-
5 sposobów na sprzedaż przez content marketing
... akcji. Jak pokazują badania Demand Metric, 86 proc. internautów przewija reklamy video, 44 proc. z nich ignoruje przesyłane wiadomości mailowe, natomiast 60 proc. ... aż 70 proc. konsumentów. Rekomendacje jako unikalny content są również wartościowe pod kątem działań z zakresu SEO dla witryny sklepu. 3) Nie skupiaj się wyłącznie na konwersji Wysoki ...
-
Lead generation. Jak pozyskać klienta przez internet?
... to być np. marketing w wyszukiwarce Google, kampanie display’owe, targetowane reklamy w mediach społecznościowych, mailingi i newslettery, a nawet wciąż popularny telemarketing. Wśród ... branży budowlanej, szybko rozwijają się także działy produktów finansowych oraz z zakresu zdrowia i edukacji. Dodatkowym atutem dla wykonawców i sprzedających jest ...
-
Cyberprzestępstwa przybierają na sile. Firmy muszą się chronić
... blokadę usług (atak DDoS – rozproszona odmowa usługi) lub uruchamia reklamy na tysiącach terminali roboczych, spowodują masową epidemię oprogramowania wymuszającego ... w zakresie bezpieczeństwa informatycznego. Nie ma pełnych danych dotyczących zakresu ataków cybernetycznych spowodowanych przez czynnik ludzki. Dlatego wiele przedsiębiorstw nadal ...
-
10 przydatnych aplikacji w e-sklepie
... wysyła do Facebooka informacje o zachowaniach użytkownika w sklepie. Na tej podstawie dobiera reklamy, które zachęcają klienta do powrotu do sklepu. Fakturowanie i magazyn Od samego początku działań ... , produktów i rozliczeń. Marketing automatyczny Wprowadzanie nowych rozwiązań z zakresu marketingu może przesądzić o sukcesie firmy w handlu ...
-
Kreatywna kreacja, czyli budowanie marki
... nasz pomysł z góry skazany jest na porażkę. Dotyczy to szczególnie rozwiązań z zakresu nowoczesnej medycyny oraz produktów czy usług dla dobra publicznego, ... nowych technologii – nie gwarantuje ona sukcesu ekonomiczno-finansowego. Zawsze o wyborze formy reklamy decydują przede wszystkim środki finansowe oraz specyfika produktu i jego grupa docelowa. ...
-
Masz sklep internetowy? Zobacz, po co ci CXM
... wyglądzie samej strony (23 proc.). Systematycznie zwiększa się też odsetek sprzedawców wykorzystujących reklamy na portalu Facebook (60 proc. ankietowanych). W istocie, przytoczone aktywności mogą ... witryny. Jak pokazują doświadczenia naszej firmy, wdrażanie rozwiązań z zakresu CXM to skuteczny sposób na zwiększenie zysków sklepów internetowych. ...
-
Młodzi programiści nie powinni narzekać. Oto powody
... się rozwijać. Piotr Tabor, właściciel APPWISE software house, który tworzy rozwiązania z zakresu IT dla małych i średnich firm, zwraca uwagę, że na dzisiejszym rynku ... większym spokojem. Sektory, które do tej pory myślały o internecie tylko jako źródle reklamy, dziś rozważają częściowe przeniesienie biznesu do sieci. Dobrym przykładem są prawnicy ...
-
Rynek pracy w pandemii. Gorzkie podsumowanie 2020 roku?
... produkcji oraz handlu i sprzedaży. Największe spadki dotyczyły natomiast ekspertów z zakresu turystyki, HR, prawa i obsługi klienta – czyli specjalizacji ... biurowej, call center, energetyki, hotelarstwa, internet/ecommerce, programowania, obsługi klienta, prawa, reklamy, transportu, pracy fizycznej czy zdrowia/urody. Rekrutacje zdalne i praca ...
-
Cyberbezpieczeństwo: jakie cyberataki grożą poszczególnym branżom?
... o tym, gdzie należy zainwestować większe zasoby, czy np. na szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa czy obszary, w których należy zbudować poradniki dotyczące tego, ... kategoriach: W 70 procent organizacji znaleźli się użytkownicy, którym prezentowano złośliwe reklamy w przeglądarce. 51 procent firm spotkało się z aktywnością związaną z ransomware ...
Tematy: cyberbezpieczeństwo, rok 2021, ransomware, cyberzagrożenia, phishing, ransomware, trojany, cyberataki -
SEO i SEM. Jak maksymalizować sprzedaż?
... stosunkowo proste, to dalsze kroki wymagają od specjalistów SEO ogromnej wiedzy z zakresu algorytmów wyszukiwarek, fraz kluczowych, CMS-ów typu Wordpress, czy nawet programowania ... Marketing. Pierwotnie oba pojęcia były bardzo wyraźnie odseparowywane, ponieważ technologie reklamy internetowej były na tyle jednowymiarowe, że w żaden sposób nie mogły ...
-
1/3 ofert pracy wymaga kompetencji cyfrowych
... ogłoszeń w serwisie). Kolejne 4% ofert kierowano do ekspertów od badań i rozwoju oraz reklamy. Mocny wzrost w ciągu kilku miesięcy Warto zauważyć, że oferty dla ... 51% więcej ogłoszeń o pracę, niż analogicznym okresie rok wcześniej. Pracownik posiadający umiejętności i wiedzę z zakresu wykorzystania technologii jest coraz bardziej cenny na rynku pracy ...
-
ChatGPT to nie wszystko. Poznaj 6 najciekawszych narzędzi AI w marketingu
... oparty na sztucznej inteligencji chatbot oferujący użytkownikom wiele możliwości z zakresu tworzenia treści marketingowych. Narzędzie jest odpowiedzią Google na opracowanego ... potrzeb klientów i dostosowywanie do nich rozwiązań marketingowych), rozwój innowacyjnych form reklamy, których teraz nie możemy sobie nawet wyobrazić. Jedno jest pewne - ...
-
Fake hacking. Jak się przed nim chronić?
... do żartów na współpracownikach czy znajomych i nie stanowią żadnego zagrożenia z zakresu cyberbezpieczeństwa. Fake hacking może też przybrać formę wiadomości e-mail informującej ... typu adware, które wyświetla na ekranie użytkownika nachalne i niechciane reklamy. Weryfikując, czy próba ataku jest formą oszustwa lub rzeczywistym działaniem ...
-
Cyberhigiena na Black Friday, czyli bezpieczne zakupy online
... , dyrektor ds. technologii w firmie Sophos, wskazuje na kilka praktyk z zakresu cyberhigieny, o których warto przypomnieć pracownikom w sezonie wyprzedaży. Uwaga ... i aplikacji czatowych, by docierać do potencjalnych ofiar. Przeglądanie sieci bez reklam Reklamy w sieci nie tylko mogą śledzić każdy ruch użytkownika i zbierać spore ilości informacji ...