-
10 trendów w e-commerce w 2021 roku
... coraz więcej e-sklepów z odzieżą używaną. Częściej niż dotąd decydujemy się też na zakup kursów i innych form kształcenia dostępnych online. 4. Zanika granica między kupowaniem online i ... komputera. Sklepy korzystające z oprogramowania Shoper są automatycznie dostosowane do urządzeń mobilnych już od dawna. Udostępniamy też sprzedawcom funkcję PWA, ...
-
Zakupy online: jak zatrzymać klientów porzucających koszyki?
... mogą pomóc w optymalizacji procesu dokonywania płatności w sklepach fizycznych, to: Wykorzystanie mobilnych terminali POS, aby zmniejszyć kolejki i czas oczekiwania. Mobilne ... jedna metoda płatności zawodzi udostępnienie alternatywnych metod może uratować dany zakup. Obsługa „podróżnych” . Ważne jest, aby ułatwić zakupy online zarówno turystom, ...
-
6 sposobów na Customer Experience w sklepie internetowym
... 2. Programy lojalnościowe i subskrybcje W wybranych segmentach e-handlu można z dużym prawdopodobieństwem założyć, kiedy zakup nie jest jednorazowy, więc za pewien czas klient będzie chciał ... rezygnuje wejścia na nią. Jednym ze sposobów na podbicie sektora zakupów mobilnych przez marki handlowe stało się wypuszczanie własnych aplikacji. Poza tym, że ...
-
Rezerwacje wakacji przez Internet 2011
... zestawienia i był identyczny jak przed rokiem. Awansowały podróże w pojedynkę oraz w małych, mobilnych grupach składających się z maksymalnie 5 osób w jednej rezerwacji. Te pierwsze podniosły swój wynik o 1 pkt ... tych parytetów turystycznych przez pryzmat wydatków ponoszonych na zakup oferty. Zainteresowanie turystyką egzotyczną wzrosło tak bardzo, że ...
-
Contact center a media społecznościowe
... . Badani z grupy wiekowej 18-34 aż w 29 proc. przypadków decydowali się na zakup pod wpływem rekomendacji znajomych z sieci . - Ten trend ma bezpośrednie przełożenie ... kanału sprzedaży, ale oczekują pełnej integracji: online, social media, sklepów mobilnych oraz tradycyjnych – mówi Mariusz Kaźmierczak, dyrektor sprzedaży i członek zarządu Gruper.pl ...
-
Rynek detaliczny liczy na e-commerce
... sklepów internetowych to także skutek coraz większej dostępności smartfonów i innych urządzeń mobilnych. Szacuje się, że liczba użytkowanych smartfonów zbliży się pod koniec tego roku ... mld dolarów). Sprzedawcy muszą więc inwestować w nowe kanały sprzedaży poprzez zakup technologii, ale także szkolenie pracowników, którzy często nie są przygotowani, ...
-
E-commerce: czekam na e-galerię
... opłaci. A bariery technologiczne? Cóż, wciąż jeszcze czekamy na powszechny system szybkich i bezpiecznych mikropłatności, zwłaszcza przez telefon. Wciąż jeszcze internet w urządzeniach mobilnych jest na tyle słaby i chwiejny, że zniechęca do zawierania transakcji tą drogą. Coś jakby stanęło w miejscu. Ale wkrótce pewnie ruszy ...
-
Na zakupy online wydajemy 20 razy mniej niż Brytyjczycy
Polski rynek e-commerce rozwija się w dość dynamicznym tempie. Ciągle jednak niekwestionowanym liderem w tej dziedzinie pozostaje Wielka Brytania. W 2013 roku mieszkańcy Wysp wydali na zakupy internetowe aż 112 miliardów euro. Dla porównania - w przypadku Polski roczne wydatki na e-zakupy sięgnęły zaledwie 5 miliardów euro. O tym, że to właśnie do ...
-
Smartfon za zakupach
Pomimo dynamicznego rozwoju e-commerce zakupy w sklepach stacjonarnych ciągle nie tracą na popularności. Zauważalny staje się jednak nowy trend - w trakcie zakupów w tradycyjnym sklepie konsumenci sięgają po smartfony i porównują ceny z proponowanymi przez e-sklepy. Instytut GfK postanowił sprawdzić, jak wykorzystujemy telefony komórkowe podczas ...
