-
Skuteczny e-mail marketing
... reklamowych rozgrywających się w Internecie oraz mocne wsparcie kampanii prowadzonych w pozostałych mediach. Może generować spektakularny sukces lub równie mocną ... jest jej kupno lub wymiana barterowa z inną firmą. W tej sytuacji kluczowa jest wiarygodność źródła, za którym stoi jakość i legalność bazy. Z tego powodu rozsądniej jest zainwestować w ...
-
Czy e-payment to już norma?
... się ze wspomnianego raportu, 29% polskich konsumentów wciąż unika zakupów w Internecie właśnie z obawy o bezpieczeństwo płatności. Naprzeciw oczekiwaniom tego typu sceptyków wychodzą ... idealo. Przed wyborem operatora transakcji online warto zatem sprawdzić jego wiarygodność. Transakcji e-payment nie trzeba się bać Z badań idealo wynika, że ...
-
Polacy chcą wybierać metody płatności
... kupujemy w Internecie 2017”, gotowych zapisać w sklepie dane swojej karty, aby móc płacić jednym kliknięciem. Wprawdzie najważniejszym kryterium wyboru danego e-sprzedawcy niezmiennie pozostaje cena, ale tuż za nią plasują się inne czynniki. Dla przeszło 40 proc. ankietowanych istotna okazuje się wiarygodność sklepu internetowego ...
-
KRD: w kryzysie sektor MŚP zapomina o weryfikacji kontrahentów
... firma z sektora MŚP dba, aby jeszcze przed nawiązaniem współpracy zweryfikować wiarygodność swojego potencjalnego kontrahenta. Dla porównania, jeszcze na początku roku taka przezorność cechowała ... SA. Także zasięganie rady znajomych (35,1%) czy szukanie opinii w Internecie (28,8%) nie pozwalają na rzetelną weryfikację kontrahenta. Owszem, ...
-
Czy metawersum będzie cyberbezpieczne?
... Talos wskazują na zagrożenia, które mogą pojawić się w "nowym Internecie". Cyberprzestępców motywują przede wszystkim pieniądze, a metawersum skupia ludzi posiadających kryptowaluty ... Techami, które legitymizują tę nową wersję Internetu swoją marką, wzrasta jej wiarygodność wśród konsumentów. Jednak rosnącej ekscytacji związanej z metawersum, w którym ...
-
PR w nowych mediach
... ten ma wielopoziomowy charakter. Linki w internecie są zachętą do dalszych ... wiarygodność, traci umiejętność budowania przekonań. W reklamie często zresztą chodzi o to, by konsument na dany temat wiedział tylko tyle, ile zakomunikuje reklama. PR buduje wiarygodność, reklama nie Komunikaty po zamieszczeniu przez media zyskują bardzo dużą wiarygodność ...
-
Najlepsze perfumerie i drogerie internetowe
... również, że dla pań niezwykle istotna jest wiarygodność sklepu internetowego: — Jak pokazuje badanie „Polka kupuje świadomie”, 57% Polek sprawdza wiarygodność sklepu internetowego, zanim skorzysta z jego usług. Z kolei 46% szuka opinii na temat towaru i sprzedawcy w Internecie. Sprawdzanie wiarygodności sklepu internetowego przed dokonaniem zakupów ...
-
Opinie o sklepach internetowych nie do przecenienia
... w wyszukiwarce?”. Odpowiedź niekiedy bywa szokująca… Pozytywne opinie konsumenckie budują wiarygodność sklepu internetowego. Coraz częściej sklepy wykorzystują je więc do celów promocyjno-marketingowych ... . Skąpiec.pl etc.)? A może pozwolić żyć opiniom własnym życiem w Internecie? Nie wszystkie z tych rozwiązań wydają się idealne. Na oficjalnej ...
-
Polak-malkontent to jedynie stereotyp?
... miesiącach transakcji do specjalnego rejestru. Dzięki temu, mogą zbudować swoją wiarygodność finansową, a to w niedalekiej przyszłości, przyniesie im konkretne korzyści w postaci lepszych ... 20 do 80. Polacy – jak pokazuje raport „Polacy a pozytywne treści w Internecie” - przestali dostrzegać tylko ciemne strony informacji. Dowodzi on również tego, że ...
