-
Integracja działań BTL online i offline
... konsumentów marki. ATUTY INTERNETU Organizowanie konkursów dla konsumentów ma w internecie już kilkuletnią tradycję. Sieć daje możliwość zwiększenia skuteczności przekazu konkursu oraz ... nagrody). Po ich podaniu można w bardzo łatwy sposób zweryfikować ich wiarygodność, i to w sposób automatyczny. Dopiero po potwierdzeniu uczestnik może wziąć udział ...
Tematy: -
Reklama internetowa w branży farmaceutycznej
... co wysoce prawdopodobne, użytkownik będzie się łatwiej utożsamiał. Wykorzystanie video w Internecie umożliwia także przedłużenie przekazu z telewizji. Jeśli w tradycyjnym ... Momentalnie pojawia się tutaj pytanie - dlaczego mielibyśmy mu wierzyć? Dlatego też wiarygodność prezentowanych postaci powinna stać się kluczową kwestią całej realizacji. Jest ...
-
Skuteczna kampania reklamowa
... czy zwraca uwagę na outdoor, czy chodzi do kina, czy przesiaduje w internecie, na jakich stronach, czy słucha radia, jakiego, w jakich godzinach? miejsca kontaktu z produktem ... ), możliwość elastycznej egzekucji kreatywnej w wybranym punkcie styku, jego wiarygodność, dostępność, zatłoczenie komunikatów, wizerunek, kontekstowość użycia, trwałość ...
-
e-Społeczności w działaniach PR
... konkretnym markom może być bardzo ważnym elementem działań PR w Internecie. Warunkiem ze strony firmy jest jednak bezwzględne przestrzeganie norm ... czy usługach danej firmy są też najbardziej wiarygodnym źródłem informacji dla potencjalnych klientów. Wiarygodność ta jest prostą pochodną istoty tych opinii - tworzonych przez innych bezpośrednich ...
-
Szkodliwe programy 2010 i prognozy na 2011
... i wykonywania połączeń telefonicznych. W naszej opinii poddaje to w wątpliwość wiarygodność całej koncepcji bezpieczeństwa Androida. Na tym kończymy nasze rozliczenie się z ... te dane mogą zainteresować organizacje reklamujące swoje towary i usługi w Internecie i na portalach społecznościowych. W rzeczywistości istnieje mnóstwo potencjalnych klientów ...
-
Social media jako narzędzie marketingowe
... doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że ich prywatne profile są monitorowane. To może - i zapewne będzie w coraz większym stopniu - wpływać na wiarygodność danych, uzyskiwanych przez rekruterów. Tym bardziej, ze już 37 procent badanych przez Randstad internautów wprost przyznaje, ze zdając sobie sprawę ...
-
ESET: zagrożenia internetowe IV 2012
... oferowane pod wynajem przez ich właścicieli. Jak nie wpaść w pułapki zastawiane przez oszustów w sieci? Eksperci z firmy ESET radzą sprawdzać wiarygodność publikowanych w Internecie ofert. Nie jest to jednak zadanie łatwe, zwłaszcza w wypadku kwater prywatnych. Wtedy jedynym rozwiązaniem jest skontaktowanie się z urzędem danego miasta ...
-
Polska Ekstraklasa 2012
... , rosnącą frekwencję, zwiększającą się dostępność meczów w TV, atrakcyjność rozgrywek, wiarygodność marki Ekstraklasa, a także poszerzającą się grupę mocnych partnerów i sponsorów ... i wskaźników, takich jak wyniki pomiaru oglądalności oraz obecności w prasie i Internecie (dostarczone przez telewizję, Ekstraklasę SA oraz firmę Pentagon Research) ...
-
Wiedza ekonomiczna głównie z Internetu
... , by czuli się oni komfortowo. Taka transparentność buduje zaufanie, stąd duża wiarygodność stron instytucji finansowych i rosnące ich wykorzystanie w charakterze źródła informacji – dodaje. Ważnym źródłem informacji na tematy finansowe są publikacje w Internecie (51%), artykuły prasowe (48%) oraz programy telewizyjne lub radiowe (44%). Badani ...
