-
Multiscreening w popularnych talent shows
... popularności programów typu talent show i inwestują w czas antenowy w czasie ich emisji. Łącznie wszystkie bloki reklamowe 15.11 lub 16.11.2014 zgodnie z aplikacją ... (Getin Holding), branża farmaceutyczna (USP Zdrowie i Aflofarm), spożywcza (Ferrero) i kosmetyczna (L'Oréal). Branże, które wybrały jako idealny moment na reklamę czas emisji Mam Talent ...
-
Rynek pracy specjalistów 2018
... mogą liczyć na najwyższe wynagrodzenia – wiodą w tym zakresie branże o dużym poziomie specjalizacji. Pisaliśmy także o poprawiających się warunkach zatrudnienia i pensjach kasjerów, pytając o opinie ekspertów rynkowych. REGIONY. Miejsce wpływa na wynagrodzenia i oferty Wszystkie z sześciu województw, w których opublikowano najwięcej ogłoszeń w 2018 ...
-
Rynek pracy specjalistów: podsumowanie 2021 nie wypada źle
... Czy w specjalizacjach dotkniętych przez COVID-19 można było liczyć na oferty pracy? Które branże były najbardziej aktywne w 2021 roku? W których województwach skala rekrutacji ... dostrzegalny w II kwartale 2020 roku dotknął natomiast mocno specjalistów HR. Wszystkie wspomniane tendencje uległy znacznej zmianie w minionych 12 miesiącach. Między II ...
-
Mapa Rynku Pracy - Październik 2004
... dane pochodzące od poszczególnych portali. Praca - Branże W październiku liczba zamieszczonych ogłoszeń obniżyła się w stosunku do września. W sumie opublikowano 2315 ogłoszeń (prawie o 200 mniej niż w ubiegłym miesiącu). Mniejsze potrzeby rekrutacyjne miały prawie wszystkie badane przez Hudson branże. Wyjątkiem było budownictwo, gdzie pracodawcy ...
-
Mapa Rynku Pracy - Sierpień 2005
... że Hudson nie ponosi odpowiedzialności za dane pochodzące od poszczególnych portali. Branże W sierpniu rynek ogłoszeń zanotował wzrost liczby ofert w stosunku do lipca. Więcej pracowników niż przed miesiącem poszukiwały prawie wszystkie badane branże. W pierwszej trójce najaktywniej rekrutujących branż ponownie znalazły się produkcja i przemysł (13 ...
-
Kapitał ludzki i rozwój oferty, czyli plany inwestycyjne firm 2017
... poziom inwestycyjny, na jakim znajdują się poszczególne regiony czy branże. Dzięki uwzględnieniu kluczowych aspektów, jakimi są: nowe technologie, kapitał ludzki, rozwój ... zagranicznych inwestorów. Brexit, poszukiwanie nowych rynków, ekspansja na Wschód – wszystkie te powody wymiernie przekładają się wysoką ocenę Polski w kontekście otwierania ...
Tematy: inwestycje, rozwój firmy -
Automatyzacja nie do zatrzymania
... firmę McKinsey, przy obecnym poziomie technologii automatyzacja może objąć niemal wszystkie obszary działalności. Objętość tego rynku to ponad połowa wszystkich pracowników ... je w bardziej dostępnej dla szerokiej publiczności formie. Automatyzacja zmienia biznesy, branże i świadomość. Zmienia się krajobraz rynku pracy, wymierają nieaktualne i ...
-
Wzrost e-commerce będzie trwał w 2021 r.? Co sądzą eksperci?
... w odróżnieniu od wózka sklepowego - łatwiej wyjąć kilka zbędnych produktów. Kolejną grupę stanowią branże, które nie wzrosną ani w sieci, ani w ogóle. Warto pamiętać, ... wszystkie podmioty ecommerce będą rosły proporcjonalnie. Nie bez znaczenia jest tu fakt, że platformy cyfrowe takie jak Grupa Allegro, Aliexpress i Amazon monopolizują niektóre branże ...
