-
YouTube: trendy I 2014
... YouTube. #YouTubeTrends Styczeń 2014 to pierwszy raport z cyklu i zarazem pierwsze w Polsce tak szczegółowe opracowanie poświęcone YouTube, w którym można sprawdzić jak w ... Drugie miejsce zajęła relacja z Kijowa autorstwa Bartłomieja Maślankiewicza opublikowana przez Portal Telewizja Republika, która mimo że została dodana dopiero 22 stycznia, do ...
-
Najczęściej cytowane media IV 2014
... najczęściej cytowanym medium w Polsce była Gazeta Wyborcza. Drugie miejsce zajęła Rzeczpospolita, a trzecie – Wprost. Spośród stacji radiowych ... zajął Wprost. Natomiast miesięcznikiem, na który najczęściej powoływały się inne media, był Forbes. Telewizja W kategorii stacje telewizyjne najczęściej powoływano się na informacje podawane na antenie TVN24 ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2015 r.
... kwartału. Prawie połowa tej kwoty to wydatki 10 największych reklamodawców finansowych w Polsce. Bardzo silna pozycja BPH, Bank Śląski tuż za ... ubezpieczenia na wypadek zachorowania na chorobę nowotworową. Polsat ulubieńcem reklamodawców, telewizja najsilniejszym medium Po raz kolejny Polsat zyskał największą przychylność reklamodawców w branży ...
-
Nowa oferta Orange dla domu
... sierpnia ceny są stałe przez cały czas trwania umowy i takie same w całej Polsce, niezależne od technologii internetu. Po zmianach klient dostaje dodatkowo nielimitowane MMS-y i jeszcze ... zł taniej. Do pakietu Orange Love z usługami dostępnymi dla całej rodziny (telewizja, internet, telefon domowy) i jednym abonamentem komórkowym można łatwo ...
-
Zdrowie psychiczne w mediach. Kto i jak mówi na ten temat?
... Polsce schorzenia równie powszechne jak cukrzyca, czy alergia. Jednak choroby psychiczne to temat o wiele delikatniejszy, ... czytamy w komunikacie z badania, w okresie od 1 stycznia 2019 do 30 czerwca 2020, prasa, internet, radio i telewizja poświęciły zdrowiu i chorobom psychicznym106 tys. materiałów, które – jak się szacuje – zdołały dotrzeć do 1 mld ...
-
Szczepionka Johnson&Johnson z dużym skokiem popularności w mediach
... Polsce spowolniła, spadła także ich popularność w mediach - wynika z badania przeprowadzonego przez ... oraz Facebooka – 42 proc. Na prowadzenie w Top 10 źródeł najczęściej informujących o szczepieniach na Twitterze wysunęła się Telewizja Republika (1065 publikacji). Na drugą pozycję spadł PolsatNews.pl, dalej uplasowały się konta PolskieRadio24 ...
-
Rynek mediów i reklamy 2009-2013
... reklamowego i subskrypcji, co może zapewniać stabilny wzrost. Jednocześnie w dalszym ciągu będzie się w Polsce rozwijała telewizja wysokiej rozdzielczości, co znajdzie odzwierciedlenie w rosnącej liczbie programów i kanałów HD. Płatna telewizja Zdaniem autorów raportu segment telewizji płatnej na całym świecie odnotuje wolniejszy wzrost w latach ...
-
Skąd czerpiemy wiadomości z kraju i ze świata?
... pewność, że lepiej ocenimy daną informację. Telewizja kłamie Zdaniem 52% przebadanych Polaków telewizja publiczna w Polsce nie jest godna zaufania. Jedynie 18% wskazało ... za niegodne zaufania. – Dla wielu odbiorców oczywiste jest, czyje interesy realizuje telewizja publiczna – mówi Dawid Michnik, partner w Attention Marketing – Oznacza to, że ...
-
Najpopularniejsze media wg interneutów
... tzw. heavy users - w porównaniu do populacji internautów w Polsce -wyższy jest także odsetek osób deklarujących korzystanie z komunikatorów internetowych. Różnica ta wynosi 17,6 punktów procentowych. Co ciekawe – nie oznacza to ograniczenia korzystania przez nich z mediów tradycyjnych jak telewizja, radio, czy prasa codzienna. Osoby codziennie ...
