-
Najczęściej cytowane media 2011
... Newsweek, Polityka, Uważam Rze i Gazeta Polska. Miesięcznikami, na które najczęściej powoływały się inne media, były Forbes i Perspektywy. Telewizja Spośród stacji telewizyjnych najczęściej ... z polskiej polityki. Na trzecim miejscu – TOK FM i również polska polityka. Wśród dziesięciu najbardziej opiniotwórczych rozgłośni radiowych 2011 roku znalazły ...
-
Niskie zaufanie do banków i rządu w Polsce
... , jeśli chodzi o wiedzę na temat funkcjonujących na rynku korporacji. Polska odznacza się pod tym względem jednymi z wyższych na tle globalnym, wynikami ... (42%) pozostaje obok analiz, najbardziej wiarygodnym źródłem wiedzy. W Polsce zarówno prasa, jak i telewizja oraz radio odnotowały spadek o minimum 10 punktów. Wśród najbardziej zaufanych ...
-
Najczęściej cytowane media IX 2010
... Prawna (461). Za DGP miejsca zajmują radio RMF FM (339) i telewizja TVN24 (307). Media powoływały się na Rzeczpospolitą głównie w kontekście polityki polskiej ... rankingu głównym znów zagościły dwa tygodniki dotąd sporadycznie występujące w TOP 15: Gazeta Polska oraz Gość Niedzielny. Media znów szeroko komentowały kontrowersyjne wypowiedzi Jarosława ...
-
Polskie firmy a marketing w wyszukiwarkach
... . Przychody z niej i z internetu właśnie w ciągu roku zanotowały przeszło dwudziestoprocentowy wzrost. Telewizja odbija dopiero od dna, radio zyskuje jedynie symbolicznie, a outdoor i prasa nadal są mocno pod kreską. Dynamiczna Polska online. Europejscy przodownicy Polska reklama internetowa – i tutaj rozwój SEM można uznać za jeden z wiodących ...
-
Gospodarstwa domowe a rynek telekomunikacyjny 2010
... dla dzieci. Badanie pokazało, że najbardziej znanym dostawcą Internetu jest Telekomunikacja Polska. Wskazało ją 63,6 % badanych. Druga z kolei Netia jest wymieniana przez 36,4 % respondentów. ... badanych. Na kolejnych miejscach uplasowali się: Cyfra + (29 % wskazań) oraz telewizja n (17 %). Pozostali dostawcy uzyskują niskie wskazania poniżej 8 %. ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2013
... obejmuje pozostałe kraje Europy Zachodniej oraz Środkowej takie jak Czechy, Węgry i Polska, w których sytuacja przypomina bardziej tę we Francji, Niemczech czy Wielkiej Brytanii, ... zapewni 68% wzrostu wydatków reklamowych. Zaraz za nim uplasuje się telewizja, która przyczyni się do 36% wzrostu. Udział telewizji w globalnych wydatkach na reklamę ...
-
Najczęściej cytowane media VI 2014
... . Natomiast miesięcznikiem, na który najczęściej powoływały się inne media, był Forbes. Telewizja W kategorii stacje telewizyjne, najczęściej powoływano się na informacje podawane na ... pl, a telewizją – TVN 24 Biznes i Świat. Media regionalne Polska Gazeta Wrocławska była w analizowanym czasie najczęściej cytowanym medium regionalnym. Informacje o ...
-
Wydatki reklamowe w 2018 r. Kto i co reklamował?
... reklamę w danym miesiącu W poszczególnych miesiącach 2018 w branży finansowej dominował Santander Bank Polska, który od września do grudnia wydał ponad 74 mln na reklamę ... się m.in. oferta na kartę, oferta łączona (TV, Internet, telefon) oraz telewizja cyfrowa. Motoryzacja: marki o największych wydatkach reklamowych W badanym 2018 roku w pierwszej ...
-
Rynek reklamy większy o ponad 7 proc.
... niemal 91 mln zł (dynamika 24,1%). Liderami wydatków w tej branży są: Volkswagen Group Polska, Polski Koncern Naftowy Orlen oraz Toyota Motor Poland. Na trzecim ... wynika, że budżety internetowe wzrosły o przeszło 280 mln zł. Nie zwalnia także telewizja. Wolumenowo inwestycje telewizyjne wzrosły o ponad 140 mln zł. Dodatnia dynamika odnotowana została ...
