-
Pracodawca Godny Zaufania 2024. Oto laureaci
... ), takie jak: asystent ds. marketingu online czy specjalista ds. obsługi klienta. Każdy pracownik ma możliwość rozwoju zawodowego dzięki dopasowanym szkoleniom z zakresu obsługi programów Microsoft Office, komunikacji interpersonalnej oraz zarządzania czasem. Co ważne, w ramach programu zapewniane jest dla każdego wsparcie adaptacyjne – wsparcie ...
-
Niedobór talentów problemem 6 na 10 polskich firm
... nieco w porównaniu do ubiegłego roku. Wówczas brakowało głównie kandydatów z odpowiednią znajomością IT & analizy danych (23%), umiejętnościami technicznymi (22%), a następnie tymi z zakresu logistyki & operacji (19%), sprzedaży & marketingu (19%), a także obsługi klienta (18%). Według publikacji, 59% firm zlokalizowanych w naszym kraju wskazuje na ...
-
Nowe oferty pracy II 2010
... aktywności bezpośrednio zależą wyniki wielu firm. Poszukiwani są również specjaliści z zakresu IT oraz telekomunikacji – w lutym czekało na nich 3 tys. 710 ofert pracy ... na prawników (o 25 proc.), urzędników administracji publicznej (o 20 proc.) oraz specjalistów z zakresu marketingu, reklama i PR (o 19 proc.). - Czas nieco gorszej koniunktury ...
-
Nowe oferty pracy V 2010
... Spada bezrobocie, i to nie tylko w efekcie typowych dla sezonu wiosenno-letniego prac sezonowych, przedsiębiorcy zaś sygnalizują plany zwiększania zatrudnienia. Nie można ... o 3,6 proc.). Na finansistów czekało w maju ponad 3 tysiące 160 posad, specjaliści z zakresu zarządzania mogli przebierać w 2 tys. 270 ofertach. Z kolei gotowym podjąć wyzwanie ...
-
Praca w finansach ciągle popularna
... w pracy z produktami finansowymi. Na starcie kariery jednak podstawowym kryterium, jakie będzie brane pod uwagę przez rekrutera są ukończone studia z zakresu finansów czy ekonomii. „W Poznaniu często mamy do czynienia z niewystarczającą ilością kandydatów o doświadczeniu odpowiadającemu pracodawcom”, zauważa Sylwia Wieczorek. „Dlatego firmy ...
-
Są oferty pracy w telekomunikacji
... reagować na wyzwania stawiane przez rynek i potrzeby Klientów, chociażby w obszarze sprzedaży, obsługi Klienta czy marketingu. Poza konkretną wiedzą z danego zakresu popyt jest i zawsze będzie na pracowników posiadających umiejętności w zakresie efektywnej komunikacji, pracy w zespole, zorientowanych na osiąganie zakładanych celów i otwartych ...
-
Mało ofert pracy dla humanistów
... Pracuj, do której należy serwis Pracuj.pl Warto jednak pamiętać, że w gospodarce, której głównym motorem rozwoju są obecnie innowacyjne rozwiązania z zakresu technologii i informatyki, kandydat-humanista, oprócz wiedzy nabytej na studiach, musi wykazać się znajomością innych dziedzin, na przykład mechanizmów związanych z funkcjonowaniem Internetu ...
-
Rynek pracy: oczekiwania specjalistów
... oferowane warunki pracy w firmach mogą być bardzo różne, w zależności od specjalizacji, umiejętności i zakresu zadań – mówi Olga Zarachowicz. „Wyniki badań wynagrodzeń w Polsce w latach 2012/2013 ... dla pracowników obsługi klienta. Możliwości awansu i większego zakresu obowiązków oczekują księgowych. Natomiast rozwój zawodowy oraz atmosferę i ...
-
Zobacz, jak nadgodziny mogą odbić się na twoim zdrowiu
... mln potencjalnych pracowników. Odpływ ludzi w wieku produkcyjnym z rynku będzie przede wszystkim powodować trudności z obsadzeniem stanowisk oraz okresowe lub stałe zwiększanie zakresu obowiązków pracowników. Jeśli większość funkcji lub zadań nie zostanie zautomatyzowanych lub powierzonych obcokrajowcom, to stopniowe zwiększanie nakładu pracy może ...
