-
Informatyzacja firmy jest koniecznością
... , iż wdrożenie systemów informatycznych podnosi zadowolenie klientów i przekłada się na znaczny wzrost przychodów firmy. A to jeszcze nie wszystkie zalety, jakie niesie za sobą informatyzacja. O tym, że transformacja cyfrowa i coraz szerszy wachlarz oprogramowania służącego sprawnej obsłudze klienta to sposoby na optymalizację kosztów i zwiększenie ...
-
Bankowość detaliczna na świecie
... - Customer Experience Index (CEI), którego celem jest pomiar długoterminowego postrzegania jakości relacji klienta z bankiem. Wskaźnik Customer Experience Index (CEI) określa długoterminowe zadowolenie z całokształtu relacji klienta z instytucją. Jednym z głównych wniosków płynących z zastosowania tego wskaźnika jest stwierdzenie, że oddział ...
-
5 kluczowych trendów w e-commerce. Bez nich zginiesz na rynku
... . Na rynku jest także wiele usług dodatkowych dla e-commerce (w PolCard from Fiserv jest ich ponad 20), które zwiększą zyski, bezpieczeństwo i zadowolenie klienta. Na przykład eDCC - obsługa płatności kartą w 27 najpopularniejszych walutach. Udostępniają kupującym m.in. obsługę portfeli cyfrowych, płatności cyklicznych, OneClick oraz szybkich ...
-
Co motywuje klientów do dokonania zakupu?
... Zdobądź podstawowe informacje Każdą prezentację produktu spróbuj dopasować do indywidualnych potrzeb klienta. Musisz się do tego rzetelnie przygotować. Przede wszystkim zbierz ... zębów, nie kupuje przede wszystkim szczoteczki i pasty do zębów, tylko zadowolenie ze świeżego oddechu i zabezpieczenie przed wizytą u stomatologa. Klient, który kupuje ...
-
Negatywne opinie o sklepach - broń masowego rażenia
... marki. Reguła wzajemności — to kolejna bardzo skuteczna metoda projektowania dobrego doświadczenia u klienta. W zamian za pozytywną opinię — sklep odwdzięcza się miłym słowem. To ... której klient wraca na kolejną transakcję i zadowolony poleca sklep innym kupującym. Obsługując klienta dziś — projektuje jego jutrzejszą decyzję zakupową. Bo jak mówi ...
-
Dobry shopping experience buduje lojalność klientów
... aż o 60 proc. Tym samym ulepszony został shopping experience. Bo zadowolenie klientów i sprzedaż zawsze idą w parze. Tego rodzaju działania to jedyna gwarancja długofalowego ... osobista wizyta w oddziale bankowym to wciąż najistotniejsza, z punktu widzenia klienta, forma korzystania z usług tego sektora. Według badań Deloitte, w 2010 r. stacjonarne ...
-
Produkcja jednostkowa: kondycja i prognozy
... 56,1%. Zmniejszanie kosztów i osiągnięcie progów rentowności jest głównym zmartwieniem biznesu, ale zadowolenie klientów jest zapowiadane jako najważniejsza inicjatywa w osiągnięciu tych ... Infor "Aby rozwijać się po recesji i osiągnąć długoterminowy wzrost inwestowanie w klienta jest konieczne", mówi Adrew Kinder, dyrektor ds. marketingu rozwiązań ...
-
Sklepy internetowe w Polsce 2007
... (46%) oraz z terminową dostawą do klienta (12%). Kłopoty sklepów internetowych z firmami kurierskimi i pocztą wynikają z pewnego rodzaju konfliktu interesów pomiędzy tymi dwoma podmiotami. Sklepy internetowe oczekują za niską cenę wysokiej jakości usługi i co za tym idzie zadowolenie klienta, który za opóźnienia w przesyłce będzie winił ...
-
Call center lubiane przez Polaków
... w funkcjonowaniu call center Zdecydowanie największą wadą telefonicznych biur obsługi klienta jest długi czas oczekiwania na połączenie. Zwraca na to uwagę 40 % ... spotykanie się z problemami i negatywnymi aspektami funkcjonowania call center zmniejsza ogólne zadowolenie użytkowników z ich usług. Ponad połowa respondentów odpowiedziała twierdząco ...
