-
IAB Polska: 87% firm z branży reklamy online odczuwa skutki pandemii
... do liderów tortu reklamy w internecie: reklamy w wyszukiwarkach i sieciach kontekstowych (SEM 48%) i reklamy graficznej (klasyczny display: 45%, wideo: 42%). Najrzadziej redukowano wydatki na SEM, wideo, programmatic, reklamę w social media. Wyłącznie spadki deklarowano w przypadku lokowania produktu oraz działań z zakresu e-PR. Zdecydowana ...
-
Rynek reklamy w Polsce I kw. 2011 r.
... "MPG Media Market Scan 1Q 2011. Analiza rynku reklamy w Polsce". I. Rynek ogółem Według estymacji MPG, całkowita wartość rynku reklamy w I kwartale 2011 roku wyniosła 1,61 mld ... radio jako medium call to action. IV. Województwa Najsilniej pod względem całościowego zakresu dotarcia mediów rozwinęły się w I kwartale 2011 roku województwa lubelskie i ...
-
Rynek reklamy w Polsce I-II kw. 2011 r.
... wyniósłby 5,4% - podaje raport "MPG Media Market Scan 1H 2011. Analiza rynku reklamy w Polsce". I. Rynek ogółem Jak czytamy w raporcie, najszybciej rozwijały się wydatki w ... – radio, jako medium call to action. Województwa Najsilniej pod względem całościowego zakresu dotarcia mediów rozwinęły się w I połowie 2011 roku województwa małopolskie ...
-
Siła reklamy a potrzeba konsumenta
... jest konsumentem również tysiąca innych produktów czy usług. Doświadczenie z jednego zakresu szybko przechodzi w oczekiwanie wobec kategorii zupełnie ze sobą nie powiązanych. ... jesteśmy ważniejsi niż inne kategorie. Pokazać, nie tylko powiedzieć Siła reklamy zawsze była i będzie duża. Jednak wkrótce, aby przekonać, będziemy potrzebowali większych ...
-
Jak uczenie maszynowe zmienia marketing?
... ), VP ds. marketingu, lub dyrektora ds. marketingu; 35% zajmuje stanowisko z zakresu zarządzania marketingiem firmy, a pozostałe 35% pełni role z zakresu reklamy digital lub online. 58% stanowią pracownicy wyższego odpowiedzialni za obszar inwestycji w reklamy online, a 33% ma bezpośredni wpływ na podejmowane decyzje z zakresu reklamy online.
-
SEO dla e-commerce o międzynarodowym zasięgu
... niemożliwie. Najważniejszą rolę w ekspansji międzynarodowej odgrywa SEO. To od skuteczności działań z zakresu marketingu w Internecie zależy, czy klienci za granicą dotrą do ... Tłumaczenie z błędami (lub po prostu przekład słabej jakości) może zniweczyć wszelkie wysiłki z zakresu reklamy w Internecie. Google to nie jedyna wyszukiwarka na świecie Przy ...
-
BizOn media: reklama tylko dla biznesu
... komplementarnej oferty z zakresu komunikacji marketingowej dla biznesu dlatego w ofercie nowego domu sprzedaży mediów znajdziemy rozwiązania z zakresu AMBIENT i PRASY ... to pierwszy projekt o tematyce biznesowej w ramach sieci, realizowany w Europie. „Rynek reklamy internetowej w Polsce jest jednym z dynamiczniej rozwijających się rynków reklamowych w ...
-
Polacy a firmowe strony www
Ceny produktu lub usługi i zakresu działalności przedsiębiorstwa, tych informacji najczęściej poszukują Polacy na stronach internetowych firm - wynika z badania Millward Brown SMG/KRC dla Rzetelnej Firmy. Najczęstszym problemem z jakim spotykają się konsumenci są natarczywe reklamy, które uniemożliwiają pełne zapoznanie się z treścią firmowych ...
-
CRM - czy to się opłaca?
... większą liczbę faktycznych zgłoszeń (rośnie skuteczność reklamy), co redukuje koszty tego typu reklamy. Sprzedaż Oszczędności wynikają ze zmniejszania czasu ... - Aspekt rozproszenia systemu jest najbardziej krytyczny w przypadkach implementacji CRM z zakresu sprzedaży. Głównym problemem jest komunikacja i synchronizacja bazy danych. Zbytnie zaufanie ...
