-
Promocja sklepu internetowego: najczęstsze błędy
... zakup wg rzeczywistej stawki rynkowej, a co za tym idzie optymalizację kosztów – wyjaśnia Maciej Wyszyński z Sociomantic Labs. Prognozuje się, że w Stanach Zjednoczonych wydatki na taki rodzaj kampanii reklamowych, wzrosną w tym roku aż o 43,4% i osiągną kwotę 4,66 miliarda dolarów. Błąd 5. Brak rozwiązań mobilnych ... rozwiązań mobilnych, takich ...
-
Jak polski e-commerce może pozyskać zagranicznych klientów?
... tym najdynamiczniej rozwijającym się kanale sprzedaży. Na tym nie koniec. Oprócz tworzenia aplikacji lub wersji mobilnych strony e-sklepu w kilku wersjach językowych, trzeba pomyśleć o anglojęzycznej promocji na urządzaniach mobilnych, która precyzyjnie dotrze do zagranicznych klientów. Najlepiej taką reklamę, która na bazie informacji zostawianych ...
-
Sklep internetowy musi być przyjazny mobilnym
... też uniemożliwia klientom niezobowiązujące windows-shopping i szukanie inspiracji, które przecież zawsze poprzedzają zakup. O wpływie na pozycję w Google już nawet nie wspomnę - tłumaczy. Nieco bardziej krytyczni wobec sklepów niedostosowanych do urządzeń mobilnych są mężczyźni, ale oni też częściej niż kobiety wykorzystują mobilnie do zakupów ...
-
Zakupy online coraz bardziej mobilne. Szczególnie odzieżowe
... przesuwała się w stronę komputera - 71 proc. stwierdziło, że woli sfinalizować zakup na komputerze. - Jeszcze kilka lat temu usługi internetowe projektowano przede ... nic nie kupili, udział gadżetów z małym ekranem wyniósł 71 proc. - Część mobilnych zakupów pochodzi zapewne prosto z przymierzalni w tradycyjnych sklepach. Klienci po sprawdzeniu, ...
-
Omni zakupy. W sieci i stacjonarnie
Przed nami wyniki najnowszej, drugiej już, odsłony badania raportu Izby Gospodarki Elektronicznej poświęconego omnicommerce, czyli zakupom wielokanałowym. Do jakich wniosków prowadzi? Okazuje się m.in., że Polacy coraz chętniej korzystają z wielu kanałów, deklarując jednocześnie mniejszą liczbę preferowanych miejsc zakupowych. Sklepy stacjonarne, ...
-
Ile traci e-commerce na niedostosowaniu witryn do smartfonów?
... maksymalnie usprawnić proces zakupowy z poziomu telefonu. Usuwanie barier w korzystaniu z urządzeń mobilnych podnosi doświadczenia użytkowników i może znacząco przyczynić się do wygenerowania lepszych ... Google, przejście na stronę produktu, dodanie go do koszyka i zakup. W drugim scenariuszu audytor zaczynał wizytę na stronie głównej sklepu, ...
-
5 trendów w e-commerce w 2022 roku
... stała się szybsza i wygodniejsza. Co czeka nas w 2022 roku? 1) Rozwój aplikacji mobilnych Rynek e-commerce od kilku dobrych lat odnotowuje dynamiczne wzrosty. Ciągłe zainteresowanie ... Przyszłością są płatności mobilne: usługa skonfigurowana tak, że pozwala rozliczyć zakup niemal jednym kliknięciem. Uwagę należy zwrócić też na płatności odroczone ...
-
E-commerce na szczycie. Zakupy online robią już wszyscy Polacy
... Elektronicznej. Zakupy mobilne to must-be Biorąc pod uwagę ostatni zapamiętany zakup internautów, z użyciem urządzenia mobilnego zostało zrealizowanych 51% zakupów, a z użyciem laptopa bądź komputera stacjonarnego 50%. Widać zatem, że rola urządzeń mobilnych, w szczególności smartfonu w procesie zakupowym jest kluczowa. Podobne wnioski można ...