-
Cyberwłamania ze wzrostem o ponad 100%. Ransomware na topie
... Sektorami najczęściej atakowanymi przez ransomware była branża ubezpieczeniowa (23%), a następnie branże towarów i usług konsumenckich (17%) oraz telekomunikacyjna (16%). Ponad połowę (54%) ... zespół CIFR w okresie od stycznia do czerwca 2021 r. Ponadto wszystkie dane i analizy dotyczące włamań opierają się na odrębnych źródłach gromadzonych przez ...
-
10 globalnych zagrożeń wg AON. Cyberataki na szczycie rankingu
... ryzyk. Najważniejsze wnioski związane z podziałem na regiony i branże to: Ryzyko pandemii/kryzysu zdrowotnego wskoczyło na pozycję siódmą, awansując z pozycji 60 ... utrata reputacji, zmiany regulacji prawnych i zakłócenia w łańcuchu dostaw, z których wszystkie mieszczą się w pierwszej dziesiątce rankingu ryzyk. Kolejne niedoceniane ryzyko związane z ...
-
Jak płaciły polskie firmy w 2022 roku?
... rosnące ceny surowców. Są to branże: chemiczna, papierowo-drzewna oraz rolno-spożywcza. Sektory te zanotowały najdłuższe opóźnienia w płatnościach. Średnie opóźnienie w tym obszarze wyniosło ponad 2 miesiące. Perspektywy na przyszłość niestety wyglądają pesymistycznie. Jak pokazało badanie, wszystkie sektory przewidują̨ wzrost zaległych należności ...
-
Reklama w internecie i telewizji. Kto jest liderem?
... Jaki zasięg miały podejmowane ostatnio przez reklamodawców działania reklamowe online? Które branże wyróżniały się na tle innych pod względem liczby kontaktów reklamowych ... temat wydatków w internecie stanowią wartości estymowane na podstawie cenników wydawców, gdzie wszystkie aktywności liczone były po stawce CPM (Cost per mile). Wyliczane są dla ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert bierze wszystko?
... widoczności kreacji - 52,91%. Na kolejnych miejscach podium znalazły się branże „Media, books, CD&DVD (6,1 mld kontaktów reklamowych i SoV na poziomie 9%) oraz Clothing and ... temat wydatków w internecie stanowią wartości estymowane na podstawie cenników wydawców, gdzie wszystkie aktywności liczone były po stawce CPM (Cost per mile). Wyliczane są dla ...
-
Rynek reklamy VIII 2023. Kinder detronizuje Media Expert w TV
... temat wydatków w internecie stanowią wartości estymowane na podstawie cenników wydawców, gdzie wszystkie aktywności liczone były po stawce CPM (Cost per mile). Wyliczane są ... w sierpniu była branża „Trade” (7,6 mld). Na drugim i trzecim miejscu znalazły się branże „Pharmaceuticals” (4,1 mld kontaktów) oraz „Media, books, CD & DVD” (0,93 mld kontaktów ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: handel znowu na czele
... temat wydatków w internecie stanowią wartości estymowane na podstawie cenników wydawców, gdzie wszystkie aktywności liczone były po stawce CPM (Cost per mile). Wyliczane są dla ... była branża „Trade” (7,39 mld). Na drugim i trzecim miejscu znalazły się branże „Pharmaceuticals” (2,89 mld kontaktów) oraz „Automotive” (1,47 mld kontaktów reklamowych). ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert i Lidl na czele
... widoczności kreacji - 48,60%. Na kolejnych miejscach podium znalazły się branże „Media, books, CD&DVD (6,3 mld kontaktów reklamowych i SoV na poziomie 7,3% oraz Clothing and ... temat wydatków w internecie stanowią wartości estymowane na podstawie cenników wydawców, gdzie wszystkie aktywności liczone były po stawce CPM (Cost per mile). Wyliczane są ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert nie daje o sobie zapomnieć
... temat wydatków w internecie stanowią wartości estymowane na podstawie cenników wydawców, gdzie wszystkie aktywności liczone były po stawce CPM (Cost per mile). Wyliczane są dla ... była branża „Trade” (10,96 mld). Na drugim i trzecim miejscu znalazły się branże „Pharmaceuticals” (3,98 mld kontaktów) oraz „Automotive” (1,57 mld kontaktów reklamowych). ...