-
Czym kierujemy się, podejmując decyzje zakupowe?
... to odpowiednio 44 i 25 proc., a reklamy w internecie 43 i 25 proc. Badania wykazały jednak, że o ile reklama nie jest traktowana przez konsumentów jako wiarygodne i rzetelne źródło informacji pomocnych w podjęciu decyzji zakupowej, o tyle znacznie lepiej oceniana jest wiarygodność informacji dostępnych na witrynach internetowych producentów ...
-
Zakupy online: tak, ale nie za wszelką cenę
... Co decyduje o wyborze sklepu internetowego? W jaki sposób Polki i Polacy płacą za zakupy w internecie? Jakie są powody wyboru danej formy płatności online? Autopay realizuje ... latach o rekordowe 16 punktów proc. Coraz więcej konsumentów zwraca też uwagę na wiarygodność firmy obsługującej płatności online (wzrost o 9 punktów proc. w ciągu dwóch lat ...
-
Polacy oblewają test z cyberbezpieczeństwa?
... , Dyrektor Departamentu Bezpieczeństwa z Santander Consumer Banku. Wśród Polaków, którzy sprawdzają wiarygodność treści w internecie, najwyższy odsetek stanowią osoby młode, w wieku od 18 do 29 ... do weryfikacji treści między kobietami a mężczyznami – 56 proc. mężczyzn sprawdza wiarygodność źródeł, podczas gdy wśród kobiet odsetek ten wynosi 46 proc ...
-
5 globalnych makrotrendów dla biznesu i konsumentów 2025
... internecie. 33 proc. respondentów deklaruje, iż w ciągu ostatniego roku miało do czynienia z deepfake’ami lub innymi scamami w sieci, a spadek zaufania konsumentów do marek niewątpliwie wpływa na interakcje między nimi. Aby odbudować zaufanie wśród klientów, firmy muszą wzmocnić wiarygodność ... częściej podważają wiarygodność treści wirtualnych i są ...
-
Prezenty świąteczne w sieci: 9 zasad, które warto stosować
... uniknąć pułapek w czasie zakupów w internecie Aby nie zostać bez pieniędzy i towaru, z produktem niepożądanym lub dostarczonym po terminie, należy przestrzegać i stosować w praktyce kilka ważnych zasad. Najważniejsze z nich to: Kupować u sprawdzonych sprzedawców, najlepiej posiadających certyfikaty potwierdzające wiarygodność, np. Certyfikat Firmy ...
-
Gościnne blogowanie. Czy warto publikować artykuły na stronach partnerów?
... w sieci, ale również poszerzasz grono odbiorców i potencjalnych klientów. Dodatkowo, oszczędzasz na promowaniu swoich treści w Internecie, budujesz profil linkowy własnej witryny oraz zwiększasz wiarygodność i zacieśniasz kontakty z szanowanymi markami. Dołącz gościnne blogowanie do swojej długofalowej strategii marketingowej, ponieważ efekty są ...
-
Edukacja finansowa: to influencerzy nauczają pokolenie Z?
... , oszczędzania czy spłaty zadłużenia na różnych forach czy blogach internetowych. Trudno sprawdzić ich wiarygodność i dlatego trzeba z ostrożnością podchodzić do takich informacji. Trzeba też uważać na tzw. fake newsy, których w internecie pojawia się coraz więcej – dodaje rzeczniczka KRUKa. Prasa, radio i telewizja zamykają podium ...
-
Bezpieczeństwo obrotu gospodarczego I kw. 2011
... przedsiębiorstw. Zdecydowana większość badanych (96%) uważa, że wiarygodność płatnicza biura podróży jest istotna dla klientów. Przedstawiciele biur starają się sprawdzać historię finansową swoich kontrahentów – pytają partnerów biznesowych (71%), szukają informacji w Internecie (63%), proszą o rekomendacje (54%) i sprawdzają w Biurach Informacji ...
-
Jak odnieść sukces w e-biznesie?