-
Wyszukiwarka w sklepie internetowym: must have?
... proste narzędzie pozwala kupującym szybko znaleźć produkt, co przekłada się na zadowolenie klienta i wzrost sprzedaży. Siłę dobrej nawigacji po stronie internetowej e-sklepu ... dodanie filtrów umożliwiających pogrupowanie produktów wedle wszystkich możliwych cech wyróżniających. Dla klienta liczy się każdy szczegół, od ceny, przez rodzaj, kolor, ...
-
Polskie banki awangardą cyfryzacji. Do poprawy user experience
... , aby wspomagały poprawę satysfakcji klientów. Pomocne w tym jest zidentyfikowanie, które kluczowe obszary w przypadku danego banku należy poprawić, aby zwiększyć zadowolenie klienta z wykorzystania kanałów zdalnych – mówi Przemysław Szczygielski, Partner, lider zespołu doradztwa regulacyjnego i ryzyka, lider sektora finansowego w Polsce w Deloitte ...
-
Zarządzanie tożsamością firmy
... niezawodność, obecnie firma, chcąc zachować te wartości, bezpośrednio zwraca się do klienta, podkreślając pracę wyłącznie dla jego dobra i korzyści. Jednocześnie ... na przyszłe działania konkurentów, gwarantując lojalność wobec swojej marki i budząc zadowolenie z docenienia indywidualności konsumenckiej. Ze względu na wymagania klientów, wewnątrz ...
-
Bezpieczeństwo wydruków w firmie
... – to kwota, która mogłaby zniszczyć mniejsze przedsiębiorstwo. Co ciekawe, zadowolenie klienta i relacje z nim wydają się stanowić większy problem dla mniejszych firm: 41 ... zaś 32% pozostawiło lub znalazło na tacy drukarki poufne dane dotyczące klienta. Hiszpanie – świadomi problemów związanych z bezpieczeństwem Średnio aż 64% pracowników biurowych w ...
-
Branża leasingowa w Internecie czyli co w sieci mówi się o leasingu
... leasingowych (220 wpisów – 22%), na temat procesu sprzedaży i posprzedażowej obsługi klienta (210 wpisów - 21%) oraz na temat oferty (117 wpisów – 12% ). ... przypadku pozostałych badanych firm dyskusja toczy się pomiędzy internautami. Wyrażają oni swoje zadowolenie lub dezaprobatę, nie zawsze informując rzetelnie – czasem górę biorą emocje i ...
-
E-commerce: klient bardziej wymagający
... szacuje się na prawie 8%. Głównym powodem jest coraz większe zadowolenie Internautów z obsługi sklepów internetowych oraz większego bezpieczeństwa zakupów. ... . Najczęściej decydują one o ostatecznym zakupie – jednostkowym, ale coraz częściej także o zdobyciu stałego klienta. Kryzys nie straszny, przyszły rok – obiecujący Z badań serwisu Nokaut.pl ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 6/2017
... minionym roku wyniósł blisko 20%. Rosnąca konkurencja sprawia, że w walce o klienta liczą się tylko najlepsi. Liderzy branży outsourcingu contact center muszą ... pracowników. W minionym roku znaczna większość pracowników pozytywnie określiła swoje doświadczenia z firmą i zadowolenie z pracy. Satysfakcja zespołu jest dla nas niezwykle ważna. Od niej ...
-
Plotka czy rekomendacja
... do udziału w konkursie lub programie wirusowym, jaki organizujesz na swoich stronach. Może jeden z odwiedzających stanie się Twoim długoletnim klientem... Pociągnij klienta za język... No i pora na rekomendacje (ang. testimonials). Zadowoleni klienci składają je na Twojej stronie lub wysyłają na adres e-mail ...
-
Polskie sklepy online dobrze sobie radzą
... liczbę pracowników. W tej grupie znalazło się wielu liczących się graczy, którzy dotychczas nie ujawniali informacji o swoich wynikach (m.in. Cyfrowe.pl, Zadowolenie.pl, Vobis.pl, Cefarm24.pl, Perfumeria.pl, Kontri.pl, Bobomarket.pl, KDC.pl i E-piotripawel.pl). Wykorzystując informacje pochodzące z wielu różnych ...
