-
Małe firmy - duże kłopoty
... są małe i średnie firmy, w przypadku których nawet jedna niezapłacona faktura może wywołać efekt domina i stać się przyczynkiem kolejnych problemów. Co więcej, małe firmy ... w terminie ma trudności w regulowaniu własnych zobowiązań, co negatywnie wpływa na jej wizerunek i skutkuje gorszymi warunkami finansowymi dostaw od kontrahentów. Z kolei co ...
-
Polskie firmy i ich obecność w Internecie
... firmy w internecie procentowała? Recept jest wiele, jednak jedno jest pewne - zamiast na własnych, lepiej uczyć się na cudzych błędach. Firma 2Be.pl przedstawiła listę siedmiu internetowych grzechów i zaniedbań, popełnianych przez małe i średnie firmy ... na pierwsze wrażenie i budują wizerunek firmy. Podobnie jest ze stroną internetową. Niestety, ...
-
Dlaczego kreowanie wizerunku firmy jest ważne?
... firmy i marki. Mogłoby się wydawać, że wizerunek jest czymś, na co firma nie ma bezpośredniego wpływu. Czemu więc tak często pojawiają się propozycje jego kształtowania? Czemu wszyscy mniej lub bardziej świadomie interesują się tematyką kształtowania wizerunku firmy? Dlaczego wizerunek ...
-
7 czynników sukcesu firmy rodzinnej
... wszystkim małe i średnie przedsiębiorstwa, które ... firmy oraz w efekcie osiąganie coraz lepszych wyników finansowych. Branding Firmy rodzinne są postrzegane jako bardziej godne zaufania niż pozostałe przedsiębiorstwa, dlatego często podkreślają fakt bycia rodzinnym biznesem. 64% respondentów twierdzi, że to ich wyróżnia i buduje pozytywny wizerunek ...
-
Telemarketer: wizerunek w mediach
... przede wszystkim doniesienia na temat nieuczciwych praktyk stosowanych przez firmy. „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” - na zlecenie Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego - postanowił ... komentuje Filip Machajewski, analityk mediów „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. - Gorszy wizerunek zawodu wyłaniał się z mediów ogólnoinformacyjnych oraz wpisów na ...
-
Strona www a promocja firmy w sieci
... i najsprawniejszy sposób na stworzenie strony WWW. Z uwagi na małe i średnie przedsiębiorstwa, niektóre firmy oferują sprzedaż projektów stron internetowych w modelu abonamentowym. Określona ... działalności firmy, a na pewno buduje jej niekorzystny wizerunek. Rozważmy sytuacje, w której klient wchodzi na stronę i zapoznaje się z ofertą firmy. ...
-
Prywatne firmy 2019: plany, priorytety i oczekiwania
... mogą mieć nie tylko negatywny wpływ na klientów, ale również na wizerunek firmy czy jej przychody. Właściciele firm zaczynają podchodzić do tego tematu strategicznie ... prywatnych firm. Połowa naszych respondentów uważa działania rywali za ryzyko co najmniej średnie, a niemal jedna piąta – za wysokie. Także w tym przypadku szczególnie wyczuleni są ...
-
Ataki DDoS oznaczają duże koszty i utratę reputacji firmy
... się o pomoc do konsultantów odpowiadających za wizerunek firmy. Udany atak DDoS może uszkodzić krytyczne dla działalności serwisy, prowadząc do poważnych konsekwencji dla firmy. Na przykład przeprowadzone na początku 2015 r. ... udział 3,900 respondentów z 27 krajów – byli to przedstawieciele firm różnej wielkości. Ponad 54% stanowiły firmy średnie ...
-
Obsługa klienta: czy polskie firmy IT są gotowe na obcokrajowców?
... niepotrzebnie - tłumaczy Marcin Wieczorek. Pomysłodawcy badania, firma Lizard Media z Bielska-Białej, zamierza zachęcać małe i średnie firmy IT w Polsce do zdobywania klientów z Zachodu. Firma chce również promować wizerunek polskich informatyków jako zaangażowanych fachowców godnych zaufania i współpracy. Widzimy potencjał polskich firm, które ...
