-
10 kroków do bezpiecznych zakupów mobilnych
... zakupów bez wychodzenia z domu. W ostatnich latach zauważalny jest wzrost transakcji online realizowanych za pomocą urządzeń mobilnych. Potwierdza to raport „mShopper. Polacy na zakupach mobilnych”, wedle którego w ciągu sześciu miesięcy poprzedzających opublikowanie wyników badania 24% internautów robiło zakupy poprzez urządzenia mobilne ...
-
Serwis mobilnych technologii
Na początku marca oficjalnie zaczął działalność wortal tematyczny dotyczący komputerów przenośnych i mobilnych technologii. Serwis xmobile.pl został stworzony dla osób posiadających komputer przenośny a także dla osób mających zamiar takiego zakupu dokonać oraz ...
Tematy: technologie mobilne, xmobile.pl -
M-commerce: kultura i rozrywka w modzie
... procent wejść z urządzeń mobilnych. Co więcej, użytkownicy smartfonów i tabletów, równie chętnie jak internauci korzystający z komputerów, wydają pieniądze na zakup kultury i ... Marszałek, dyrektor zarządzający w Tixar.pl. Z polskiej perspektywy Osoby korzystające z urządzeń mobilnych już nie tylko przeglądają informacje na temat kultury i rozrywki ...
-
Jeśli zakupy w sieci, to zdecydowanie na laptopie
... Gospodarki Elektronicznej zwraca uwagę, że nie tylko strona internetowa, ale również system rejestracji i płatności muszą być dostosowane do wszystkich urządzeń mobilnych, a do tego wyświetlać się podobnie, niezależnie od oprogramowania. – Wyzwaniem dla e-przedsiębiorców będzie również wykorzystanie takich technologii obsługujących e-sklep, by we ...
-
Polacy królami świątecznych zakupów w internecie
... przypadku wyprzedzamy pozostałych - średnia europejska to bowiem 24 proc. Tą najbardziej innowacyjną drogą najczęściej kupujemy nowoczesny sprzęt. Z respondentów, którzy planują zakup mobilnych urządzeń elektronicznych typu smartwatch czy smartband, aż 57 proc. najchętniej dokona tego zakupu właśnie przez aplikację na telefonie lub tablecie ...
-
Polski rynek m-commerce rośnie najszybciej w Europie
... mobilnych, na łączną kwotę 0,5 miliarda złotych (120 mln Euro). Oznacza to jeden zakup co 15 sekund. Dało to łączny wzrost przychodów w czwartym kwartale 2011 roku z transakcji w kanale mobilnym o 313% w porównaniu z tym samym okresem w roku poprzednim. Liderem w kwestii wzrostu jest Polska, gdzie przychody firmy zanox z transakcji mobilnych ...
-
M-commerce rośnie w siłę. Kto i jak kupuje przez telefon?
... niekupującego w sieci. Jest decyzja, jest zakup Różne aktywności zakupowe na urządzeniu mobilnym wykonuje 97% ich posiadaczy. Rozpoczynanie procesu zakupowego na urządzeniu mobilnym to z kolei znacznie większa szansa na dokończenie zakupu również w tym kanale. Wśród konsumentów mobilnych 39% kupuje regularnie z wykorzystaniem urządzenia mobilnego ...
-
Mobilne aplikacje zakupowe: jakie wady i zalety?
... . Z tego tekstu dowiesz się m.in.: W jakim celu Polacy korzystają z aplikacji mobilnych sklepów internetowych? Jakie są największe udogodnienia wynikające z korzystania z tego ... Trochę mniej, bo 52 proc. ankietowanych poszukuje kodów rabatowych w aplikacjach mobilnych sklepów. Natomiast prawie połowa badanych przyznała, że korzysta z nich, aby śledzić ...
-
Szkodliwe programy mobilne 2011
... r. Czegoś podobnego nie widzieliśmy w całej historii zagrożeń mobilnych. Zachowania Wcześniej przedstawialiśmy statystyki dotyczące mobilnych zagrożeń według zachowania. Jednak dane firmy Kaspersky ... wiedzy użytkownika wiadomość tekstową na płatny numer, której celem jest zakup pewnych usług. Mogą one obejmować dostęp do strony internetowej lub ...