-
Wybory prezydenckie 2015 w mediach
... i sprzedawali by uzbierac tyle kasy ?”. Twitterowicz natomiast poddaje w wątpliwość wiarygodność Janusza Palikota: „@Palikot_Janusz to już wiemy że nie Pan pisze ... by uzyskać na płatnych zasadach wszystkie opisane wyżej publikacje w prasie i internecie. Szacunki Instytutu Monitorowania Mediów wskazują, że wartość ekwiwalentu reklamowego publikacji z ...
-
Zawody przyszłości: analityk danych potrzebny od zaraz
... Te 4V to: Volume (ogromna ilość danych), Variety (ogromna ich różnorodność), Veracity (wiarygodność danych) oraz Velocity (zawrotna szybkość ich generowania). Te cztery czynniki składają ... do personalizacji Sieci. Cyfrowy zawrót głowy Ilość danych generowanych w Internecie faktycznie może przyprawiać o zawrót głowy. Rzecz w tym, żeby tej głowy nie ...
-
W e-commerce rządzi cena
... zaufania do zakupów w sieci (15 proc.). Co dziesiąty ankietowany uważa kupowanie w internecie za zbyt skomplikowane. Kluczowym aspektem zakupów internetowych pozostaje niska cena ... operatora Płatności Online BM. Korzystamy z przelewu, ale lubimy płatności elektroniczne Kupujący w internecie mają swoje ulubione metody płatności, ale to nie oznacza, ...
-
Content marketing - dlaczego warto inwestować w treści?
... musisz o nim wiedzieć? Istotą content marketingu są wartościowe treści publikowane w internecie i kierowane do wybranej grupy docelowej. Zanim zaczniesz je tworzyć, postaraj się ... , prezentację wydarzeń firmowych oraz wchodzenie w interakcje z odbiorcami, zwiększasz wiarygodność Twojej marki oraz budujesz w ich świadomości jej pozytywny wizerunek. ...
-
Czyje rekomendacje wpływają na decyzje konsumentów?
... decyzje zakupowe? Czyje rekomendacje są najważniejsze dla kupujących? Które kategorie zakupowe w internecie cieszą się największą popularnością? W dobie cyfryzacji media społecznościowe stały ... , że to osoby, które znają osobiście, mają dla nich największą wiarygodność. Na drugim miejscu plasują się niezależni testerzy i recenzenci (26 proc.), ...
-
Kondycja finansowa polskich firm 2005
... których najważniejszym jest wieloletnie doświadczenie we współpracy (54%), udokumentowana wiarygodność finansowa (52%) i rekomendacje innych podmiotów (26%). Co trzeci respondent ... połowa firm poszukuje informacji o kontrahencie na własną rękę, czyli w Internecie lub u zaprzyjaźnionych firm, 37% współpracuje z firmami zajmującymi się windykacją ...
-
Kto klika w linki sponsorowane
... narzędziem promocji witryny w sieci. O powszechności tej formy reklamy w polskim internecie świadczy niewątpliwie fakt, że większość internautów nie tylko odróżnia linki sponsorowane od ... wyszukiwania, korzystanie przez firmę z linków sponsorowanych nie wpływa na jej wiarygodność, a według 14 proc. - firma staje się nawet bardziej wiarygodna. O ...
-
Pięć błędów marketingu internetowego
... i/lub Twoje usługi. Niestety życie rzadko jest tak proste i marketing w Internecie nie jest wyjątkiem. Niemal każdy błąd jako możesz popełnić w sieci wywodzi się z ... mają skłonność do klikania w wynik wyszukiwania, ponieważ uważają, że ma on większą wiarygodność niż opłacone ogłoszenie reklamowe. Zamiast skupiać się wyłącznie na słowach kluczowych ...
-
Jak wspólnie realizować badania
... badań marketingowych, metod, technik badawczych jest krocie – w książkach, periodykach, w internecie (np. na stronach Market Research Society lub British Market ... relacja – podwykonawcy przechodzą do roli partnera. Zdecydowanie zwiększa się również wiarygodność pozyskiwanych informacji poprzez ustawiczną i wspólną kontrolę procesu ich gromadzenia. ...