-
Najbardziej opiniotwórcze social media
... z YouTube. Telewizja z kolei wyraźnie preferowała Twittera, oraz multimedialny kanał, jakim jest YouTube – z tych portali stacje korzystały kilkakrotnie częściej niż z Facebooka. Redaktorzy radiowi wybierali natomiast źródła pisane: Twittera i Facebooka. Informacje o badaniu Analizę „Najbardziej opiniotwórcze… social media w Polsce” przeprowadzono ...
-
Rynek reklamy z największym spadkiem od ponad 10 lat
... 41,1%. Pozostałe media zmniejszyły swój udział w mediamiksie. Dużo straciły telewizja, kina oraz outdoor, bo odpowiednio 0,7 pkt proc., 1,3 pkt proc. oraz 1,8 pkt proc. Komentarz Iwony Jaśkiewicz-Kundery, Chief Investment Officera Publicis Groupe: Wartość rynku reklamowego w Polsce w 2020 r. wyniosła niemal 9 mld zł, co oznacza spadek ...
-
Rynki wschodzące liczą na pokolenie Y
... telewizja na życzenie (Pay-TV), która na całym świecie ma 727 mln abonentów. Ten wzrost dodatkowo stymuluje telewizja kablowa, płatna cyfrowa telewizja satelitarna (Pay DTH) oraz telewizja ... publicznej, co przyniesie dużą ilość zamówień. Sektor TMT w Polsce Wśród największych potencjalnych wygranych BESI wymienia Asseco Poland (KUPUJ, cena docelowa ...
-
Czas wolny Polaków 2012
... Czas wolny staje się coraz cenniejszy Pogoda a czas wolny na świeżym powietrzu Telewizja i inne formy spędzania wolnego czasu w domu cieszą się wśród Polaków ... – mówi Maciej Chołdrych, sensoryk, jeden z najlepszych znawców piwa w Polsce, autor portalu piwoznawcy.pl. Czas wolny a telewizja Telewizja jest najbardziej dostępną domową rozrywką Polaków. ...
-
Darmowy Internet?
... aktywnych użytkowników poczty e-mail Google Gmail było ponad 170 milionów. W Polsce darmową pocztę elektroniczną oferuje wiele portali. Pod względem liczby aktywnych ... , niemniej profity z reklamy w wyszukiwarce mają tutaj duży udział. Telewizja internetowa Telewizja internetowa to klasyczny i najprostszy sposób wykorzystania odbiorcy do celów ...
-
Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę I-IX 2013
... i wyższej średniej. Telewizja i Internet głównymi kanałami komunikacji z klientem Jak podkreślają przedstawiciele Equinox Polska, dominującym medium pozostaje nadal telewizja, koncentrując ponad ... w stosunku do aut służbowych – wszak 56% nowych samochodów w Polsce kupowane jest przez firmy. Informacje o badaniu Analiza reklamy branży motoryzacyjnej ...
-
Multiscreen - antidotum na nudny program TV
... budowania poczucia istotności przekazu oraz sympatii do marek. Aczkolwiek w skali globalnej telewizja została już zdetronizowana z pozycji najczęściej użytkowanego typu ekranu, ... najważniejszym typem urządzenia ekranowego dla konsumentów wieloekranowych w Rosji, Polsce i Czechach. Tablety mogą stać się kanałem budującym wyróżnialność, a niemal połowa ...
-
Najczęściej cytowane media IX 2017
... Prawdy”. We wrześniu największą uwagę dziennikarzy w Polsce przykuła sprawa powiązań finansowych Michała Królikowskiego oraz kontynuacja tematu reformy sądownictwa w Polsce. Prasa We wrześniu ... Trwam spadła z podium na miejsce czwarte, a na trzecim pojawiła się telewizja Polsat News. Radio Wśród stacji radiowych najczęściej cytowano RMF FM, dzięki ...
-
Najczęściej cytowane media X 2017
... październiku największą uwagę dziennikarzy w Polsce przykuł protest lekarzy rezydentów i temat rekonstrukcji rządu. Kontynuowano także kwestie reformy sądownictwa w Polsce i afery reprywatyzacyjnej w ... na podium także bez zmian. TVPinfo na miejscu drugim. A na trzecim telewizja Polsat News. Radio Wśród stacji radiowych najczęściej cytowano Radio ZET, ...