-
E-commerce: Polacy pokochali platformy marketplace
... Motoryzacja - 22% Moda damska - 20% Dom i ogród - 17% Wzrost sprzedaży przy użyciu urządzeń mobilnych Polski rynek e-commerce szybko zaadaptował strategię omnichannel i oferuje swoim ... Rozwijamy się szybciej niż średnia światowa, szczególnie w zakresie zakupów mobilnych i korzystania z okazji zakupowych, takich jak kupony rabatowe. Polska, z ...
-
Nowe tablety ASUS
... z ekranami o 3 różnych przekątnych oraz systemem Windows 7 Home Premium bądź Google Android, zapewniając elastyczność i wydajność w zastosowaniach mobilnych. Gdy chodzi o zakup innowacyjnego i technologicznie zaawansowanego komputera osobistego, możliwość wyboru jest szczególnie ważna. W przypadku tabletów istnieje zapotrzebowanie na urządzenia ...
-
Atrakcyjne środowisko pracy ważniejsze niż zarobki
... 81%) chciałoby samodzielnie wybrać sobie urządzenie do pracy - otrzymać z firmy pieniądze na zakup wybranego urządzenia lub przynieść własne urządzenie jako dodatek do ... sieci korporacyjne za pomocą swoich komputerów domowych (63%) i osobistych urządzeń mobilnych (51%). Nowa generacja pracowników spodziewa się, że w przyszłości będzie można mieć ...
-
Urządzenia mobilne a zakupy
... odpowiednio 57 proc. użytkowników tabletów i 46 proc. właścicieli smartfonów. – Ich popularność nie jest zaskoczeniem, gdyż dzięki rozwiązaniom wprowadzonym przez twórców mobilnych systemów operacyjnych, są one zdecydowanie najłatwiejsze do kupienia. Aplikacje, gry, e-booki czy książki można ściągnąć nawet w ciągu kilkunastu sekund, z pominięciem ...
-
Urządzenia mobilne w modzie, czyli jak kupuje fashionista
... 1/5 e-klientów kupuje ubrania przez smartfon lub tablet. Trend mobile dominuje w branży modowej Badanie Criteo nie pozostawia wątpliwości - znaczenie urządzeń mobilnych w zakupach modowych ciągle rośnie. W Japonii, Korei Południowej i Wielkiej Brytanii już przeszło połowa ogółu e-zakupów w sklepach fashion dokonywana jest poziomu urządzenia ...
Tematy: branża modowa, moda, zakupy, zakupy przez internet, odzież, m-commerce, badania konsumenckie -
5 sposobów na wypromowanie aplikacji mobilnej
... zadbania również o ASO (App Store Optimalization), czyli optymalizację i pozycjonowanie aplikacji mobilnych. Wśród głównych czynników, które mogą wpłynąć na ASO, można zaliczyć ... się za ich pośrednictwem (o 50 proc. większa sprzedaż w stosunku do stron mobilnych). Ich olbrzymi potencjał w e-reklamie jest obecnie wykorzystywany w niewielkim stopniu. ...
-
6 sposobów na usprawnienie customer experience
... , jak podaje firma SuperOffice.com, 84 proc. marek, które określają siebie mianem ‘customer-centric’, skoncentrowanych jest na budowaniu customer experience w kanałach mobilnych – komentuje Marek Safiejko, 9bits. Za złe doświadczenia w kontakcie z daną marką odpowiadają nie tylko wadliwe witryny internetowe. Problem dotyczy także aplikacji ...
-
Świąteczne zakupy online coraz częściej przez telefon
... wymienianą przez ankietowanych jest prostsza nawigacja (24%), zapewniana np. przez responsywne strony WWW czy aplikacje zakupowe. Ominąć przedświąteczne kolejki Zalety mobilnych zakupów internetowych są szczególnie doceniane w czasie przedświątecznej gorączki. Już prawie 4 na 10 polskich internautów (38%) deklaruje, że w tym roku kupi ...
-
Jak uwolnić potencjał m-commerce?
... komórkowego do robienia zakupów, a 81% indyjskich firm jest zoptymalizowana pod kątem zakupów mobilnych. W Europie przodują Włochy, gdzie 83% konsumentów robi zakupy online za ... tylko 57% firm deklaruje, że oferuje zakupy zoptymalizowane pod kątem urządzeń mobilnych. M-commerce - wielkie zakupy i wielkie obawy Bezpieczeństwo i zaufanie to główne ...
