-
Marketing usług
... możliwość rozwoju i awansu. Firma pozyskuje zaufanie klientów przez nieustanne poszerzanie wachlarza usług. Innym przykładem idei małej firmy jest misja jednej z firm ... (produkty niematerialne), kojarzone są np. z charakterystycznym wystrojem wnętrz. W niektórych salonach kosmetycznych można napić się kawy albo otrzymać darmowe próbki produktów. Ma ...
-
Co warto kupić w Wielkiej Brytanii, a za co przepłacimy?
... z krajowej perspektywy: Nie porównywałam cen szczegółowo, ale wiele moich klientek korzysta z usług kosmetycznych właśnie podczas krótkiego pobytu tutaj. Z doświadczenia mogę powiedzieć, że bardzo często przyjezdne klientki decydują się na pełen pakiet usług podczas pobytu w Polsce, tj. wizytę u kosmetyczki, pakiet seansów w solarium, nową fryzurę ...
-
W grudniu 2005 deflacja
... Opłaty dotyczące edukacji w okresie styczeń-grudzień 2005 r. podwyższono o 1,6%. Spośród innych towarów i usług, podniesiono ceny usług świadczonych w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych o 1,4%, a ceny wyrobów kosmetycznych i perfumeryjnych - o 0,3%. Obniżono natomiast ceny środków do mycia (o 0,8%). Wzrosły opłaty za ...
-
Inflacja X 2010
... stołówkach podniesiono o 1,5%. Spośród innych towarów i usług, w październiku br. odnotowano wzrost cen w zakresie ubezpieczeń (o 0,9%). Podrożały usługi świadczone w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych (o 0,3%) Odnotowano nieznaczny wzrost cen wyrobów kosmetycznych i perfumeryjnych (o 0,1%). Potaniały natomiast środki ...
-
Inflacja w 2004 r.
... 2004 r. podwyższono o 4,0%, w tym w zakresie szkolnictwa wyższego - o 5,3%. Spośród innych towarów i usług, podniesiono ceny usług świadczonych w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych o 2,6%, a wyrobów kosmetycznych i perfumeryjnych - o 0,4%. Obniżono natomiast ceny środków do mycia (o 2,0%). Opłaty za pobyt dziecka ...
-
W czerwcu deflacja
... towarów i usług, podniesiono opłaty w zakresie ubezpieczeń (o 0,4%). Ceny wyrobów kosmetycznych i perfumeryjnych wzrosły o 0,2%, a usług świadczonych w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych - o 0,1%. Obniżono natomiast ceny środków do mycia (o 0,2%). W okresie styczeń-czerwiec br. ceny towarów i usług konsumpcyjnych rosły ...
-
Inflacja VI 2007
... Spośród innych towarów i usług, wzrosły ceny wyrobów kosmetycznych i perfumeryjnych (o 0,2%). Nieco droższe były usługi świadczone w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych (o 0,1%). Obniżono ceny środków do higieny osobistej (o 0,1%). W okresie styczeń - czerwiec br. ceny towarów i usług konsumpcyjnych rosły szybciej niż ...
-
Inflacja XII 2007
... towarów i usług, podwyższono opłaty w zakresie opieki społecznej (o 4,5%). Usługi świadczone w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych podrożały o 3,6%. Wzrosły ceny wyrobów kosmetycznych i perfumeryjnych (o 0,6%) oraz środków do higieny osobistej (o 0,4%). Jak podkreśla GUS największy wpływ na wskaźnik cen towarów i usług ...
-
Inflacja VIII 2011
... granicę (o 0,6%). Podniesiono ceny usług świadczonych w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych (o 0,2%), a także wyrobów kosmetycznych i perfumeryjnych (o 0,1%). Mniej niż w lipcu br. konsumenci płacili natomiast za środki do higieny osobistej (o 0,3%). Wzrost cen towarów i usług konsumpcyjnych w sierpniu br., w porównaniu ...
