-
Najczęściej cytowane media V 2023. RMF FM, TVN24 oraz Rzeczpospolita na podium
... sprawach dotyczących UE. Na drugim miejscu Gazeta Polska, a na trzecim Wprost. Miesięczniki i dwumiesięczniki Pierwsze miejsce rankingu najbardziej opiniotwórczych miesięczników i dwumiesięczników zajmuje miesięcznik Press. Forbes na miejscu drugim. Na miejscu trzecim - Twój Styl. Telewizja Wśród stacji telewizyjnych w maju 2023 na miejscu ...
-
Najczęściej cytowane media XI 2023. TVN24 znów liderem
... . Forbes na miejscu drugim. Na miejscu trzecim - Twój Styl. Telewizja Wśród stacji telewizyjnych w listopadzie 2023 na miejscu lidera TVN24 z wynikiem 4,6 ... Polskiego Radia. Portale internetowe Na pierwsze miejsce w rankingu portali internetowych powraca Wirtualna Polska z wynikiem ponad 3,5 tys. powołań. Redakcja jako pierwsza podała informację, ...
-
Rynek reklamy wideo wzrósł o 11,2%
... telewizja linearna (72,7%). Inwestycje reklamowe ... Polska, prognozy inwestycji reklamowych w wideo na 2024 są optymistyczne: Nie zawiodły nas Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej, impreza atrakcyjna zarówno dla reklamodawców jak i widzów, którzy mogli wybierać w jaki sposób chcą oglądać transmisje meczów. Do wyboru były nie tylko tradycyjna telewizja ...
-
Rynek reklamy przegania polską gospodarkę
... ubiegłoroczny o 0,7 p.p. Wśród segmentów wideo największy udział w przychodach ma niezmiennie telewizja linearna (72,7%). Inwestycje reklamowe w to medium wzrosły w pierwszym półroczu 2024 ... również wyprzedza prognozy, a do tego rośnie dużo szybciej niż polska gospodarka – aż o 9,8% w pierwszym półroczu 2024! Reklamodawcy przeznaczyli na reklamę ...
-
Najczęściej cytowane media IX 2024. Gazeta Wyborcza liderem
... Forbes. Drugie miejsce należy do magazynu Press, a trzecie zajmuje Twój Styl. Telewizja Wśród stacji telewizyjnych we wrześniu 2024 roku na miejscu lidera TVN24 z wynikiem ... Wydawnictwa Pierwsze miejsce rankingu wydawnictw niezmiennie zajmuje Ringier Axel Springer Polska. Na media należące do grupy (Onet, Fakt, Przegląd Sportowy, Newsweek, Plejada, ...
-
Skuteczna kampania reklamowa
... chwilach, które są dla niej najbardziej pożądane. Równe i równiejsze kanały komunikacji Jasne, że telewizja dociera do znacznie szerszej grupy konsumentów niż np. plakaty w klubie golfowym. W końcu ogląda ją ... nam szerzej spojrzeć na zagadnienie planowania kampanii. Rafał Kołodziej, Managing Director, CONNECT Polska, rafal.kolodziej@connectpolska.pl ...
-
Przyszłość gospodarki cyfrowej
... %. Po czwarte, przyszłość telewizji kryje znaczny potencjał wzrostu. W ciągu kilku lat telewizja internetowa i mobilna stanie się stałym elementem krajobrazu medialnego. Największe portale już dziś oferują dostęp do kanałów telewizyjnych – przykładowo Wirtualna Polska oferuje testową wersję 4 kanałów telewizyjnych. Dla przykładu szacuje się, że ...
-
Dzienniki telewizyjne IV 2009
... mogą czuć się jak na biwaku. Warto jednak zauważyć, że tylko telewizja publiczna miała na miejscu tragedii swoją korespondentkę. Urszula Rzepczak pokazywała życie poszkodowanych ... do mutacji wirusa, informowali o sytuacji na świecie, zastanawiali się, czy Polska powinna obawiać się choroby. Kwiecień to także czas Świąt Wielkanocnych. Temat ...
-
Wydatki na reklamę będą spadać
... i Środkowa Europa – obejmuje pozostałe kraje Europy Zachodniej oraz Środkowej takie jak Czechy, Węgry i Polska, w których sytuacja przypomina bardziej tę we Francji, Niemczech czy Wielkiej Brytanii ... 59% wzrostu wydatków reklamowych. Zaraz za nim uplasuje się telewizja, która przyczyni się do 39% wzrostu. Udział telewizji w globalnych wydatkach na ...