Tematy: -
Spożywcze produkty dla dzieci: bajkowy świat nazw i opakowań
... Daje szansę wprowadzenia atrakcyjnego, budzącego pozytywne skojarzenia elementu na layout produktu, a także stanowi doskonały punkt wyjścia do szeroko zakrojonych działań z zakresu reklamy, promocji, merchandisingu, public relations czy CSR. Wystarczy w tym miejscu zwrócić uwagę na strony internetowe niektórych marek, które są swoistymi platformami ...
-
Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce: voiceboty lepsze niż reklama?
... online? Skoro, co trzeci z kupujących w sieci rezygnuje z powodu nachalnej reklamy, wynika z najnowszych badań Baymard Institute. Zamiast wydawać więcej na reklamę, ... według SaleCycle, telekomunikacja (90,76%) znajduje się na wyższym końcu zakresu współczynnika porzucania koszyka. Z drugiej strony, artykuły pierwszej potrzeby, takie jak artykuły ...
-
Mało ofert pracy dla humanistów
... preferowanych przez osoby z wykształceniem humanistycznym, czyli działów marketingu, reklamy i PR (4,3% wszystkich ofert opublikowanych w 2011 roku), działów personalnych (2,2%) ... gospodarce, której głównym motorem rozwoju są obecnie innowacyjne rozwiązania z zakresu technologii i informatyki, kandydat-humanista, oprócz wiedzy nabytej na studiach, ...
-
Jakie kursy językowe i szkoleniowe wybierają Polacy?
... również innych preferencji edukacyjnych - na przełomie wieków królowały kursy z zakresu księgowości, kadr czy psychologii. Dziś Polacy wybierają szkolenia z projektowania ogrodów ... takie stanowiska jak specjalista ds. obsługi klienta, księgowy, specjalista od reklamy, lekarz. Zainteresowanie wyjazdem do pracy do Norwegii wynika też z kondycji ...
-
Otwarta komunikacja z klientem, czyli budowanie zaufania do marki w czasach pandemii
... reklamy i media tracą, na popularności zyskują agencje PR. To one stoją na pierwszej linii ... , które następują w przepisach i umożliwiają pacjentom zakup sprzętu przez Internet, ale również cały czas prowadzą działania z zakresu public affairs zmierzające do wprowadzenia kolejnych ułatwień dla pacjentów. Na każdym z tych etapów działań biznesowych ...
-
Darmowy Internet?
... poczty została tak zaprojektowana, aby mogły z niej korzystać osoby bez zaawansowanej wiedzy z zakresu informatyki, czy programowania. Z darmowej poczty na Onet.pl mogą właściwie ... tam słów wyświetla powiązane z tym słowem reklamy. Na przykład, gdy użyjemy w e-mailu słowa „urlop”, pojawią nam się reklamy portali biur podróży, czy portali oferujących ...
-
Internet - wymagające medium
... strony internauty. Widać to wyraźnie w kreacjach reklamy internetowej, jakie ostatnio spotykamy w sieci. Reklamy te są bardzo dopracowane pod względem brandingowym, spójne ... . Jest autorem wielu publikacji z dziedziny e-marketingu. Prowadzi szkolenia i wykłady z zakresu marketingu interaktywnego. e-mail:mmusiol@idmnet.pl Anna Gołębicka jest ...
-
Ewolucja spamu 2007
... do natychmiastowego zaprzestania dystrybucji reklamy skierowanej do osoby, która poprosiła o zaprzestanie dostarczania jej takiej reklamy". "O reklamie" Artykuł 18, punkt 1. W obu ... od legalnych e-maili, nawet przez użytkowników posiadających pewną wiedzę z zakresu bezpieczeństwa. Adresy zawierające odsyłacze do stron phishingowych są tak dobrze ...
