-
Telekomunikacja a wydatki na reklamę w 2013
... telewizja. W ubiegłym roku to medium przyciągnęło do siebie ponad 1,4 mld zł i osiągnęło najwyższy udział w ciągu ostatnich 3 lat - 76 proc. całkowitych wydatków branży telekomunikacyjnej w mediach. Stabilnie zachowują się pozostałe 2 media wspierające (OOH oraz radio ... wydatkach reklamowych na Internet. Zakładając prawidłowość tych estymacji Internet ...
-
IAB Polska: 87% firm z branży reklamy online odczuwa skutki pandemii
... w komunikacie z badania IAB Polska, internet jest jedynym medium, które według badanych nie zaliczy spadków w pierwszym półroczu. Równocześnie, oczekiwania wskazują, że medium to jako całość nie odnotuje wzrostów. W nieco gorszej sytuacji w opinii respondentów jest telewizja (szacowany spadek o 10%) i radio ( 15%). Wydatki na media drukowane ...
-
Rynek reklamy w I kw. 2022 r. Wojna i inflacja hamują wzrosty?
... się sektor żywność, także ze spadkiem, o 10,3% (mniej o niemal 17 mln zł). Radio w pierwszym kwartale 2022 r. było jedynym medium, które zanotowało niewielki spadek ... internet wyprzedził telewizję, plasując się na pierwszym miejscu w mediamiksie. Tendencja ta utrwaliła się jeszcze w pierwszym kwartale 2022 r., przy czym wyraźnie widać, że telewizja ...
-
Popularność radia i telewizji w Internecie
... Konsumpcja mediów. Sposoby korzystania z mediów przez internautów." Telewizja tradycyjnie… Według raportu Gemius, w dniu ... proc. głosów. …i poprzez internet Polscy internauci coraz częściej decydują się na oglądanie telewizji przez internet. W listopadzie br. ... Radio Zet (34 proc.), Eska (23 proc.), Program 3 PR (15 proc.) i na tej samej pozycji Radio ...
-
Miliardowe wydatki na reklamę. Handel nie szczędzi na promocji
... wydatków sektora handel na reklamę w 2016 największy udział ma telewizja – 37%, w której ulokowano 385 mln zł. Na drugim miejscu uplasowało się radio z 28% udziału (inwestycje na poziomie 295,9 mln zł). W dalszej kolejności reklamodawcy wybierali: internet (13%), outdoor (9%), magazyny (7%), gazety (5%) i kina (1%). Lidl, czołowy reklamodawca ...
-
Krystyna Pawłowicz - gwiazda Internetu
... o działaniach Pawłowicz była telewizja. Tutaj dominowały kanały Superstacja (126), TVN24 (125) i TVP Info (61). Natomiast w prasie najaktywniejsi byli dziennikarze z redakcji „Gazeta Wyborcza” (29), „Gazeta Polska Codziennie” (16) oraz „Gazeta Pomorska” (16), a w radiu stacje Radio Zet (19), Radio TOK FM (15) i Polskie Radio Program 3 (15 ...
-
Szczepionki Pfizer/BioNTech i AstraZeneca najpopularniejsze w mediach
... : PolsatNews.pl (1216 publikacji), portal tvp.info, Telewizja Republika, Polskie Radio 24, Do Rzeczy, PolskieRadio24.pl, Rzeczpospolita, TVN24, wPolityce.pl, Interia. W tym samym okresie w internecie, prasie, radiu i tv pojawiło się 1,3 mln informacji. Przekaz w mediach tradycyjnych zdominował internet – 89 proc. materiałów. 7 proc. należało do ...
-
Jak sektor OTC inwestuje w reklamy?
... i swobodnie porusza się w środowisku e-commerce, w ciągu najbliższych kilku lat internet stanie się coraz ważniejszym kanałem ich sprzedaży. Oznacza to, że tradycyjni ... na reklamę cyfrową w tempie średnio 11% rocznie, podczas gdy radio wzrośnie o 5%, telewizja o 3%, a czasopisma o 3%. W 2023 r. udział reklamy cyfrowej w reklamie OTC wyniesie 49%, w ...
