-
Zakupy w sieci: najczęściej kupujemy ubrania
... e-handlu zarówno dla mężczyzn, jak i dla kobiet. Z kolei Wojciech Żbikowski z firmy Gemius, który doradza firmom z branży e-commerce, jak ulepszać jakość obsługi e-klienta, ... produktów i znaleźć najlepszą dla siebie opcję – dodaje ekspert od handlu elektronicznego firmy Gemius. Jego zdaniem, liczba użytkowników na stronach www sklepów odzieżowych może ...
-
Zakupy online: mężczyźni na aukcjach, kobiety w e-sklepach
... w sieci. To prawie o jedną piątą więcej niż przed rokiem. Wśród mężczyzn najpopularniejsze są aukcje internetowe, wśród kobiet e-sklepy – wynika z analizy firmy badawczej Gemius. Gemius przeanalizował ruch na stronach e-sklepów, aukcji internetowych i zakupów grupowych. Jak pokazują najnowsze, październikowe wyniki badania Megapanel PBI/Gemius ...
-
Badania i rozwój: potrzebne większe ulgi podatkowe
... w zasadzie wyłącznie na unijnych dotacjach. Dostępne dla polskich przedsiębiorstw ulgi podatkowe mają mocno ograniczony zakres. Firmy mogą obecnie: odliczyć od podstawy opodatkowania 50 proc. wydatków jedynie na zakup nowej innowacyjnej technologii (nie ma możliwości uwzględnienia kosztów prowadzenia prac B+R) oraz dokonywać comiesięcznych odpisów ...
-
Spam I 2014
... firm specjalizujących się w systemach monitoringu wideo. Z reguły wiadomości te nie podają nazwy firmy w adresie nadawcy. Zamiast tego adres nadawcy zawiera jego imię lub nazwisko, które ... Ranking ten opiera się na wykryciach dokonanych przez komponent antyphishingowy firmy Kaspersky Lab, aktywowanych za każdym razem, gdy użytkownik próbuje kliknąć ...
-
Firmowa strona internetowa: co przyciągnie potencjalnych klientów?
... udostępnienie adresu e-mail, użytkownik regularnie otrzyma streszczenie najnowszych wpisów na blogu, artykułów „premium” (np. raporty branżowe) i inne wiadomości związane z ofertą firmy. Warto umieścić zachęcenie do subskrypcji w sekcji strony, gdzie znajdują się przydatne materiały do pobrania. W tym przypadku najlepiej wkleić formularz w prawym ...
-
Microsoft wykupił dział mobilny Nokii
... łączną sumę 7,2 miliarda dolarów. Transakcja została zaaprobowana przez udziałowców Nokii i rządowe agencje regulacyjne na całym świecie. Zakup działu fińskiego producenta jest efektem współpracy, jaką obie firmy nawiązały w 2013 roku. Szefem nowego działu Microsoftu, a zarazem wiceprezesem działu urządzeń Microsoftu został Stephen Elop, który ...
-
Karta graficzna SAPPHIRE R9 290X Vapor-X
... pracującego z zegarem taktującym 1080 MHz. Jak zapewnia producent, tej karty nie jest w stanie pokonać żadna z najnowszych i najbardziej wymagających gier - produkt firmy SAPPHIRE ma gwarantować płynną rozgrywkę na maksymalnych ustawieniach graficznych w rozdzielczościach Full HD, a nawet wyższych. Osiągnięcie dobrej wydajności oraz kultury pracy ...
-
Jaki internet wybrać dla mikroprzedsiębiorstwa?
... sieci. Pomoże to wybrać internet idealnie dopasowany do potrzeb Twojej firmy. Na rynku telekomunikacyjnym szybkość przesyłania danych wciąż wzrasta, zmianom sprzyja rządowy ... stacjonarnego postaw na pakiet tzn. triple play, jest z reguły tańszy niż zakup poszczególnych usług. Przeglądając propozycje dostawców internetu warto zwrócić uwagę na ...
-
Jak trwale usunąć dane? Nawet formatowanie to za mało
... danych. Bardzo ważne jest zatem, aby zarówno instytucje państwowe jak i firmy oraz użytkownicy prywatni byli świadomi, które metody i w jakich przypadkach są ... pełnego formatowania szczątki danych pozostają w obszarze tzw. bad sectors, co dla firmy będzie oznaczało niezastosowanie się do wymogów skutecznego kasowania. W przypadku urządzeń mobilnych ...