-
6 mitów o PR, w które wierzą polskie firmy
... rozumie pojęcie Public Relations. PR rozumiany jako dbanie o dobry wizerunek firmy, a w konsekwencji umacnianie jej pozycji na rynku, jest potrzebny każdemu ... o wizerunek przedsiębiorstwa. „Bycie małą firmą” nie stanowi usprawiedliwienia dla zaniechania tego rodzaju działań. O ile jeszcze kilka lat temu, małe i średnie przedsiębiorstwa ...
-
Parlamentarzyści a wizerunek Polski
... znaczna zmiana percepcji Polski. W kolejnych latach obserwowaliśmy wzrost gospodarczy, który przewyższał średnie tempo wzrostu w UE – mówi Weronika Nowak. – Byliśmy także ... reputacja zacznie na nich pracować. Harmonizacja sposobów prowadzenia interesów przez osoby, firmy czy organizacje jest kluczem do zbudowania silnej marki miejsca – dodaje ...
-
Firmy rodzinne = 18% PKB
... firmy, ale ma także integrować środowisko, pozwalać mu oddziaływać nie tylko lokalnie, ale także wspierać wiedzę o przedsiębiorczości (chociażby przez takie inicjatywy jak książka dla dzieci „Świat pieniądza”) i przedsiębiorczość młodych ludzi. I budować wizerunek, na który firmy ...
-
Lewiatan: sektor małych i średnich przedsiębiorstw 2007
... " wynika, że małe i średnie firmy korzystają z dobrej koniunktury, ale koncentrują się na planach krótkookresowych. Nie planują długookresowo, ponieważ ... i umiejętności). Bardzo istotny w budowaniu pozycji konkurencyjnej staje się wizerunek przedsiębiorstwa, a także kompetentni, dobrze zmotywowani pracownicy. Zainteresowanie innowacyjnością wśród ...
-
Najlepsza firma dla inżyniera 2010
... Anna Strożek. Tak twierdzi 96% kobiet, które wzięły udział w rankingu. Średnie wynagrodzenie kobiet biorących udział w głosowaniu wyniosło 5 673 zł. Najpopularniejszymi ... to osiągnąć muszą dbać o swój wizerunek, ten zewnętrzny, który zainteresuje potencjalnych kandydatów, a przede wszystkim o wizerunek wewnątrz firmy, co pozwoli na zatrzymanie ...
-
Tydzień 37/2006 (11-17.09.2006)
... rangi sukcesu, jak i każda porażka, będą zauważone i wpłyną na Twój zawodowy menedżerski wizerunek, na Twoje przyszłe możliwości i przyszłe szanse na szeroko rozumiany awans. Jednak jeśli ... poszły przede wszystkim do gigantów na naszym rynku. Minimalna wartość dofinansowania, o jaką firmy będą mogły się starać, to 500 tys. zł., a 26 na 100 możliwych ...
-
Menedżer personalny skuteczny ale nielubiany?
... menedżerowie personalni badanych firm zostali ocenieni na poziomie dobrym lub bardzo dobrym – średnie oceny wahają się od 3,66 do 4,67 (w badaniu użyto skali 1-5). Stosunkowo ... potrzebom, ale i buduje wizerunek wewnętrzny i zewnętrzny pracodawcy na konkurencyjnym rynku pracy. Patrząc jednak na to, że 60% badanych nie widzi by firmy starały się ...
-
LinkedIn i GoldenLine skutecznie sprzedają
... średnie lub ... wizerunek – eksperta. Co więcej, administrator grupy może wysyłać wiadomości prywatne do członków. Tego rodzaju mailing, z rzeczowymi treściami, może pomóc firmie w podniesieniu sprzedaży. Niepodważalną korzyścią, wynikającą z tworzenia grup jest możliwość wejścia w interakcję z osobami bezpośrednio zainteresowanymi działalnością firmy ...
-
Tydzień 45/2006 (06-12.11.2006)
... ma żadnych długów, ponad 40% gospodarstw domowych ma średnie zadłużenie (w zakresie 1-10 tys. zł) a 4,1% gospodarstw ... przyszłość, pod przyszłe sukcesy Twoje i Twojej firmy. Sukces zawodowy zespołu poprzedza zwykle jego długotrwała praca ... współpracy. Ma też to spory wpływ na wizerunek samego menedżera, jego autorytet, zdolność do dalszego kierowania ...