-
Przestępczość internetowa
... takiego sklepu nie ma zamiaru nam dostarczyć. Przy wszelkich zakupach w Internecie należy szczególnie uważać na "superokazje”. Nie zawsze to co widoczne ... atrakcyjnych cenach co czyni ich oszukańczą aukcję atrakcyjną. Warto również sprawdzić wiarygodność sprzedawcy poprzez sprawdzenie komentarzy wystawionych przez innych użytkowników za aukcje w ...
-
Internauci i kupno mieszkania
... ostatniego roku, informacji z dziedziny rynku nieruchomości najczęściej szukają w Internecie (76 proc.) - na stronach tematycznych, serwisach ogłoszeniowych, stronach ... dewelopera. Dla osób tych najważniejszymi kryteriami przy wyborze firmy deweloperskiej są: wiarygodność (94 proc.), terminowość (93 proc.) oraz oferowane warunki gwarancji (90 proc). ...
-
Splogi zanieczyszczają blogosferę
... , czyli blogów spamerskich. Z badań firmy Technorati monitorującej blogosferę, wynika, że każdego dnia w internecie tworzonych jest 120 tys. blogów, a ok. 3 tys. z nich to splogi. Rekord ... cieszy marketerów. Jednak pojawianie się coraz większej liczby splogów podważa wiarygodność blogów. Zanim marketerzy podejmą decyzję o umieszczeniu reklamy na ...
-
Niebezpieczne produkty na aukcjach
... bezpieczeństwo oferowanego produktu. Dlatego to na dokonującym zakupu ciąży obowiązek dokładnego sprawdzenia kontrahenta. Ważne jest, aby dokonując zakupów w Internecie sprawdzić wiarygodność sprzedającego, z którym zawieramy umowę. Ułatwieniem może być skorzystanie z oferowanych przez portale aukcyjne systemów ocen uczestników transakcji. Wysokie ...
-
Wyniki wyszukiwania Google wg internautów
... Ponadto, przypuszczać można, iż ludzie starsi są mniej wybredni z racji krótkiego stażu w Internecie. Do prezentowanych wyników wyszukiwania nie podchodzą selektywnie i krytycznie. Według Bluerank warto również ... celu zbadanie poziomu zadowolenia użytkowników wyszukiwarki Google. Ankietowani odpowiadali na trzy pytania, oceniając wiarygodność ...
-
Bezpieczeństwo w sieci - wskazówki
... publicznych. Należy zainstalować oprogramowanie, które zapewni ochronę podczas poruszania się w Internecie lub pobierania plików bezpośrednio do komputera. Oprogramowanie zabezpieczające ... najnowsze technologie, takie jak Web Reputation, które sprawdzają wiarygodność i bezpieczeństwo serwisów internetowych przed ich otwarciem w przeglądarce. Należy ...
-
Rynek mediów: treści rozrywkowe przodują
... i wiarygodność informacji oraz jakość kontekstu, czyli zdolność do przekazania odbiorcy elementów niezbędnych nie do obejrzenia, lecz do zrozumienia otaczających go zjawisk”. Badanie Deloitte wykazało również, że reklamy telewizyjne najsilniej wpływają na decyzję konsumenta w sprawie zakupu produktów. Reklamy zamieszczane w prasie i Internecie mają ...
-
Chroń swoją domenę internetową
... oraz terminowe przedłużanie domen. Utrata domeny może mieć negatywny wpływ na wizerunek firmy. Już kilku godzinny brak strony w Internecie przynosi firmie straty i osłabia jej wiarygodność. Kiedy przestaje działać strona www i adresy mailowe na dłużej, zaczynamy tracić dotychczasowych klientów, a nowi nie mogąc zapoznać ...
-
Jak działają metody socjotechniczne hakerów?
