-
Zła jakość obsługi klienta kosztuje 8,8 mld EUR
... obsługi klienta ma negatywne konsekwencje dla przedsiębiorstw w Polsce, bezpośrednio przyczyniając się do utraty przychodów firm. Straty te sięgają 8,8 mld euro rocznie. Wśród branż, które są w największym stopniu narażone na ryzyko strat znalazły się: usługi bezprzewodowe, telewizja kablowa i satelitarna oraz usługi finansowe i naziemne ...
-
Reklama telewizyjna odrabia straty?
... kontynuacji, to również polski rynek reklamowy powinien utrzymać notowany od minionego roku trend wzrostowy. Z punktu widzenia reklamy najistotniejszym medium w Polsce pozostaje telewizja - budżety przeznaczone na reklamę TV stanowią ponad połowę całego tortu reklamowego. Największymi reklamodawcami pozostają firmy trudniące się sprzedażą leków bez ...
-
Rynek outsourcingu szybko się rozwija
... być dużo większa, jeśli spełnią się nadzieje pokładane w pewnych zachodzących w Polsce procesach. - W Polsce zachodzi w tej chwili wiele ważnych zjawisk, które są bardzo korzystne z ... oferty zintegrowanych produktów takich jak np. połączone w jednym pakiecie telewizja, telefon i Internet. Zapowiada się także walka o klientów pomiędzy operatorami ...
-
Kampania społecznościowa na Facebooku
... jest ku temu kilka powodów, które postaram się przedstawić. Facebook w Polsce Facebook w Polsce to platforma społecznościowa bardzo szybko zdobywająca popularność. ... zapewne przyczyni się do osiągnięcia ostatecznego celu. Media tradycyjne (prasa i telewizja) są żądne nowych tematów i nowości. Dziennikarze coraz częściej poszukują inspiracji i nowych ...
-
Przez satelitę do sieci
... podobnie atrakcyjnych usług. Rysunek 1: Dostęp szerokopasmowy w 2002 roku w USA i Europie CATV- telewizja kablowa, DSL- szybkie połączenie wykorzystujące tradycyjne kable miedziane, SAT- ... zestawienie kosztów dostępu do Internetu oferowanego przez wybranych dostawców Internetu w Polsce. Wynika z niego, że usługa dial-up nie jest tania i że nie ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 24/2010
... fakt, że deficyt budżetowy wynosi dziś 7% PKB a dług publiczny rośnie. Za rok w Polsce odbędą się wybory parlamentarne, więc trudno spodziewać się odważnych i trudnych reform ... W ciągu ostatnich 5-ciu miesięcy największe wpływy (wg cennika) z tytułu reklam miała telewizja TVN - były one na poziomie ponad 1,2 mld PLN - o ponad 3 proc. większe niż w ...
-
Połowa seniorów robi zakupy online
... . Czego jeszcze możemy się dowiedzieć o seniorach? Oto wyniki raportu "Dojrzali konsumenci w Polsce" przygotowanego przez ARC Rynek i Opinia. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: ... WhatsApp’a (33%) i Messenger (32%). Media Najpopularniejszymi mediami wśród dojrzałych konsumentów są telewizja i radio, jednak co piąty senior przyznaje, że korzysta również ...
-
Travelplanet na platformie TV cyfrowej
... platformie usług interaktywnych dla TV cyfrowej w Polsce - tele.DOM. Przygotowująca się do debiutu giełdowego firma Travelplanet.pl S.A. inwestuje w ... Nadchodząca rewolucja TV cyfrowej w Polsce daje nowe możliwości realizacji tego celu” – podkreśla Jakub Mazur, Dyrektor ds. Rozwoju i Marketingu Travelplanet.pl. Telewizja cyfrowa, tak jak Internet ...
-
TVN zwycięzcą Randstad Award 2012
... Olimpijskim w Warszawie. To druga edycja projektu, wyłaniającego najbardziej atrakcyjnych pracodawców w Polsce. Zwycięzcy zostali wyłonieni spośród 150 największych firm działających na polskim rynku, ... SA Philips Lighting Poland SA PGNiG SA Żywiec SA Telewizja Polska SA L'Oreal w Polsce Polska Grupa Farmaceutyczna SA LG Electronics Mława Sp. z o.o. ...