-
Zakupy w Internecie: tylko 1/3 klientów nie narzeka na jakość obsługi
... czas, ale również utratę pieniędzy – podkreśla Maciej Ameljan, wiceprezes Rzetelnej Firmy. O tym, jak bardzo wzrasta ryzyko natrafienia na problem z realizacją zamówienia tuż ... swojej stronie internetowej. Robi tak 32% ankietowanych. - Aktualnie certyfikatem Rzetelnej Firmy może pochwalić się kilka tysięcy e-sklepów. Klikając na niego każdy klient ...
-
Rynek dóbr luksusowych w Polsce 2015
... Eris. Co ciekawe ankietowani zamożni i bogaci Polacy często wskazywali również firmy, których produkty według ogólnie przyjętych kryteriów zasadniczo nie są zaliczane do ... nabiera takiego charakteru. Z kolei polska marka to taka, która jest własnością firmy z przewagą kapitału polskiego lub ma polskie korzenie (historyczne) i jest nadal wytwarzana ...
-
Prezenty świąteczne w sieci: 9 zasad, które warto stosować
... przypadkach, gdy do transakcji dochodzi na odległość i poza lokalem firmy. Tymczasem w przypadku zakupów w sklepie stacjonarnym o takiej opcji decyduje sprzedający. Handel w ... tym roku badaniu instytutu opinii publicznej Infas na zlecenie Trusted Shops, firmy wydającej sklepom internetowym certyfikaty jakości, wynika, że większość Polaków ma ...
-
Połowa Polaków wyjeżdża na wakacje bez biura podróży
... Biurze Informacji Gospodarczej np. InfoMonitor. Konieczna jest do tego znajomość nr NIP weryfikowanej firmy. Raport można uzyskać na trzy sposoby: Osobiście w Punkcie Obsługi Klienta ... przez kogo zostało dopisane. Pobranie raportu nie wymaga zgody sprawdzanej firmy, ani umowy z BIG InfoMonitor. W dokumencie można otrzymać pozytywne i negatywne ...
-
Najpierw lajk, a potem pieniądze. Jak kupuje pokolenie Y?
... preferencje. Służą temu takie badania jak to, które ostatnio przeprowadziły firmy PAYBACK oraz Bain & Company. Wynika z niego m.in., że Millennialsi, aby kupić jakiś ... raportu PAYBACK i Bain wynika, że podstawą powinna być budowa trwałej relacji i przywiązania do firmy, opartej na emocjonalnym przekazie. Aby tego dokonać marka powinna utożsamiać się z ...
-
Czy e-payment to już norma?
... Iga Mrowińska. „Nic dziwnego, że konsumenci chcą z takich udogodnień korzystać i wręcz wymagają dostępności e-payment w sklepach online, w których kupują”, dodaje ekspertka z firmy Przelewy24. Z badań idealo wynika jasno, że polscy sprzedawcy rozumieją te potrzeby – aż 82% z uwzględnionych w analizie sklepów oferuje możliwość płatności e-payment ...
-
Kaspersky Lab podsumowuje 2016 rok. Co nas nękało?
... i zakres cyberataków oraz ich ofiar w 2016 r. spowodowały, że firmy zaczęły poważniej traktować kwestię skuteczniejszego wykrywania szkodliwej aktywności ... 8% w 2015 r. 262 milionów adresów URL zostało zidentyfikowanych jako szkodliwe przez produkty firmy Kaspersky Lab, a na całym świecie przeprowadzono 758 milionów szkodliwych ataków online – ...
-
Czego wciąż nie rozumiemy w Inbound Marketing?
... w sieci) Jaki sens ma dla nas Inbound? Jego zadaniem jest zainteresowanie klientów ofertą firmy i sprzedaż jej usług za sprawą działań, które zachęcą ich do ... Media, mailingu, lead generation etc. Korzystamy z narzędzi do analizy zachowania klientów (wewnątrz firmy może to być Google Analytics), żeby zwiększyć skuteczność naszych kampanii. Oceniając ...
