-
Wydatki na reklamę będą spadać
... Internet przynosi także najwięcej nowych wydatków na reklamę. ZenithOptimedia szacuje, że w latach 2012–2015 Internet zapewni 59% wzrostu wydatków reklamowych. Zaraz za nim uplasuje się telewizja ... % w 2015. Jednak rosnący segment video online oznacza, że łącznie formaty video (telewizja i video online) będą zwiększały swój udział w globalnych ...
-
Rynek reklamy przegania polską gospodarkę
... online. W pierwszym półroczu 2024 r. wzrosły inwestycje reklamowe w wideo, internet, radio, reklamę zewnętrzną oraz kino. Zmalały natomiast nakłady ... przewyższał ubiegłoroczny o 0,7 p.p. Wśród segmentów wideo największy udział w przychodach ma niezmiennie telewizja linearna (72,7%). Inwestycje reklamowe w to medium wzrosły w pierwszym półroczu 2024 ...
-
Usługi Internetu a preferencje klientów
... – że klasyczna telewizja rozsiewcza będzie z czasem traciła na znaczeniu. „Zależnie od usługi, z której korzystają, użytkownicy mają różne wymagania odnośnie szybkości, niezawodności i bezpieczeństwa. Na przykład żeby oglądanie IPTV miało sens, musi ona mieć jednostajnie szybkie połączenie, podczas gdy przy zakupach przez Internet oczekujemy ...
-
Klienci a rynek telekomunikacyjny 2008
... domowych posiadających komputer ma w domu dostęp do sieci Internet. Większość Polaków korzystała z sieci Internet w ciągu ostatniego miesiąca (59,1%), z czego najwięcej osób łączyło ... pomocą tradycyjnej anteny (42,3%), w co trzecim domu podłączona jest telewizja kablowa (36,9%), co piąty badany posiada telewizję cyfrową satelitarną (20,3%), a ...
-
Rynek reklamy w Polsce I-II kw. 2011 r.
... mln złotych. Drugi w kolejności najsilniejszy 12,0% wzrost wydatków odnotowała telewizja, osiągając tym samym wartość 1,97 mld złotych netto. Inwestycje w reklamę ... do roku 2010, w 1H 2011 liczba reklam w prasie nieco wzrosła. Internet Internet pozostaje medium o najwyższym tempie rozwoju. W I kwartale 2011 roku korzystanie z Internetu deklarowało 54 ...
-
Super i hipermarkety a wydatki na reklamę w I poł. 2012
... dystrybucji. Podstawowym medium wykorzystywanym do komunikacji stała się telewizja (medium szeroko zasięgowe i najefektywniejsze pod kątem kosztu dotarcia). Inwestycje w ... kinową rozszerzając zasięg o tzw. „light viewersów” telewizyjnych. Jeśli chodzi o niemonitorowany Internet, na podstawie cyklicznego badania wydatków reklamowych „IAB AdEx”, w tym ...
-
Telekomunikacja a wydatki na reklamę w 2013
... odstawkę Niezmiennie od lat kluczowym medium komunikacji reklamowej telekomów pozostaje telewizja. W ubiegłym roku to medium przyciągnęło do siebie ponad 1,4 mld zł i osiągnęło ... to ok. 8 proc. w ogólnych wydatkach reklamowych na Internet. Zakładając prawidłowość tych estymacji Internet zostałby sklasyfikowany na 2 pozycji jako najważniejsze ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2014
... na globalne wydatki na reklamę będą w tym roku wyższe o 1,5 mld USD. Medium, które zyska najwięcej na mundialu będzie oczywiście telewizja, a w drugiej kolejności – Internet, szczególnie segment social media. Według naszych prognoz aktywność reklamodawców w serwisach społecznościowych w czasie mundialu będzie większa niż podczas jakiegokolwiek ...
-
Wydatki na reklamę I–IV 2014 r. - sektor finansowy
... W dalszym ciągu wiodącym medium jest telewizja – koncentruje ona aż 52,5% inwestycji, pomimo spadku o 18 mln zł. Na drugim miejscu pozostaje Internet, z prawie dwa razy niższym udziałem na poziomie ... wynoszące 4,5 proc. Lokatę na kwotę do 10 tys. zł można założyć przez Internet i nie trzeba być posiadaczem konta w tym banku. O 30% do ponad 31 mln zł ...