-
Korzystanie z internetu 60+. Jak seniorzy surfują w sieci?
... 60 roku życia, aby poznać potrzeby, potencjał oraz dowiedzieć się więcej na temat doświadczeń dojrzałego pokolenia w trakcie korzystania z internetu i aplikacji mobilnych oraz dokonywania zakupów online. Wyniki tegorocznego badania potwierdzają, że coraz więcej Seniorów korzysta z internetu codziennie. Widać wyraźny trend rosnący w porównaniu ...
-
Trendy w e-commerce 2024
... e-commerce. Coraz więcej konsumentów preferuje zakupy za pośrednictwem urządzeń mobilnych, dlatego sklepy internetowe coraz bardziej skupiają się na ... . konsumentów w Polsce dokonuje zakupów za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Ta statystyka wyraźnie dowodzi, że korzystanie z urządzeń mobilnych stało się nie tylko powszechne, ale jest już standardem ...
-
MNI przejmuje MoCoHub
... Sp. z o.o. na zakup 100% udziałów w tej spółce. MoCoHub funkcjonuje na rynku od kilku lat jako dostawca treści mobilnych usług multimedialnych dla niemal 90% ... Wirtualny). Zakup spółki MoCoHub przybliża MNI do finalizacji projektu powołania wielopłaszczyznowego Centrum pozyskiwania i przygotowywania treści do usług multimedialnych, zarówno mobilnych ...
-
Linie lotnicze: porzebne spersonalizowane usługi
... na temat podróżnych – w tym informacje dotyczące zachowania klientów w obszarze mobilnych aplikacji i mediów społecznościowych, historii sesji z połączeń w trakcie lotu, ... lotnicze muszą zredukować złożoność i przedstawić wartości każdego pakietu w jasno sprecyzowany sposób. Zakup dodatkowych ofert jest najwyższy w momencie dokonywania rezerwacji. ...
-
60% Polaków robi zakupy online. Co i jak kupują?
... tego przeglądarki na smartfonie lub tablecie, a niemal ⅕ korzysta z aplikacji mobilnych i platform zakupowych. Coraz więcej osób, szczególnie młodych, ceni sobie wygodę robienia ... , zwany też mCommercem, jest dziś niezwykle ważnym aspektem działań proklienckich. Z mobilnych aplikacji zakupowych, które w Polsce dopiero rosną w siłę, korzysta już 70 ...
-
Marketing mobilny: jak dogonić klienta?
... 60 proc.). Przykład ten pokazuje, że połączenie poczucia przynależności i wyjątkowości (z racji specjalnych ofert skierowanych tylko do subskrybentów klubu), SMS-ów oraz mobilnych kuponów daje szybkie i dobre efekty. Oczywiście efektywność tego typu rozwiązań zależy również od zaangażowania marki. W przypadku Maurice klient atakowany był ...
-
Zwyczaje zakupowe Polaków: konsument digitalny
... tak dużej próbie badawczej wywiadów pogłębionych z użytkownikami, a zarazem konsumentami o tym, jakie towarzyszą im emocje i zwyczaje zakupowe. Zakupy za pośrednictwem urządzeń mobilnych stają się naszą codziennością. I nie chodzi tylko o drobne transakcje (gazeta, kosmetyk, płyta CD), ale o konkretne produkty codziennego użytku takie, jak ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2014
... bowiem aż trzycyfrowe wzrosty. Największą dynamiką charakteryzuje się właśnie reklama w urządzeniach mobilnych, social mediach oraz wideo online - czytamy w najnowszym raporcie z ... .), TVN, TVP, Vivaki. Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody ...
-
Jak mobile zmienia polski biznes?
... jedne z wniosków płynących z raportu ,,Mobile w biznesie”. Mobile - sprawca konsumenckiej metamorfozy Do mobilnych zakupów przyznaje się już 25 proc. polskich konsumentów, który cenią sobie ... Warto zwrócić uwagę, że w ciągu ostatniego roku ilość sesji z urządzeń mobilnych na całym świecie wzrosła o 20%, z kolei współczynnik konwersji dokonywanych za ...