-
Przez satelitę do sieci
... atrakcyjnych usług. Rysunek 1: Dostęp szerokopasmowy w 2002 roku w USA i Europie CATV- telewizja kablowa, DSL- szybkie połączenie wykorzystujące tradycyjne kable miedziane, SAT- ... osiągnie aż jedenastoprocentowy udział w całym rynku szerokopasmowym na świecie. Polska - dobra inwestycja Polska na tle innych krajów Europy Środkowej wyróżnia się ...
-
Najczęściej cytowane media X 2006
... wynik Gazeta Polska uzyskała m.in. za sprawą doniesień na temat współpracy z WSI M. Subotica, sekretarza programowego TVN, a Nasz Dziennik – dzięki publikacjom o rzekomej współpracy z WSI K. Mroziewicza, znanego publicysty i dyplomaty. Pierwszą lokatę wśród stacji telewizyjnych i wysokie szóste miejsce w ogólnym zestawieniu zajęła telewizja TVN ...
-
Przenoszenie numeru telefonu - opłaty
... 50,02 zł brutto (41 zł netto), 3 (PTK Centertel Sp. z o.o., Telekomunikacja Polska S.A., DIANA TELEWIZJA KABLOWA Sp. J., Telbeskid Sp. z o.o.) ustaliło opłatę na poziomie 61 zł brutto ... . numerów), Słowacji (ok. 10 tys. numerów) i Malcie (ok. 20 tys. numerów). Polska z ok. 35 000 numerami przeniesionymi w telefonii komórkowej w okresie od grudnia ...
-
Najczęściej cytowane media XI 2010
... w listopadzie była najczęściej cytowanym medium. W powołaniach na dziennik dominowała polska polityka oraz odwołania do rankingów i sondaży. W powołaniach na ... radiowych zagościło też Radio Gdańsk, wyprzedzając m.in. Program 3 Polskiego Radia. Telewizja W rankingach szczegółowych listopad jest kolejnym miesiącem zwycięstw stacji ITI: TVN24 (353) ...
-
Edelman Trust Barometer 2011
... umiarkowanej stabilizacji teraz procentuje – powiedziała Barbara Kwiecień, prezes Edelman Polska. – Jeśli rząd, poszczególne sektory gospodarki czy instytucje pozarządowe ... Chiny i Brazylia, właśnie tradycyjne media (w kolejności: periodyki gospodarcze, radio, telewizja i prasa codzienna) są uznawane za najbardziej zaufane źródła informacji. – Ludzie ...
-
Europejska Stolica Kultury 2016: kandydaci a media
... Warszawie. Reakcje na porażkę – „Polska nienawidzi Łodzi” Po ogłoszeniu listy finalistów ... Polska nienawidzi Łodzi”. W mediach pojawiało się dużo oskarżeń, głównie pod adresem osób i instytucji zewnętrznych („polskie elity polityczne dokuczają Łodzi”; „Łódź została potraktowana z buta, jak to zazwyczaj bywa”). Centrum czy regiony? Prasa czy telewizja ...
-
Sezonowe wydatki reklamowe VII-VIII 2011
... – najbardziej outdoor i kino (odpowiednio o 37 proc. i 31 proc.), prasa o 15 proc., a telewizja o 8 proc. Wydatki na reklamę internetową wzrosły w lipcu 2011 o niecałe 15 ... . „Głównym celem kampanii w radiu było podtrzymanie znajomości marki” – dodaje. Unilever Polska, właściciel marki Algida, w kampanii tych lodów wykorzystuje radio przede ...
-
Najczęściej cytowane media IX 2011
... najczęściej cytowanych tygodników i dwutygodników znalazły się: Wprost, Newsweek i Polityka. Tuż za nimi Gazeta Polska. Miesięcznikami, na które najczęściej powoływały się inne media we wrześniu, były Forbes oraz Perspektywy. Telewizja Spośród stacji telewizyjnych najczęściej powoływano się na informacje podawane na antenie TVN24. Na ...