-
Jaki jest polski e-commerce?
... zakupów w sieci, źródłach informacji na temat produktów, efekcie ROPO, preferencjach dotyczących sposobu realizacji transakcji internetowych oraz wykorzystaniu urządzeń mobilnych. Raport został przygotowany przez firmę Gemius dla Izby Gospodarki Elektronicznej. Informacje o badaniu Prezentowane w raporcie badanie zostało zrealizowane w formie ...
-
Przyszłość analityki w omnichannel
... naszych klientów. Prowadzi to do błędnych wniosków i nieefektywnych decyzji marketingowych. Dodatkowo, algorytm Google nie sprzyja stronom niedostosowanym do urządzeń mobilnych i obniża ich ranking. CRM. Nowoczesne organizacje dysponują danymi o kliencie, które warto zintegrować z danymi w narzędziu analitycznym np. Google Analytics Universal ...
-
7 gorących okresów w branży e-commerce
... dziecko) 828 zł na szkolne wydatki, z czego 46 proc. stanowił zakup podręczników szkolnych. Za oceanem już 36 proc. wydatków przed rozpoczęciem roku ... liczbę zamówień. Niemal 40 proc. klientów odwiedziło strony za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Zadowolony z efektów Google postanowił w 2015 roku zorganizować GOSF w Singapurze. 3. Listopadowa magia ...
-
Omnichannel w e-commerce. Jak wygląda wielokanałowość po polsku?
... najpopularniejsza Ilość polskich konsumentów, którzy kupują w sklepach internetowych korzystając z urządzeń mobilnych, wciąż wzrasta. Według danych agencji We Are Social, na ... study przeprowadzonego przez Finnchat, 18% użytkowników korzystających z chatu finalizuje swój zakup, zaś klienci komunikujący się ze sprzedawcą w ten sposób, kupują w sklepie ...
-
Rekordowe Boże Narodzenie. E-commerce odcina kupony
... tego kanału sprzedaży pokazuje porównanie rynku polskiego z innymi europejskimi. Na przykład Niemcy robią już 43,1% zakupów świątecznych za pomocą urządzeń mobilnych, a Brytyjczycy 42,3%. „Klienci coraz częściej korzystają z zalet zakupów online – wygody, możliwości przeszukiwania rynku i korzystania z najlepszych ofert, w tym także sklepów ...
-
Marketing automation: dotrzymaj kroku kupującym
... być nowe spojrzenie na marketing automation. Z badań zrealizowanych przez firmę Gemius wynika, że połowa z 20 najbardziej popularnych w naszym kraju aplikacji mobilnych przeznaczonych jest do komunikacji. Nowe kanały przyczyniają się do zmiany zachowań konsumentów. Sprzedawcy muszą dołożyć starań, aby ich wiadomości nie ...
-
Nie pozwól, żeby cyberprzestępcy zniszczyli ci święta
... , żeby prezenty świąteczne kupować inaczej niż z poziomu laptopa, smartfona czy tabletu. Warto zdawać sobie sprawę, że nasze przywiązanie do urządzeń mobilnych szczególnie cieszy cybeprzestępców. Z tego też powodu przed świętami powinniśmy spodziewać się najgorszego - od żądających okupu ataków ransomware po próbujące wyłudzić ...
-
Już nie cena, ale wygoda. To się liczy w e-commerce
... produktowi i jego cenie, ale biorą pod uwagę czas, w którym przesyłka zostanie do nich dostarczona, wygodę procesu zakupowego, w szczególności na urządzeniach mobilnych i wreszcie - czy mogą zapłacić w taki sposób, jaki preferują. Obecnie niska cena to śmiesznie mało. Tylko kompleksowe zadbanie o wszystkie elementy procesu ...
-
Mobilne zakupy online ewoluują
... dla dzieci (17%), leki i suplementy (16%), gry (13%), meble (6%) i inne. - Zakupy i programy lojalnościowe przenoszą się już też do bankowych aplikacji mobilnych. Przewidujemy, że w najbliższych latach, oprócz nowych funkcjonalności, pojawią się w nich swego rodzaju „punkty handlowe” czy połączenia z platformami smartshoppingowymi typu goodie ...
