-
Rusza sezon na reklamy środków na przeziębienie i grypę
... najaktywniejszym pod względem liczby kontaktów reklamowych dla branży Anti-Cold kanałem komunikacji była telewizja. To właśnie w tym medium miało miejsce aż 79% kontaktów ... temat aktywności reklamowej wszystkich marek komunikujących się z konsumentami poprzez internet i telewizję. Dzień po dniu pozwala analizować aktywność konkurencji (np. ...
-
Rynek reklamy wideo napędzony sportem
... streamingu? Wśród segmentów wideo największy udział w przychodach ma obecnie telewizja linearna (71,7%). Całościowe inwestycje reklamowe w to medium wzrosły w okresie od stycznia ... ', obejmuje zarówno telewizję, jak i wideo online. Dotychczasowe sklasyfikowanie wideo online do kategorii Internet stało się nieaktualne w dobie smart TV i CTV, gdzie ...
-
Region EMEA: najlepsze spółki 2009
... i urządzenia oparte o nowoczesne technologie, np. telefony smartphone czy telewizja wysokiej rozdzielczości osiągnęły w zeszłym roku dobre wyniki finansowe. W ... odpowiada ogólnej zmianie warunków gospodarczych: Sektor Internetu/Mediów podzielił się na dwa: Internet i Media/Rozrywka. Pojawił się również nowy sektor: zielona technologia. Sektor ...
-
Wydatki na reklamę: Polska i świat 2013
... reklamę w dziennikach, a w 2015 przekroczy całkowitą wartość reklamy prasowej. Internet przynosi także najwięcej nowych wydatków na reklamę. ZenithOptimedia szacuje, że w latach 2012–2015 Internet zapewni 59% wzrostu wydatków reklamowych. Zaraz za nim uplasuje się telewizja, która przyczyni się do 40% wzrostu. Udział telewizji w globalnych ...
-
Wydatki na reklamę spadną o 6 procent
... reklamę w dziennikach, a w 2015 przekroczy całkowitą wartość reklamy prasowej. Internet przynosi także najwięcej nowych wydatków na reklamę. ZenithOptimedia szacuje, że w latach 2012–2015 Internet zapewni 66% wzrostu wydatków reklamowych. Zaraz za nim uplasuje się telewizja, która przyczyni się do 36% wzrostu. Udział telewizji w globalnych ...
-
Program smartDOM ze specjalnymi bonusami na Gwiazdkę
... sieci komórkowych i 10 GB wspólnego pakietu na Internet, telewizja satelitarna Cyfrowego Polsatu z pakietem aż 168 kanałów, Internet LTE z pakietem 5 GB. W świątecznej ofercie ... w programie smartDOM za telewizję Cyfrowego Polsatu, 1 zł/mies. w ramach programu smartDOM za Internet LTE Plusa lub Cyfrowego Polsatu, oraz 48 rat miesięcznych za sprzęt ...
-
Rynek reklamy większy o ponad 7 proc.
... internet, którego dynamika również pozostaje wyższa od rynkowej. Z analizy wolumenowej wynika, że budżety internetowe wzrosły o przeszło 280 mln zł. Nie zwalnia także telewizja ...
-
Dzieci jako użytkownicy Internetu
... w raz w tygodniu, a ich jednorazowa sesja w sieci trwa średnio 45 minut. Internet służy przedszkolakom nie tylko do oglądania bajek - maluchy aktywnie korzystają z gier i biorą ... IIBR potwierdziło, że szczególnie w młodszych grupach (3-6 lat i 7-9 lat) telewizja w ogromnym stopniu wpływa na poszukiwane treści i wybór stron odwiedzanych przez dzieci ...
-
Monopol usług Google nie do przyjęcia?