-
Zachowania konsumentów: zakupy wielokanałowe
... . Grupa osób, które deklarują, że w ogóle nie korzystają z urządzeń mobilnych podczas zakupów sięga dziś zaledwie 2 proc. Raport badający ... urządzeń mobilnych w miejscach zakupowych (34 proc., +7p.p.), Dziś w punkcie sprzedaży korzysta z nich co 3 ich posiadacz. Natomiast wsród e-kupujących wykorzystanie urządzeń mobilnych w punktach sprzedaży ...
-
Polacy i nowoczesne technologie. Dobrodziejstwo czy udręka?
... Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jakich aplikacji mobilnych Polacy używają najczęściej? Z jakich nowych technologii skorzystalibyśmy, gdyby była taka możliwość? Które formy płatności cieszą się największą popularnością? Czy śledzimy nowinki technologiczne? Jakie emocje wywołuje w nas zakup nowego urządzenia mobilnego? Polacy na tropie nowoczesnych ...
-
M-commerce: gdzie najłatwiej robić zakupy mobilne?
... i smartfonów lub aplikację obsługiwaną przez wiodące systemy operacyjne Android i iOS. Ponad połowa polskich sklepów nie oferuje możliwości zakupów mobilnych Najwięcej rozwiązań mobilnych oferują swoim użytkownikom sprzedawcy z Wielkiej Brytanii. Aż 86% zbadanych brytyjskich sklepów posiada zoptymalizowaną dla wszystkich przeglądarek wersję swojej ...
-
Pokolenie Z stawia na zakupy online
... Z kupują w sieci najczęściej? Dlaczego Generacja Z kupuje online i w aplikacjach mobilnych? Czego młodzi ludzie oczekują od aplikacji mobilnych? Badanie metodą CAWI na reprezentatywnej grupie Polek i Polaków ... klienci mogli liczyć na cotygodniowe oferty specjalne, np. zniżki za zakup 2 produktów, czy kupon za wydanie określonej kwoty. Z naszych ...
-
Smartfon vs komputer: jak robimy zakupy w sieci?
... rzadziej korzystają z płatnych aplikacji mobilnych, niż użytkownicy smartfonów. Z kolei osoby kupujące wyłącznie za pomocą urządzeń mobilnych rzadziej zaglądają do sklepów internetowych, ... Czasem jest to szukanie inspiracji na smartfonie i zakup na laptopie, czasem jest to porównywanie ofert na laptopie i zakup na smartfonie. Takich kombinacji jest ...
-
Świąteczne zakupy internetowe: jak ustrzec się przed oszustwem?
... zakup. Choć w grudniu e-zakupy oczywiście cieszą się większym zainteresowaniem użytkowników sieci, Polacy chętnie kupują w internecie cały rok. Zakupy online, ale nie mobile Według eksperta firmy Gemius nadal chętniej wybieramy zakupy na ekranie komputera, niż korzystamy z mobilnych ...
-
Jak e-commerce korzysta z komunikacji mobilnej?
... Grzegorz Błażewicz, CEO SALESmanago. Z raportu SMSAPI wynika, że e-commerce najczęściej komunikuje się za pomocą e-maili, social mediów, SMS-ów oraz aplikacji mobilnych. Z e-maila kiedykolwiek skorzystało 96% badanych firm, profil w mediach społecznościowych założyło 89% z nich, a komunikację SMS stosowało 72%. Obecnie, przynajmniej od czasu ...
-
Aplikacje mobilne piętą achillesową ubezpieczeń
... mobilnych może być sporym wyzwaniem technologicznym i organizacyjnym dla ubezpieczycieli obecnych w Polsce. Przykładowo 5 lat zajęło wdrożenie obecnej formy mobilnych ... produkty ubezpieczeniowe, których nie mogłyby oferować bez aplikacji mobilnych na smartfonach. Obserwacja rozwoju aplikacji mobilnych na różnych rynkach prowadzi do wniosku, iż ...