-
Polski rolnik 2012
... Urbaniak. Oczytani i doinformowani Choć nadal wielu rolników korzysta z tradycyjnych mediów jak telewizja, prasa czy radio, to jednak coraz więcej posługuje się ... Rolniczego. Wśród najpoczytniejszych tytułów prasy branżowej wymieniane są: Top Agrar Polska, Farmer, Tygodnik Rolniczy. Najchętniej czytanym dziennikiem jest Gazeta Wyborcza. Najczęściej ...
-
Wydatki na reklamę jednak w górę
... wydatków w poszczególnych mediach. Inwestycje w reklamę online wzrosną dwucyfrowo, telewizja, radio i kino odnotują niewielkie wzrosty. W porównaniu z ubiegłym rokiem ... , Belgia, Bośnia i Hercegowina, Chorwacja, Czechy, Dania, Finlandia, Francja, Holandia, Niemcy, Norwegia, Polska, Rumunia, Serbia, Słowacja, Słowenia, Szwajcaria, Szwecja, Węgry, ...
-
Top Marka w mediach 2014
... teksty na temat 100 marek z najczęściej opisywanych branż: motoryzacja, energetyka, telewizja, stacje paliw, banki, telekomunikacja, sieci handlowe, ubezpieczenia, radio i ... . Najwięcej punktów za wydźwięk uzyskał Tauron Polska Energia, który w podsumowaniu zajął drugie miejsce przed Energą. Telewizja okazała się kolejną najczęściej opisywaną branżą ...
-
Top Marka w mediach 2015
... publikacji oraz zasięg, marka pokonała brandy Tauron Polska Energia oraz Energa. Blisko 12 proc. stanowiły informacje o wydźwięku pozytywnym. Identyczna kolejność została zachowana w Internecie i serwisach społecznościowych. Telewizja Trzecią najpopularniejszą branżą w prasie okazała się telewizja. TVN wyprzedził pozostałe marki pod względem liczby ...
-
Najczęściej cytowane media IX 2015
... ponownie został liderem w kategorii miesięczników, pokonując Elle oraz Twój Styl. Telewizja Najbardziej opiniotwórczą stacją telewizyjną ponownie została TVN24, wyprzedzając TVN oraz ... wyprzedzając Puls Biznesu oraz Forbes. Media regionalne Radio Merkury, Polska Gazeta Wrocławska oraz Radio Szczecin były najczęściej cytowanymi mediami regionalnymi. ...
-
Najczęściej cytowane media I 2016
... sprawą publikacji rankingu szkół średnich, pokonując magazyny Forbes oraz Playboy. Telewizja Wśród stacji telewizyjnych dominowała TVN24, wyprzedzając TVPinfo oraz TVN. ... wizycie Orbana w Polsce, wyprzedzając Radio Merkury. Na trzeciej pozycji uplasowała się Polska Gazeta Wrocławska, która opublikowała wywiad z Ryszardem Petru. Informacje o badaniu ...
-
Branża finansowa a wydatki na reklamę IV kw. 2015 r.
... , np. FMCG czy farmacji, w kategorii kanałów mediowych prym niezmiennie wiedzie telewizja, która jednak w ciągu ostatnich dwóch lat notowała drobne spadki. W ... spowodowany był zmniejszeniem wydatków na marketing najważniejszych reklamodawców, takich jak Provident Polska, Centrum 9 oraz NET CREDIT. Znacznie mniejszy udział miała reklama grupowa (30 ...
-
Najczęściej cytowane media IV 2016
... się również Gazeta Polska w związku z publikacjami na temat zakazu aborcji oraz ciężkiego stanu zdrowia arcybiskupa Tadeusza Gocłowskiego. Perspektywy zostały liderem w kategorii miesięczników za sprawą publikacji Rankingu Szkół Wyższych. Na kolejnych miejscach uplasowały się Forbes oraz Twój Styl. Telewizja Najbardziej opiniotwórczą stacją ...
-
Najczęściej cytowane media 2017
... Styl”. „Forbes” pierwsze miejsce zawdzięcza głównie publikacji listy 100 najbogatszych Polaków. Telewizja Wśród najbardziej opiniotwórczych stacji telewizyjnych roku 2017 dominowała TVN24, ... przez IBRiS. Na drugim miejscy znalazły się portal Wirtualna Polska oraz wPolityce.pl. Media ekonomiczne Wśród najczęściej cytowanych mediów ekonomicznych ...