-
Gabinet Cieni BCC: nowe rekomendacje dla rządzących
... latach 2002-2006 (przez cztery lata) oraz w latach 2016-2018 (półtora roku). Wyniki prac obu tych komisji nie trafiły na ścieżkę legislacyjną. W szczególności, ... systemu. Inspektorzy NIK wskazują, iż prawie każde skontrolowane sprawozdanie z zakresu gospodarowania odpadami zawiera „błędy rachunkowe”. Jak tłumaczą samorządowcy, wynikają one głównie ...
-
Najbardziej poszukiwani pracownicy 2018. Podsumowanie
... miejscu uplasowały się osoby, które zaznaczyły Sprzedaż (11%), a na trzecim kandydaci deklarujący znajomość finansów/ekonomii (10%). Kolejne pozycje przypadły w udziale specjalistom z zakresu inżynierii i obsługi klienta (po 10%) oraz administracji (8%). Warto przy tym podkreślić, że właściciele profili mogą wskazać w nich więcej niż jedną ...
-
Wolontariat pracowniczy: chwyt wizerunkowy czy ważna inicjatywa?
... z szybko rozwijających się branż, w których rywalizacja o pracowników generuje coraz ciekawsze kafeterie benefitów. Skuteczne angażowanie i prawo wyboru Dostęp do dofinansowań projektów z zakresu wolontariatu pracowniczego deklaruje co piąty (21%) Polak badany przez Pracuj.pl. Przykładem takich działań są właśnie np. programy grantowe, dzięki ...
-
Automatyzacja (jeszcze) nie redukuje etatów
... na 10 z województwa zachodniopomorskiego. Kiedy pytamy firmy o faktyczne działania związane z automatyzacją, co piąta przyznaje, że aktualnie w przedsiębiorstwie wdrażane są rozwiązania z zakresu automatyzacji lub/i robotyzacji, 17 proc. planuje to w niedalekiej przyszłości, a 19 proc. aktualnie nie planuje, ale nie wyklucza tego w kolejnych latach ...
-
Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego: problemy pracowników i firm
... w skali roku; Ponad połowa respondentów deklaruje, że zewnętrzne wsparcie ekspertów z zakresu zdrowia psychicznego wpłynęłoby korzystnie na usprawnienie pracy zespołowej. Potrzeba wsparcia i… otwarcia ... właściwych rozwiązań. Koszt 20-dniowej nieobecności zdecydowanie przewyższa wydatek związany z wdrożeniem narzędzia z zakresu mental health. A ...
-
Brak pracowników w branży IT. Kim jest idealny kandydat?
... Polsce wskazują na największe wyzwanie z pozyskaniem potencjalnych pracowników z kompetencjami technicznymi (34%), umiejętnościami z obszaru IT oraz analizy danych (27%), a także tymi z zakresu logistyki i operacji (25%). Tuż za podium znalazły znajomość HR (21%), sprzedaży i marketingu (18%), a także obszaru produkcji (18%). Paweł Łopatka, ekspert ...
-
Narodowy Rachunek Zdrowia 2008
... HF i dostawców dóbr i usług w ochronie zdrowia - HP) oraz poszerzenie zakresu danych przekazywanych w ramach Rachunku o dodatkowe moduły. Prace koordynuje International ... z Narodowego Rachunku Zdrowia za 2008 r. zostaną opublikowane w wydawnictwie „Podstawowe dane z zakresu ochrony zdrowia w 2009”, które ukaże się w listopadzie 2010. Tabl. 3. Wydatki ...
-
Przetargi - raport I 2011
... województwa nie ‘przebiły” poziomu tysiąca ogłoszeń. Drogi, edukacja i paliwa W styczniu 2011 roku w Biuletynie Zamówień Publicznych najczęściej pojawiały się zamówienia z zakresu prac budowlanych: na roboty w zakresie naprawy dróg (303 ogłoszenia), roboty budowlane (264 ogłoszenia), roboty instalacyjne elektryczne (173 ogłoszenia), roboty drogowe ...