-
Rynek reklamy z korektą wzrostu
... 36,0%. Udział reklamy kinowej wzrósł z 1,3% do 1,4%. Pozostałe media zmniejszyły swój udział w mediamiksie. Dużo straciła telewizja, której udział spadł o 1,5 pkt proc. z 47,2% do 45,7%. Komentarz Magdy Kolenkiewicz ... roku zabraknie dodatkowego bodźca, w postaci dużego wydarzenia sportowego. Prognozujemy, że rynek reklamy w Polsce zakończy 2019 rok ...
-
Najczęściej cytowane media X 2011
... najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce aż jedenaście miejsc zajmują dzienniki i tygodniki. W ścisłej czołówce najczęściej cytowanych mediów telewizja i radio mają w tym czasie po dwóch reprezentantów. Gazeta Wyborcza powtórzyła wynik sprzed miesiąca i drugi raz z rzędu była najczęściej cytowanym medium w Polsce. Na drugim miejscu w zestawieniu ...
-
Rynek reklamy warty blisko 9 mld zł
... dziewięciu miesięcy od stycznia do września 2024 r. rynek reklamy w Polsce wzrósł o 9,5% względem analogicznego okresu 2023 r. Aż piętnaście sektorów ... i przewyższał ubiegłoroczny o 0,9 p.p. Wśród segmentów wideo największy udział w przychodach ma niezmiennie telewizja linearna (71,7%). Inwestycje reklamowe w to medium wzrosły po trzech kwartałach ...
-
Rynek mediów i reklamy 2012-2016
... mediów tradycyjnych. „Pomimo rosnącej konkurencji ze strony innych mediów, głównie Internetu, telewizja powinna pozostać atrakcyjną formą spędzania czasu ze względu na ... ) oraz ogłoszenia. Nieco inaczej wygląda sytuacja w Europie Środkowej i w Polsce. Szacujemy, że w Polsce na reklamę w wyszukiwarkach przeznacza się niewiele ponad 1/3 wydatków. W ...
-
Podróże i turystyka tną wydatki na reklamę
... -7%). Branża turystyczna to jedna z najszybciej rozwijających się gałęzi gospodarki w Polsce z estymowanym udziałem w PKB na poziomie ok. 5–6% (w 2015 roku ... – 16%. W porównaniu rok do roku największy spadek udziału zanotowały: telewizja – 8 punktów procentowych i OOH – 6 punktów procentowych, a największy wzrost: kina – 9 punktów procentowych i ...
-
Reklamy przyspieszają: 2,9% wzrostu po 9. miesiącach br. Są szanse na 3,5%
... zmienił się z 5,5% do 5,54%. Pozostałe media zmniejszyły swój udział w mediamiksie. Dużo straciła telewizja, której udział spadł o 1,6 pkt proc. z 46% do 44,4%. Zgodnie z oczekiwaniami początek ... reklamodawcy z pewnością mocno powalczą o konsumentów. Dlatego też podtrzymujemy prognozę, iż reklama w Polsce zakończy 2019 rok wzrostem w przedziale od ...
-
Najczęściej cytowane media VI 2020. Onet.pl, RMF FM i TVN24 na podium
... , natomiast o trzy miejsca – magazynu "Pani", w którym wypowiedziała się aktorka Roma Gąsiorowska. Telewizja Wśród stacji telewizyjnych w czerwcu 2020 liderem została TVN24. Kolejne miejsca ... Polsat News i TVP Info. O dwie pozycje w rankingu wzrosły stacje Canal+, Telewizja Trwam oraz TVP 3. Radio RMF FM zostało liderem cytowalności wśród ...
-
Najczęściej cytowane media XI 2020. Onet.pl, RMF FM i TVN24 na podium
... RMF FM” o odejściu z klubu PiS i planach założenia nowego koła poselskiego. Telewizja TVN24 awansowała od października o 2 oczka.Cytowano najczęściej wystąpienie Adama Hofmana ... Kmitem, który informował, że Małopolska będzie mieć najwięcej szpitali tymczasowych w Polsce. Portale internetowe Najczęściej cytowanym portalem internetowym został Onet.pl. ...
-
Najczęściej cytowane media X 2021. Liderem Wp.pl
... na pozycji drugiej. Na miejscu trzecim - Press. Na redakcję Forbes najczęściej powoływano się za sprawą opublikowanego rankingu najbogatszych samorządów w Polsce w 2020 roku. Telewizja Wśród stacji telewizyjnych w październiku 2021 liderem została ponownie TVN24 z wynikiem 2,4 tys. powołań. Kolejne miejsca podium zajęły: Polsat News z liczbą ...