-
Najczęściej cytowane media VII 2012
... Miesięcznikiem, na który najczęściej powoływały się inne media, był magazyn Forbes. Telewizja Spośród stacji telewizyjnych najczęściej powoływano się na informacje podawane ... - TVN CNBC. Media regionalne W lipcu najczęściej cytowanym medium regionalnym była Polska Głos Wielkopolski. Na gazetę powoływano się między innymi w kontekście zdarzeń lokalnych ...
-
Reklama internetowa w Polsce III kw. 2012
... raportu AdMonitor za III kwartał 2012 roku pokazują, że Polska systematycznie zmierza w kierunku zachodnich sąsiadów. Działania promocyjne realizowane za pośrednictwem sieci nie tylko umożliwiają interakcję z użytkownikami, ale również angażują odbiorcę dużo bardziej niż telewizja i zdaje się, że polscy reklamodawcy zaczynają tę właściwość ...
-
Najczęściej cytowane media 2012
... Miesięcznikami, na które najczęściej powoływały się inne media, były Forbes i Perspektywy. Telewizja Spośród stacji telewizyjnych najczęściej powoływano się na informacje ... nim polityka i katastrofa smoleńska. Na trzecim miejscu – TOK FM i również polska polityka. Wśród dziesięciu najbardziej opiniotwórczych rozgłośni radiowych 2012 roku znalazły ...
-
Najczęściej cytowane media I 2013
... Perspektywy, które w styczniu we współpracy z Rzeczpospolitą opracowały ranking szkół ponadgimnazjalnych. Telewizja Spośród stacji telewizyjnych najczęściej powoływano się na informacje ... miejscu znalazło się Radio ZET – tu również dominującym tematem była polityka polska. Na trzecim miejscu najczęściej cytowanych radiostacji uplasowało się PR3 ...
-
Najczęściej cytowane media III 2013
... Polityka. Z kolei miesięcznikiem, na który najczęściej powoływały się inne media był Forbes. Telewizja Spośród stacji telewizyjnych najczęściej powoływano się na informacje podawane na ... lokalne i publikacje związane ze służbą zdrowia. Kolejne miejsca zajęły Polska Dziennik Bałtycki i Radio Kraków. Tematyka Najczęściej cytowane informacje dotyczyły ...
-
Najczęściej cytowane media VII 2013
... OFE. Minister finansów zapowiedział w "DGP", że całkowita likwidacja OFE nie jest wykluczona. Telewizja Spośród stacji telewizyjnych najczęściej powoływano się na informacje podawane ... profilu ekonomia/rynek/finanse. Media regionalne W lipcu najczęściej cytowanym medium regionalnym był Polska Dziennik Zachodni, co zawdzięcza informacjom na temat ...
-
Rynek telekomunikacji i mediów: będzie dalsza konsolidacja
... ponosząc kosztów związanych z inwestycjami w sieci oferują coraz bardziej substytucyjne usługi medialne. Płatna telewizja w Polsce zyskała ostatnio groźnego konkurenta także w postaci cyfrowej telewizji naziemnej. Eksperci Deloitte wskazują, że Polska nie jest wyjątkiem i podobne procesy konsolidacji na rynku TMT przechodziły lub przechodzą również ...
-
Wydatki na reklamę spadną o 6 procent
... obejmuje pozostałe kraje Europy Zachodniej oraz Środkowej takie jak Czechy, Węgry i Polska, w których sytuacja przypomina bardziej tę we Francji, Niemczech czy Wielkiej Brytanii, ... zapewni 66% wzrostu wydatków reklamowych. Zaraz za nim uplasuje się telewizja, która przyczyni się do 36% wzrostu. Udział telewizji w globalnych wydatkach na reklamę ...
-
Najczęściej cytowane media XII 2013
... Forbes. Pośród kobiecej prasy rozrywkowej najczęściej cytowane były Gala i Viva!. Telewizja Spośród stacji telewizyjnych najczęściej powoływano się na informacje ... rozgłośnią – Radio PIN, a telewizją – TVN 24 Biznes i Świat. Media regionalne Polska Dziennik Zachodni był w analizowanym czasie najczęściej cytowanym medium regionalnym. Informacje ...
