-
Tydzień 3/2008 (14-20.01.2008)
... była na poziomie 2,8%, a w 2006 inflacja wyniosła 1,7%). Francja zawiesiła zgodę na uprawy genetycznie modyfikowanej kukurydzy, o symbolu MON810 powołując się na ten unijny przepis mówiący, że „wprowadzenie GMO na rynek może być zablokowane, jeżeli istnieją uzasadnione wątpliwości co do bezpieczeństwa biologicznego takiego produktu”. Inflacja na ...
-
Mamy o połowę za niski recykling odpadów. Co zrobić?
... Wprowadzenie dobrze zaplanowanego systemu odzysku i jednego, powszechnego systemu kaucyjnego / depozytowego za opakowania po napojach może szybko rozwiązań te bolączki. Ważne jest, by system miał niezależnego operatora, podlegał nadzorowi regulacyjnemu i był finansowany przez producentów – a więc podmioty wprowadzające opakowania na rynek ...
-
Jaką strategię innowacji zastosować?
... do produktu itp. Ze względu na ryzyko związane z wprowadzaniem nowego wyrobu na rynek i koszty alternatywne (utracone korzyści) można wyróżnić kilka rodzajów strategii innowacji: Strategia szybkiej innowacji - stosowana jest, gdy ryzyko innowacji jest niewielkie, a koszty alternatywne wysokie. Chodzi wówczas o jak najszybsze wprowadzenie innowacji ...
-
Kreatywna kreacja, czyli budowanie marki
... na rynek nowego produktu wiąże się ze sporym ryzykiem. Zazwyczaj zaangażowane są duże środki finansowe i popełnienie błędu może okazać się bardzo kosztowne. Wszyscy zdają sobie sprawę, jak istotne jest dopasowanie produktu do oczekiwań klientów, dlatego należy pamiętać o konieczności przeprowadzenia testów produktu przed wprowadzeniem go na rynek ...
-
Microsoft Forefront zabezpieczy firmy
... na czwarty kwartał bieżącego roku – oraz nowa generacja produktów z serii Antigen. Wprowadzenie produktów Forefront Security for Exchange Server oraz Forefront Security for SharePoint zostało zaplanowane jednocześnie z wejściem na rynek ... Service Pack 2 do produktu ISA Server 2004, który obejmuje zaktualizowane funkcje służące do wdrażania produktu ...
-
Aktualizacja i rozwój serwisu WWW
... tygodni? Serwis internetowy można potraktować tak, jak większość dostępnych na rynku produktów - warto więc przeanalizować jego indywidualny cykl życia. Kolejno: wprowadzenie na rynek, promowanie, okres dojrzałości, następnie spadek zainteresowania, wprowadzenie innowacji do produktu itd. Internet jest bardzo dynamicznym medium, dlatego zaniedbany ...
-
Najlepsze polskie marki: podstawą dobra nazwa
... na rynku. Pozwala to uniknąć sytuacji, w której nie możemy uzyskać rejestracji lub po jakimś czasie pojawią się roszczenia ze strony podmiotów, które korzystały z ochrony prawnej przed nami. Wydatki na wprowadzenie nowej marki produktu lub firmy na rynek ...
-
Działania ekologiczne firm strategią przyszłości
... na rzecz Przedsiębiorczości i Innowacji (EIP). Planując wprowadzenie zmian, warto zatem sprawdzić jakie kryteria musi spełnić firma aby pozyskać unijne środki. Dofinansowania te są przeznaczone dla produktów, które zostaną powielone – a więc wprowadzone na rynek ...
-
Małe i średnie firmy: wzrost sprzedaży i brak pracowników
... wprowadzenie na rynek nowego produktu lub usługi (36 proc.). Pewnych problemów mogą jednak przysporzyć kadry - 6 na 10 respondentów zgłasza bowiem problemy z pozyskaniem pracowników, a co drugi obawia się rosnących oczekiwań względem płac. Po pierwsze, gorący sezon dla mikro firm i HoReCa Pytani o czynniki, które mogą wpłynąć na poprawę ...
-
Tworzenie nazw produktów spożywczych
... produktu i atrakcyjność rynku amerykańskiego zachęciła polskich specjalistów od produkcji destylatów do stworzenia wersji specjalnie na rynek amerykański. FDA w końcu wyraziła zgodę na sprzedaż żubrówki na terenie USA. Zmienił się jednak naming produktów. Na rynek ...
-
CRM - jak uniknąć typowych błędów przy wdrożeniu?
... na efektywność CRM. Jeśli ich nie ma lub są przywoływane tylko doraźnie, stracisz efektywność. Na tę kwestię trzeba zwrócić szczególną uwagę w pierwszym miesiącu po wprowadzeniu nowego produktu na rynek ... zostanie on zmniejszony. Wprowadzenie do systemu kontroli planu działań pomoże menedżerowi lepiej zrozumieć, czy płace są wydawane na proces czy na ...