... Europy Inżynierowie Google zdali sobie sprawę, że pomimo rozwoju Internetu, telewizja ma przed sobą jeszcze świetlaną przyszłość. Może jej techniczna ... perspektywie będzie trudno zaakceptować sytuację, w której Internet będzie opanowany przez usługi jednej firmy. Sytuacja jak z poprzedniej epoki: „mówisz Internet, myślisz Google” jest na dłuższą ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2013
... reklamę w dziennikach, a w 2015 przekroczy całkowitą wartość reklamy prasowej. Internet przynosi także najwięcej nowych wydatków na reklamę. ZenithOptimedia szacuje, że w latach 2012–2015 Internet zapewni 68% wzrostu wydatków reklamowych. Zaraz za nim uplasuje się telewizja, która przyczyni się do 36% wzrostu. Udział telewizji w globalnych ...
-
Bankowość mobilna: Zygmunt Solorz-Żak tworzy Plus Bank
... , do której należą m.in. Cyfrowy Polsat, Aero2, Mobyland, CenterNet, Invest Bank, Telewizja Polsat. W lipcu 2011 r. Solorz kupił 100 proc. akcji Polkomtela za 18,1 mld ... Polska jest europejskim krajem, w którym najwcześniej na taką skalę udostępniono przez internet usługi bankowe. Wynikało to z faktu zacofania w czasach PRL w tradycyjnej bankowości. ...
-
Internauci a jakość usług telekomunikacyjnych
... jest z uwagi na dużą liczbę znajomych, którzy już są zarejestrowani w sieci. Internet stacjonarny 79% respondentów, którzy wzięli udział w badaniu posiada dostęp do ... %) respondentów. Ważna jest także cena usługi (38%) oraz prędkość łącza (29%). Płatna telewizja Płatną telewizję do domów polskich internautów dostarcza przede wszystkim Cyfrowy Polsat ...
-
Internauci i wyszukiwarki
... , jak to działa". Wyniki ankiety odnoszą się do mieszkańców USA i stanowią element programu Pew Internet and American Life Project. Rezultaty są szokujące – choć internet staje się równie popularny jak telewizja, to jednak umiejętność wychwytywania informacji reklamowych w tych dwóch mediach jest skrajnie różna. Niski ...
-
Rośnie rynek reklamy video online
... raportu "Reklama Video Online", autorstwa eMarketer.com. Według analityków z emarketer.com telewizja i internet znajdą drogę aby współistnieć i uzupełniać się. To nie będzie walka ... na kanał online, pozwalają grupie docelowej spędzić z marką więcej czasu. Internet daje też w takich przypadkach duże możliwości badania aktywności konsumenta po ...
-
Product placement w grach wideo
... w tygodniu1. Badanie Nielsen Entertainment dowodzą, że w godzinach o największej oglądalności telewizja traci z grona oglądających młodych mężczyzn. Jednocześnie Sony Computer Entertainment ... ze strony użytkownika była konieczność rejestracji kopii gry przez internet. W ten sposób firma uzyskała cenne informacje o segmencie graczy. W ciągu 18 ...
-
Internauci planują kupno samochodu
... telewizja (25,6 proc.). Inaczej natomiast przedstawia się ranking źródeł informacji wśród internautów planujących nabyć samochód używany. Najpopularniejszym miejscem poszukiwania informacji jest dla nich internet ... marketingowa, której integralnym kanałem powinien być internet. Badanie zrealizowano za pomocą ankiet internetowych emitowanych ...
-
Popularność radia i telewizji w Internecie
... badania Gemius "Konsumpcja mediów. Sposoby korzystania z mediów przez internautów." Telewizja tradycyjnie… Według raportu Gemius, w dniu poprzedzającym badanie, telewizję ... zdobyły po 25 proc. głosów. …i poprzez internet Polscy internauci coraz częściej decydują się na oglądanie telewizji przez internet. W listopadzie br. internetowy odbiór telewizji ...
-
Internauci przekazują 1 proc. podatku
... zetknęły się z ogłoszeniami lub reklamami dotyczącymi „akcji 1%”, najskuteczniejszym medium jest telewizja – 68 proc. internautów z tej grupy wskazało na zetknięcie się ... na prośbę SOS WD jest jednym z elementów programu firmy Gemius pt.: „Internet dla kampanii społecznych”, którego celem jest wspieranie działań organizacji pożytku publicznego, ...
-
Rynek reklamy: kto straci w kryzysie?