... Jak Cię widzą, tak Cię piszą Internetowy sprzedawca powinien również zadbać o własną wiarygodność w oczach klienta. Jeśli ten ostatni wchodząc na aukcję, nie ... niegodne uwagi. Inaczej sprawa ma się z odbiorem osobistym. Często sprzedawcy zapominają, że w Internecie sprzedają nie produkt, a wyobrażenie o tym produkcie. Tworząc, często za spore ...
-
Mowa nienawiści i hejt w sieci, czyli dzień powszedni nastolatków
... uczyć się reagować na przemoc i patologie w internecie. Zaprosiłem do współpracy grono specjalistów, aby Ci, którzy się na internecie znają, wspierali rodziców i wychowawców oraz ... narzędzi online. Jedynie 31% twierdzi, że potrafi zweryfikować wiarygodność znalezionej w sieci informacji. – Wyniki badań ugruntowują nasze przekonanie o potrzebie ...
-
Portale społecznościowe pełne kaszlu i bólu głowy
... nierzadko wykorzystuje się wiedzę naukową czy ekspertów medycznych, co podnosi wiarygodność tych działań – ocenia Chalimoniuk-Nowak. Wiceprezes PSTZ przypomina, że na ... ja ciągle mam zwolnienie lekarskie” – pisali twitterowicze. Polacy, którzy deklarowali w internecie pozostanie w domu z powodu grypy i przeziębień, najczęściej robili to na Facebooku. ...
-
Bezpieczeństwo w sieci: 6 najczęstszych błędów
... , aby nie wchodzić w linki w e-mailach, których wiarygodność budzi naszą wątpliwość. Błąd #4 Przeświadczenie o anonimowości w sieci Wrażenie, że w internecie jesteśmy anonimowi, jest mylne. Informacje o nas zbierają takie firmy, jak np. Google Inc. Działające w internecie serwisy – wyszukiwarki, strony informacyjne, newsowe, sklepy internetowe ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 40/2016
... dziecko w Internecie trafiało na informacje wartościowe, a nie szkodliwe? I jak nauczyć dziecko odróżniać jedne od drugich? Wspieraj dziecko w weryfikacji treści dostępnych w Internecie ... wypadku dziecko powinno wiedzieć, że należy najpierw powiadomić rodziców, którzy sprawdzą wiarygodność strony internetowej i zdecydują czy można je podać. Strony ...
-
Promocja w segmencie B2B
... że marki znają i rozumieją odbiorcę i jego zwyczaje. INTERNET W MEDIA-MIXIE SEGMENTU B2B W internecie również są obecne kampanie skierowane do segmentu B2B. Sieć jest, wbrew ... zarówno poprzez konstrukcję komunikatu, jak i dobór mediów, jest w kampaniach B2B kluczowe. Wiarygodność tę można zwiększyć poprzez odwołanie się do faktów oraz danych ...
-
Rośnie ilość cyfrowych danych na świecie
... – firmową siecią, serwerem, hostem w Internecie, centralą telefoniczną, przełącznikiem sieciowym lub systemem tworzenia kopii zapasowych. Organizacje, w tym przedsiębiorstwa różnej wielkości, m.in. agencje, instytucje rządowe i stowarzyszenia, będą odpowiedzialne za bezpieczeństwo, poufność, wiarygodność i zgodność z przepisami co najmniej 85 ...
-
CSR czyli odpowiedzialność społeczna biznesu
... bieżącego roku. Korzyści dla firmy CSR niewątpliwie kojarzy się z zadaniami PR. W Internecie popularne jest nawet działanie „CSR - HR = PR”, które wynika stąd ... i sprawiedliwy sposób. Inwestorzy zwracają uwagę nie tylko na wiarygodność finansową, ale coraz częściej także na wiarygodność społeczną. Jednakże CSR nie jest pojęciem zastępującym PR ...
-
Co druga mała firma ma stronę www
... informacje, np. o produktach, usługach lub aktualnych promocjach. Strona internetowa zwiększa wiarygodność biznesu. Firmy, które mają własne witryny są postrzegane jako solidne i stabilne. Interesując się jakąś firmą zwykle na początku szukamy jej w Internecie. Im większy biznes, tym większa potrzeba swojego www Bardziej wnikliwa ...