-
Handel elektroniczny: ogromne wzrosty sprzedaży
... zamówień w regionie APAC-EANZJ był ogółem niższy o 12%, a w przypadku komputerów o 22%. Wciąż jednak był wyższy o 6% na urządzeniach mobilnych. Udział w ruchu i zamówieniach według typów urządzeń: Udział urządzeń mobilnych w globalnym ruchu wzrósł z 64% w I kw. 2019 r. do 69% w I kw. 2021 r. Udział komputerów w globalnym ruchu zmniejszył się ...
-
Windows phone już dostępny
... for Mobile, który umożliwia wyszukiwanie i zakup aplikacji mobilnych do pracy i zabawy. Wraz z zespołem programistów z różnych krajów firma Microsoft pracuje obecnie nad przygotowaniem aplikacji mobilnych dla tego serwisu. Użytkownicy zyskają dostęp do aplikacji biznesowych, popularnych aplikacji mobilnych służących do zabawy (m.in. Facebook ...
-
Europejski konsument na rynku. Jak kupujemy?
... klientów do obecnych w centrum marek i sklepów, a także w technologie cyfrowe. Elementy wystroju, takie jak ściany monitorów oraz wykorzystanie tabletów i innych urządzeń mobilnych przez sprzedawców coraz bardziej przyczyniają się do kreowania wśród konsumentów poczucia, że spędzili w centrum handlowym udany dzień. Należy także pamiętać ...
-
Drukarki atramentowe Canon MAXIFY dla małych firm
... wkładów. Użytkownicy mogą zaoszczędzić kolejne 20 proc. wydatków poprzez zakup atramentów Canon DRHD w opakowaniach zbiorczych. Biuro połączone siecią Linia Canon MAXIFY posiada rozbudowane funkcje łączności – Wi-Fi pozwala na druk bezprzewodowy z urządzeń mobilnych, a Canon MAXIFY Cloud Link umożliwia druk i skanowanie z wykorzystaniem usług ...
-
M-commerce vs e-commerce: 1:0
... nad zakupami na urządzeniach z większymi ekranami. Jako główną wadę zakupów i płatności mobilnych, użytkownicy smartfonów w Polsce postrzegają niewygodę samego procesu i dlatego do ... powód niekupowania online), z kolei aż 25% z nich nie postrzega procesu zakupów mobilnych na swoim urządzeniu jako przyjaznego użytkownikowi. Ewolucja rynku online ...
-
Jak trwale usunąć dane? Nawet formatowanie to za mało
... , konsultant ds. bezpieczeństwa IT, Blancco Technology Group. Badanie Blancco i Kroll Ontrack ujawniło również, że dane pozostawione na dwóch analizowanych urządzeniach mobilnych były wystarczająco kompletne, aby rozpoznać tożsamość ich oryginalnych użytkowników. Niezależnie od tego, czy mowa o e-mailach zawierających dane kontaktowe autora, czy ...
-
E-handel: smartfony wyprzedzają komputery
... są związane interfejsem stron. Ponad połowa kupujących za pośrednictwem urządzeń mobilnych skarży się na niewygodne formularze (58 proc.) oraz niedostosowanie ... internetowych oraz 28 proc. transakcji dokonano za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Ponieważ udział ruchu z urządzeń mobilnych rośnie, możemy się spodziewać, że Polacy coraz chętniej będą ...
-
Marketerze! Na Boże Narodzenie zadbaj o kanał mobile
... wyprzedażową w ostatni piątek listopada, Cyber Poniedziałek, a więc dzień zniżek na zakup elektroniki, czy Dzień Darmowej Dostawy., który w Polsce przypada na 29 listopada ... o 70 proc. wyższy współczynnik konwersji oraz o 50 proc. większą sprzedaż w porównaniu do mobilnych stron internetowych. Wysoka sprzedaż dzięki aplikacji to w dużej mierze ...
-
Dlaczego konsumenci porzucają zakupy w internecie?
... koszyka zakupowego od razu występuje także podczas zakupów na urządzeniach mobilnych, a nawet jest w ich przypadku nieco silniejsze. Na urządzeniu mobilnym ... ́ć podobny niezależnie od tego, czy zakup jest dokonywany na urządzeniu mobilnym czy pełnowymiarowym, z niewielką przewagą urządzeń mobilnych w tym zakresie. Kategorie o najlepszym ...