... redukcja budżetów największych reklamodawców w tym okresie wyniosła 15%. Najmniejszy spadek zanotowała telewizja, której przychody zmniejszyły się o 6,2 proc. - Wynika to z różnych ocen ... czy pojazdach. Do tej pory jedynie internet jest odporny na recesję – tu przychody z reklam zwiększyły się o 7 proc. - Internet póki co jest tańszym nośnikiem ...
-
Bezpieczeństwo dzieci w Internecie: porozumienie
... Sygnatariuszy w poprawianie bezpieczeństwa dzieci i młodzieży w sieci. Jak każde medium, Internet otwiera przed użytkownikami ogromne możliwości, ale wiążą się z nim też ... ), Polska Telefonia Cyfrowa (Era), PTK Centertel (Orange), Telekomunikacja Polska, Telewizja Polska, UPC Polska, Urząd Komunikacji Elektronicznej, Wirtualna Polska. Firma Polskie ...
-
Kampania społecznościowa na Facebooku
... przyczyni się do osiągnięcia ostatecznego celu. Media tradycyjne (prasa i telewizja) są żądne nowych tematów i nowości. Dziennikarze coraz częściej poszukują inspiracji i nowych ... realizację kampanii społecznych, traktuje jako swoją reklamę, dlatego rezygnuje z honorarium. Internet daje także duże możliwości jeśli chodzi o darmową promocję naszej ...
-
Orange Open w nowej odsłonie
... , Neostrada z TV, Neostrada z Nielimitowanymi Rozmowami (Neostrada i telefon domowy) oraz FunPack HD (Neostrada, telewizja, telefon domowy). Z usług mobilnych można wybrać telefonię komórkową (Smart Plany oraz Rozmowy bez limitu) oraz internet mobilny Orange Free z minimalnym abonamentem 39 zł. Aby skorzystać z oferty, wystarczy wysłać sms ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 38/2012
... dwucyfrowych, o kilkanaście procent rocznie – mówi prezes Alcatel-Lucent. Koniem pociągowym rynku telekomunikacyjnego są dziś usługi niegłosowe, w tym głównie płatna telewizja i internet oferowany przez operatorów komórkowych. Analitycy Audytela twierdzą, że na popyt takich usług wpłynęła również rosnąca popularność tabletów i e-czytników ...
-
Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę I-IX 2012
... Internet Najważniejszym kanałem komunikacji reklamowej dla branży samochodowej stało się kino, gdzie odnotowano wzrost wydatków na poziomie 45% do ponad 41 mln zł. Na drugim miejscu znalazło się Radio – wzrost o 23% (do 148 mln zł) i o 18% w magazyny (97 mln zł). Telewizja ... motoryzacyjnej w ogóle wydatków na Internet, wg całorocznego raportu IAB ...
-
Działania marketingowe a nurt kidult
... niegdyś wyznaczali trendy (rodzice, którzy pomagali nam zrozumieć, czym jest internet, i których traktowaliśmy jako wyrocznię w prawie wszystkich kwestiach), teraz ... znajomość rynku i trendów. I starsi, i młodsi wiedzę czerpali wówczas z podobnych źródeł (telewizja, radio, prasa). Choć dzieci zawsze miały dużą swobodę w dysponowaniu kieszonkowym ...
-
Nowa oferta Orange Open
... usługa mobilna. Przykładowo, klient korzystający z usługi FunPack (czyli telefon, internet i telewizja) oraz telefonu komórkowego otrzyma rabat za 4 usługi, czyli 25 zł ... oprogramowaniem, a także Biznes Pakiet, na który składają się m.in. profesjonalny internet stacjonarny, nielimitowane połączenia z telefonu stacjonarnego, hosting do WWW i poczty, ...
-
Polak-malkontent to jedynie stereotyp?
... (21,5%), jak zabawne zdjęcia oraz tego, co dotyczy znajomych (10%) i rodziny (4,6%). Grupując wpisy w kategorie tematyczne, aż połowa dotyczy mediów (np. Internet, telewizja), rozrywki i kultury, a co czwarty wpis jest natomiast związany z innymi ludźmi – znajomymi, rodziną, celebrytami, sportowcami czy politykami. Kobieta kocha i uwielbia ...