-
Budowlanka: kondycja, rozwój, problemy
... dobrze. Krajowa "budowlanka" stoi budownictwem mieszkaniowym i biurowym. Pewne problemy dotykają firmy realizujące inwestycje publiczne oraz projekty związane z OZE. Eksperci podkreślają ścisły związek ... do interpretacji. Może to bezpośrednio wpłynąć na coraz częstszy zakup materiałów budowlanych za granicą, gdzie nie występuje odwrócone obciążenie, ...
-
Wartość dodana w marketingu, czyli co?
... 80 proc. pracowników na świecie istotnym aspektem oceny rzeczywistej wartości firmy, a następnie decyzji o jej poleceniu będzie stopień zaangażowania przedsiębiorstwa w ... wyłącznie z materiałów recyklowalnych buty Adidas x Parley wiążą marketingowe decyzje firmy z walką o oczyszczanie oceanów z odpadów z tworzyw sztucznych. Te buty to czysta idea ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 2/2018
... samochodu wyposażonego w konwencjonalny silnik spalinowy, mimo wyższego kosztu zakupu hybrydy. W przypadku Lexusa CT 200h oszczędność sięga niemal 8000 USD. Analitycy z firmy Vincentric wzięli pod uwagę 65 modeli samochodów hybrydowych, mających odpowiedniki z napędem konwencjonalnym i porównali całkowite koszty ich posiadania w okresie pięciu lat ...
-
Rekrutacja wpływa na zachowania konsumentów?
... wynika, że aż 59% badanych zniechęci się do produktów lub usług firmy, która w niewłaściwy sposób potraktowała ich w czasie rekrutacji. Niemile widziany ... będzie trzeba długo czekać, ponieważ 57% respondentów rzadziej sięgnie po produkty i usługi firmy, która niewłaściwie potraktowała ich znajomych w trakcie rekrutacji. Polska wysoko w rankingu ...
-
Pracy w e-marketingu nie powinno zabraknąć
... Rośnie również wartość rynku technologii marketingowych, a jak wynika z prognoz do 2025 roku firmy wydadzą na oprogramowanie marketingowe prawie 130 mld USD - 60% zakupów dokonają ... promowania marki i docierania do klienta różnymi kanałami. Firmy inwestują coraz więcej w działania marketingowe, a szczególnym zainteresowaniem cieszą się przemyślane ...
-
Domeny internetowe wciąż opłacalne
... wybór adresu internetowego może być kluczowy dla budowania strategii sprzedażowej i pozycjonowania firmy. Nic dziwnego, że ceny, które osiągają niektóre domeny, mogą przyprawiać o ... końcówką .com, to często żyła złota, pod warunkiem, że zakup traktuje się długoterminowo. Z kolei dla firmy posiadanie domeny „dotcomowej” to nie tylko otwarcie wrót ...
-
Europa na dobrej drodze do Przemysłu 4.0
... Profesjonalną pomoc oferują m.in. producenci automatyki czy dostawcy środków smarnych. Firmy olejowe, takie jak Shell, udzielają wsparcia, pomagają opracować efektywne ... rozmów przeprowadzonych z pracownikami sektora produkcyjnego, którzy kupili, mieli wpływ na zakup lub używali środków smarnych w ramach wykonywanej pracy na terenie 8 europejskich ...
-
Branża telekomunikacyjna skorzysta z 5G pod pewnymi warunkami
... sieci 5G? Odpowiedzi na to pytanie udziela badanie zrealizowane przez 451 Research dla firmy Vertiv. Okazuje się, że aż 70% telekomów ocenia je jako pozytywne. Tak ... gęstsza topologia sieci 5G wymaga od telekomów rozwiązania takich problemów, jak dzierżawa lub zakup nowych gruntów czy dostęp do wysokiej jakości połączeń – 45% respondentów uznało to ...
-
5 przewidywań na najbliższe 5 lat e-handlu
... proc. reprezentantów pokolenia Z już teraz przyznaje, że z większą przychylnością patrzy na firmy, które angażują się społecznie. Aż połowa konsumentów z tej grupy wiekowej jest ... wychowani w erze e-commerce czy m-commerce mają coraz większe oczekiwania – chcą, aby firmy wychodziły im naprzeciw i były tam, gdzie są klienci. A współczesna generacja ...
-
Ekologia w polskich szafach. Jak kupujemy odzież?