-
Rynek pracy specjalistów 2024
... w Pracuj.pl. Czołową piątkę zestawienia zamykają natomiast obsługa klienta (7%) oraz finanse i ekonomia (6%). Branże z największym udziałem ofert na Pracuj.pl w 2024 W raporcie „Rynek Pracy ... między styczniem a grudniem 2024 roku. Dane w niniejszym zestawieniu obejmują wszystkie oferty pracy opublikowane w serwisie Pracuj.pl w omawianym okresie ...
-
Co czeka Chiny, czyli chińska gospodarka w roku smoka
... celem Chin jest, aby produkcja o wyższej wartości dodanej, taka jak branże "nowej trójki": pojazdów elektrycznych, akumulatorów i produktów energii słonecznej, stała ... dostawca produktu "X" (krytyczna zależność) do USA, jeśli spełnione są wszystkie następujące kryteria: Stany Zjednoczone są importerem netto produktu "X” Ponad 50% amerykańskiego ...
-
Strategia błękitnego oceanu
... z prysznicami, sauną itd. Zamiast tego klientki mają zarezerwowane urządzenia na konkretną godzinę. Wszystkie sprzęty ustawione są w okręgu, co umożliwia rozmowę. Nie ma luster ... , w jaki sposób przedsiębiorcy nauczyli klientów postrzegać produkty i czego wymagać. Branże z produktami funkcjonalnymi starają się tworzyć produkty coraz bardziej ...
-
Klienci spamerów w Rosji
... spamu utworzono listę 500 firm. W okresie, w którym firma przygotowywała badanie, wszystkie z nich wykorzystywały spam jako narzędzie reklamy. Liczba firm ... podjęciem działań postanowił "skonsultować się z kolegami z tego samego segmentu rynkowego". Wszystkie dane uzyskane w badaniu zostały zanalizowane przez specjalistów z Subscribe.ru. ...
-
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2010
... wydatkach poszczególnych branż. Branże które najbardziej zwiększyły swoje wydatki czyli motoryzacja, telekomunikacja i żywność, to branże tradycyjnie opierające ... są bazą dla innych analiz dotyczących wydatków reklamowych. W badaniu biorą udział wszystkie wiodące firmy internetowe, jednak wyniki nie wyczerpują pełni wydatków reklamowych w ...
-
Cywilizacja informacyjna: czas na "rekonstrukcję"
... rekonstrukcji? Dlatego, że jesteśmy na takim etapie informatyzacji świata, w którym przemodelowaniu ulegają wszystkie dziedziny naszego życia. Nie potrzeba już dystansu kilkunastu lub kilkudziesięciu lat ... świata. Nie wszystkim się udaje i nie wszystkim się uda. Są branże i firmy, bardzo oporne na zmiany. Ale tak jak stare technologie mają ...
-
Rynek pracy spowolnił, ale ofert pracy nie brakowało
... udział jak w 2022 roku zanotowały: inżynieria oraz obsługa klienta (po 6%). Najbardziej aktywne branże w 2023 roku W zestawieniu najaktywniejszych branż w Pracuj.pl w okresie minionych 12 miesięcy ... roku wskazało, że generacja Z pod kątem mobilności zawodowej przewyższa wszystkie pozostałe grupy wiekowe. Najlepiej obrazują to liczby – w ciągu roku ...
-
Mapa Rynku Pracy - Czerwiec 2003
... mniej aktywną w miesiącach letnich. Mniej ogłoszeń zamieściły w tym miesiącu także branże: handlu detalicznego (8,1%) - w tej branży spadek ich liczby był niewielki i generalnie ... zajęły równolegle stanowiska finansowe, logistyczne, marketingowe i produkcyjne. Ilościowo wszystkie kształtują się na podobnym poziomie około 8% ogólnej liczby ogłoszeń. W ...
Tematy: -
Mapa Rynku Pracy - Maj 2004
... firmy Hudson). Informujemy, że Hudson nie ponosi odpowiedzialności za dane pochodzące od poszczególnych portali. Praca - Branże Pierwszy miesiąc w Unii, przyniósł wzrost liczby zamieszczonych ogłoszeń o prawie 20%. Wszystkie badane branże (poza elektroniką) zamieściły więcej ogłoszeń niż w kwietniu, co może świadczyć o realnej poprawie na rynku ...