-
Pandemia odciska piętno na rynku reklamy. Ponad 9% spadku, broni się digital
... prasa, kino i outdoor – komentuje Anna Bartoszewska, Dyrektor Generalna Zenith Polska. Rynek reklamowy zaczyna się odradzać, a prognozowane ożywienie w branży reklamowej w 2021 ... tradycyjne będzie powolny Spośród tradycyjnych mediów najmniej ucierpiały telewizja i radio, które zgodnie z oczekiwaniami mają zakończyć rok tylko nieznacznie poniżej ...
-
Najsilniejsze marki w mediach 2021
... brandu telekomunikacyjnego – Plus z wynikiem 5 933 269 pkt. Na miejscu 8. figuruje Santander Bank Polska – 5 895 860 pkt., a za nim OLX z rezultatem 5 415 203 pkt. Pierwszą ... marki Orlen (Stacje paliw) – 4 569 964 342. Miejsce 2. zajęło TVN (Telewizja) z wynikiem 4 041 376 998. Trzeci rezultat należał do najsilniejszego brandu w zestawieniu Top ...
-
Najczęściej cytowane media XI 2021. Liderami Wp.pl, RMF FM i Onet.pl
... kolejno: Newsweek z wynikiem 185 cytowań, Do Rzeczy - 178 cytowań i Gazeta Polska (93). Na tygodnik Newsweek powoływano się w związku z wywiadem z przewodniczącym PO Donaldem ... uplasował się na pozycji drugiej. Na miejscu trzecim - Twój Styl. Telewizja Wśród stacji telewizyjnych w listopadzie 2021 liderem została ponownie TVN24 z wynikiem 2,5 tys. ...
-
Energetyka jądrowa w mediach. Wzrost publikacji po wybuchu wojny w Ukrainie
... w mediach tradycyjnych - najwięcej w internecie (82%). Najniższy udział miała prasa (3%) i telewizja (4%). Z kolei w mediach społecznościowych dotarcie oszacowano na 81 tys. ... PSMM Monitoring & More. Wojna sprawiła również, że wiele krajów, w tym Polska, zaczęło intensywniej myśleć o bezpieczeństwie energetycznym oraz uniezależnieniu się od dostaw ...
-
Rynek reklamy wideo wzrósł w I kwartale 2024 r. o 13,3%
... udział w przychodach reklamowych wśród segmentów wideo ma obecnie telewizja linearna (72%). Inwestycje reklamowe w to medium wzrosły w pierwszym kwartale 2024 r. o 9,0% rok ... Świątek na kortach Rolanda Garossa. Prognozy makroekonomiczne są optymistyczne, polska gospodarka będzie w 2024 roku rosła przede wszystkim dzięki popytowi konsumpcyjnemu ...
-
Rynek reklamy wideo napędzony sportem
... streamingu? Wśród segmentów wideo największy udział w przychodach ma obecnie telewizja linearna (71,7%). Całościowe inwestycje reklamowe w to medium wzrosły w okresie od stycznia ... na poziomie 14,6%. Według Iwony Jaśkiewicz-Kundery, Chief Investment Officer Publicis Groupe Polska, prognozy inwestycji reklamowych w wideo na 2024 r. są optymistyczne: ...
-
Rynek reklamy wart 13 mld zł. Reklama kinowa z dużym wzrostem
... do roku. Wśród segmentów wideo największy udział w przychodach ma niezmiennie telewizja linearna (70,3%). Inwestycje reklamowe w to medium wzrosły w 2024 r. o 5,9% rok ... z 1,0% do 0,8%. Komentarz Iwony Jaśkiewicz-Kundery, Chief Investment Officera Publicis Groupe: Polska gospodarka w 2024 r. według wstępnego szacunku GUS, rozwijała się w tempie 2,9% w ...
-
Media w Polsce wymagają repolonizacji?
... którym pod względem wielkości udziałów i przychodów nadal dominują media tradycyjne: telewizja, radio i prasa. Raczej prędzej niż później ta sytuacja jednak się odwróci, bo ... , mieszczą się jeszcze z dużym prawdopodobieństwem: Grupa Wirtualna Polska (w większości kapitał zagraniczny), niemieckie Grupa Polska Press i Burda Media, polskie ZPR Media lub ...
-
Handel i wydatki na reklamę w I poł. 2017 r.