-
Wydatki na reklamę: Polska i świat 2013
... rynku Według prognoz ZenithOptimedia łączne wydatki netto na reklamę w Polsce w 2013 roku spadną o 5,2% w stosunku do poprzedniego roku, a wartość rynku reklamowego wyniesie ... Internet zapewni 59% wzrostu wydatków reklamowych. Zaraz za nim uplasuje się telewizja, która przyczyni się do 40% wzrostu. Udział telewizji w globalnych wydatkach na reklamę ...
-
Wydatki na reklamę spadną o 6 procent
... stopniowo się stabilizuje, mimo sytuacji na europejskich rynkach. Czy również w Polsce możemy się spodziewać tak długo oczekiwanej poprawy? Z gospodarki płyną coraz bardziej optymistyczne ... zapewni 66% wzrostu wydatków reklamowych. Zaraz za nim uplasuje się telewizja, która przyczyni się do 36% wzrostu. Udział telewizji w globalnych wydatkach na ...
-
Tydzień 45/2002 (04-10.11.2002)
... się w stanie kryzysu, twierdząco odpowiedziało 79% ankietowanych. Mikrokomentarz do wydarzeń gospodarczych W POLSCE zaczyna działać coraz więcej światowych koncernów i czołowych europejskich firm. Ich dotychczasowe doświadczenia, stosowana ... utylizacją odpadów, usługami ubezpieczeniowymi i finansowymi. W planach PKE są dalsze usługi np. telewizja ...
Tematy: -
Piractwo rośnie
... jest kradzież własności intelektualnej spotkał się również z dużym zainteresowaniem mediów. Telewizja Polska, na antenie programu II, wyemitowała 8-odcinkowy cykl programów "Bądź ... lipcu światowego badania stanu piractwa komputerowego na świecie w roku 2003, skalę tego zjawiska w Polsce należy szacować na poziomie aż 58 procent. Pod tym względem, w ...
Tematy: BSA -
Chronimy dzieci czyli internet tylko w nocy
... materialny i niematerialny, w szczególności gry wideo i programy komputerowe, radiofonia i telewizja, prasa, komiksy, portale internetowe, reklama zewnętrzna, trwałe ... pozyskiwania informacji? - pyta Waglowski, zastanawiając się jednocześnie jak mógłby wyglądać w Polsce internet, po wejściu w życie owej ustawy bez poprawek. I rzeczywiście, internet ...
-
Marka wysokiej reputacji 2009
... listę marek nagrodzonych w 4. edycji rankingu PremiumBrand, oceniającego reputację marek i firm funkcjonujących na polskim rynku. Marką Najwyższej Reputacji w Polsce ponownie została telewizja TVN. Zdobyła ona dodatkowo nagrodę specjalną w kategorii "Marka Najbardziej Zaangażowana Społecznie". Nagrodę specjalną zdobyła również marka E. Wedel ...
-
Najczęściej cytowane media IX 2010
... Prawna (461). Za DGP miejsca zajmują radio RMF FM (339) i telewizja TVN24 (307). Media powoływały się na Rzeczpospolitą głównie w kontekście polityki polskiej. ... miała być obawa przed skandalem dyplomatycznym, jaki mógłby wyniknąć, gdyby Rosja odmówiła Polsce lądowania prezydenckiego samolotu. Na Dziennik Gazeta Prawna najczęściej powoływano się w ...
-
Gospodarstwa domowe a rynek telekomunikacyjny 2010
... % badanych. Na kolejnych miejscach uplasowali się: Cyfra + (29 % wskazań) oraz telewizja n (17 %). Pozostali dostawcy uzyskują niskie wskazania poniżej 8 %. Informacje ... rynku usług telekomunikacyjnych zostało przeprowadzone na reprezentatywnej próbie gospodarstw domowych w Polsce, wśród osób w wieku 15 lat i powyżej. Badanie zrealizowano w ...
-
Najczęściej cytowane media XI 2010
... dało mu bardzo wysoką, trzecią lokatę wśród najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce. Zdecydowana większość powołań dotyczyła ujawnienia materiałów ze śledztwa w sprawie ... zagościło też Radio Gdańsk, wyprzedzając m.in. Program 3 Polskiego Radia. Telewizja W rankingach szczegółowych listopad jest kolejnym miesiącem zwycięstw stacji ITI: TVN24 (353 ...