-
Inflacja X 2014
... utrzymały się przeciętnie na poziomie notowanym we wrześniu br. Wzrosły natomiast ceny środków kosmetycznych i higienicznych oraz w zakresie usług fryzjerskich, kosmetycznych i pielęgnacyjnych (po 0,2%). Spadek cen towarów i usług konsumpcyjnych w październiku br., w porównaniu z analogicznym miesiącem ub. roku, wyniósł 0,6% wobec celu inflacyjnego ...
-
Inflacja III 2015
... ceny środków kosmetycznych i higienicznych (o 0,2%), usług fryzjerskich, kosmetycznych i pielęgnacyjnych oraz opieki społecznej (po 0,1%). Spadek cen towarów i usług konsumpcyjnych w marcu br., w porównaniu z analogicznym miesiącem ub. roku, wyniósł 1,5%. Największy wpływ na ukształtowanie się wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych na ...
-
Inflacja VIII 2015
... br. Wzrosły natomiast ceny środków kosmetycznych i higienicznych, a także w zakresie usług fryzjerskich, kosmetycznych i pielęgnacyjnych (po 0,1%). Spadek cen towarów i usług konsumpcyjnych w sierpniu br., w porównaniu z analogicznym miesiącem ub. roku, wyniósł 0,6% (w tym towarów – o 1,2%, przy wzroście cen usług – o 1,1%). Największy wpływ na ...
-
Wzrost cen w październiku
... o 3,2%, w tym związane ze szkolnictwem policealnym i wyższym - o 5,1%. Spośród innych towarów i usług, podniesiono ceny usług świadczonych w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych (o 0,2%) oraz wyrobów kosmetycznych i perfumeryjnych (o 0,1%). Opłaty za pobyt dziecka w żłobku wzrosły o 1,1%, a w przedszkolu - o 0,5%. Opłaty ...
-
Inflacja II 2005: deflacja 0,1%
... , fotograficzny i informatyczny (o 0,9%). Spośród innych towarów i usług, podniesiono ceny usług świadczonych w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych oraz opłaty w zakresie ubezpieczeń (po 0,2%). Obniżono natomiast ceny środków do mycia (o 0,3%), a także wyrobów kosmetycznych i perfumeryjnych (o 0,1%). Według NBP, w lutym ...
-
Inflacja VII 2006
W lipcu 2006 r. ceny towarów i usług konsumpcyjnych utrzymały się przeciętnie na poziomie zbliżonym do zanotowanego przed miesiącem. W okresie styczeń-lipiec br. wzrost cen konsumpcyjnych był wyższy niż przed rokiem (1,0%, wobec 0,4%). Wyższy niż przed miesiącem był ich wzrost w skali roku (1,1%, wobec 0,8%). Ceny żywności obniżyły się w lipcu br. ...
-
Inflacja IX 2006
... czesne w szkole podstawowej - o 0,5%. Spośród innych towarów i usług, podniesiono opłaty za usługi w zakresie opieki społecznej (o 0,7%). Wzrosły ceny wyrobów kosmetycznych i perfumeryjnych (o 0,2%). Nieznacznie droższe były usługi świadczone w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych (o 0,1%). Potaniały natomiast środki do ...
-
Inflacja XI 2006
... (o 0,8%), w tym za granicą - o 1,6%. Bilety do kin, teatrów i na koncerty podrożały o 0,2%. Spośród innych towarów i usług, podniesiono ceny wyrobów kosmetycznych i perfumeryjnych (o 0,2%) oraz usług świadczonych w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych (o 0,1%). Potaniały natomiast środki do higieny osobistej (o 0,4%).
-
Inflacja VIII 2007
... - o 0,8%. Zanotowano nieznaczny wzrost opłat za telewizję kablową i cyfrową, podrożały bilety do kin, teatrów i na koncerty (po 0,1%). Spośród innych towarów i usług, wzrosły ceny wyrobów kosmetycznych i perfumeryjnych, środków do higieny osobistej oraz usług świadczonych w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych (po 0,1%).