-
Social media trzecim kanałem reklamowym na świecie?
... inwestycji w reklamę telewizyjną spadnie poniżej 50%, a spadki te będą kontynuowane w kolejnych latach (48% w 2021 roku). Telewizja ciągle jednak pozostaje liderką polskiego rynku reklamowego, w tyle zostawiając internet, którego przewidywany udział w tym roku ma wynieść 32% (35% do 2021). Najszybciej rosnącym kanałem w kategorii wydatków ...
-
IAB Polska: 87% firm z branży reklamy online odczuwa skutki pandemii
... respondenci (90%) pracujący w agencjach i domach mediowych oraz reklamodawcy zmienili plany związane z wydatkami reklamowymi przewidzianymi na pierwsze półrocze 2020 roku. Internet oraz telewizja to jedyne media, w przypadku których zwiększono nakłady – jedna czwarta firm, które zaplanowały działania marketingowe online, zwiększyła je w związku ...
-
Rynek reklamy w I kw. 2022 r. Wojna i inflacja hamują wzrosty?
... internet wyprzedził telewizję, plasując się na pierwszym miejscu w mediamiksie. Tendencja ta utrwaliła się jeszcze w pierwszym kwartale 2022 r., przy czym wyraźnie widać, że telewizja ... proc. do 44,9%, zaś udział reklamy zewnętrznej zwiększył się z 2,9% do 4,3%. Telewizja straciła 2,5 pkt. proc. udziałów, natomiast udział radia zmalał z 7,3% do 6,7%. ...
-
Rynek reklamy napędzany przez online
... internet wyprzedził telewizję plasując się na pierwszym miejscu w mediamiksie. Obecnie obserwujemy umocnienie tej tendencji, przy czym wyraźnie widać, że telewizja ... o 1,1 pkt. proc. do 44,5%, zaś reklamy zewnętrznej zwiększył się z 4,1% do 5,2%. Telewizja straciła 2,7 pkt. proc. udziałów, natomiast udział radia zmalał z 7,0% do 6,9%. Prasa codzienna ...
-
Internauci a stare i nowe media
... Mobilizując zasoby i funkcjonalności publicznej sieci można zamieniać Internet w intymną, własną przestrzeń w relacjach przez Internet intymność staje się sposobem kreowania nowego ja. Intymność ... RELACJI POMIĘDZY ODBIOREM INTERNETU A MEDIÓW TRADYCYJNYCH Z badań wynika, że telewizja traci rolę informacyjną na rzecz innych mediów. TV wywołuje w ...
-
UKE: ceny dostępu do Internetu IV-VI 2008
... Vectra S.A., Aster Sp. z o.o. Wszyscy wyżej wymienieni operatorzy świadczą użytkownikom końcowym usługi dostępu do sieci Internet na bardzo podobnych warunkach. Standardem staje się ... dla bardzo wymagających użytkowników pragnących skorzystać z wielu dodatkowych usług, takich, jak telewizja IP, możliwość bardzo szybkiego ściągania czy wymiany plików ...
-
UPC przeszło do PLAY. Co w powitalnej promocji?
... internet bezprzewodowy bez limitu GB z 200 GB z pełną prędkością klienci otrzymają 2 lata za darmo usług UPC. W ich skład wchodzi internet światłowodowy do 300 Mb/s, inteligentne Wi-Fi oraz telewizja ... biznesowych. Decydując się na internet światłowodowy UPC do 1 Gb/s za 79,99 zł + VAT lub internet światłowodowy w pakiecie z telewizją Max Premium ...
-
Rynek reklamy: wzrost o 6,7 proc. i solidne podstawy na przyszłość
... W pierwszym półroczu 2023 r. wzrosły inwestycje reklamowe w internet, telewizję, radio, reklamę zewnętrzną oraz kino. Podobnie ... telewizja i reklama zewnętrzna. Wolumenowo inwestycje telewizyjne wzrosły o niemal 90 mln zł, outdoorowe o blisko 17 mln zł. W prasie łącznie spadek wyniósł ponad 5 mln zł. W pierwszym półroczu 2023 roku internet ...