-
Internauci a stare i nowe media
... Radio Euro komunikuje się ze słuchaczami głównie za pośrednictwem FB) WNIOSKI DOTYCZĄCE PORTALI SPOŁECZNOŚCIOWYCH I SPOŁECZNEJ ROLI NOWYCH MEDIÓW Z badań wynika, że lokalność staje się niezwykle istotną funkcją sieci. W powszechnym przekonaniu Internet ... A MEDIÓW TRADYCYJNYCH Z badań wynika, że telewizja traci rolę informacyjną na rzecz innych mediów. ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 41/2012
... mają się kino, radio i przede wszystkim internet - wynika z obserwacji szefa OMD. - W epoce przed mediami społecznościowym wydawało się, że internet to jest medium ... w tempie dwucyfrowym, podczas gdy największe spadki notować będą telewizja i prasa. - Moim zdaniem w przyszłym roku internet "wybuchnie". To jest kolejny etap zmian. Spodziewam się ...
-
Branża finansowa a wydatki na reklamę III kw. 2015 r.
... mediów. Kino, radio i outdoor odnotowały lekki wzrost inwestycji w stosunku do poprzednich czterech kwartałów na poziomie 3%, 10% oraz 9% odpowiednio. Potwierdzają się w całym analizowanym okresie trendy, które obserwujemy w kwartale trzecim 2015 - internet stracił udział w wydatkach z poziomu 21% SOS do 16%, zyskała natomiast telewizja, z 55% do ...
-
Jakie wydatki reklamowe w e-commerce? Analizujemy 2016 rok
... 15 mln złotych mniej. - Częstotliwość, z jaką robimy zakupy przez internet wzrasta z roku na roku - mówi Anna Lipińska, Group Account Director z ... dalszej kolejności wybierane były: telewizja - 18%, magazyny - 10%, outdoor - 3%, radio - 3%, gazety - 2% i kina - 2%. Wśród nich nieznaczny wzrostu udziałów odnotowały: telewizja i magazyny - po 2 punkty ...
-
Wydatki reklamowe w listopadzie. Którzy reklamodawcy zaszaleli?
... , które wykorzystywano w promocji, okazała się telewizja - reklama telewizyjna pochłonęła ... internet, telefon), a także oferty dla firm. Informacje o badaniu Raport został opracowany na podstawie danych z monitoringu reklam admonit IMM, obejmuje okres 1-30 listopada 2017 r. Badaniem objęte zostały reklamy opublikowane w prasie oraz wyemitowane w radio ...
-
Rusza sezon na reklamy środków na przeziębienie i grypę
... była telewizja. To właśnie w tym medium miało miejsce aż 79% kontaktów reklamowych (Share of Voice). Na drugim miejscu znalazło się radio z 14% wszystkich ... dane na temat aktywności reklamowej wszystkich marek komunikujących się z konsumentami poprzez internet i telewizję. Dzień po dniu pozwala analizować aktywność konkurencji (np. formaty, kreacje ...
-
Wydatki reklamowe w 2018 r. Kto i co reklamował?
... i telekomunikacja (po 10 proc.). W minionym roku na promocję w telewizji, prasie i radio branża farmaceutyczna wydała ponad 4 mld 215 mln zł, czyli o 4 mln ... w zestawieniu znalazły się m.in. oferta na kartę, oferta łączona (TV, Internet, telefon) oraz telewizja cyfrowa. Motoryzacja: marki o największych wydatkach reklamowych W badanym 2018 roku w ...
-
Zdrowie psychiczne w mediach. Kto i jak mówi na ten temat?
... dostarcza analiza przygotowana przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Jak czytamy w komunikacie z badania, w okresie od 1 stycznia 2019 do 30 czerwca 2020, prasa, internet, radio i telewizja poświęciły zdrowiu i chorobom psychicznym106 tys. materiałów, które – jak się szacuje – zdołały dotrzeć do 1 mld odbiorców. Za tak pokaźny wynik oraz ...
