sposób, w jakim Gen Z konsumuje treści. Z mediów społecznościowych korzysta na okrągło: w domu, w pracy, w komunikacji miejskiej ...
-
Edukacja finansowa: to influencerzy nauczają pokolenie Z?
... takich informacji. Trzeba też uważać na tzw. fake newsy, których w internecie pojawia się coraz więcej – dodaje rzeczniczka KRUKa. Prasa, radio i telewizja zamykają podium najpopularniejszych źródeł wiedzy o zarządzaniu domowym budżetem. Co piąty Polak deklaruje, że wiedzy finansowej poszukuje w prasie, tematycznych audycjach radiowych ...
-
W Polsat Box pakiet Stream+ z Disney+ i Max od 25 zł
... + 1 miesiąc gratis z ofertą L + Sport Max lub L + Polsat Sport Premium + Filmbox (tv satelitarna i kablowa IPTV). 3 serwisy streamingowe dla abonentów Polsat Box Telewizja Polsat Box z pakietem Stream+ to Disney+, Max i Polsat Box Go w jednym miejscu, które dają dostęp do świata filmów i seriali, w tym ...
-
Rynek mediów i reklamy 2009-2013
... Japonii) zmniejszą potencjalne wydatki na abonamenty telewizji komórkowej. Telewizja typu IPTV (internet protocol television), VOD oraz pay-per-view będą najszybciej rozwijającymi się technologiami abonamentowymi w poszczególnych regionach. W Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie, darmowa telewizja typu DTT rozwijać się będzie kosztem wydatków na ...
-
Usługi double i triple play w 2011 r.
... jedna trzecia badanych zdecydowała się na taką opcję. Podobnie jak w Polsce, drugą najczęściej wybieraną kombinacją był triple play – telefonia stacjonarna, Internet oraz telewizja. Najczęściej pakietyzowaną usługą był dostęp do Internetu – stanowił element 90% zakupionych ofert. W przypadku telefonii stacjonarnej wskaźnik ten oscylował na ...
-
Rynek reklamy w Polsce wart 10 mld zł. Będą spadki?
... swój udział w mediamiksie. Odsetek budżetów przeznaczanych na internet wzrósł aż o 2,2 pkt proc. z 33,8% do 36,0%. Udział reklamy kinowej wzrósł z 1,57% do 1,64%, a reklamy zewnętrznej zmienił się z 5,4% do 5,5%. Pozostałe media zmniejszyły swój udział w mediamiksie. Dużo straciła telewizja, której udział spadł o 1,7 pkt proc. z 46 ...
-
Reklama online? Wideo, wideo i jeszcze raz wideo
... okresie od stycznia do marca 2024 r. wzrosły inwestycje reklamowe przeznaczone na internet, wideo w tym na telewizję, radio, outdoor oraz kino. Zmalały ... zostało pojęcie wideo, łączące w sobie dotychczasowe dane telewizyjne (pod pojęciem telewizja linearna) oraz dane wideo online dotychczas wliczane w przychodach internetowych. Z analiz Publicis ...
-
Rynek reklamy warty blisko 9 mld zł
... spadku odpowiadają zmniejszone inwestycje w kategorii reklam społecznych. KANAŁY KOMUNIKACJI W pierwszych trzech kwartałach 2024 r. wzrosły inwestycje reklamowe w wideo (telewizja i wideo online), internet, radio, reklamę zewnętrzną oraz kino. Zmalały natomiast nakłady na prasę. Najszybszy, dwucyfrowy wzrost odnotowany został w przypadku reklamy ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy 2016
... w Piłce Nożnej. Według prognoz ZenithOptimedia w związku z wyborami prezydenckimi wydatki reklamowe w USA wzrosną o 3,2 mld USD, a największymi beneficjentami tego wzrostu będą telewizja i internet. Dzięki Letnim Igrzyskom Olimpijskim w Rio de Janeiro na globalnym rynku reklamowym przybędą 2 mld USD, z czego większość trafi do telewizji i segmentu ...