-
Polacy a e-faktury
... jak faktura papierowa i musi spełniać te same warunki, czyli posiadać wiarygodność. Wiarygodność dokumentu zapewniają trzy cechy: autentyczność pochodzenia, integralność treści i czytelność. ... przepisywania numeru konta czy kwoty przelewu. E-faktury są zawsze dostępne w Internecie. Możesz także zapisywać je na dysku komputera i na systemach ...
-
Martyna Wojciechowska - wzór dla internautów, ale nie wszystkich
... czy seriale telewizyjne, a częściej wyszukuje odpowiadający jej rodzaj rozrywki i najczęściej znajduje go w Internecie. Warto też zwrócić uwagę, że pojawiające się w rankingu najmłodszych ... nich niż dla „mainstreamowego widza”. Istotna też jest dla młodych wiarygodność, która najwyraźniej bardziej przemawia do nich z ust malujących się na ekranie ...
-
Customer experience podnosi przychody
... ich lojalności – mówi Jan Karasek, partner w dziale usług doradczych w KPMG w Polsce. Wiarygodność marki kluczem do sukcesu Spójność marki na każdym etapie działalności ... do historii kontaktów i interakcji z firmą, profilu zainteresowań na podstawie aktywności w internecie lub danych z urządzeń podłączonych do sieci, itp.). Marki oferujące najlepsze ...
-
Generacja Z na e-zakupach
... Z jest szczególnie aktywną grupą wśród kupujących online. Robią oni zakupy w Internecie chętnie i często, a sprzedawcy internetowi konkurują w przyciągnięciu tej grupy do ... bezpieczeństwa oferujące gwarację zwrotu pieniędzy w razie problemów z zamówieniem, zwiększają wiarygodność sklepu i sprawiają, że e-zakupy są nie tylko wygodne, ale i ...
-
Seniorzy na łowach, czyli najstarsi internauci też kupują online
... . Fałszywy obraz w reklamie Osoby w wieku 50+ są znacznie bardziej aktywne w internecie i chętniej korzystają z dostępu do sieci niż jeszcze kilka czy ... certyfikaty bezpieczeństwa oferujące gwarancję zwrotu pieniędzy w razie problemów z zamówieniem zwiększają wiarygodność sklepu i sprawiają, że e-zakupy są nie tylko wygodne, ale i bezpieczne. ...
-
Zakupy online - jak nie stracić?
... nim strat jest wielokrotnie większa . Uwaga na fałszywki! Badanie „Generacja Z na zakupach w Internecie”, przygotowane przez SW Research na zlecenie Trusted Shops, pokazuje, ... sprzedawców internetowych jest to istotna informacja, że powinni zadbać o swoją wiarygodność w oczach konsumentów i kontrahentów. Ale sklep internetowy warto też zweryfikować ...
-
Fikcyjne sklepy internetowe - jak je rozpoznać?
... , czy to nie jest fikcyjny sklep internetowy. Podpowiadamy, jak to zrobić. W Internecie, tak samo jak w rzeczywistości, czasami zdarza się, że ktoś próbuje nas oszukać ... Jeśli widzimy cenę tak niską, że aż wzbudza nasze podejrzenia, to sprawdzamy wiarygodność sprzedawcy, zanim klikniemy „kup”. Gdy mamy jakieś wątpliwości, lepiej nie ryzykować i ...
-
Koronawirus wywołał plagę oszustw. Na co uważać?
... sprzedaży masek chroniących przed koronawirusem. Wśród nich można znaleźć takie, których wiarygodność budzi spore wątpliwości. – Jeśli przyjrzymy się danym sklepu przedstawionym w ... phishing – czyli metoda wyłudzania pieniędzy bądź danych przez przestępców działających w internecie. Na tę chwilę przypadki phishingu są zgłaszane głównie w krajach, ...
-
10 zasad bezpiecznych zakupów online nie tylko w Black Friday
... online w wiarygodnych sklepach internetowych. W przypadku nowych serwisów sprawdzaj bardziej szczegółowo ich wiarygodność, historię i opinię na rynku. Jeżeli cena towaru lub usługi ... z zakupów przez Internet. Przez kilka lat zorganizowaliśmy kampanię “Kupuję w Internecie”, której elementem była edukacja konsumentów jak bezpiecznie kupować przez ...