-
Sektor TMT - nowe technologie górą
... podmioty z sektora handlu detalicznego oraz ochrony zdrowia. W nadchodzących latach telewizja pozostanie supermedium, ze stale rosnącą widownią i dochodami. Takie wnioski ... Access (HSPA+) oraz popularność współpracujących z nimi urządzeń. „Budowa sieci LTE w Polsce przez spółki Mobyland i CenterNet, jak również zapowiedź uruchomienia usług szybkiego ...
-
Jaki jest wizerunek atrakcyjnego pracodawcy?
... Niemcy, Włochy, Hiszpania oraz Australia) największe znaczenie dla pracowników ma bezpieczeństwo zatrudnienia. W Polsce i Nowej Zelandii jako czynnik najistotniejszy wskazano wysokie wynagrodzenie. W ... 64,8 proc. badanych. Należąca do koncernu ITI telewizja wygrała w pięciu kategoriach: wysokości wynagrodzenia, możliwości oferowanych na przyszłość ...
-
Smartfony opanowują rynek
... urządzeń mobilnych. Oznacza to, że prognozowany udział smartfonów w rynku telefonów komórkowych w Polsce w 2012 roku sięgnie 41%, przy czym na koniec 2010 roku było to ... telefony. Użytkownicy smartfonów również rezygnują z bardziej tradycyjnych mediów, takich jak telewizja czy prasa, za to częściej grają w gry komputerowe. Oprócz tego, lubią też ...
-
Atrakcyjny pracodawca to stabilność zatrudnienia
... Gali Randstad Award, która odbędzie się 15 marca w Centrum Olimpijskim w Warszawie, zostaną ogłoszeni najbardziej atrakcyjni pracodawcy w Polsce. W ubiegłorocznej, pierwszej polskiej edycji rankingu zwyciężyła telewizja TVN. Kolejne miejsca zajęły Toyota Motor Manufacturing Poland i Vattenfall Poland. Ankietowani wybrali TVN ze względu na czynniki ...
-
E-marketing: komunikacja online z małym budżetem
... I chociaż wciąż w całościowym budżecie króluje telewizja, to w ciągu dekady internet prześcignął wszystkie inne media takie jak ... zakresie marketingu interaktywnego. Książka „E-marketing w praktyce”, SamoSedno, 2013 r., to kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce. Poradnik nauczy cię, jak używać internetowych narzędzi do efektywnej budowy ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 42/2018
... mięsa i energii. W porównaniu z wrześniem 2017 r. ceny towarów konsumpcyjnych wzrosły o 2,0 proc., a usług - o 1,5 proc. Telewizja publiczna w I półroczu 2018 roku zanotowała 132,2 mln zł zysku, ale ... co na tę formę prezentacji samochodu zdecydowało się tylko kilka firm w Polsce, ale eksperci prognozują, że zdjęcia aut w widoku 360 to przyszłość ...
-
Medal Otylii na aukcji
... w Polsce - licytacja złotego medalu olimpijskiego Otylii Jędrzejczak. Na specjalnie przygotowanym serwisie www.medalotylii.pl ... - innych sportowców o przyłączenie się do akcji pomocy chorym dzieciom. Organizatorami aukcji są: Przegląd Sportowy, Telewizja Polska, Polskie Radio oraz serwis aukcyjny Aukcje24.pl, który obsługuje licytację od strony ...
-
Najbardziej wiarygodne media wg Polaków
... obdarzają telewizję. Badanie pokazuje również, że media elektroniczne cieszą się w Polsce większym zaufaniem społecznym niż prasa. Badanie pokazuje, że na przekonanie o ... wykształcenie podstawowe oraz 8 procent osób z wykształceniem średnim lub wyższym. Telewizja jest źródłem wiarygodnych informacji również dla osób w gorszej sytuacji materialnej. ...