-
Inflacja X 2006
W październiku 2006 r. ceny towarów i usług konsumpcyjnych wzrosły o 0,1% - podał Główny Urząd Statystyczny. W okresie styczeń - październik br. ich wzrost był wyższy niż przed rokiem (1,6%, wobec 1,1%). Niższa niż przed miesiącem była dynamika cen konsumpcyjnych w skali roku (1,2%, wobec 1,6%). Ceny żywności wzrosły w październiku br. o 0,8%. ...
-
Inflacja II 2007
Jak podaje Główny Urząd Statystyczny w lutym 2007 r. ceny towarów i usług konsumpcyjnych wzrosły o 0,3%. Większa niż przed miesiącem była dynamika cen konsumpcyjnych w skali roku (1,9%, wobec 1,6%). Ceny żywności wzrosły w lutym br. o 0,8%, w tym najbardziej drobiu - o 6,4%. Podrożały warzywa (o 3,7%) oraz mąka (o 2,7%). Zanotowano również wzrost ...
-
Inflacja IV 2007
Jak podaje Główny Urząd Statystyczny ceny towarów i usług konsumpcyjnych w kwietniu br., podobnie jak w ub. miesiącu, wzrosły o 0,5%. W okresie styczeń - kwiecień br. ich wzrost był wyższy niż przed rokiem (1,6%, wobec 0,8%). Niższa niż przed miesiącem była dynamika cen konsumpcyjnych w skali roku (2,3%, wobec 2,5%). Ceny żywności wzrosły w ...
-
Inflacja III 2008
... restauracji i hoteli były wyższe niż w lutym br. o 0,6%. Spośród innych towarów i usług, podwyższono ceny usług świadczonych w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych (o 0,6%). Wzrosły ceny wyrobów kosmetycznych i perfumeryjnych (o 0,4%) oraz opłaty w zakresie ubezpieczeń związanych z transportem (o 0,3%). Obniżyły się ...
-
Inflacja IV 2008
W kwietniu 2008 r. ceny towarów i usług konsumpcyjnych wzrosły o 0,4%. Nieco mniejsza niż przed miesiącem była dynamika cen konsumpcyjnych w skali roku (4,0% wobec 4,1%) - wynika z danych Głównego Urzędu Statystycznego. Ceny żywności wzrosły w kwietniu br. o 0,8%. Więcej niż w poprzednim miesiącu konsumenci płacili za warzywa i owoce (po 3,7%). ...
-
Zakupy grupowe Polek
... zaskoczeniem są wyniki pytania, jakie oferty powinny pojawiać się na Grouponie częściej. Okazuje się bowiem, że panie chcą jeszcze więcej… usług kosmetycznych lub fryzjerskich (53%), zabiegów medycznych i pobytów w SPA (45%) oraz ofert barów i restauracji (41%), a także propozycji kulturalnych i rozrywkowych (39%). Zdecydowanie mniejsze ...
-
Jak marki kosmetyczne radzą sobie w Google’u?
... sklepy internetowe Drogerii Natura oraz Sylveco. W raporcie znalazło się także miejsce dla Booksy.com, czyli serwisu służącego do wyszukiwania usług kosmetycznych, fryzjerskich i zdrowotnych. Autorzy publikacji, na podstawie przeprowadzonej analizy drogerii internetowych, zauważają, że większość sklepów, związanych z kosmetykami, ma pewne braki ...
-
Inflacja XII 2009
... – o 5,5%. Ceny w zakresie restauracji i hoteli były wyższe niż w grudniu 2008 r. o 4,1%. Spośród innych towarów i usług, wzrosły ceny usług świadczonych w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych (o 4,8%). Podrożały środki do higieny osobistej (o 4,1%) oraz wyroby kosmetyczne i perfumeryjne (o 3,2%). Podwyższono opłaty ...
