-
Najcenniejsze marki luksusowe 2019. LV i kto jeszcze?
... . Chanel (nr 2, wartość: 37,0 mld USD) i Cartier (nr 6, wartość: 6,0 mld USD) zachowały spójność z wypracowanym dziedzictwem. Chanel utrzymał swoją markę w segmencie usług kosmetycznych – marka ta powstała ponad 30 lat temu z inicjatywy niedawno zmarłego Karla Lagerfelda, który nadał jej takie cechy jak atrakcyjność, kreatywność ...
-
Profil polskiej internautki
... 2011" i "Finanse i plany finansowe internautów". Informacje o trendach w modzie czy nowościach kosmetycznych, a może porady dla młodej mamy lub wiadomości biznesowe – czego kobiety szukają ... na temat usług bankowych. Jak wynika z raportu „Finanse i plany finansowe internautów”. Aż 46% Polek czerpie wiedzę na temat usług finansowych właśnie z sieci. ...
-
Strategia błękitnego oceanu
... i wyświetlaczem dawek. Firma myślała cały czas o użytkowniku, a nie grupie wpływu. DROGA 4. DOBÓR OFERTY I USŁUG KOMPLEMENTARNYCH Jakie koszty ponosi matka małego dziecka, gdy chce iść do ... klienta wszystko to wpływa na wartość pójścia do salonu. Czy właściciele salonów kosmetycznych, fryzjerskich itp. zdają sobie z tego sprawę? Powinni, to wpływa na ...
-
Nowe zezwolenia w ŁSSE
... kosmetycznych, opakowań dla kosmetyków oraz zabezpieczeniu logistyki i dystrybucji produktów własnych oraz partnerów handlowych. ELFA proponuje szeroki asortyment środków kosmetycznych ... przy ul. Wedmanowej w Łodzi, w którym utworzone zostałoby centrum usług wspólnych świadczące usługi finansowo-księgowe, IT oraz związane z procesem zakupowym (w ...
-
Pandemia a rynek nieruchomości komercyjnych w Polsce
... biurowych była zmuszona zamknąć lokale wskutek ograniczeń wprowadzonych przez rząd. Dotyczy to podmiotów z sektora usług, między innymi kawiarń, restauracji, klubów fitness, szkół językowych, salonów fryzjerskich i kosmetycznych, itp. Obserwujemy również wzrost liczby najemców biur, którzy zgłaszają się do wynajmujących z prośbą o obniżenie ...
-
Inflacja VIII 2017
... się przeciętnie na poziomie notowanym przed miesiącem. Wyższe niż w lipcu br. były natomiast ceny usług fryzjerskich, kosmetycznych i pielęgnacyjnych (o 0,3%). Wzrost cen towarów i usług konsumpcyjnych w sierpniu br., w porównaniu z analogicznym miesiącem ub. roku, wyniósł 1,8% (w tym usługi wzrosły – o 2,7%, a towary – o 1,5%) i znajdował ...
-
Inflacja VI 2017
Są już najświeższe dane na temat inflacji. Z informacji opublikowanej przez Główny Urząd Statystyczny wynika, że czerwiec przyniósł obniżki rzędu 0,2% Jeśli jednak porównamy bieżące ceny z cenami sprzed roku, to okaże się, że inflacja sięga już 1,5%. To kolejna już porcja informacji, która potwierdza, że rok 2017 niestety nie będzie należał do ...
-
BIG InfoMonitor: wzrost cen skłania do oszczędności, ucierpi gospodarka
... energii elektrycznej o prawie jedną ósmą. Swój udział w inflacji mają też drożejące usługi (średnio o 6,6 proc.), najbardziej poszły w górę ceny usług finansowych, o ponad 13 proc., fryzjerskich i kosmetycznych o 9 proc., odpłatna wizyta u lekarza kosztuje ok. 8 proc. więcej niż w I półroczu 2019 r., a u stomatologa blisko 9 proc. więcej - czytamy ...
-
Analiza SWOT: salon fryzjersko-kosmetyczny
... kosmetyczno-fryzjerskiego. Dobra strona to na przykład: szeroki wybór zabiegów kosmetycznych, specjalizacja w strzyżeniu dzieci, stosowanie ekologicznych produktów, dobrze wyszkolona kadra, gwarancja jakości produktów i cały zakres dodatkowych usług (np. wykonywanie usług kosmetyczno-fryzjerskich w domu klienta). Przykładem złych stron może być ...