-
Praca w budownictwie 2010 - 2011
... na projekty drogowo – mostowe. Wprawdzie nadal poszukuje fachowców w tej dziedzinie, ale działania rekrutacyjne kieruje obecnie przede wszystkim do specjalistów z zakresu budownictwa kubaturowego, hydroinżynieryjnego i kolejowego, jak również poszukuje specjalistów ds. oferowania. - W związku z naszą strategią rozwoju na najbliższe lata planujemy ...
-
Otwarcie granic a emigracja zarobkowa
... usługach czy handlu. Wrocławskie centrum HP zatrudnia przede wszystkim specjalistów z zakresu finansów, księgowości, marketingu, sprzedaży czy HR, dlatego nie spodziewamy ... Dyrektora Personalnego w Xerox Polska, firmy zrzeszonej w ABSL, świadczącej usługi z zakresu Business Process Outsourcing, zarządzania dokumentami i procesami back office, oferty ...
-
Jest praca w sektorze NGO
... Do bardzo różnych osób. Część to oferty pracy tymczasowej, elastycznej, związanej z konkretnymi akcjami i projektami, ale pozarządówka szuka też wykwalifikowanych pracowników z zakresu marketingu czy fachowców od zarządzania. Sporo ogłoszeń adresowanych jest również do trenerów, którzy poszukiwani są zarówno do poprowadzenia pojedynczego szkolenia ...
-
Poszukiwani wyspecjalizowani pracownicy IT
... firmami wyzwania - dotyczące przetwarzania, przechowywania danych, a także poszerzającego się zakresu wykorzystania urządzeń IT – dokonują zmian w sposobie, w jaki postrzegamy technologie. O ... tworzone stanowiska będą coraz częściej wymagać od informatyków nie tylko wiedzy z zakresu nowych, zyskujących na popularności dziedzin IT, ale także licznych ...
-
Ile drzwi otwiera znajomość języków obcych?
... znających francuski, hiszpański i włoski, a co trzeci zatrudnia pracowników ze znajomością rosyjskiego, niderlandzkiego i szwedzkiego. Centra biznesowe prowadzą w językach obcych projekty z zakresu m.in. księgowości, finansów, HR, logistyki czy technologii. Dlatego też potrzebują w największym stopniu zależy im na pracownikach, którzy łączą wiedzę ...
-
Oferty pracy 2019: kto szukał pracowników?
... w 2019 roku? W minionych 12 miesiącach firmy najczęściej poszukiwały handlowców, specjalistów ds. obsługi klienta, ekspertów IT i finansistów. 30% ogłoszeń dotyczyło specjalistów z zakresu handlu i sprzedaży, choć to i tak mniej niż w minionych latach. W 2018 roku do handlowców i sprzedawców skierowano 31% ogłoszeń, w 2017 – 35%, a w 2016 ...
-
Antal: praca zdalna niszczy relacje międzyludzkie i work-life balance
... 81% respondentów jest zdania, że biura powinny być na tyle elastyczne, aby zagwarantować pracownikom możliwość zmiany miejsca pracy w zależności od zakresu wykonywanych zadań. 7 na 10 respondentów wskazuje z kolei, że powierzchnie biurowe należy przygotować zgodnie z wytycznymi dotyczącymi standardów antyepidemicznych. Z tego tekstu dowiesz ...
-
Produkcja zatrudnia. Pomimo pandemii rekrutacja pracowników trwa
... Rośnie liczba pracodawców, dla których zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom w miejscu pracy jest kluczowym wyzwaniem (67%). Ponad połowa organizacji wskazuje, że dostosowanie zakresu obowiązków do ograniczeń spowodowanych pracą zdalną oraz wymogów z tym związanymi jest ich głównym celem. Kwestia rekrutacji, onboardingu czy spotkań wewnętrznych ...
-
Bezpłatne e-szkolenia
... . Dzięki współfinansowaniu projektu „Profesjonalista rynku pracy” przez Unię Europejską, szkolenie jest całkowicie bezpłatne. „Oceniamy, że przeprowadzenie szkoleń z podobnego zakresu materiału metodą tradycyjną byłoby kilkanaście razy droższe i praktycznie niewykonalne z uwagi na konieczność synchronizacji terminów dla 5000 osób” – mówi Arkadiusz ...