-
Symantec: zabezpieczenia dla urządzeń mobilnych
... urządzeń mobilnych dla dostawców usług komunikacyjnych Dostawcy usług komunikacyjnych cenią innowacje w zakresie bezpieczeństwa mobilnego, ponieważ zwiększają one zadowolenie klienta, a jednocześnie zmniejszają koszty operacyjne. Firma Symantec zaoferuje niebawem nowe rozwiązania, które pozwolą dostawcom lepiej zabezpieczać sieci, skuteczniej ...
-
Rośnie popyt na samochody ekologiczne
... wschodzące – stwierdził Nick Gill, kierownik sektora Global Automotive w firmie Capgemini. – „Ten wzrost znalazł odzwierciedlenie również w naszych badaniach, które wykazały, że zadowolenie klienta z kupna pojazdu wzrosło w tym roku w wielu krajach. Branża motoryzacyjna nie może sobie jednak pozwolić aby spocząć na laurach i musi uwzględniać ...
-
Najpopularniejsze sklepy online 2010
... . Wśród laureatów znalazły się takie sklepy jak: Electro.pl, Morele.net, Zadowolenie.pl, eGaraż czy Multizakupy. To już druga edycja raportu jednej z największych porównywarek ... .pl , który w 2010 poczynił olbrzymi postęp, zwłaszcza w obszarze jakości obsługi Klienta. Komputery/Gry Komputery to kategoria znacznie bardziej urozmaicona niż RTV – obok ...
-
Spam we IX 2011 r.
... udziału w ankiecie, za wypełnienie której dostanie 80 dolarów. Po kliknięciu odsyłacza użytkownik zostaje przeniesiony na stronę zawierającą formularz ankiety badającej zadowolenie klienta. Po jej wypełnieniu i wysłaniu zostaje przekierowany do dalszego formularza, z którego dowiaduje się, że aby zostały mu przyznane obiecane 80 dolarów ...
-
Ewolucja spamu VII-IX 2011
... wygrał możliwość udziału w ankiecie, za wypełnienie której otrzyma 80 dolarów. Po kliknięciu odsyłacza użytkownik trafiał na stronę zawierającą kwestionariusz badający zadowolenie klienta, który należało wypełnić. Po wysłaniu go został przekierowany do kolejnego formularza, gdzie dowiadywał się, że w celu przyznania mu obiecanych 80 ...
-
Region EMEA: najlepsze spółki 2011
... dla operatorów telefonii komórkowej i dostawców Internetu. „Logic to rozwijająca się spółka na wschodzącym rynku, więc staramy się inwestować w biznes i w pracowników. Zadowolenie klienta to integralny element naszych wysiłków – firma nie przetrwa długo i nie rozwinie się, jeżeli o to nie dba.” - mówi Fatih Ozkentli, Prezes ...
-
Aplikacje biznesowe muszą być wydajne
... w/w wskazane przez respondentów to: Korzyści optymalnej wydajności Zwiększona produktywność pracowników (48%) Oszczędność czasu (52%) Oszczędność kosztów (42%) Zwiększone zadowolenie klienta (40%) Szybsze dotarcie z produktami na rynek (34%) Zwiększone morale pracowników (28%) Pułapki niskiej wydajności Niezadowolenie klientów (43%) Opóźnienia ...
-
Firmy rodzinne w Polsce i Europie 2017
... polskich firm rodzinnych największy wpływ na dobrą sytuację miały efektywne procesy wewnętrzne, które wskazało 25% badanych, skuteczne techniki sprzedaży i dbałość o klienta (22%) oraz inteligentny marketing (21%). Duże znaczenie miały też wdrożone optymalizacje i wzmocnienia kadrowe – 19% polskich firm rodzinnych uzyskało większe obroty ...