-
ARSS: salony kosmetyczne i fryzjerskie 2010
... mały wybór dla franczyzobiorcy zainteresowanego uruchomienie salonu z konkretnym zakresem usług. Największą siecią w branży kosmetycznej są partnerskie Ambasady Urody Vacu Fit, których jest ... Kosmetycznych Instytutów Dr Irena Eris. Obecnie jest ich już 25, a na koniec 2010 r. ma być minimum 40. Każdy gabinet Yasumi oferuje bardzo szeroki zakres usług ...
-
Wyszukiwarka i Mapy Google wdrażają nowe opcje i współpracują z Booksy
... rezerwacji usług online z profilu firmy w Google. Korzyści z niej są obopólne – firmy zyskują nowe narzędzie rezerwacji, a klienci w jednym miejscu mogą szybko znaleźć dostępne godziny i daty, zarezerwować je i od razu dodać je do swojego Kalendarza Google. Dotychczas użytkownicy dokonywali rezerwacji terminów i miejsc w salonach kosmetycznych ...
-
Franczyza tworzy nowe miejsca pracy
... . Jednym z nich jest PAF Operator pocztowy. Początek liberalizacji rynku usług pocztowych pozwolił na wykorzystanie niszy rynkowej i powstanie tej pierwszej franczyzowej poczty ... dla franczyzobiorców i personelu ich jednostek franczyzowych. Na przykład w Kosmetycznych Instytutach Dr Irena Eris mogą pracować kosmetyczki bez doświadczenia zawodowego. ...
-
Ewolucja złośliwego oprogramowania IV-VI 2007
... jego wiedzy oraz bez uzyskania dodatkowego potwierdzenia stanowi słaby punkt współczesnych usług telefonii komórkowej, który psuje reputację dostawców telefonii komórkowej oraz dostawców ... Nastąpiła stagnacja, ponieważ twórcy szkodliwego oprogramowania koncentrują się na poprawkach kosmetycznych. Nadal nie wiadomo, co może posłużyć jako katalizator ...
-
Praca w szarej strefie w Polsce 2009
... gospodarstwa domowe zatrudniały nieformalnie przede wszystkim do remontów i napraw budowlano-instalacyjnych (ok. 41%), prac domowych (ok. 17%) oraz usług fryzjerskich i kosmetycznych (ponad 8%), natomiast wiejskie gospodarstwa domowe – do prac ogrodniczo-rolnych (około 31%), remontów i napraw budowlano-instalacyjnych (ponad 29%) oraz świadczono ...
-
Pandemia: w odmrażaniu gospodarki interesują nas głównie fryzjerzy
... wstrzymana na początku kwietnia, a ich właściciele ani pracownicy nie mogą świadczyć usług w domach klientów. Sytuacja branży beauty jeszcze przed pandemią nie była łatwa, ... po pandemii Mając to na uwadze, KRD zapytał też Polaków, z jakich usług i oferty jakich sklepów planują skorzystać w pierwszej kolejności po zniesieniu ograniczeń. Badani mogli ...
-
Pandemia: Polacy nie planują oszczędności i ograniczają życie kulturalne
... połowa (47 proc.) badanych tak samo często jak przed pandemią korzysta z usług fryzjerskich i kosmetycznych. Dwie trzecie Polaków nie pojechało na wakacje W lipcu i sierpniu 35 ... tego wyraźną zmianę w zakresie podejmowanych aktywności i znaczące ograniczenie w korzystaniu z usług w obszarach kultury, sportu, rozrywki czy handlu, to dostrzeżemy, że w ...
-
Upadłości firm 2013
... tym samym czasie upadały najczęściej (w tym hurtownicy i producenci art. spożywczych, kosmetycznych czy elektroniki użytkowej). Czas pokaże, czy popyt z końcówki ubiegłego roku ... produkcyjne, natomiast w ubiegłym roku ciężar upadłości przesunął się stopniowo w kierunku dystrybucji i usług. Co prawda wciąż dużo jest upadłości firm budowlanych, ale są ...
-
Benefity dla pracowników niedopasowane do potrzeb?
... benefitów związanych jest z udogodnieniami w miejscu pracy. W niektórych firmach można więc na określonych warunkach skorzystać m.in. z usług fryzjerskich, barberskich, drobnych zabiegów kosmetycznych, fizjoterapii. Dla zatrudnionych dostępny bywa serwis sprzątający, z którego mogą skorzystać w swoich domach, albo usługa concierge, w ramach ...