-
Branża telekomunikacyjna oczami internautów
... jak najlepsze skutki i osiągnęła założone cele. Smartfonizacja Według badań TNS Polska ze stycznia 2014 roku aktualnie już 44% Polaków posiada smartfona ... zakresie produkcji programów telewizyjnych, jak rosnąca liczba dróg emisji programów. Nowoczesna telewizja musi zapewnić użytkownikowi mnogość i różnorodność oferty. Klient płacąc za usługi ...
-
Najczęściej cytowane media IV 2014
... Natomiast miesięcznikiem, na który najczęściej powoływały się inne media, był Forbes. Telewizja W kategorii stacje telewizyjne najczęściej powoływano się na informacje podawane ... money.pl, a telewizją – TVN 24 Biznes i Świat. Media regionalne Polska Dziennik Zachodni był w analizowanym czasie najczęściej cytowanym medium regionalnym. Informacje o ...
-
Najczęściej cytowane media V 2014
... Natomiast miesięcznikiem, na który najczęściej powoływały się inne media, były Perspektywy. Telewizja W kategorii stacje telewizyjne, najczęściej powoływano się na informacje podawane ... – money.pl, a telewizją – TVN 24 Biznes i Świat. Media regionalne Polska Dziennik Łódzki był w maju najczęściej cytowanym medium regionalnym. Informacje o badaniu ...
-
Najczęściej cytowane media VII 2014
... Natomiast miesięcznikiem, na który najczęściej powoływały się inne media, był Forbes. Telewizja W kategorii stacje telewizyjne najczęściej powoływano się na informacje podawane ... wnp.pl, a telewizją – TVN 24 Biznes i Świat. Media regionalne Polska Dziennik Zachodni był w analizowanym okresie najczęściej cytowanym medium regionalnym. Informacje o ...
-
Najczęściej cytowane media VIII 2014
... miesięcznikiem, na który najczęściej powoływały się inne media, był Forbes. Telewizja W kategorii stacje telewizyjne najczęściej powoływano się na informacje podawane ... Biznesu przed miesięcznikiem Forbes i portalem money.pl. Media regionalne Polska Gazeta Wrocławska była w analizowanym okresie najczęściej cytowanym medium regionalnym. Informacje o ...
-
Wybory prezydenckie 2015: Bronisław Komorowski najbardziej medialny
... 1,6 tys. Liderowi zestawienia najwięcej uwagi poświęciły źródła internetowe – aż 7,3 tys. doniesień medialnych, a następnie telewizja (1,9 tys.), prasa (1,2 tys.) oraz radio (775). Najczęściej o obecnym prezydencie traktowali dziennikarze Wpolityce.pl, „Gazeta Polska Codziennie” oraz radio Tok Fm. Ponadto Komorowski pojawił się w 72 informacjach na ...
-
Najczęściej cytowane media III 2015
... media, był Forbes, który opublikował ranking najbogatszych ludzi na świecie. Telewizja W kategorii stacje telewizyjne w marcu najczęściej powoływano się na informacje podawane ... miejscu znalazł się Puls Biznesu, na trzecim - Forbes. Media regionalne Polska Dziennik Łódzki był w analizowanym okresie najczęściej cytowanym medium regionalnym. Zaraz ...
-
Krystyna Pawłowicz - gwiazda Internetu
... .pl (43). Drugim najpopularniejszym medium, które informowało o działaniach Pawłowicz była telewizja. Tutaj dominowały kanały Superstacja (126), TVN24 (125) i TVP Info (61). Natomiast w prasie najaktywniejsi byli dziennikarze z redakcji „Gazeta Wyborcza” (29), „Gazeta Polska Codziennie” (16) oraz „Gazeta Pomorska” (16), a w radiu stacje Radio Zet ...
-
Czego szukają Internauci
... Harry’ego Potter’a. W dziesiątce najpopularniejszych filmów znalazła się jedna polska „superprodukcja”- Stara Baśń wg Jerzego Hoffmana. Jak długo na Wawelu… Mimo nieudanych ... się bardzo dużą popularnością zarówno w rzeczywistym jak i wirtualnym świecie. Drugie miejsce zajęła telewizja publiczna, na podium znalazła się również muzyczna stacja VIVA. ...