-
Cartoon Network w telefonach Orange
... mobilnej telewizji Cartoon Network abonentom sieci komórkowej Orange w Polsce i w kilku innych krajach europejskich. Współpraca z France Telecom oznacza ... zawartość stanowią wyłącznie oryginalne produkcje Cartoon Network. Mobilna telewizja Cartoon Network obecnie dostępna jest w Wielkiej Brytanii w sieci Vodafone, Sky Mobile, Orange 3 i ROK TV ...
-
Starlink: rynek reklamowy zwolnił
... Polsce wyhamował w III kwartale br. Dynamika wydatków po trzech kwartałach osiągnęła poziom 10,4 proc., na ... internetowa (+ 49,1 proc.) oraz reklama kinowa (+ 25,4 proc.). Na dalszych pozycjach znalazły się: telewizja (+ 11,9 proc.), radio (+ 11,6 proc.) oraz reklama zewnętrzna (+ 10,0 proc.). Zestawienie zamykają segmenty reklamy w dziennikach (+ 2,7 ...
-
Najczęściej cytowane media X 2006
... Polsce", Gazeta Wyborcza i Dziennik ostro rywalizują o kolejne miejsca na podium. To wyniki październikowej ... znanego publicysty i dyplomaty. Pierwszą lokatę wśród stacji telewizyjnych i wysokie szóste miejsce w ogólnym zestawieniu zajęła telewizja TVN, przywoływana najczęściej w kontekście polityki. Na pozycji lidera pośród stacji radiowych ...
-
Media interaktywne lepsze niż tradycyjne
... wyniki przynosi ostatnie badanie BAV Consulting, monitorujące kondycję marek w Polsce. Zdaniem autorów badania, tradycyjne media są coraz bardziej zagrożone przez media interaktywne. W ścisłej czołówce mediów "aroganckich" znalazły się jedynie stacje radiowe, prasa oraz telewizja, nikt nie wymienił zaś w tym miejscu mediów interaktywnych ...
-
Najczęściej cytowane media X 2010
... dużych zmian w rankingu głównym "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce". Po rocznym panowaniu Rzeczpospolitej, na pierwszym miejscu znalazła się Gazeta Wyborcza, a do ... (895), za nią plasuje się Rzeczpospolita (869). Na trzeciej pozycji znalazła się telewizja TVN24 (412), za nią Dziennik Gazeta Prawna (389). Gazeta Wyborcza w październiku była ...
-
Polacy a transmisja skoków narciarskich
... telewizja publiczna zarobiła dzięki Małyszowi 272 mln PLN, a konkurs z udziałem naszego wielkiego ... ) oraz „napoje i alkohole” (25,5 mln PLN). „Dzięki marce, jaką niewątpliwie stanowi Adam Małysz, skoki narciarskie w Polsce osiągnęły niebywały sukces, który świetnie obrazują wysokie wartości wskaźników oglądalności transmisji telewizyjnych. Niezwykle ...
-
Najczęściej cytowane media III 2011
... rankingu IMM "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce". Tekst premiera Donalda Tuska ("Czego dokonaliśmy, co nam się nie udało", Gazeta ... Dubienieckiego oraz polityki polskiej i wyborów parlamentarnych. Tuż za Polityką uplasował się Newsweek. Telewizja Spośród stacji telewizyjnych najczęściej powoływano się na informacje podawane w TVN24. Na drugim ...
-
Najbogatsi Polacy w mediach VII 2011
... Polsce stroni od mediów - dowiadujemy się z raportu "Najbogatsi Polacy" przygotowanego przez "PRESS-SERVICE Monitoring Mediów ... . wiadomości, pojawiło się również na łamach prasy. W tym zestawieniu zdecydowanie najsłabiej wypadła telewizja, której udział w całości przekazu wyniósł niespełna 7,5 proc. Dominująca pozycja Internetu w prezentowanym wyżej ...
-
Najczęściej cytowane media VII 2013
... Mediów. Konflikt wokół księdza Lemańskiego, spór parlamentarny dotyczący dopuszczenia w Polsce uboju rytualnego, wchodząca w życie ustawa śmieciowa, działalność ... OFE. Minister finansów zapowiedział w "DGP", że całkowita likwidacja OFE nie jest wykluczona. Telewizja Spośród stacji telewizyjnych najczęściej powoływano się na informacje podawane ...