-
Sezon grypowy w telewizji
... danych telemetrycznych TNS OBOP wynika, że w minionym tygodniu (6-12.10.2003) największe nakłady na reklamę telewizyjną ponieśli producenci farmaceutyków i parafarmaceutyków - 22,5 mln złotych (z czego ...
-
Świąteczne reklamowanie
... badania TNS OBOP wynika, że w okresie przedświątecznym w znaczący sposób wzrasta w telewizji aktywność reklamowa niektórych kategorii produktów. Wśród typowo świątecznych reklamodawców prym wiodą producenci ...
-
Białe szaleństwo po polsku
... badania Omnimas* zrealizowanego przez TNS OBOP wynika, że niemal co piąty Polak (19%) umie jeździć na nartach lub snowboardzie. W tej grupie 10% stanowią osoby, które deklarują, ...
-
20 mln zł kary dla TPSA
... się za pośrednictwem modemu ze specjalnym numerem telefonicznym (rozpoczynającym się od 0-20) pozostaje najpopularniejszą formą dostępu do Internetu. Zgodnie z badaniami TNS OBOP z marca 2003 r., ponad 90 proc. polskich internautów korzysta z tego typu połączeń. Pozycję dominującą na krajowym rynku połączeń międzyoperatorskich w zakresie tego ...
-
Telewizyjny Owsiak-show
Według danych telemetrycznych TNS OBOP XII Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy cieszył się, podobnie jak w latach poprzednich, sporym zainteresowaniem widzów. Wieczorną transmisję ze studia Wielkiej ...
Tematy: wośp -
Leki na wszelki wypadek
Polacy kupują leki bez recepty dopiero wtedy, gdy ich potrzebują - wynika z raportu "Zwyczaje zakupowe Polaków dotyczące nabywania leków", przygotowanego przez TNS OBOP. Deklarację taką złożyło 63% badanych w wieku 15 lat i więcej. Z raportu wynika także, że co czwarty badany kupuje leki na zapas ...
-
Raport specjalny Internet 2003
... będzie znaczenie reklamy on-line? Liczę na to, że Internet będzie stanowić 1,5% w torcie reklamowym." Internauci... Jak wynika z badania Interbus przeprowadzonego przez TNS OBOP w listopadzie 2003 roku - liczba Internautów w Polsce wynosi 7,1 mln, co stanowi 23% osób powyżej 15 roku życia. Można to odnieść do ...
Tematy: -
Cztery kółka na szklanym ekranie
... mln złotych i tym samym zwiększył inwestycje reklamowe o 17% w stosunku do roku poprzedniego (dane wg oficjalnych cenników stacji) - wynika z danych firmy TNS OBOP. W sumie cała branża uplasowała się na siódmej pozycji w rankingu wydatków na reklamę telewizyjną. Tytuł lidera z wydatkami reklamowymi na poziomie 40 ...
-
Jakie leki kupujemy
... raportu "Zwyczaje zakupowe Polaków dotyczące nabywania leków", przygotowanego przez TNS OBOP wynika, że prawie połowa Polaków wybierając się do apteki po lek OTC (lek kupowany bez recepty) wie już, jaką markę ...
-
Internet w Polsce - XII 2003
Jak wynika z badania Interbus, przeprowadzonego przez TNS OBOP w grudniu 2003 roku, 29% badanych powyżej 15 roku życia deklaruje możliwość dostępu do Internetu. Odsetek Internautów, czyli osób korzystających z Internetu ...
-
Polskie zakupy online
... badania Interbus, przeprowadzonego przez TNS OBOP, wynika, że od maja 2003 roku coraz częściej dokonujemy zakupów za pośrednictwem Internetu. Rekordowy odsetek internautów dokonujących zakupów on-line odnotowano w ...
-
Zmiana badania Prawdziwy Profil
... br. Wyniki kwietniowe, publikowane już pod nazwą gemiusAudience, będą nie tylko w nowy sposób doważane do struktury wszystkich Internautów (dostarczanej przez TNS OBOP), ale też zmieniona zostanie struktura prezentacji danych. Pierwszy moduł badania będzie dostarczać informacje o podstawowych wskaźnikach oglądalności wszystkich witryn internetowych ...