-
Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę I-IX 2012
... Internet Najważniejszym kanałem komunikacji reklamowej dla branży samochodowej stało się kino, gdzie odnotowano wzrost wydatków na poziomie 45% do ponad 41 mln zł. Na drugim miejscu znalazło się Radio – wzrost o 23% (do 148 mln zł) i o 18% w magazyny (97 mln zł). Telewizja ... motoryzacyjnej w ogóle wydatków na Internet, wg całorocznego raportu IAB ...
-
Polski rolnik - postępowy tradycjonalista
... lat, zmienił się profil polskiego farmera. Ważną rolę w tych zmianach odgrywa Internet, który traktowany jest jako narzędzie do poszukiwania różnego rodzaju informacji i ... „w sieci”, to nadal wielu z nich korzysta z tradycyjnych mediów, takich jak: telewizja (96 proc.), radio (68 proc.) i prasa branżowa (62 proc.). Farmer w banku Polscy rolnicy ...
-
Reklama internetowa rośnie najszybciej
... chodzi o klasy mediów największy udział wciąż posiada oczywiście telewizja. Co ciekawe, przez pierwsze ... proc. Niezmiennie pod względem wzrostu wolumenu wydatków króluje internet. Reklamodawcy wydali na reklamę internetową w ... w 2017 r. mamy do czynienia z wyhamowaniem inwestycji w radio (+1.4 proc.), spadkiem – w reklamie zewnętrznej (-1.7 proc.) i ...
-
Najbardziej wiarygodne media wg Polaków
... Telewizja jest źródłem wiarygodnych informacji również dla osób w gorszej sytuacji materialnej. Respondenci TNS OBOP coraz częściej ufają informacjom przekazywanym za pomocą Internetu. Aż 43 procent młodych ludzi przyznaje, że ceni Internet ... z niższym poziomem wykształcenia. Jako źródło wiarygodnej informacji radio wskazali również mieszkańcy małych ...
-
Obiecujące perspektywy dla reklamy
... telewizja zanotuje 3 proc. wzrost w tym zakresie, przy czym stopa wzrostu wydatków na reklamę w telewizji kablowej będzie znacznie wyższa i osiągnie 6,5 proc. Radio ...
-
Inwestorzy indywidualni: profil 2009
... telewizja stanowi adekwatne źródło informacji na temat rynku kapitałowego. Zdecydowana większość, bo aż 89,9% inwestorów nie uczestniczy w Walnych Zgromadzeniach Akcjonariuszy, jako główny powód swojej decyzji podaje brak czasu na osobiste uczestnictwo, a także nie oferowanie przez spółki możliwości udziału w WZA przez Internet ...
-
Marketing social media
... ̨ na monologu z konsumentem. Telewizja, prasa, radio to doskonałe narzędzia służące do zwrócenia uwagi odbiorcy. Dzięki nim możemy bezpośrednio wpłynąć na jego procesy myślowe, które potem prowadzą do decyzji o wyborze danej marki. Internet, a w szczególności ...
-
Inwestor giełdowy 2010
... Biznes ogląda 71,4% badanych inwestorów, dla których telewizja stanowi źródło informacji na temat rynku kapitałowego (62 ... „EKG”), Trójka – Program 3 Polskiego Radia (24,0%) oraz Radio PIN (19,6% - wysoki wynik biorąc ... kolejności respondentom przeszkadzał brak możliwości udziału w WZ przez Internet (28,2%) oraz nieznajomość zasad uczestnictwa (27,6%). ...
-
Wydatki reklamowe w odwrocie
... indziej. Dlatego specjaliści od marketingu, oprócz tradycyjnych kanałów, jak radio, telewizja i prasa, szukają dla siebie szansy w Internecie, który czasem jest w stanie ... tys. zł. W sektorze bankowym sytuacja wyraźnie zmieniała się z kwartału na kwartał. Internet jako jedyny odnotowuje dodatnią dynamikę wydatków i można domniemywać, że ten trend ...
-
Rynek reklamy i mediów w I poł. 2014 r.
... sektora finanse. W okresie od stycznia do czerwca 2014 mediami, które charakteryzowała wzrostowa dynamika przychodów były: telewizja (więcej o 5,0%, wliczając w to przychody z lokowania produktu), Internet (wzrost o 6,4%), radio (wzrost o 7,2%). W przypadku reklamy online najbardziej dynamicznie rosła reklama wideo emitowana in-stream (więcej o +29 ...