-
Ataki DDoS II poł. 2011
... w jakiej kondycji znajdzie się cały rynek oraz firmy, których udziałami są zainteresowani, oraz szybko reagować ... użytkowników. Warto wspomnieć, że jeden ze slajdów prezentacji zawierał wizerunek maski, którym posługuje się grupa Anonymous, co ... dużych botnetów. Nasze radary będą wykrywały przeważnie średnie botnety, które mają wystarczającą moc, aby ...
-
Start-up: 25 lat wolności
... oraz ograniczenia prawne.Taki właśnie wizerunek młodego przedstawiciela biznesu wyłania się z ... wspierać krajowy produkt brutto. A jednak małe i średnie przedsiębiorstwa działające w Polsce generują dwie trzecie ... modelu zdecydowali się skorzystać krakowscy start-upowcy z firmy Estimote. Założyciele i pomysłodawcy swoich nadajników radiowych zwanych ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 01/2016
... ONZ i Woli jako lokalizacje satelitarne – podkreśla Małgorzata Kosińska. Z raportu firmy Knight Frank „Polska – Rynek komercyjny. III kw. 2015 ... wizerunek, dobra jakość oraz relacje z najemcami – mówi Małgorzata Kosińska. Duża konkurencja na rynku sprawia, że deweloperzy stosują elastyczną politykę cenową i ceny najmu powinny spadać. Obecnie średnie ...
-
OS3 w branży finansowej
... wizerunek BRE Leasing i umocni naszą pozycję na rynku." powiedziała Marzena Kowalska Zastępca Dyrektora Pionu Handlowego BRE Leasing odpowiedzialna za marketing i PR. Poza wyczerpującymi informacjami o działalności firmy ...
-
Jakim firmom dedykowany jest certyfikat SSL?
... swoją bazę danych do rejestracji w GIODO. Czy w takim razie małe i średnie firmy też powinny w niego inwestować? Oczywiście, że tak. Po pierwsze dlatego, ... jako inwestycję, która zapewnia bezpie-czeństwo przetwarzanych na stronie danych i pozytywny wizerunek wśród klientów. Kwestia konieczności zakupu certyfikatu wzbudza coraz więcej zainteresowania ...
-
Wyprawka szkolna: czy i na jakie wsparcie mogą liczyć rodzice?
... zakupy. Takie inicjatywy są nie tylko wyrazem dbałości o pracowników, ale także budują lojalność i pozytywny wizerunek pracodawcy i są bardzo doceniane, szczególnie w dobie rosnących kosztów życia, gdy każde dodatkowe wsparcie ... wzięło 1200 przedstawicieli przedsiębiorstw z kluczowych sektorów polskiej gospodarki reprezentujących duże i średnie firmy ...
-
Skuteczna kampania reklamowa
... przewagi konkurencyjnej. Firmy poszukują nowych rozwiązań, które pozwolą na skuteczne dotarcie ... jest. Określenie grupy celowej przy doborze mediów jako „mężczyźni, średnie+, 25 – 55, miasta 50+” jest zbyt ogólne i nie ... punkcie styku, jego wiarygodność, dostępność, zatłoczenie komunikatów, wizerunek, kontekstowość użycia, trwałość przekazu, a także ...
-
Private Equity czy Venture Capital?
... z pozyskaniem kapitału. W takiej sytuacji firmy zmuszone są szukać alternatywnych ... zrealizowanie swoich ambitnych przedsięwzięć, również małe i średnie przedsiębiorstwa mają problemy z pozyskaniem niezbędnego ... wartość przedsiębiorstwa. Wejście inwestora VC/PE poprawia także wizerunek przedsiębiorstwa. Dla podmiotów zewnętrznych jest to sygnał, ...
-
Kim jest kontroler biletów?