-
Nowe oferty pracy VIII 2010
... Na specjalistów z zakresu finansów czekało w sierpniu ponad 3 tysiące 730 ofert (przyrost względem lipca o 0,9 procent), na specjalistów z zakresu zarządzania czekało z kolei ponad ... ofert dla bankowców, lekarzy, pielęgniarek, farmaceutów, prawników oraz specjalistów od reklamy, marketingu i PR. W Krakowie najwięcej przybyło ofert dla sprzedawców – ...
-
Social media i marketing treści: jak zwiększyć ich skuteczność?
... zaangażowania potencjalnych klientów (dystrybucja treści, płatne formy reklamy, media społecznościowe). Kolejny etap procesu polega na implementacji opracowanych wcześniej założeń. Na samym końcu działania powinny być poddane analizie i raportowaniu. Podsumowanie Skuteczne działania z zakresu marketingu treści i social media wymagają zastosowania ...
-
Marketing internetowy w spółkach giełdowych 2004-2005
... na ogół pozytywnie ocenili skuteczność stosowanych narzędzi reklamy internetowej. Na skali pięciostopniowej od 1 (ocena bardzo zła) do 5 (ocena bardzo dobra), skuteczność wdrożonych narzędzi reklamy internetowej oceniono jako więcej niż dostateczną (średnia ocena 3,39). • Podstawowym narzędziem z zakresu kreowania wizerunku w Internecie w badanych ...
-
15 trendów w marketingu w 2022 roku
... temu klienci zarówno jednej, jak i drugiej firmy zyskują dostęp do szerszego zakresu usług. Przykładem może być np. sklep z elektroniką, który proponuje klientom ... pt. „Jak wybrać telewizor?”). Na znaczeniu mogą też zyskać reklamy oparte na geolokalizacji oraz reklamy w aplikacjach (tam tradycyjne pliki cookies nadal będą dostępne). Jednocześnie ...
-
Aktualizacja i rozwój serwisu WWW
... nadzwyczajnego. Budżet, jaki należy zabezpieczyć na obsługę i rozwój serwisu w zależności od zakresu umowy zawartej pomiędzy zleceniodawcą a agencją, wynosi przeważnie od kilku ... Organizacja konkursu jest także dobrą okazją, aby odświeżyć markę za pomocą reklamy łączącej promocję konkursu ze stroną internetową. W tym miejscu chcielibyśmy jeszcze ...
-
Znane marki a SEO
... kupuje, to jednak pierwszy kontakt z marką jest właśnie w sieci. Coraz więcej reklamy coca-coli, znaczy idą święta… Powszechnie wiadomo, że każdy produkt w gospodarce ... sprzedaż. Ostatnia strategia rozszerzająca w SEO będzie polegała na rozszerzeniu zakresu słów kluczowych - łączących okoliczności z produktem (np. kiełbasa na biwak, kosze biwakowe). ...
-
Marketing w małej firmie - in-house czy outsourcing?
... zrozumienia marki, co może być łatwiejsze do osiągnięcia przez wewnętrznych pracowników; reklamy – ustawienie reklam nie jest trudnym działaniem. Ważna jest jednak ... jak czas i pieniądze przed nieskuteczną współpracą. Chcesz poszerzyć swoją wiedzę z zakresu digital marketingu? Czytając będziesz na bieżąco z nowinkami ze świata digitalu. Czytaj tak ...
-
Promocja w segmencie B2B
... coraz większe uzasadnienie. Przykłady takiego myślenia widać coraz częściej na rynku. Reklamy telefonii komórkowych czy oferty samochodów dla biznesu doczekały się zasięgowych reklam w ... z o.o. Zajmuje się kompleksowym prowadzeniem kampanii promocyjnych w internecie. Prowadzi szkolenia i wykłady z zakresu marketingu interaktywnego. kontakt: mmusiol ...
-
Tradycyjne media zainteresowane Internetem
... popularności stron internetowych typu "social networking". McKinsey, firma konsultacyjna z zakresu zarządzania, zaprosiła wyższą rangą kadrę kierowniczą zarówno ze starych, jak i ... zapewnienie, że treść z reklamą zostały uznane za odpowiednie. Większość reklamy video online jest połączona z profesjonalnie wytworzoną treścią, odzwierciedlając obawy, ...