... proszek. Przed wyborami mamy do czynienia z licznymi wystąpieniami, w radiu, telewizji i Internecie, polityków ubiegających się o konkretne stanowiska. Tutaj także używana jest socjotechnika. ... Wygląd Budowa programu jest rozbudowana i przepełniona treściami, które mają zwiększyć jego wiarygodność. Można by rzecz, że zachowuje się jak typowy i w ...
-
Atak phishingowy na bank PKO BP
... którą próbują wejść jest zakwalifikowana jako nadużycie w kategoriach: Zaufanie, Wiarygodność Operatora oraz Bezpieczeństwo. Wtyczka Panda WOT dostępna jest bezpłatnie na stronie ... niezbędna jest świadomość zagrożenia oraz podstawowa wiedza na temat korzystania w internecie z usług bankowości elektronicznej. Jak nie dać się złowić - wskazówki Pamiętaj ...
-
Audyt projektów unijnych
... zasady konkurencyjności, poszukajmy rekomendowanych firm – poprzez analizę rynku, w Internecie, w oparciu o doświadczenia zaprzyjaźnionych podmiotów. Jeśli znajdziemy krąg potencjalnych ... wewnętrznej beneficjenta zapewniają prawidłowość realizacji projektu, rzetelność i wiarygodność przedkładanych dokumentów w związku z realizacją; sprawdzenie, czy ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2010
... kupujących na dogłębne zapoznanie się z opiniami tych, którzy już dokonali zakupów. Bezpieczeństwo i wiarygodność to podstawowe elementy bez których sklep nie ma szans na powodzenie. ... . Kategoria "Dom i wnętrze" To jedna z szybciej rozwijających się branż w polskim Internecie. Polscy klienci wydają coraz więcej pieniędzy na wyposażenie swoich domów. ...
-
Bezpieczeństwo Internetu 2010
... się zagrożeń, stanowiący pogłębiony przegląd najbardziej typowych niebezpieczeństw funkcjonujących w Internecie w pierwszej połowie roku 2010. Zwrócono w nim uwagę na ... na podstawie wersji zainfekowanego systemu operacyjnego Windows, co ma zwiększyć jego wiarygodność. Crimeware: 96% koni trojańskich wykrytych w pierwszej połowie 2010 roku działa ...
-
Ewolucja złośliwego oprogramowania 2010
... pozwolenie na wysyłanie SMS-ów i wykonywanie połączeń telefonicznych. Według nas podważa to wiarygodność całej koncepcji bezpieczeństwa Androida. Na tym kończymy podsumowanie ... Wszystkie te dane stanowią gratkę dla tych, którzy umieszczają reklamy w Internecie i na portalach społecznościowych. W rzeczywistości, istnieje wielu potencjalnych klientów ...
-
Polscy internauci a rynek ubezpieczeń
... , że informacje na temat firm oferujących ubezpieczenia internauci zdobywają przede wszystkim w Internecie (47 proc.) oraz zasięgają opinii u rodziny i znajomych (36 proc.). ... proc.). Wybierając ubezpieczyciela internauci zwracali uwagę na wysokość składki (42 proc.), wiarygodność firmy (33 proc.), jasne i zrozumiałe warunki ubezpieczenia (25 proc.). ...
-
Bat na parabanki
... – Komisja nie ma uprawnień śledczych – bazujemy na informacjach ogólnie dostępnych (np. w internecie) i na sygnałach z zewnątrz (np. zapytaniach lub zgłoszeniach od potencjalnych klientów ... pożyczkowych. Niebankowe firmy pożyczkowe nie muszą się tym przejmować i oceniają wiarygodność potencjalnych klientów na własne ryzyko. Sytuacja stała się już na ...
-
Polacy a plany na wakacje 2013
... biura podróży, zamierzają dokonać jej zakupu bezpośrednio w placówce (79% - w Internecie 21%), a w korzystaniu z touroperatorów najbardziej cenią gwarancję wiarygodności (52%), pewność ... wycieczkę w biurze podróży (48%). W dalszej kolejności pod uwagę bierzemy zaufanie i wiarygodność biura (38%), a dopiero na trzecim miejscu cenę wycieczki (jest ...