-
Mapa Rynku Pracy - Październik 2005
... od poszczególnych portali. Praca - Branże Październik przyniósł znaczny spadek zamieszczonych ogłoszeń rekrutacyjnych. W stosunku do poprzedniego miesiąca liczba ofert zmalała o ponad 600. Zmniejszenie zainteresowania pracodawców rekrutowaniem nowych pracowników wykazały prawie wszystkie badane branże. Największy spadek liczby ogłoszeń - o 186 ...
-
Tydzień 13/2006 (27.03-02.04.2006)
... tę przejmie szef KNF. Za utrzymaniem niezależności NBP opowiedziały się wszystkie senaty Akademii Ekonomicznych i Rada Dziekanów wydziałów ekonomicznych uczelni uniwersyteckich. Wstępne ... Stocznię Gdańską i pozwolić jej na niezależne funkcjonowanie. Obie te branże są znowu w coraz trudniejszej sytuacji finansowej. W poprzednich latach otrzymały ...
-
Franczyza - podstawowe kategorie
... między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Ma bardzo bezpośredni charakter, wszystkie czynności zawierania umowy są załatwiane bezpośrednio pomiędzy franczyzodawcą ... : Franczyza dystrybucyjna (handlowa): Tu następuje podział na konkretne branże: artykuły spożywcze i przemysłowe; artykuły zdrowotne i sportowe; odzież i obuwie; artykuły dziecięce; ...
-
Nowe oferty pracy X 2010
... negatywnie wpływające na ich działalność wymagania dotyczące czasu pracy i organizacji czasu pracy. Przedsiębiorstwa często wskazują też na niesprawne sądownictwo gospodarcze. Wszystkie te czynniki już w średniej perspektywie wpłyną na konkurencyjność polskich przedsiębiorstw, a więc na ich kondycję finansową, która wprost przekłada się na ...
-
Jaki jest wizerunek atrakcyjnego pracodawcy?
... czynniki mają znaczenie dla potencjalnych pracowników przy wyborze pracodawcy, jakie branże cieszą się wśród nich największą popularnością, lecz również, którzy pracodawcy mają ... . Polskie badanie objęło 150 największych pracodawców oraz 7000 respondentów, reprezentujących wszystkie grupy wiekowe (od 18 do 65 roku życia), zarówno uczących się, jaki ...
-
Idealny biznes
... ekranów dotykowych itd. Biznes ponad-koniunkturalny Są branże, które bardzo cierpią, gdy koniunktura jest słaba. Natomiast pewne branże zawsze mają się dobrze, bo ludzie ... wystartować i/lub rozwinąć skrzydła w biznesie. Ale pamiętaj! Bez względu na wszystkie okoliczności, aby przedsięwzięcie się udało, trzeba pracować... Stare przysłowie mówi „ ...
-
Finansowanie działalności - Aniołowie Biznesu
... w których wcześniej odnosili już sukcesy. Branże cieszące się największym ich zainteresowaniem to przede wszystkim branże innowacyjne i rozwojowe. Wśród najpopularniejszych można ... inwestycyjnej będącej pisemną formą zawarcia transakcji. Szanse na zgłoszenie do Sieci mają wszystkie projekty - począwszy od fazy zasiewu (seed), po firmy już rozwinięte ...
-
Praca w branży PR 2012
... , przyszła szara rzeczywistość. Kondycja branży PR jest bezpośrednio uzależniona od sytuacji gospodarczej. Skoro w drugiej połowie roku spowolnienie było odmieniane przez wszystkie przypadki, to i rynek pracy w komunikacji wyhamował" – podsumowuje Bartosz Sawicki, redaktor naczelny, PRoto.pl. W porównaniu do 2011 roku wśród 10 najpopularniejszych ...
-
Koniunktura przemysłowa IX 2013
... podmioty duże (o liczbie pracujących 250 i więcej osób). W po-dziale na branże pozytywne oceny koniunktury zgłaszają jedynie przedstawiciele branży włókno, odzież obuwie (plus 5 – wzrost ... a utrzymuje się – w budownictwie i handlu. W porównaniu z wrześniem ubiegłego roku, wszystkie składowe wskaźnika (oprócz usług) poprawiają się, w największym ...