-
Marki rosną nam wszerz
... na rynek nowych brandów. Istnieją konkretne przyczyny obniżania się liczby nowych marek na rynku. Aktualne strategie brandingowe uwzględniają rosnący sceptycyzm polskich konsumentów wobec kolejnych nowości oraz specyfikę naszego rynku, gdzie na równi z nowoczesnością ceni się tradycję, która często przekłada się na ...
-
Jak podwyższyć sprzedaż: promocje i rabaty
... produktu na rynku. Akcje promocyjne są doskonałym rozwiązaniem podnoszącym sprzedaż, jednak to nie one są odpowiedzialne budowanie zaufania marki. Idealnie sprawdzają się, jako strategia wejścia na rynek ...
-
Zarządzanie tożsamością firmy
... Ostatnim etapem zmian miało być wprowadzenie nowego znaku TP, zwieńczające proces przemian. Długo oczekiwana zmiana zawiodła. Firma wprowadziła na rynek znak głównego inwestora – France ... dziedziczona przez nowe marki była dopasowana do potrzeb klientów nowego produktu. Nie zawsze dotychczasowa tożsamość może pomóc nowemu produktowi, zwłaszcza gdy ...
-
Projekty innowacyjne w działaniach PO IG
... na rynek produktu konieczne jest zdefiniowanie listy charakteryzujących go parametrów, a następnie udowodnienie, iż nowe rozwiązanie jest lepsze od istniejących dotychczas na ... planowanych środków finansowych z lat przyszłych na obecne okresy, a tym samym wyczerpujący się budżet działania 4.4, na wprowadzenie wszystkich niezbędnych zmian i usprawnień ...
-
Leki generyczne i innowacyjne w Europie Środkowej 2011-2013
... , że przyśpieszy to wprowadzanie leków generycznych na rynek i pozwoli oszczędzić około 5 mln euro (20 mln zł) rocznie. Ministerstwo Zdrowia rozważa również wprowadzenie regulacji, zgodnie z którymi lekarze będą przepisywać na receptach tylko składnik aktywny leku (API) zamiast nazwy produktu. Farmaceuta będzie proponował pacjentowi dostępne leki ...
-
Branża HoReCa perspektywiczna
... na rynek nową linię mieszanek warzyw i sałatek, prezentowała sposoby stylizacji potraw. - Narzędzia wspierające sprzedaż na rynku detalicznym, obsługę i edukację klienta są nieco inne niż w przypadku kanału HoReCa. Dlatego też zdecydowaliśmy się na wprowadzenie nowych produktów na polski rynek w dwóch etapach - w pierwszej kolejności na rynek ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 22/2017
... na takie, które wprowadzane są na rynek nieco na siłę, poprzez próby tworzenia określonej mody i sztuczne nakręcanie popytu, oraz na te, które sprzedają się same, ze względu na ...
-
Reklama online? Wideo, wideo i jeszcze raz wideo
... nastąpić największe wzrosty. Na spadek w segmencie BVOD wpłynęła istotnie zamiana struktury produktu dostępnego w ramach Player WBD TVN i wprowadzenie dostępu do darmowych treści ... przypadku sektora telekomunikacja – o prawie 7,3 mln zł (dynamika 64,2 proc.). Na rynek reklamowy powrócił sektor motoryzacyjny – drugi pod względem wolumenu wzrostu ( ...
-
PR w nowych mediach
... Zatoki Celem kampanii było wprowadzenie na rynek nowego preparatu, pozycjonowanego jako lek zwalczający bóle zatokowe. Dzięki odpowiednio opracowanej strategii komunikacyjnej udało się stworzyć nowy, odrębny segment środków przeciwbólowych. Ogólnopolski program PR miał być narzędziem wspierającym launching produktu poprzez budowanie świadomości ...
-
CRM dla prawników
... wprowadzenie na rynek wersji programu OKAY CRM dedykowanej dla kancelarii prawnych. Nowa wersja programu wyposażona jest w specjalnie skonfigurowaną bazę danych uwzględniającą specyfikę pracy kancelarii prawnych. "Kancelarie prawne posiadają swoisty charakter pracy, w której nacisk położony jest na ...
-
Niszczarka płyt firmy Plextor
Japońska firma Plextor zapowiedziała wprowadzenie na rynek nietypowego urządzenia o nazwie PLEXERASER, który wyglądem przypomina zewnętrzny napęd CD lub DVD, jednak zamiast odczytywać czy też nagrywać płyty, po prostu je niszczy. Jak podaje producent, głównym odbiorcą produktu mają być przede wszystkim firmy, jednak z pewnością powinien ...
-
Sytuacja gospodarcza w Europie Środkowej i Wschodniej 2010
... na koniec III kw. 2009 r.) , na co złożył się przede wszystkim dalszy napływ netto inwestycji portfelowych w wysokości ok. 21,2 mld EUR (wobec 5,1 mld EUR w porównywalnym okresie). Inwestorzy zagraniczni inwestowali na koniec III kw. 2010 r. głownie w obligacje Skarbu Państwa, wyemitowane zarówno na rynek krajowy, jak i na ...