... , dzisiaj to słowo ma negatywny wydźwięk. Aby poprawić wizerunek swych pracowników, firmy przewoźnicze organizują różne kampanie. Ich celem jest uświadomienie pasażerom, ... kontrolerem biletów? Na stanowiska rewizorów biletów firmy kontrolerskie przyjmują osoby, które mają ukończone 19 lat i posiadają minimum średnie wykształcenie lub skończyły 25 lat ...
-
Sektor MŚP: ocena II kw. 2012 i prognoza III kw. 2012
... częściowo przełożyć na jeszcze lepszy wizerunek polskiego biznesu zagranicą? Czy w jakikolwiek sposób ... badaniu Próba: uczestnicy badania to mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa, losowane z bazy danych GUS oraz ... firmy prywatne, prowadzące aktywną działalność zarobkową (firmy nie zawieszone, nie będące w stanie likwidacji, niepaństwowe). Firmy ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych X 2013
... , co sprawia, że będzie się rozwijał w tempie niższym od liderujących dyskontów. Liderem w klasyfikacji najbardziej dynamicznych sieci została Stokrotka. W ostatnim roku wizerunek firmy mocno ucierpiał z powodu braku koncepcji rozwoju. Obecnie sieć wyraźnie odżyła po podjęciu strategicznej decyzji przez Emperię o samodzielnym zarządzaniu tymi ...
-
Ewolucja spamu IV-VI 2011
... (1,8%). Większość spamu w rosyjskim Internecie jest obecnie zamawiana przez małe i średnie przedsiębiorstwa. Kategoria „Edukacja”, która obejmuje reklamy różnych seminariów i szkoleń ... w bardziej subtelnych formach tej metody wykorzystywane jest nazwisko odbiorcy, a nawet nazwa firmy, dla której pracuje lub z którą robi interesy. Użycie takich ...
-
KRD: długi Polaków 2008
... przewoźnicy, to teraz gros stanowią firmy pożyczkowe. 3 najstarszych dłużników ma 98 lat i są ... dłużników operatorów stacjonarnych jeszcze wzrósł – wynosi obecnie 55%. Średnie zadłużenie konsumentów-abonentów sieci telefonii stacjonarnej od ... co z kolei przekłada się na gorszy wizerunek przedsiębiorstwa i mniej korzystne warunki finansowe dostaw ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych VIII 2012
... trzecia sieć dyskontowa Netto. TOP TEN 1. Biedronka – 80,43 Biedronka poprawia wizerunek swoich sklepów i rozszerza asortyment produktów świeżych, głównie warzyw i owoców. W ... lokalnych uwarunkowań i mocna oferta produktów świeżych dają podstawę do dalszego rozwoju tej firmy w kolejnych latach. 8. Netto – 73,47 Netto to dyskont dosyć nietypowy, gdyż ...
-
Parę sposobów na bezpieczeństwo sieci firmowej
... wizerunek firmy i doprowadzić do strat finansowych. Ponadto, niestabilna i nieodpowiednio zabezpieczona strona może być źródłem wycieku danych klientów. I tym samym skutecznie zniechęcić go do korzystania z usług firmy. Przestępcy mogą zablokować stronę firmy ... liczba ostrzeżeń o atakach DDoS na polskie firmy (w tym małe i średnie) przekroczyła 100 ...
-
Wakacje 2016: wrzesień last minute
... się częstsze godząc przy okazji w ogólny wizerunek branży. Nowa sytuacja może bowiem ... wstępnie, a do kwestii tej będziemy wracać. Firmy ubezpieczeniowe (ewentualnie banki) – wydają ... . Kierunkiem o nieco mniejszym wzroście cen rok do roku są Kanary, gdzie średnie ceny przebywały powyżej zeszłorocznych o 36 złotych. Z tamtejszych wysp najwyższe ...
-
Polski przemysł motoryzacyjny - wiraże i miraże
... finansowego. Nie bez znaczenia jest też, że średnie zarobki w sektorze, choć dość zróżnicowane, utrzymują przyzwoity ... przekreśla całą inwestycję. Niemniej chodzi tu o wizerunek wiarygodnego partnera, a to w tej branży jest niezwykle ... produkcyjnych czy w firmach z tzw. otoczenia motoryzacyjnego (firmy logistyczne, dostawcy materiałów, catering etc ...