-
Amazon utrzymał pozycję najcenniejszej marki świata
... TikToka w czasie pandemii, a także Domino’s – marka, która skorzystała na połączeniu usług online i dostaw jedzenia. Na chwilę obecną wartość 10 najcenniejszych marek ocenia ... Paris z powodzeniem poszła pod prąd i – wbrew tendencjom panującym wśród marek kosmetycznych w czasie pandemii – zapewniła sobie wzrost dzięki wzmocnieniu swoich atutów oraz ...
-
Marketing - troska o klienta
... będzie przynosiła zysków. Mówi się, że jeden zadowolony klient zachęci do skorzystania z usług twojej firmy jedną osobę, podczas gdy niezadowolony zniechęci aż 10 osób. ... . Przykładem na to są różne kluby książki, karty stałego klienta (np. w salonach kosmetycznych) czy karty, na które można zbierać punkty za zatankowane paliwo na określonych ...
-
Polski konsument 2009
... produktu (58 proc.). Podobnymi kryteriami Polacy kierują się podczas wyboru produktów kosmetycznych: 63 proc. deklaruje kierowanie się jakością danego produktu, a 58 proc. ... odsetek osób uważających, że reklama może być pomocna przy dokonywaniu wyboru spośród innych towarów i usług dostępnych na rynku (48 proc. obecnie i 40 proc w 2007roku). Na ...
-
Jakie są współczesne polskie kobiety?
... kosmetyczny to kobiety pracujące zawodowo. Najwięcej Polek korzysta z usług fryzjera. Popularne są również wizyty u manicurzystek i kosmetyczek, a tylko 6 proc. pracujących i 11 proc. niepracujących Polek nie korzysta w zupełności z profesjonalnych zabiegów kosmetycznych. Kobieta na stanowisku Przed transformacją polityczno – gospodarczą kobiety ...
-
Ukraińcy w Polsce. Jacy są?
... dużych miastach, będącej nadal domeną kobiet: w restauracjach, sklepach, salonach kosmetycznych czy w opiece medycznej oraz częstszym zatrudnianiem mężczyzn do prac fizycznych w mniejszych ... mieszkających w naszym kraju – zarówno demograficzne, jak i odnoszące się do usług, z których korzystają – pokazują, że coraz częściej pojawiające się na rynku ...
-
Dyrektorzy finansowi: prognozy I kw. 2019 r.
... się, że w bieżącym roku wzrost PKB przewyższy 2,6 proc., a 44 proc. spodziewa się kosmetycznych zmian na poziomie co najwyżej 0,5 proc. Opinie CFO z regionu Europy Środkowej są ... trzeci dyrektor deklaruje, że wie jak zmienią one sposób dostarczania towarów i usług oraz jak wpłyną na personel i strukturę organizacyjną. Tylko 7 proc. CFO z Polski jest ...
-
Drogerie czy supermarkety? Gdzie Polacy kupują kosmetyki?
... natomiast co szósty często. Jeśli kosmetyki, to drogerie Na zakupy produktów kosmetycznych najwięcej, bo aż 74% respondentów, udaje się do drogerii. Na ... drogerie to miejsce, gdzie kupują prezenty dla najbliższych oraz korzystają z dodatkowych usług jak specjalistyczne porady kosmetyczne czy wykonanie makijażu okolicznościowego. Co nas przyciąga ...
-
Centra handlowe kompletnie zdominowane przez pandemię
... właścicieli lokali gastronomicznych na terenie całego kraju do świadczenia usług tylko w trybie na wynos lub z dowozem. Z dniem 1 kwietnia br. zostały wprowadzone dodatkowe obostrzenia związane z całkowitym zakazem działalności salonów fryzjerskich, kosmetycznych, tatuażu i piercingu oraz zamknięciem marketów budowlanych w weekendy do odwołania ...
-
Jak inflacja topi oszczędności i zmienia nawyki Polaków?
... zmiany nawyków zakupowych (wybór tańszych produktów, rezygnacja z zakupów dobr i usług, które nie są niezbędne). Konsekwencją wysokiej inflacji, której towarzyszy wzrost stóp ... mobilnej lub bankowości elektronicznej. Rozwiązanie działa np. w popularnych sieciach spożywczych, kosmetycznych czy na platformach handlowych. Osobom, które nie są klientami ...