-
E-klient - zachowania nabywców
... i je kreować. Rośnie pokolenie dzieci, dla których komputer jest tak istotny jak telewizja. Świetnie sobie z nim radzą, chcą go używać i traktują jak część ... dane w nieuczciwy sposób [7, str. 4, por. też 8, str. 10]. Mówiąc o sprzedaży przez Internet należy zdawać sobie sprawę z barier utrudniających ekspansję handlu elektronicznego, jakie niestety ...
-
Keyloggery - jak działają i jak można je wykryć
... rejestruje każde uderzenie klawisza i poprzez Internet wysyła te informacje szkodliwym użytkownikom. Lopez często wykorzystywał Internet do zarządzania swoim kontem w Bank of ... Partner Communications (drugi co do wielkości dostawca telefonii komórkowej w Izraelu) oraz telewizja kablowa HOT. Firmę Mayer, która importuje do Izraela samochody Volvo i ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 41/2012
... ekspert. I przekonuje, że w najbliższym czasie rynek w internecie będzie rósł w tempie dwucyfrowym, podczas gdy największe spadki notować będą telewizja i prasa. - Moim zdaniem w przyszłym roku internet "wybuchnie". To jest kolejny etap zmian. Spodziewam się dużej migracji funduszy z reklam telewizyjnych na reklamę wideo w internecie. To ...
-
Rynek mediów i reklamy 2013-2017
... wydatki na kablowy Internet szerokopasmowy. Wydatki na Internet mobilny powinny przekroczyć wydatki na Internet kablowy w USA i Korei Południowej w 2013 r., w Wielkiej ... stała i mobilna, wydawanie gazet, reklama outdoorowa, radio, muzyka, reklama telewizyjna, telewizja abonamentowa i opłaty licencyjne, gry komputerowe. Wydatki cyfrowe oznaczają ...
-
Więcej korzyści w smartFIRMA 2 od Plusa
... by skorzystać z atrakcyjnej oferty telefonii stacjonarnej; wszystkie upusty w ramach smartFIRMY przydzielane są na całą długość umowy. Nowością w smartFIRMA 2 są telewizja oraz Internet Cyfrowego Polsatu. Od teraz klienci prowadzący działalność gospodarczą mogą jako osoby prywatne zakupić telewizję satelitarną Cyfrowego Polsatu dla domu. Warunkiem ...
-
Mobilna TV szansą dla GSM
... w technice i mediach, pokazało, że konsumenci w Wielkiej Brytanii byli mniej zainteresowani treściami w telefonach komórkowych, niż innymi innowacjami, takim jak na przykład telewizja dostarczana przez Internet.
-
Branża budowlana a media
... tygodniowo), natomiast najmniej godzin w tygodniu, bo tylko 2,6 godziny przeznaczają na czytanie prasy branżowej. Według ASM można zaobserwować, że radio, telewizja oraz Internet w przeważającej większości użytkowane są codziennie (odpowiednio 92,8%, 84,7% i 78,3%). Prasa ogólna jest codziennym źródłem informacji dla ponad połowy ankietowanych ...
-
Oszczędzanie na emeryturę według Polaków
... planowanych zmian w systemie emerytalnym. Podstawowe źródła informacji o zmianach w systemie emerytalnym, z których respondenci czerpią (czy raczej chcieliby czerpać) wiedzę, to Internet, prasa, radio i telewizja (nieco ponad 60 proc. osób). Co ciekawe, tylko co dziesiąta osoba deklaruje, że chce gromadzić wiedzę o systemie emerytalnym poprzez ...
-
Wydatki na reklamę w I poł. 2013r. - sektor finansowy
... podkreślają przedstawiciele domu mediowego Equinox Polska, wszystkie dane nie obejmują najważniejszego w tym sektorze medium czyli Internetu. Telewizja jest nadal najważniejszym kanałem komunikacji dla sektora finansowego, następnie Internet, na dalszych pozycjach znalazły się gazety oraz radio. W przypadku banków wydatki w 2013 roku zamknęły się ...
