-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych IX 2011
... rocznie), stały rozwój organiczny, dynamiczna akcja reklamowa oraz konsekwentne inwestowanie w wizerunek, a szczególnie w przekształcanie typowych dyskontów w sklepy typu convenience. ... obecnej edycji po raz pierwszy zamieszczono ranking sieci zarządzanych przez firmy z dominującym polskim kapitałem. W tej kategorii liderem jest sieć Piotr i Paweł, ...
-
Czym dla pracowników jest kultura organizacyjna?
... większości pracowników bardzo wiele znaczy kultura organizacyjna firmy. NIE TYLKO WARTOŚCI I ZASADY Budowanie i rozwijanie kultury ... jak rekrutacja, retencja zatrudnionych oraz wizerunek organizacji na rynku, m.in. poprzez „marketing ... zainteresowanie kulturą organizacyjną jest na tym etapie średnie, a 8 proc. nie przywiązuje do niej wówczas żadnej ...
-
Integracja działań BTL online i offline
... i prędkim zwrocie środków przeznaczonych na promocję. Grupa docelowa Najchętniej w konkursach biorą udział średnie segmenty rynku. Klienci ci mają wystarczająco dużo czasu i mało innych ... Firmy tworzą bazy danych oddzielnie dla każdego oferowanego przez nie produktu, ale zazwyczaj nie udaje im się powiązać wszystkich informacji w kompletny wizerunek ...
Tematy: -
Polski rynek wierzytelności IV kwartał 2013
... jednej wierzytelności wśród wszystkich, zarządzanych przez firmy windykacyjne. Obecnie wynosi ona 21,6 tys. złotych i ... PLN (kwartał do kwartału). W całym analizowanym okresie (lata 2010-2013) średnie tempo wzrostu kształtowało się na poziomie około 5% ... zasady etyki biznesu, uzasadniają bardzo pozytywny wizerunek tego sektora, jaki został zbudowany ...
-
Rynek pracy specjalistów w III kw. 2016 r.
... i skutecznych rekrutacjach, ale w zarządzaniu wielopokoleniowymi zespołami oraz dbaniu o wizerunek firmy, jako dobrego pracodawcy. Gdzie najłatwiej było o pracę? Niezmiennie, jeśli ... firmy duże zatrudniające powyżej 251 pracowników – opublikowały one łącznie 37 692 ofert pracy. Niewiele mniej, bo 33 912 ogłoszeń, opublikowały firmy średnie ...
-
Motywowanie pracowników już nie tylko w korporacjach
... Firmy małe istotnie częściej podają, że tego typu działania podnoszą efektywność pracowników. Z kolei największe podmioty spośród sektora MŚP, zatrudniające od 50 do 249 osób oraz producenci i firmy handlowe wskazują przede wszystkim na łatwość związania pracowników z firmą oraz lepszy wizerunek ...
-
Cross marketing wabi panie
... – w wieku 20–35 lat, posiadającą minimum średnie, a często wyższe wykształcenie, stale używającą internetu. To ... wyniki testów były prawdziwe. Ponieważ w grę wchodzi wizerunek autorki bloga, która podpisuje się pod publikowaną opinią ... treści dla siebie. Coraz racjonalniej korzystają z sieci, a firmy adresujące do nich swoje produkty prześcigają się ...
-
Studenci i absolwenci: jakie oczekiwania finansowe?
... dostawać już średnio 2471 zł netto, czyli mniej więcej tyle, ile wynosi średnie wynagrodzenie netto osoby zatrudnionej na podstawie umowy o pracę w sektorze przedsiębiorstw. Według danych ... pogodzenie życia zawodowego z prywatnym, atmosfera w miejscu pracy czy wizerunek pracodawcy. Warto zatem, by firmy miały to na uwadze i już dziś pracowały na ...
-
Wyjazdy turystyczne 2014
... postrzegany przez pryzmat wyłącznie promocji, ale też analizy potrzeb klientów, badań rynku, tworzenia zintegrowanej oferty, nagradzania za lojalność, dbanie przez firmy o wizerunek i kontakty z mediami - szerokie postrzeganie konkurencji i odpowiadania na jej działania. Na ubiegłoroczny efekt w turystyce od strony popytowej wpływ miał wzrost ...
-
Specjalne Strefy Ekonomiczne: magnes na przedsiębiorców
... na redukcję bezrobocia i buduje wizerunek atrakcyjnej biznesowej lokalizacji. Obecnie obserwujemy dynamiczny rozwój Stref i ... naukowo-technologicznym lub przemysłowo-technologicznym. W ich obrębie gromadzą się firmy z jednej lub kilku określonych branż oraz ... właściciele start-up’ów, małe i średnie przedsiębiorstwa oraz organizacje prowadzące ...
-
Rynek pracy w 2017 r.
... również zauważyć, że polskie firmy przywiązują coraz większą wagę do employer brandingu, co dowodzi ich wrastającej świadomości w zakresie wagi, jaką ma wizerunek pracodawcy na ... w tempie 6-7% w porównaniu do analogicznego okresu w roku poprzednim. GUS podał, że średnie grudniowe wynagrodzenie w sektorze przedsiębiorstw wyniosło 4 973,73 zł. Te ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych II 2018
... nie tylko elementy widoczne dla nabywców (wizerunek sklepów, asortyment, promocje czy ceny), lecz również m.in ... Kaufland jest siecią handlową, która przez lata zdobywała średnie miejscowości w Polsce. Okazało się jednak, że danie w postaci ... dotrzymać kroku Biedronce, Lidlowi czy Auchan. Zarząd firmy w Polsce stoi obecnie przed nie lada wyzwaniem – z ...
-
Dotrzeć do świata spoza bańki informacyjnej
... 55 roku życia 5 proc. użytkowników cierpi na wysokie FOMO a 65 proc. na średnie. Średnio 16 proc. polskich internautów jest wysoce sfomowanych, 65 proc. średnio ... Podsumowanie Aby skutecznie dotrzeć do odbiorców poza swoją bańką informacyjną, firmy powinny przede wszystkim świadomie kształtować własny wizerunek aby mieć nad nim maksymalną kontrolę. O ...
-
Coraz bieglejsi w customer experience
... zbieżne z tendencjami, które już dały o sobie znać na najbardziej rozwiniętych rynkach, gdzie okazało się, że najistotniejszy wpływ na wizerunek marki w oczach klientów mają wiarygodność firmy oraz personalizacja oferty. Konsumenci w Polsce już po raz drugi dokonali oceny swoich doświadczeń w interakcjach z firmami z 9 branż obecnymi ...
1 2