-
Wybieramy leczenie za darmo
Większość Polaków nigdy nie korzystała z płatnych usług medycznych - wynika z badania* przeprowadzonego przez TNS OBOP. Mimo iż, istniejący w Polsce rynek płatnych usług medycznych objął, jak dotąd, już ponad 11 milionów użytkowników, wciąż aż 59 % osób ...
-
Polskie zachwalali, wielu przekonali
Według danych TNS OBOP kampania przekonująca Polaków, że: "Kupując polskie produkty dajesz pracę" okazała się skuteczna. Przed tą kampanią kategoria "narodowość producenta" znajdowała się ...
Tematy: polska marka, polscy producenci -
Dialog z telewizorem
... Expert Monitor. Blisko o połowę mniej (32,6 mln) przeznaczyło Tele2; zaś Netia i Dialog wydały w tym czasie odpowiednio 9,3 mln i 9,0 mln PLN. Z badań TNS OBOP wynika, że wydatki reklamowe przyczyniły się do największego wzrostu znajomości marek Tele2 i Dialogu. Wskaźnik znajomości wspomaganej Tele2 wśród ogółu społeczeństwa ...
-
Internauci na temat HIV
... (857). W celu zapewnienia maksymalnej reprezentatywności wyników badania zastosowano wagę analityczną w oparciu o strukturę społeczno-demograficzną użytkowników Internetu w Polsce (Badanie TNS OBOP, maj 2004). Co dalej? Edukacja na temat możliwości zakażenia wirusem i samej choroby powinna być intensyfikowana w wszystkich mediach, również ...
-
Kosmetyki luksusowe w Polsce
Jak wynika z badania przeprowadzonego przez TNS OBOP, po kosmetyki luksusowe Polacy najczęściej udają się do tradycyjnych perfumerii lub drogerii (42 procent). Zakup w drogeriach lub perfumeriach zdecydowanie preferują ...
-
Mega sklep internetowy
... końca br. powiększyć ofertę do 10 tysięcy produktów oraz rozszerzyć współpracę o 20 kolejnych producentów i importerów sprzętu. Z badania Interbus, przeprowadzonego przez TNS OBOP, wynika, że od maja 2003 roku coraz częściej polskie społeczeństwo dokonuje zakupów za pośrednictwem Internetu. Najczęściej kupowanym towarem przez Internet ...
-
Onet ciągle na prowadzeniu
... badania TNS OBOP wynika, że najbardziej znanym spośród portali i serwisów internetowych jest niezmiennie portal Onet.pl. W październiku 2004 roku jego znajomość wśród internautów ...
-
Anonimowe randki w sieci
... swych danych osobistych, to jedynie 6% było tak nieostrożnych, że ujawniło je wszystkie - wynika z badania prof. Z. Izdebskiego "Seks w Internecie", zrealizowanego przez TNS OBOP na zlecenie firmy Schering Polska. Najwięcej, bo aż 70% nigdy nie podało swojego adresu zamieszkania, równie wiele (64%) nigdy nie ...
-
Internetowe znajomości Polaków
... nowych kontaktów. Znajomości w sieci szuka niemal połowa jej użytkowników (47%) - wynika z badania prof. Zbigniewa Izdebskiego "Seks a Internet", zrealizowanego przez TNS OBOP na zlecenie Schering Polska. Jednym z głównych powodów, dla których użytkownicy Internetu kontaktują się z innymi osobami w sieci jest możliwość porozmawiania z ciekawymi ...
-
Kampanie launchingowe w TV 2004
... produkty przygotowanego przez DEMO Effective Launching. Raport DEMO - „Kampanie launchingowe w telewizji – podsumowanie 2004 roku” - powstał na podstawie danych dostarczonych przez TNS OBOP, które dotyczyły kampanii reklamowych w telewizji. Za nowe produkty uznano te, które nie były reklamowane od 1999 roku. Z opracowania DEMO wynika ...
-
eBay już w Polsce
... szerszym rynku”. Choć wciąż na wczesnym etapie rozwoju, popularność elektronicznych zakupów rośnie w olbrzymim tempie. Z badań Interbus ogłoszonych w lutym br. przez TNS OBOP wynika, że liczba kupujących przez Internet rośnie o ok. 50% rocznie i w grudniu 2004 roku osiągnęła 2,2 mln osób. Według tych samych badań ...