-
Inflacja VII 2010
... Usługi w zakresie zakwaterowania podrożały o 1,1%. Spośród innych towarów i usług, w lipcu br. podrożały opłaty w zakresie ubezpieczeń (o 0,6%). Nieznacznie więcej niż przed miesiącem konsumenci płacili za usługi świadczone w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych (o 0,1%). Potaniały natomiast środki do higieny osobistej ...
-
Inflacja VIII 2010
... zdrowiem dla osób podróżujących za granicę (o 1,5%). Mniej niż przed miesiącem konsumenci płacili także za wyroby kosmetyczne i perfumeryjne (o 0,2%). Wzrosły natomiast ceny usług świadczonych w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych (o 0,3%) oraz środków do higieny osobistej (o 0,1%).
-
Inflacja IX 2010
... stołówkach podniesiono o 2,1%. Spośród innych towarów i usług, we wrześniu br. podwyższono opłaty związane z opieką społeczną (o 1,0%), w tym opłaty za żłobek – o 1,5%. Podrożały wyroby kosmetyczne i perfumeryjne (o 0,5%) oraz usługi świadczone w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych (o 0,3%). Odnotowano natomiast spadek ...
-
Inflacja XI 2010
... w restauracjach i hotelach były wyższe niż w październiku br. o 0,3%. Spośród innych towarów i usług, w listopadzie br. odnotowano wzrost cen w zakresie ubezpieczeń (o 0,7%). Podrożały usługi świadczone w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych (o 0,3%) Potaniały natomiast środki do higieny osobistej (o 0,2%) oraz wyroby ...
-
Inflacja XII 2013
... w 2013 r. w stosunku do roku poprzedniego o 2,2% (po wzroście o 3,0% w 2012 r.). Spośród innych towarów i usług, podwyższono opłaty związane z opieką społeczną (o 2,9%), a także świadczone w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych (o 2,2%). Odnotowano wzrost cen artykułów w grupie „biżuteria, zegarki” (o 1,7%). Więcej niż ...
-
Inflacja XII 2014
... społecznej (o 1,9%), a także usług fryzjerskich, kosmetycznych i pielęgnacyjnych (o 1,6%). Spadek cen towarów i usług konsumpcyjnych w grudniu 2014 r., w porównaniu z analogicznym miesiącem 2013 r. , wyniósł 1,0% (wobec spadku o 0,6% w listopadzie 2014 r.). Największy wpływ na ukształtowanie się wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych na tym ...
-
Inflacja XII 2015
... i usług, mniej niż w 2014 r. płacono za usługi finansowe świadczone przez banki i inne instytucje (o 13,3%) oraz artykuły do higieny osobistej i kosmetyki (o 0,8%). Wzrosły natomiast ceny w zakresie usług fryzjerskich, kosmetycznych i pielęgnacyjnych (o 1,6%), opieki społecznej (o 1,1%), a także ubezpieczeń (o 0,9%). Spadek cen towarów i usług ...
-
Inflacja XII 2006
... styczeń-grudzień 2006 r. podwyższono o 1,0%, w tym opłaty za pobyt dziecka w przedszkolu - o 2,9%. Spośród innych towarów i usług, podniesiono opłaty za usługi świadczone w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych (o 1,8%). Wyroby kosmetyczne i perfumeryjne podrożały o 0,6%. Mniej niż przed rokiem należało natomiast zapłacić ...
-
Inflacja XII 2008
... – o 9,0%. Ceny w zakresie restauracji i hoteli były wyższe niż w grudniu 2007 r. o 6,4%. Spośród innych towarów i usług wzrosły ceny usług świadczonych w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych (o 6,2%). Podrożały wyroby kosmetyczne i perfumeryjne (o 1,9%) oraz środki do higieny osobistej (o 1,6%). Podwyższono opłaty ...