-
Wysoka jakość obsługi klienta nowym źródłem przychodów
... Effort Score) – mierzy wysiłek klienta włożony w kontakt z firmą oraz zakup; CSAT i NPS – mierzą satysfakcję klientów i ich skłonność do polecenia produktu ... wykorzystanie chatbotów i asystentów głosowych. W dalszym ciągu istotna jest rola mobilnych pracowników. W 2017 r. 68% ankietowanych twierdziło, że są oni ważnym elementem strategii budowania ...
-
Mobilna sprzedaż coraz popularniejsza
... IBSG wykazało, że: 42 procent sprzedawców umożliwia przeglądanie informacji o produktach za pomocą urządzeń mobilnych na przeformatowanych stronach internetowych lub stronach przygotowanych specjalnie dla urządzeń mobilnych 15 procent oferuje możliwość przeprowadzania transakcji (dokonywania zakupów, sprawdzania dostępności towarów itd.) 10 procent ...
-
Dobra konsumenckie: największe firmy 2013
... dokonuje decyzji zakupowych pod wpływem opinii, jakie znajdują o danym produkcie lub usłudze w Internecie. Aby do nich dotrzeć często korzystają z urządzeń mobilnych, które coraz powszechniej służą także do dokonania samego zakupu. Zdaniem ekspertów Deloitte udział zakupów on-line w najbliższych miesiącach dokonywanych za pośrednictwem ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2015
... zawierającej link do rezerwacji jazdy próbnej. W idealnej sytuacji zakup przestrzeni reklamowej w takich odstępach czasowych powinien zwiększyć szanse ... Przełamanie ograniczeń mediów społecznościowych i technologii mobilnych Ali Rana Rozproszony i konkurencyjny rynek mediów społecznościowych i technologii mobilnych sprzyja innowacjom w reklamie, ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet, multiscreen, reklama online, Bid Data, reklama telewizyjna -
Malvertising: urządzenia mobilne zagrożone
... reklamy są zwykle umieszczane na stronie internetowej w jeden z następujących sposobów: Zakup bezpośredni – Początkowo oszuści umieszczają na zaufanych witrynach serię reklam ... urządzeń mobilnych poprzez wytworzenie dużego ruchu. W lutym 2014 roku reklamy internetowe zajmowały największą przestrzeń wśród zagrożeń użytkowników mobilnych. Co ...
-
Aplikacje zakupowe walczą o klienta
... dalszy wzrost popularności aplikacji zakupowych będą wpływać inwestycje dużych sieci handlowych, zmiana podejścia do klienta mobilnego, a także ułatwienia w zakresie płatności mobilnych. Aplikacje – poza prezentacją aktualnej oferty promocyjnej – będą coraz częściej oferować „wartość dodaną”, dostępną jedynie dla swoich użytkowników. Mogą to być ...
-
Jakie zmiany w m-commerce w najbliższym czasie?
... za pośrednictwem stron mobilnych. To oznacza, że strony internetowe muszą być zoptymalizowane pod kątem urządzeń mobilnych i ... mobilnych. Funkcja przekłada się na wzrost sprzedaży, co potwierdził m.in. Amazon, który był pionierem rozwiązania na rynku. Jest to więc funkcja, która pomaga Klientom szybko przechodzić przez check-out i finalizować zakup ...
-
W końcu odbiliśmy się od dna - rynek IT rośnie
... obserwacje rynku wskazują na co innego: zawrotnego wzrostu tego sektora rynku dedykowanych urządzeń mobilnych nie ma. A co mamy i gdzie? Na razie wszystko wskazuje na to, ... małe. W efekcie zestaw telefon GSM i notebook zaspokaja praktycznie 100% tych potrzeb i zakup PDA staje się w wielu przypadkach wręcz bezcelowy. Posiadanie telefonu komórkowego to ...
Tematy: -
Smartfony wspomogą rynek detaliczny
... branży powinni pamiętać o zapewnieniu bezpieczeństwa swoim klientom– złamanie zasad dotyczących prywatności może zepsuć reputację i negatywnie wpłynąć na wprowadzanie dalszych rozwiązań mobilnych. Należy również pamiętać, że lepszy jest brak aplikacji niż złe doświadczenia klienta związane z jej używaniem”- mówi Dariusz Nachyła, partner Deloitte ...