-
Podróże i turystyka tną wydatki na reklamę
... w pierwszym kwartale 2017 roku na pierwszym miejscu uplasowała się telewizja z udziałem na poziomie 24%. Na drugiej pozycji znalazł się internet – 20%, a na trzeciej radio – 16%. W porównaniu rok do roku największy spadek udziału zanotowały: telewizja – 8 punktów procentowych i OOH – 6 punktów procentowych, a największy wzrost: kina – 9 punktów ...
-
Reklamy przyspieszają: 2,9% wzrostu po 9. miesiącach br. Są szanse na 3,5%
... udział w mediamiksie. Odsetek budżetów przeznaczanych na internet wzrósł aż o 2,2 pkt proc. z 34,3% do 36,5%. Udział reklamy kinowej wzrósł z 1,3% do 1,4% oraz udział reklamy zewnętrznej zmienił się z 5,5% do 5,54%. Pozostałe media zmniejszyły swój udział w mediamiksie. Dużo straciła telewizja, której udział spadł o 1,6 pkt proc. z 46 ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce spadną
... udziału reklamy internetowej w globalnych wydatkach na reklamę w kolejnych latach. Internet przynosi także najwięcej nowych wydatków na reklamę. ZenithOptimedia szacuje, że w latach 2011–2014 Internet zapewni 60% wzrostu wydatków reklamowych. Zaraz za nim uplasuje się telewizja, która przyczyni się do 41% wzrostu (wzrosty w Internecie ...
-
Rynek mediów i reklamy 2012-2016
... europejskich. Malejąca dynamika, wydatków na reklamę telewizyjną sprawi, że Internet stanie się dominującym medium reklamowym w Europie Zachodniej już w 2014 r. W najbliższych ... mediów tradycyjnych. „Pomimo rosnącej konkurencji ze strony innych mediów, głównie Internetu, telewizja powinna pozostać atrakcyjną formą spędzania czasu ze względu na ...
-
Orange na święta
... 2017 i Minecraft - Ulubione Dodatki oraz 6 miesięcznym dostępem do Xbox Live Gold Standardowo oferta Światłowodu Orange to: internet – Orange Światłowód o prędkości 100, 300 lub 600 Mb/s, telewizja Orange TV z Pakietem Optymalnym, czyli 92 kanały telewizyjne, w tym 30 HD, telefon domowy z nielimitowanymi połączeniami stacjonarnymi ...
-
Zenith: wydatki na reklamę rosną o ponad 15%, ale będą spadać
... pandemii. Niemal wszystkie sektory zwiększyły wydatki reklamowe, za wyjątkiem farmacji (-1,6%) oraz mediów (-1,6%). Z perspektywy kanałów komunikacji, dwucyfrowe wzrosty zanotowały Internet, telewizja, radio i outdoor. Najszybciej rosły wydatki na reklamę online – o blisko 24%. Wydatki reklamowe zmalały w prasie i kinach. Kina mogły otworzyć się ...
-
Reklama łapie oddech, reklamodawcy nie szczędzą pieniędzy
... w przypadku sektora motoryzacja (mniej o 0,7% wobec 2020 r.) oraz produkty do użytku domowego (dynamika -2,5%). KANAŁY KOMUNIKACJI W roku 2021 dwucyfrowe wzrosty zanotowały Internet, telewizja, radio, reklama zewnętrzna oraz kina. Dodatnią dynamikę miała również prasa. Najszybciej rosły wydatki na reklamę online – o 21,8%. Z analizy wolumenu wynika ...
-
Rynek reklamy: wzrost o 6 proc. i dobre prognozy na przyszłość
... , Nivea Polska i Procter & Gamble. KANAŁY KOMUNIKACJI W okresie od stycznia do marca 2023 r. wzrosły inwestycje reklamowe w internet, telewizję, radio, reklamę zewnętrzną oraz kino. Zmalały nakłady na prasę. Telewizja, która w ubiegłym roku zanotowała spadek o 1,1 proc. cieszy się ogromnym popytem, co w sytuacji malejącego inventory reklamowego ...