-
COVID-19 przyspieszył wdrożenie hub & spoke
... a efektywność i zadowolenie pracowników" wynika, że już co trzecia firma funkcjonuje w modelu hub & spoke. Wdrożenie tej idei ... Biura te są najczęściej dedykowane określonym zespołom, np. sprzedaży, marketingu czy działom, np. obsługi klienta. Biura te są zlokalizowane bliżej miejsca zamieszkania pracowników, dzięki czemu nie tracą oni czasu na ...
-
3 sposoby na customer experience w usługach dla biznesu
... są rozwijane, bo zespół ewoluuje. Te doświadczenia pozwalają nam proponować rewolucyjne rozwiązania, dzięki którym wzrasta na przykład zadowolenie naszego klienta, które przekłada się na lojalność klienta, a firmy, które mają więcej lojalnych klientów, generują lepsze wyniki. Już badania opublikowane przez Harvard Business School Publishing ...
-
Firmy a rynek telekomunikacyjny 2010
... dostawy Internetu w danym rejonie. Zdecydowana większość klientów (88,8 %) określiła swoje zadowolenie z dostawcy usług internetowych jako dobre lub bardzo dobre. W przypadku oceny poszczególnych elementów obsługi najwyższą średnią oceną cieszą się wymiary: ogólna obsługa klienta (4,26) oraz niezawodność usługi (4,27). Nieco niżej oceniona została ...
-
Gospodarstwa domowe a rynek telekomunikacyjny 2010
... wymiar: niezawodność usługi. Nieco niżej oceniona została ogólna obsługa klienta (3,9) oraz dostępności informacji o ofercie nowych produktów oraz promocjach (3,8). ... internetowych. Prawie połowa badanych (48,7 %) deklaruje zadowolenie, a jedna trzecia (32,9 %) zdecydowane zadowolenie ze swojego dostawcy Internetu. Rynek telewizji Wyniki badania ...
-
Satysfakcja z pracy - sposób na zatrzymanie pracownika
... przez zatrudnionych. Największy odsetek osób oceniających swoją satysfakcję na niskim poziomie to pracownicy związani z obsługą klienta, bankowością, nieruchomościami, usługami dla biznesu oraz administracją. Z kolei największe zadowolenie z pracy deklaruje inżynieria, HR, budownictwo oraz IT. Co ciekawe, możemy mówić o regionach, w których poziom ...
-
Małe firmy: czynniki rozwoju
... Szybko rozwijające się małe firmy coraz częściej wykorzystują aplikacje mobilne, które pozwalają poprawić efektywność pracy i elastyczniej działać w sferze sprzedaży i obsługi klienta. W ciągu najbliższych 2 lat małe firmy planują ponad dwukrotnie zwiększyć na tym polu aktywność i wydatki. Jednym z kluczowych powodów wykorzystania aplikacji jest ...
-
CRM - czy to się opłaca?
... klientów na dłużej Zadowolenie klientów jest najważniejszym problemem dla większości przedsiębiorstw. Czego oczekują i co należy zrobić, aby utrzymać ich dłużej? Wprowadzając CRM można uzyskać z punktu widzenia klienta: zmniejszenie czasu dostępu do informacji (odpowiedzi na zadane pytanie przez klienta), sprzedaż najbardziej odpowiednich ...
Tematy: -
Informatycy jak członkowie zarządów. Dlaczego odchodzili z pracy?
... satysfakcji z pracy, wynoszący 0,4 (w skali od -2 – maksymalne niezadowolenie do +2 – maksymalne zadowolenie) okazał się znacznie wyższy od przeciętnego poziomu w Polsce (0,08) i ... zarządzania projektami, które podkreślają znaczenie efektywnego dostarczenia wartości dla klienta. Niezadowolenie z wynagrodzenia. Informatycy jako jedna z dwóch grup ...
-
Zachowania konsumenckie
... sklepie, co zwiększa szansę na dokonanie większej liczby zakupów. Aby zatem zatrzymać klienta dłużej w sklepie odpowiednio zaplanowane są przejścia sklepowe, poprzez co ... cztery zasady księgowania zysków i strat. Pierwsza zasada mówi, że konsument odczuwa zadowolenie o wiele większe z kilku mniejszych zysków niż z jednego większego. Wykorzystują ...