-
Polski rolnik - postępowy tradycjonalista
... ostatnich lat, zmienił się profil polskiego farmera. Ważną rolę w tych zmianach odgrywa Internet, który traktowany jest jako narzędzie do poszukiwania różnego rodzaju informacji i ... rolników „w sieci”, to nadal wielu z nich korzysta z tradycyjnych mediów, takich jak: telewizja (96 proc.), radio (68 proc.) i prasa branżowa (62 proc.). Farmer w banku ...
-
"Program tv" najczęściej wyszukiwanym hasłem telewizyjnym
... z najnowszego raportu opublikowanego przez firmę badawczą IRCenter. W internecie rozmawiamy o telewizji Powszechnie dla wielu osób wykorzystujących oba media to jeszcze telewizja organizuje czas, a internet jest jedynie źródłem informacji o tym, co będzie za chwilę emitowane i przewodnikiem po świecie telewizji – komentuje wyniki badania dr Albert ...
-
Świąteczne promocje od teleoperatorów: czy naprawdę korzystne?
... wybierając tego operatora otrzymują szeroki pakiet usług łączonych, na które składają się: Internet, telewizja, usługi komórkowe oraz sprzęt – telewizor, tablet, smartfon. W tym roku nowością ... 862.html?p=3 Play W tym roku Play na święta oferuje zestawy Play Internet Pro – w zależności od naszych potrzeb mamy do wybory tablet, laptop, routery LTE ...
-
"Gwiezdne Wojny" podbijają media
... 33,5 tys. w social media. Z analizy mediów tradycyjnych wynika, że najwięcej publikacji ukazało się w internecie (93 proc.), a następnie w prasie (4 proc.). Radio i telewizja informowały o filmie w równym stopniu (po 2 proc. przekazu). W sieci najwięcej uwagi najnowszej części „Star Wars” poświęciły strony Naekranie.pl (170 materiałów ...
-
Smartfony rzadzą światem. Także te używane
... tylko do godziny dziennie. Polscy uczniowie od telewizji zdecydowanie wolą Internet. Prawie 80 proc. ankietowanych wykorzystuje swój telefon do oglądania krótkich ... . Niewątpliwie na popularyzacji alternatywnych form rozrywki i pozyskiwania informacji przez młodych ludzi traci telewizja, ale jak się okazuje nie kino. Z prognoz Deloitte wynika, że ...
-
Jakie wydatki na reklamę w e-commerce? Analizujemy I poł. 2016 r.
... e-commerce? Tutaj bez zaskoczeń. Ulubionym medium branży e-commerce pozostaje Internet. Wydatki na promocję w sieci pochłonęły 61% całościowych budżetów reklamowych. To jednak i tak znaczniej mniej niż w I połowie minionego roku. Na drugiej pozycji uplasowała się telewizja (20%), a trzecie miejsce przypadło w udziale magazynom. W dwóch ostatnich ...
-
Miliardowe wydatki na reklamę. Handel nie szczędzi na promocji
... sektora handel na reklamę w 2016 największy udział ma telewizja – 37%, w której ulokowano 385 mln zł. Na drugim miejscu uplasowało się radio z 28% udziału (inwestycje na poziomie 295,9 mln zł). W dalszej kolejności reklamodawcy wybierali: internet (13%), outdoor (9%), magazyny (7%), gazety (5%) i kina (1%). Lidl, czołowy reklamodawca ...
-
Reklama internetowa rośnie najszybciej
... wszystkie o około 5 proc.). Jeśli chodzi o klasy mediów największy udział wciąż posiada oczywiście telewizja. Co ciekawe, przez pierwsze dziewięć miesięcy jej udział w ... przychodów nadawców) wzrosła aż o 5.6 proc. Niezmiennie pod względem wzrostu wolumenu wydatków króluje internet. Reklamodawcy wydali na reklamę internetową w 2017 r. 2,8 mld, czyli ...