-
Elektroniczna gospodarka w Polsce 2006
... i dokonywanie płatności), wyrobienie prawa jazdy on-line czy rejestracja samochodu przez Internet. Ostatnie miejsce w UE otrzymaliśmy za brak możliwości ... też usługa odbierania faksów. Polscy operatorzy telefonii stacjonarnej oraz operatorzy kablowi (telewizja kablowa, dostawcy usług internetowych) wreszcie wprowadzili usługi triple play. ...
-
Nowa oferta JA+ Rodzina w Plusie oraz powrót promocji w smartDOM
... Polsatu (telewizja satelitarna, Internet LTE) i PlusBanku, dzięki czemu można płacić mniej za domowe rachunki. Od 7 października w ramach programu smartDOM dostępna znów będzie promocja „drugi produkt za połówkę, trzeci nawet za złotówkę”. Wystarczy posiadać jedną z usług Plusa lub Cyfrowego Polsatu (Internet, telefon lub telewizja) z abonamentem ...
-
Branża finansowa a wydatki na reklamę IV kw. 2015 r.
... . Wzrost zauważalny jest jedynie w przypadku radia, który wniósł 29%. Potwierdzają się w całym analizowanym okresie trendy, które obserwujemy w kwartale czwartym 2015 - Internet stracił udział w wydatkach z poziomu 20% SOS do 14%, zyskała natomiast telewizja, z 55% do 60%. Udziały pozostałych mediów odnotowały niewielkie, jednopunktowe wahnięcia.
-
Rynek reklamy wart 13 mld zł. Reklama kinowa z dużym wzrostem
... reklam społecznych. KANAŁY KOMUNIKACJI W 2024 r. wzrosły inwestycje reklamowe w wideo, internet, radio, reklamę zewnętrzną oraz kino. Zmalały natomiast nakłady na prasę. ... ,9% rok do roku. Wśród segmentów wideo największy udział w przychodach ma niezmiennie telewizja linearna (70,3%). Inwestycje reklamowe w to medium wzrosły w 2024 r. o 5,9% rok do ...
-
Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę I-IX 2013
... się w rękach klas samochodów terenowych małych, vanów, małych vanów, klasy wyższej i wyższej średniej. Telewizja i Internet głównymi kanałami komunikacji z klientem Jak podkreślają przedstawiciele Equinox Polska, dominującym medium pozostaje nadal telewizja, koncentrując ponad 55% udziału. Z pewnością na ten trend ma wpływ cyfryzacja i z nią ...
-
Konsumenci chcą kontrolować technologie cyfrowe
... Szwecja jest jedynym krajem, gdzie telewizja na żywo nie dominuje w preferencjach odbiorców. Ankietowani Szwedzi stwierdzali, że wolą oglądać wideo przez Internet (48 proc.) zamiast ... mieć dostęp do mediów społecznościowych, 70 proc. odparło, że jest to telewizja. Z kolei komputery (71 proc.) i telefony komórkowe (84 proc.) stanowią popularne ...
-
Rynek reklamy w Polsce I kw. 2011 r.
... które utworzyły łącznie ponad 53% wydatków całej branży reklamowej. II. Media Telewizja Oglądanie telewizji deklarowało w 2010 roku 95,5% wszystkich Polaków, czyli o ... największe spadki wystąpiły w grupie prasy regionalnej oraz miejskiej. Internet Z raportu wynika, że Internet pozostaje medium o najwyższym tempie rozwoju. W roku 2010 korzystanie ...
-
Unia Europejska oczami Polaków
... internetowe instytucji publicznych (21%) oraz internetowe portale społecznościowe (14%). Telewizja jest dla Polaków najpopularniejszym (53%) źródłem informacji nie tylko o europejskich sprawach politycznych, ale również ogólnie o UE i jej instytucjach. Na drugim miejscu pojawia się Internet (28%), a na dalszych radio (15%) i gazety codzienne (13 ...