... Polska, Ikea Polska, Kaufland Polska Markety, Carrefour Polska, Leroy Merlin Polska. W porównaniu do poprzedniego roku z zestawienia TOP 10 wypadł Rossmann Supermarkety Drogeryjne Polska ... Martins Polska, do którego należy sieć sklepów Biedronka, także zdecydowanie postawiło w pierwszej połowie tego roku na to właśnie medium. Telewizja pozwala im ...
-
Rynek reklamy: wzrost o 6,7 proc. i solidne podstawy na przyszłość
... 23,5%). Liderami wydatków w tej branży są: Nivea Polska, Procter and Gamble DS Polska oraz L’oreal Polska. Podobny wolumen wzrostu wydatków odnotowaliśmy także w przypadku ... budżety internetowe wzrosły o blisko 200 mln zł. Nie zwalnia także telewizja i reklama zewnętrzna. Wolumenowo inwestycje telewizyjne wzrosły o niemal 90 mln zł, outdoorowe ...
-
Najczęściej cytowane media XII 2012
... cytowanych tygodników i dwutygodników znalazły się: Wprost, Gazeta Polska i Newsweek. Gazeta Polska wysoką pozycję zawdzięcza wywiadowi z Jarosławem Kaczyńskim na temat jego losów w stanie wojennym. Z kolei miesięcznikiem, na który najczęściej powoływały się inne media był Forbes. Telewizja Spośród stacji telewizyjnych najczęściej powoływano się na ...
-
Rynek mediów i reklamy 2013-2017
... z reklam radiowych, to liderami w Europie Środkowej i Wschodniej są Rosja, Polska i Turcja. Z prognoz wynika, że w okresie 2013 – 2017 r. kraje te ... internetowa: stała i mobilna, wydawanie gazet, reklama outdoorowa, radio, muzyka, reklama telewizyjna, telewizja abonamentowa i opłaty licencyjne, gry komputerowe. Wydatki cyfrowe oznaczają wydatki ...
-
Bankowość mobilna: Zygmunt Solorz-Żak tworzy Plus Bank
... „Rzeczpospolita” podał, że nad własną ofertą finansową pracują także Orange Polska i T-Mobile Polska (Polska Telefonia Cyfrowa). Same firmy nie komentują tych informacji. Oba telekomy ... do której należą m.in. Cyfrowy Polsat, Aero2, Mobyland, CenterNet, Invest Bank, Telewizja Polsat. W lipcu 2011 r. Solorz kupił 100 proc. akcji Polkomtela za 18,1 mld ...
-
Marketing dla MSP - segmentacja rynku
... sposób korzystają z produktów, • jakie są źródła informacji klienta (gazety, czasopisma branżowe, Internet, telewizja). W przypadku różnych grup istotne są różne kryteria. W przypadku ... przedsiębiorstw" wydanej przez BL Info Polska Sp. z o.o. Bratumiła Pawłowska jest pracownikiem wydawnictwa BL Info Polska i zajmuje się tłumaczeniem oraz pisaniem ...
-
Najczęściej cytowane media 2010
... Polska zajęła piąte miejsce w ogólnym rankingu –powoływano się na opublikowany przez nią „smoleński” wywiad z Jarosławem Kaczyńskim. Miesięczniki – Forbes i reszta Miesięcznikami, na które w 2010 roku najczęściej powoływały się inne media, były Forbes oraz Perspektywy. W rankingu wysoko znalazł się też Twój Styl i Playboy. Telewizja ... Polska na ...
-
Najczęściej cytowane media III 2011
... dziennika. Polityka polska, ekonomia oraz rankingi i sondaże to z kolei najpopularniejsze tematy powołań na Rzeczpospolitą. Tygodnik Polityka zaznaczył swą obecność w rankingu doniesieniami związanymi ze sprawą Marcina Dubienieckiego oraz polityki polskiej i wyborów parlamentarnych. Tuż za Polityką uplasował się Newsweek. Telewizja Spośród stacji ...
-
Najczęściej cytowane media VII 2011
... Chin. Gazeta Polska napisała, że organizatorem i sponsorem kongresu była firma China Railway Group Limited, do której należy przedsiębiorstwo Covec – budujące do niedawna w Polsce autostradę A2. Miesięcznikami, na które najczęściej powoływały się inne media w lipcu, były Forbes oraz Perspektywy. Telewizja Spośród stacji telewizyjnych ...