-
Banki i produkty bankowe w mediach
... , w tym również w social media. Drugą pozycję pod względem obecności w stacjach RTV zajmuje Bank Pekao SA przed BGŻ (radio) i BZ WBK (telewizja), w internecie zaś BOŚ Bank przed BZ WBK, a w prasie - Deutsche Bank przed Bankiem Pekao SA. W mediach społecznościowych najczęściej przywoływaną marką zaraz ...
-
Wydatki na reklamę jednak w górę
... w poszczególnych mediach. Inwestycje w reklamę online wzrosną dwucyfrowo, telewizja, radio i kino odnotują niewielkie wzrosty. W porównaniu z ubiegłym rokiem ... powiększy się globalny rynek. Globalne wydatki reklamowe według podziału na media Internet jest wciąż najszybciej rosnącym medium. W 2013 roku globalne wydatki na reklamę w Internecie ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy III kw. 2014
... na reklamę. ZenithOptimedia szacuje, że w latach 2013–2016 reklama mobile przyniesie 42% wzrost wydatków reklamowych. Zaraz za nim uplasuje się telewizja, która przyczyni się do 30% wzrostu. Kolejne 28% wzrostu przyniesie reklama online na urządzeniach stacjonarnych (desktop).
-
Reklama leków nie trafia w target?
... media, dostosować do tematu/produktu/grupy docelowej: Telewizja – bardzo dobry kanał do wywołania zainteresowania produktem i stymulowania sprzedaży, ale telewizja nie jest w stanie ... jednak, aby to zjawisko wykorzystać trzeba dobrze zaplanować całą akcję, Internet – medium, które zyskuje na znaczeniu w tej kategorii, ale nadal w większości ...
-
Branża finansowa a wydatki na reklamę III kw. 2015 r.
... poprzednich czterech kwartałów na poziomie 3%, 10% oraz 9% odpowiednio. Potwierdzają się w całym analizowanym okresie trendy, które obserwujemy w kwartale trzecim 2015 - internet stracił udział w wydatkach z poziomu 21% SOS do 16%, zyskała natomiast telewizja, z 55% do 58%. Udziały pozostałych mediów odnotowały niewielkie, jednopunktowe wahnięcia.
-
Robert Lewandowski kontra Artur Szpilka: nokaut
... że o RL9 znacznie częściej można było znaleźć informacje w prasie oraz radiu. Lewy zyskał także znaczną przewagę w publikacjach internetowych. Jedynie telewizja informowała w podobnym stopniu o obu sportowcach. Aktywność medialna Lewandowskiego w trakcie analizowanego miesiąca była bardzo nierównomierna. Na wykresie widnieje wiele pików. Najwyższy ...
-
Jakie wydatki reklamowe w e-commerce? Analizujemy 2016 rok
... 15 mln złotych mniej. - Częstotliwość, z jaką robimy zakupy przez internet wzrasta z roku na roku - mówi Anna Lipińska, Group Account Director z ... dalszej kolejności wybierane były: telewizja - 18%, magazyny - 10%, outdoor - 3%, radio - 3%, gazety - 2% i kina - 2%. Wśród nich nieznaczny wzrostu udziałów odnotowały: telewizja i magazyny - po 2 punkty ...
-
Wydatki reklamowe w listopadzie. Którzy reklamodawcy zaszaleli?
... w podziale na media Liderem wśród mediów, które wykorzystywano w promocji, okazała się telewizja - reklama telewizyjna pochłonęła przeszło 80 proc. wszystkich pieniędzy przeznaczonych ... największym stopniu inwestowała w reklamy oferty na abonament, oferty łączonej (TV, internet, telefon), a także oferty dla firm. Informacje o badaniu Raport został ...
-
Pandemia odciska piętno na rynku reklamy. Ponad 9% spadku, broni się digital
... kwartale bieżącego roku spadek wpływów z reklamy odczuły prawie wszystkie media. „Prawie”, ponieważ wyjątkami pod tym względem okazały się internet (+7,5%) oraz radio (+1%). Telewizja i outdoor zanotowały już spadki o odpowiednio o 3,1% oraz 3,5%, natomiast prasa oraz magazyny o 11,8% oraz 8,4%. Najsilniejszy trend spadkowy – 13,5% na minusie ...