-
Budowanie wizerunku firmy i produktów
... na rynek nowoczesny i innowacyjny produkt. Może ona łatwo zawłaszczyć sobie wizerunek lidera rynkowego. Jeżeli pozostałe firmy nie zmienia swojego wizerunku, straci on na wartości. Trzecim powodem zmian wizerunku firmy są negatywne wydarzenia, które dotknęły firmę lub ogólne problemy rynkowe. Słaby serwis, problemy z jakością produktu ...
-
Kaspersky Endpoint Security 8 i Security Center
... wprowadzenie na rynek ...
-
3 główne hamulce rozwoju MŚP
... uzyskania finansowania (6 proc.) MŚP liczą na zamówienia publiczne, obcokrajowców i dotacje Szukając możliwych czynników, które wpłyną na poprawę sytuacji przedsiębiorstw, najczęściej mikro, mali i średni przedsiębiorcy wskazywali na sezonowy wzrost sprzedaży oraz wprowadzenie na rynek nowego produktu lub usługi (w obydwu przypadkach 40 proc ...
-
Działanie 4.4 PO IG - konieczny eksport w 30 miesięcy
... na rynek ... wprowadzenie do produkcji nowych wyrobów oraz przedstawienie potwierdzenia, że są zgodne z zakresem umowy o dofinansowanie projektu. W przypadku braku potwierdzenia zgodności nowych produktów z celem umowy o dofinansowanie, beneficjent może zostać wezwany do zwrotu całości lub części dotacji. Uzyskanie zgody PARP na ...
-
2018: Odyseja informatyczna
... na wejście tej technologii na rynek. Dotyczy to zarówno kwestii technicznych, jak i procesów. Pod uwagę trzeba wziąć sposób wspierania 5G, wpływ tej technologii na sposób korzystania przez klientów z danej usługi lub produktu ...
-
Projekty innowacyjne a reklama w Internecie
... wprowadzenie nowych pomysłów na rynek, zwłaszcza przez firmy niedoświadczone, dopiero zaczynające swoją przygodę z biznesem, jest niezwykle trudne. Jak zatem skutecznie wypromować przedsięwzięcia niekonwencjonalne i jeszcze nieopisane? Na ...
-
Analiza spółek IT-100
... na dostawę drukarek i postanowiła wylansować swoje produkty. Wchodząc na rynek ... na dalszy rozwój w ekspansji na rynki zagraniczne. Ma ogromne szanse na sukces, przede wszystkim dlatego, iż doskonale połączy nowoczesną technologię z niskimi cenami, oraz z elastycznym dostosowywaniem się do zmieniających się preferencji kupujących. Również wprowadzenie ...
Tematy: -
Po co firmie intranet?
... finansowy, produkcji. Dotyczy to również działów informatyki, dla których wprowadzenie Intranetu może oznaczać ułatwienie zarządzania sieciami, kontroli i administrowania ... na rynek - co pozwala go ulepszać, • większa efektywność procesu wymiany wiedzy i doświadczeń, • dzięki komunikacji pomiędzy różnymi jednostkami rozwój produktu i usługi jest ...
Tematy: intranet, dzielenie się wiedzą -
10 kluczowych trendów w nieruchomościach komercyjnych
... na najbardziej dojrzałych rynkach. Ograniczenie handlu w niedziele Wprowadzenie ograniczenia handlu w niedzielę było niewątpliwie najważniejszym wydarzeniem 2018 roku w sektorze nieruchomości handlowych Część galerii, w związku z nowymi przepisami, zdecydowało się na wydłużenie godzin otwarcia w piątki i soboty. Ocena wpływu zakazu na rynek ...
-
7 grzechów głównych w PR
... - choćby w procesie budowania wizerunku firmy. Znając terminy publikacji raportów, porównań i testów można napisać komplementarny artykuł, zorganizować wywiad lub przygotować wprowadzenie nowego produktu na rynek. Sami dziennikarze przyznają również, że czasami dobrze jest mieć pod ręką takiego "gotowca", gdy po prostu nie ma o czym pisać ...
-
Zintegrowana kampania marketingowa musi być dobrze zaplanowana
... świadomości marki poczynając, przez świąteczną promocję sprzedaży czy zmianę pozycyjną, po wprowadzenie nowego produktu na rynek. Ważne, żebyśmy wiedzieli, co konkretnie chcemy osiągnąć, jaka jest rola marketingu w realizacji biznesplanu (trzeba odpowiadać na zadawane sobie pytania konkretnie – w złotówkach) oraz jakie jest w ramach tego zadanie ...
-
Polska może być liderem terapii fagowej w UE. Jak wykorzystać szansę?
... na komercyjną produkcję. Pozwolenie na dopuszczenie do obrotu takich preparatów może zostać wydane wyłącznie po udowodnieniu ich jakości, bezpieczeństwa i skuteczności. Jest to możliwe, jeśli wytwórca udowodni, że w poszczególnych procesach produkcji produktu leczniczego przestrzegane były reguły określające sposoby na ... na wprowadzenie na rynek ...