... of Fashion & Retail Accenture Poland. Wprowadzanie zmian będzie procesem, w którym firmy będą musiały elastycznie zmieniać obecny model działania. Model, który jest nadal w ... przychodów np. alternatywne modele sprzedaży i użytkowania, pozyskania nowych konsumentów przez firmy, które najskuteczniej dostosują się do zmian i zapewnią wiarygodność swych ...
-
Zwroty i reklamacje w sklepach internetowych. Zbliża się wielki test e-commerce
... sobie z nimi radzić? Z doniesień merce.com wynika, że wygrywają te firmy, które decydują się na automatyzację tego rodzaju procesów oraz outsourcing ... sytuacji obronną ręką? Samodzielnie czy z pomocą? Z raportu “Zwroty i reklamacje w sklepach internetowych” firmy merce.com wynika, że w polskich e-sklepach podejście do zwrotów jest w dużym stopniu ...
-
Uwaga na fałszywe SMS-y od firm kurierskich
... różnicują scenariusze kampanii i dostosowują je do użytkowników. Użytkownicy telefonów z systemem Android mogą zostać przekierowani na fałszywą stronę wykorzystującą logo firmy DHL i zachęcającą do pobrania aplikacji, która jest w istocie złośliwym oprogramowaniem. Dla posiadaczy telefonów z systemem iOS „przygotowano” ankietę, która wyłudza ...
-
Inwestycje w e-commerce to konieczność. Co warto zrobić?
... Tuż na początku pandemii prognozowano (dane Forrester Research), że budżety, jakie amerykańskie firmy przeznaczą na technologie wspierające sprzedaż, będą rosnąć o 4 proc. rok do roku. ... aż 78 proc. z nich planuje w 2021 r. zwiększyć wydatki na cyfrowe rozwiązania. Eksperci firmy merce.com oceniają, na co mogą i na co powinny pójść pieniądze, które ...
-
Zrównoważony rozwój w handlu. Co sądzą konsumenci?
... zwiększenia świadomości społecznej dotyczącej ochrony środowiska znajduje coraz wyraźniejsze odbicie w konsumenckich postawach Polaków. Już niemal trzy czwarte ankietowanych uważa, że firmy powinny wdrażać zasady zrównoważonego rozwoju, szczególną uwagę przywiązując do miejsc odwiedzanych na co dzień, takich jak sklepy i sieci spożywcze. Wśród ...
-
E-commerce - najważniejsze wydarzenia 2021 roku
... była napędzana naturalnym wzrostem popularności zakupów online, ale także obostrzeniami, które wyraźnie podbiły ten trend. Wraz z rosnącą popularnością zakupów w sieci, firmy musiały sobie jednak radzić z nowymi wyzwaniami: rozwój technologii, nowe procesy, logistyka dostaw produktów i komponentów. Dla części z nich oznaczało to rozpoczęcie ...
-
E-commerce powoli hamuje
... się skalować, a teraz ponownie bardziej szczegółowo patrzeć na fundamenty swojej działalności. Ale żaden przedsiębiorca nie powinien zakładać stałego rozwoju swojej firmy i klientów kupujących “z rozpędu”. Analiza dotyczasowych działań i wyników oraz optymalizacja procesów powinny być podstawą myślenia o rozwoju marki, szczególnie w tak podatnej na ...
-
E-commerce pomoże logistyce w kryzysie, ale cena będzie wysoka
... i eMarketer światowa sprzedaż detaliczna przez internet może osiągnąć blisko 7,4 bln dolarów w 2025 r. w porównaniu do niecałych 5 bln w 2021 r. Dobrze zarobią również firmy logistyczne obsługujące e-handel Tegoroczna kalkulacja opublikowana przez Transport Intelligence (Ti) zakładała, że w latach 2021 - 2026 globalny rynek usług logistycznych dla ...
-
Social commerce: jaki potencjał sprzedaży przez media społecznościowe?
... silniejszy wpływ na ich procesy decyzyjne niż indywidualni influencerzy. Topowe firmy z branży mediów społecznościowych, widząc postępy w rozwoju social commerce i wyniki, ... czwarta sprzedaży (24%) jest już realizowana bezpośrednio za pośrednictwem mediów społecznościowych. Firmy handlowe w Irlandii są liderem na rynku (30%), a tuż za nimi plasują się ...