-
PO KL finansuje szkolenia kadr
... do 10 proc. bezpośrednich kosztów projektu - powyżej 5 mln zł Samodzielnie czy z doradcą? Równolegle do definiowania potrzeb szkoleniowych oraz przygotowywania zakresu merytorycznego projektu należy zastanowić się czy złożyć wniosek samodzielnie, czy skorzystać z usług firmy doradczej. Doświadczenie z poprzedniego okresu pokazuje, że przygotowanie ...
-
System zarządzania jakością: błędy przy wdrażaniu
... zarządzania jakością. Kierownictwo oczekuje efektów bez angażowania się w kolejne etapy prac wdrożeniowych. Wyznaczonemu pełnomocnikowi ds. SZJ stawia się za ... że system nie przyniesie im żadnych korzyści, a jedynie spowoduje poszerzenie zakresu dotychczasowych obowiązków. Aby przeciwdziałać negatywnemu nastawieniu personelu, należy rzetelnie go ...
-
Najczęściej cytowane media XII 2008
... na informacje dotyczące polityki polskiej, rankingi i sondaże oraz sprawy z zakresu ustawodawstwa i prawa. Dziennik natomiast wzbudził zainteresowanie mediów odniesieniami do polityki ... publikacji. W grudniu media najbardziej zainteresowane były informacjami na temat prac nad nową ustawą dotyczącą emerytur pomostowych oraz negocjacjami w sprawie ...
-
Nowe oferty pracy IX 2009
... wcześniej było to ponad 900 ofert. Coraz trudniej pracę znajdują również specjaliści z zakresu zasobów ludzkich. W sierpniu mogli liczyć jeszcze na niemal 900 etatów, podczas ... etatów, w sierpniu na 154, zaś we wrześniu firmy poszukiwały aż 335 specjalistów z zakresu prawa. To przyrost aż o niemal 117 procent! Kolejne pozycje o największej dodatniej ...
-
Wysokie kwalifikacje nie zapewnią miejsca pracy
... przez warunki zatrudnienia, to nowe wyzwania. I nie ograniczajmy się tylko do zakresu obowiązków przypisanego danemu stanowisku. Popatrzmy na projekty, które realizowane są w naszej ... . Ocena naszej osoby, jako kandydata do pracy przez pryzmat aktualnego/ poprzedniego zakresu obowiązków wydaję się być reakcją naturalną, stanowi, bowiem realny punkt ...
-
Bariery przedsiębiorczości na wsi
... się. Oznacza to konieczność modyfikacji systemu kształcenia. Nabyte kompetencje i umiejętności powinny być weryfikowane w praktyce poprzez realizację konkretnych projektów za zakresu przedsiębiorczości, zgodnie z zasadą „learning by doing”. Na poziomie szkolnictwa wyższego powinno to być stwarzanie studentom możliwości bezpośredniej współpracy ...
-
Pracodawcy doceniają studia podyplomowe
... cenieni na rynku specjaliści. Dyplom MBA czy uzyskanie kwalifikacji CIMA to dla pracodawcy dowód, iż dany kandydat, posiada szeroką wiedzę z zakresu ekonomii, analizy ilościowej, rachunkowości zarządczej, finansów czy biznesu, podatków oraz także umiejętności praktyczne, takie jak np. prowadzenie negocjacji i zarządzania przedsiębiorstwem ...
-
Koniunktura przemysłowa VII 2015
... (w lipcu są one zbliżone do sygnalizowanych w czerwcu i maju br.). Oceny z zakresu handlu hurtowego są pozytywne, choć od kwietnia br. – coraz mniej optymistyczne. ... budowlano-montażowych. Spośród badanych podmiotów 24% (przed rokiem 21%) planuje prowadzenie prac budowlano-montażowych za granicą. Lipiec jest piątym z kolei miesiącem, w którym ...
-
Koniunktura przemysłowa VIII 2015
... , korzystne oceny koniunktury zgłaszane przez dyrektorów jednostek prowadzących działalność z zakresu informacji i komunikacji. Najbardziej optymistyczne opinie spośród badanych rodzajów działalności, choć ... Spośród badanych podmiotów 23% (przed rokiem 21%) planuje prowadzenie prac budowlano-montażowych za granicą. W sierpniu, po raz pierwszy od ...