-
Klient wielokanałowy: jak dbać o skuteczność reklamy?
... Labs. Takie narzędzia udostępniają m.in. Google i Facebook. Sklepy stacjonarne monetyzują internet Największym wyzwaniem do tej pory, oprócz powiązania aktywności klientów w sieci, było określenie, jak reklamy emitowane w mediach tradycyjnych, jak np. telewizja, prasa czy radio, przekładają się na zakupy w sklepie internetowym. Okazuje się, że ...
-
Telemarketer: wizerunek w mediach
... kariery handlowca, czy marketingowca. Internet najaktywniejszym źródłem informacji o call center Na temat branży call center w roku 2015 opublikowano 7299 informacji. Największy udział w przekazie miały publikacje z internetu - 83 proc. (6063 materiały). 15 proc. stanowiły materiały prasowe. Radio i telewizja poświęciły tematowi mało uwagi ...
-
Handel i wydatki na reklamę w I poł. 2017 r.
... 37% wszystkich wydatków branży. Na drugim miejscu uplasowało się radio – 30% udziału. A na kolejnych: internet (12%), outdoor (8%), magazyny (7%), gazety (4%) i kina (2%). W porównaniu do ... postawiło w pierwszej połowie tego roku na to właśnie medium. Telewizja pozwala im efektywnie docierać do konsumentów ze swoimi ofertami, zwłaszcza z ...
-
Wydatki reklamowe we wrześniu. Kto i co reklamował?
... (po 12 proc.). W dziewiątym miesiącu tego roku na promocję w telewizji, prasie i radio branża handlowa wydała ponad 396 mln zł, a goniąca ją branża ... miejscach w zestawieniu znalazły się m.in. oferta łączona (TV, Internet, telefon), oferty na kartę i telewizja cyfrowa. Motoryzacja: marki o największych wydatkach reklamowych We wrześniu ...
-
Rosną wydatki na reklamę, ale nie na każdą
... wygenerowała o 14,1% wyższe budżety. Wzrosty zanotowały także: telewizja (+8,0%), radio (+7,7%), reklama kinowa (+6,7%) oraz reklama zewnętrzna (+4,0%). Traciły jedynie ... swój udział w mediamiksie. Odsetek budżetów przeznaczanych na internet wzrósł o 1,6 pkt proc. z 32,7% do 34,3%. Udziały reklamy telewizyjnej i radiowej spadły nieznacznie – ...
-
Przedświąteczne wydatki reklamowe. Kto i co reklamował?
... uplasowała się telekomunikacja (10 proc.) i motoryzacja (9 proc.). Na promocję w telewizji, prasie i radio handel wydał ponad 712 mln zł, czyli o około 77 ... zestawieniu znalazły się m.in. sieci komórkowe, oferta na kartę, telewizja cyfrowa oraz oferta łączona (TV, Internet, telefon). Motoryzacja: marki o największych wydatkach reklamowych W badanym ...
-
Wydatki reklamowe w styczniu 2019 r. Kto i co reklamował?
... udziałem w całości tortu reklamowego. W dziesiątym miesiącu tego roku na promocję w telewizji, prasie i radio branża farmaceutyczna wydała ponad 409 mln zł, czyli o 170 ... miejscach w zestawieniu znalazły się m.in. oferta łączona (TV, Internet, telefon), Telewizja cyfrowa oraz sieci komórkowe – oferta internetowa. Motoryzacja: marki o największych ...
-
Co polscy nastolatkowie wiedzą o finansach? Wyniki badania PISA
... OECD). Wyżej od pedagogów znajdują się natomiast znajomi (58 proc. Polska, 51 proc. OECD), telewizja lub radio (odpowiednio 55 proc., 50 proc.). Z badania wynika, że ważnym źródłem informacji jest Internet, który w rankingu plasuje się pomiędzy rodzicami a znajomymi. Ok. 79 proc. polskich uczniów deklaruje ...