-
10 trendów e-commerce w 2015 roku
... na rynku handlu elektronicznego. W bieżącym roku wartość zakupów dokonywanych z poziomu urządzeń mobilnych ma sięgnąć 120 mld dolarów. Eksperci PayU zebrali opinie ponad ... dialog z klientem. W wyniku tego dialogu powstaje spersonalizowana oferta, a końcowym efektem jest zakup. Pierwsza pozycja w rankingu dla „mobile’a” nie powinna więc chyba być dla ...
-
Rezerwacja biletów lotniczych: mobilnie wybieramy Amsterdam
... poziomu smartfona lub tabletu rezerwujemy bilety do Amsterdamu. Co do popularności urządzeń mobilnych nie powinniśmy mieć już właściwie żadnych wątpliwości. Jak wskazuje ... . Dlaczego? – Loty warto rezerwować z wyprzedzeniem, ponieważ to właśnie wtedy szansa na zakup biletu w promocyjnej cenie jest dużo większa niż podczas szczytowego momentu sezonu ...
-
Jak promocje działają na Polaków?
... najczęściej dowiadują się z gazetek promocyjnych (34%), sklepów online (16%) i aplikacji mobilnych grupujących różne oferty (16%). Gazetki promocyjne są również najpopularniejsze w ... %), ale coraz częściej także podczas eventów marek (23%) i przy pomocy aplikacji mobilnych (20%). Jak podkreśla Maciej Tygielski, respektowanie tych preferencji z jednej ...
-
Dziecko w sieci może ci kupić samochód
... było w stanie uruchomić aplikację na telefonie, wybrać z listy ulubionych produkt i zapłacić za niego, świadczy o niezwykłej ergonomii i łatwości obsługi dzisiejszych aplikacji mobilnych. Coraz częściej autoryzacje dokonywane są automatycznie, bez podawania PIN-u czy hasła. Karty płatnicze podpięte do pamięci telefonu sprawiają, że kupowanie ...
-
Mobile coraz silniejszym trendem w zakupach online
... stanowi aż 44%. Procent transakcji online na urządzeniach mobilnych w Polsce jest połowę mniejszy od lidera tego zestawienia. Nie mniej jednak z roku na rok ten trend jest coraz bardziej wyraźny. Obecnie w Polsce już co trzeci zakup jest realizowany za pomocą telefonu. Ogólnoświatową tendencję ...
-
Nowe technologie w FMCG i handlu detalicznym. Co nas czeka?
... FMCG porównywać obrazy półek (tzw. realogramy) z planogramem poprawią widoczność i pozwolą skuteczniej egzekwować realizację założeń. Wykorzystując dodatkowo możliwości komputerów mobilnych, użytkownicy będą w stanie obliczyć deltę w zestawieniu planów z rzeczywistością. Wkraczając w drugą dekadę XXI wieku handel detaliczny i firmy z sektora FMCG ...
-
Sieci handlowe: jak odbudować zaufanie konsumentów po pandemii?
... klientom bezpieczeństwa. Usługi typu curbside pick-up (zakup online, odbiór autem przed sklepem), BOPIS (zakup online, odbiór w sklepie) oraz dostawy ze sklepów ... klientów związane z marką. Wykorzystanie danych i analiz. Informacje z systemów CRM i aplikacji mobilnych oraz dane branżowe będą miały decydujące znaczenie w ustaleniu, czy konsumenci ...
-
Świąteczne zakupy 2020, czyli w pandemii stawiamy na mobilność
... kupować mobilnie a nie stacjonarnie? Oprócz oczywistej odpowiedzi związanej z zachowaniem bezpieczeństwa, jest jeszcze kilka czynników, które polscy e-konsumenci cenią sobie w zakupach mobilnych. Ponad połowa badanych przez Mobiem i AdColony wskazała, że możliwość szybkiego powrotu do sklepu online, kiedy zmieni zdanie względem produktu powoduje ...
-
E-commerce: na zakupy ubrań i kosmetyków wydajemy miliardy
... na kosmetyki i inne produkty związane z dbałością o urodę ? Rosnący dochód rozporządzalny Polaków, coraz lepszy dostęp do szerokopasmowego internetu, upowszechnienie technologii mobilnych oraz wzrastająca wiedza technologiczna to główne czynniki, które zaowocowały prawdziwym przełomem w branży e-commerce. Wydatki na zakupy online rosną niemal ...