-
Internet wg IAB w 2004
... .). Z raportu IAB wynika, że coraz częstszym miejscem korzystania z Internetu staje się dom. Jak pokazują badania prowadzone od 2000 roku przez TNS OBOP, w ciągu ostatnich czterech lat odsetek osób korzystających z sieci w domu podwoił się i wyniósł na koniec 2004 roku 70 proc. Coraz mniejszą ...
-
Internauci i Dzień Dziecka
... do końca przez osoby powyżej 15 roku życia. Dane zostały doważone do struktury internautów w Polsce na podstawie danych z badania Interbus TNS OBOP. Wyniki badania są zatem reprezentatywne dla ogółu internautów w Polsce.
-
Za mało przeszczepów
Polacy chętnie zgodziliby się na wykorzystanie swoich narządów do przeszczepu. Według badań przeprowadzonych przez TNS OBOP aż 84 proc. Polaków pomogłoby w ten sposób bliskiej osobie. Większość badanych uważa, że w naszym kraju przeprowadza się zbyt mało transplantacji. ...
-
Konserwatywni Polacy
Najnowsze badanie TNS OBOP pokazało, że spadła akceptacja Polaków dla aborcji, eutanazji i małżeństw homoseksualnych. Ten konserwatyzm przełamują głównie młodzi ludzie - podaje "Gazeta Wyborcza". Ośrodek ...
-
Plany finansowe internautów 2005
... analizowano z wykorzystaniem wagi analitycznej, skonstruowanej na podstawie danych o płci i wieku internautów oraz o ich częstotliwości korzystania z internetu w Polsce, pochodzących z badania Interbus TNS OBOP.
-
Polski rynek audio-video
... produktów rozrywki cyfrowej przeznaczonych dla użytkowników komputerów osobistych i Internetu, poinformował o wynikach badań przeprowadzonych na zlecenie firmy przez TNS OBOP nt. rynku sprzętu audio-video, a w szczególności rynku głośników komputerowych, kamer internetowych i odtwarzaczy MP3. Komputer w gospodarstwie domowym Badania pokazały ...
-
Raport "Konsument i Media"
... dotyczących warunków działań wizerunkowych w Polsce przygotowywanych przez firmę doradczą On Board PR. Dokument opracowano w oparciu o badania opinii społecznej przeprowadzone przez TNS OBOP w październiku 2005 r. na ogólnopolskiej, reprezentatywnej 1005-osobowej próbie mieszkańców Polski w wieku 15 i więcej lat.
-
Prezenty świąteczne za 7 mld zł
... obdarować swoich najbliższych prezentami gwiazdkowymi. Przeciętny obywatel planuje wydać na ten cel średnio około 260 złotych - wynika z badania przeprowadzonego przez TNS OBOP. Oznacza to, że w nadchodzące święta kupimy upominki za blisko 7 miliardów złotych, czyli prawie tyle, ile wyniosły w 2004 r. dopłaty bezpośrednie dla ...
-
Bożonarodzeniowe zwyczaje internautów
... z wykorzystaniem wagi analitycznej, skonstruowanej na podstawie danych o płci i wieku internautów oraz o ich częstotliwości korzystania z internetu w Polsce, pochodzących z sierpniowego badania Interbus TNS OBOP.
-
Internauci planują zimowy urlop
... internetowych skonstruowano wagę analityczną na podstawie danych o płci i wieku internautów oraz o ich częstotliwości korzystania z internetu w Polsce pochodzących z sierpniowego badania Interbus TNS OBOP.
-
Najpopularniejsze media wg interneutów
... pod względem płci, wieku i częstotliwości korzystania z internetu, tak, aby były reprezentatywne dla ogółu internautów w Polsce (ważenie do danych z badania Interbus TNS OBOP).
-
Prasa w oczach Polaków
Tandeta to rzadkość na rynku czasopism, wynika z monitoringu kupowania i czytania prasy, prowadzonego przez TNS OBOP w 2005 roku. "Niska jakość za małe pieniądze" - zaledwie 3% czytelników i kupujących ocenia tak czasopisma, z którymi najczęściej ma do czynienia. Znacznie więcej z ...