-
Zenith: wydatki na reklamę rosną o ponad 15%, ale będą spadać
... w Polsce zwiększył wartość o 20,5% względem roku poprzedniego i o 1,7% wobec roku 2019. Oznacza to powrót budżetów reklamowych do poziomów sprzed pandemii. Niemal wszystkie sektory zwiększyły wydatki reklamowe, za wyjątkiem farmacji (-1,6%) oraz mediów (-1,6%). Z perspektywy kanałów komunikacji, dwucyfrowe wzrosty zanotowały Internet, telewizja ...
-
Najczęściej cytowane media III 2022. Onet wraca na miejsce lidera
... temat podwyżek stóp procentowych. Największy awans, aż o sześć pozycji, zanotowała telewizja Polsat News, zajmując w rankingu siódme miejsce (1,1 tys. cytowań). Prasa W marcu 2022 ... utrzymuje się Rzeczpospolita, która w marcu opublikowała rozmowę z ambasadorem USA w Polsce, Markiem Brzezinskim. Drugie miejsce zajmuje Dziennik Gazeta Prawna, na którą ...
-
Najczęściej cytowane media IX 2022. Na podium Rzeczpospolita, RMF FM oraz Wirtualna Polska
... 224 cytowań. Press na miejscu drugim. Na miejscu trzecim - Twój Styl. Telewizja Wśród stacji telewizyjnych w październiku 2022 na miejscu lidera TVP Info z ... Noizz, Onet, Plejada i Przegląd Sportowy, łącznie były cytowane przez dziennikarzy innych mediów w Polsce prawie 5,6 tys. razy. Drugie miejsce utrzymuje grupa Wirtualna Polska Media z łącznym ...
-
Polscy internauci 2012
... informacji, natomiast dla osób powyżej 30 roku życia najważniejsza jest telewizja. Ponadto, im starsi respondenci, tym więcej uwagi przywiązują do radia i prasy. ... - może się to wiązać z rozwojem rynku platform VOD (wideo na żądanie) w Polsce. Ściąganie różnych treści bezpłatnie, często nielegalnie, jest zdecydowanie najpopularniejszym rozwiązaniem. ...
-
Browary a wydatki na reklamę piwa
... latach 2000-2011 spożycie alkoholu w Polsce wzrosło o 30%. Połowę ... Polsce jest ok. 10 000 i browary restauracyjne, których jest ok. 40. Z tego punktu widzenia będziemy mieli do próbowania nie tylko „specjały” kuchni regionalnej, ale również specjalnie warzone gatunki piwa. Najchętniej wykorzystywanym medium do komunikacji z konsumentem jest telewizja ...
-
Najczęściej cytowane media VI 2016
... „Rzeczpospolitą” oraz radio RMF FM – wynika z najnowszego raportu IMM. Kolejne miejsca zajęły telewizja TVN24 oraz dziennik „Fakt”. W mediach nie zabrakło również komentarzy w sprawie opinii Komisji Europejskiej na temat sytuacji w Polsce, jak i zapowiadanej reformie III filaru ubezpieczeń. Głośno było także o wyjściu Wielkiej Brytanii ...
-
Najczęściej cytowane media I 2017
... firmy Mateusza Kijowskiego. W mediach często poruszano temat kryzysu parlamentarnego w Polsce oraz informacje o podróżach posłów Ryszarda Petru i Joanny Schmidt. Prasa W ... 2017 roku. Na drugim miejscu w styczniu "Twój Styl", a na trzecim "Playboy". Telewizja Wśród stacji telewizyjnych w styczniu niezmiennie dominowała TVN24. Na miejsce drugie z ...
-
Zachowania konsumentów: tracą social media, zyskuje streaming video
... , Senior Associate, Deloitte Legal, Deloitte. Fake newsy w natarciu Jak wynika z badania Deloitte, głównym źródłem informacji dla 56 proc. odbiorców w Polsce jest telewizja oraz media społecznościowe (po 28 proc.). Zmiana popularności między tymi kanałami następuje sukcesywnie wraz z wiekiem ankietowanych – młodzi preferują social media ...