-
Polscy deweloperzy a promocja i marketing
... stosowane przez deweloperów kanały komunikacji ograniczają się w zasadzie tylko do reklamy. Z Wirtualnych Spacerów korzysta zaledwie 20 proc. deweloperów ogłaszających się w portalu RynekPierwotny.com. Jeszcze mniej, bo około 1 proc. prowadzi w Internecie działania z zakresu marketingu szeptanego, wirusowego czy udziela się aktywnie w mediach ...
-
Blog firmowy jako forma komunikacji marketingowej
... marketingowe lepiej jest prowadzić w oparciu o stronę firmową, a blog pozostawić działaniom z zakresu PR. Niemniej jednak blog firmowy może i jest wykorzystywany w celach czysto ... w celu wyrażenia swojej opinii. Dla firmy recenzje są doskonałą formą reklamy. Dodatkowo stanowią informację zwrotną dla firmy. Informacje o nowościach Blog firmowy ...
-
Google Book Search nabiera rozpędu
... kontrakty z News Corp, właścicielem MySpace.com (znaczący kontrakt dotyczący wyszukiwania i reklamy), oraz umowę z Viacom, właścicielem MTV, dotyczącą reklamy video. "Wiemy, że będziemy przeprowadzać digitalizację milionów tomów, ale nie ... przeskanowane "miliony książek", ale odmówił podania szczegółowych danych odnośnie ich ilości czy też zakresu ...
-
Użyteczność stron www a ich popularność
... czołowe serwisy informacyjne. Pod kątem użyteczności oraz dostępnych funkcjonalności przeanalizowano witryny ogólnoinformacyjne oraz tematyczne z zakresu kultury i rozrywki, biznesu i finansów, mediów i reklamy, sportu, komputerów i Internetu oraz motoryzacji. W styczniu 2008 r. porównano wyniki z pozycjami badanych serwisów w rankingu Megapanel ...
-
Wydatki na marketing w wyszukiwarkach rosną
... - poinformowała firma Artefakt. Internauci także chętnie korzystają z takiej formy reklamy. Co ważne częściej wybierają wyniki wyszukiwania oparte na tzw. organicznym pozycjonowaniu ... przyczyniają się do rosnącego zainteresowania tą formą promocji. Rosnąca świadomość usług z zakresu marketingu internetowego powoduje transfer budżetów z tradycyjnego ...
-
Modele podejmowania decyzji biznesowych
... leży w zakresie umiejętności zespołu który podejmuje decyzję (niska niepewność co do zakresu umiejętności). Do rozwiązania problemu dochodzi się drogą specyfikacji zmiennych, które wpływają ... powstaniem firmy o nazwie Pixar, która nadal produkowała krótkie filmy rysunkowe, reklamy i loga firm – z tą tylko różnicą, że odtąd co roku otrzymywała ...
-
Apetyt na nowe technologie rośnie
... Consulting KPMG. Jak wynika z raportu KPMG, wzrasta natomiast poziom akceptacji dla reklamy w Internecie czy telefonach komórkowych. Prawie dwie trzecie konsumentów, czyli o ... powód do takiej decyzji, wskazuje przekonanie o zbyt wysokiej cenie usługi w stosunku do zakresu oferowanych treści. Wśród respondentów z innych krajów, aż 61%, jako ...
-
Polskie mikrofirmy a marketing internetowy
... własnej strony zaledwie 20% stanowią przedsiębiorcy, którzy zamieszczają w sieci ogłoszenia czy reklamy. Można więc powiedzieć, że jeśli przedsiębiorca ma świadomość korzyści płynących z ... zaawansowanych działań marketingowych, ale to już wymaga dużej wiedzy z tego zakresu. Przedsiębiorca, który ją ma, bądź korzysta z pomocy specjalistów, może na ...
-
Prywatność w sieci wg internautów
... właścicielom stron www finansowanie działalności, która opiera się w dużym stopniu na przychodach z reklamy i to właśnie dzięki niej możliwy jest darmowy dostęp do sieci. Istotne ... wie także czym są dane osobowe, choć nie zna szczegółowo ich zakresu. Te dwie perspektywy znajdują swoje potwierdzenie w zachowaniach w sieci. Internauci bardzo często ...