-
Boże Narodzenie 2018 o 6 proc. droższe niż rok temu
... Deloitte. Prawie jedna trzecia Polaków zdecyduje się na zakup prezentów w sklepach internetowych, ale takich które mają również oddziały stacjonarne, a jedna czwarta w platformach e-commerce. Co ciekawe, aż 26,6 proc. kupi prezenty za pośrednictwem kanałów mobilnych, co pokazuje, jak dynamicznie rozwija się ten segment ...
-
Sezon na prezenty świąteczne już rusza
... 9 na 10 konsumentów wyszukuje okazji i przecen online w przerwach pomiędzy obowiązkami, zaś na sam zakup decydujemy się najczęściej w godzinach wieczornych między 18:00 a 20:00. „Powszechny dostęp do urządzeń mobilnych i internetu sprzyja inteligentnemu kupowaniu, ponieważ technologia ułatwia znalezienie najlepszych ofert. To pozytywne zjawisko ...
-
Black Friday i Cyber Monday - okazje, które czynią złodzieja
... . Korzystaj wyłącznie z prywatnej i zaufanej sieci. Zadbaj o bezpieczeństwo korzystania z płatności mobilnych. Zawsze korzystaj z dwuskładnikowego uwierzytelniania. Zadbaj o to, aby Twój kod z banku ... potrzebujesz kolejnego programu na swoim telefonie? Czy nie wystarczy zakup na stronie internetowej? Bądź szczególnie czujny, gdy aplikacja wymaga od ...
-
Ruszyły wyprzedaże. Czy Polacy oszaleją na punkcie promocji?
... najmłodszych respondentów widzimy też duże zainteresowanie polowaniem na przecenione produkty za pomocą aplikacji mobilnych. Po to narzędzie sięgnie ok. 30 proc. respondentów w wieku 18-29 lat, ... dla prawie 40 proc. Polaków decydującym czynnikiem, który wpłynie na finalny zakup, będzie marka. Ponad 35 proc. będzie kierować się ceną, zaś blisko 30 ...
-
Nowe technologie zmieniają zachowania konsumentów. 4 kluczowe trendy
... transakcji, korzysta z wielu kanałów interakcji ze sprzedawcą; klienci używają średnio 3 mobilnych aplikacji zakupowych, a 55% kupuje produkty bezpośrednio za pomocą aplikacji; ... . Klienci (i sprzedawcy) wykorzystują nowe metody zakupów Dziś niemal co dziesiąty zakup (9%) dokonywany jest poprzez nowe kanały, nienależące do sprzedawców i marek. Zakupy ...
-
Zakupy online: 3 nowe zachowania konsumenckie
... społecznościowych. Zakupy online to tylko jeden z aspektów internetowej aktywności dzisiejszych e-konsumentów — miłośników nowoczesnych technologii. Są oni użytkownikami urządzeń mobilnych i chętnie udzielają się w mediach społecznościowych. Odbiór w punkcie coraz częstszą metodą dostawy. Choć europejscy e-konsumenci wciąż najczęściej decydują się ...
-
4 porady jak skutecznie prowadzić sklep internetowy
... zasłonić cały ekran, a razem z nim twoją stronę lub jej ważne elementy. Staraj się unikać ich na stronach przeznaczonych dla urządzeń mobilnych. Spraw, by wypełnianie formularzy nie było koszmarem. Wypełnianie formularzy na małym ekranie może być sporym wyzwaniem, szczególnie gdy twój klient ...
-
E-commerce w 2021 roku: abonamenty, ekologia i nowe technologie
... nie byłby w stanie przetworzyć. W nadchodzących latach zestawianie informacji z aplikacji mobilnych, strony internetowej czy mediów społecznościowych przejmą więc algorytmy ... bardziej kluczowa będzie spersonalizowana obsługa. Wysłanie maila o treści „Dziękujemy za zakup” lub „Zapraszamy ponownie” nie wystarczy, aby klient poczuł się ważny. E-sklepy ...
-
Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce: voiceboty lepsze niż reklama?
... , faktycznie dociera do kasy, aby sfinalizować zakup w sieci. Dane te różnią się, w zależności m.in. od sprzętu, z którego korzystają klienci w trakcie realizacji zakupów. 73% klientów porzuca swoje koszyki na komputerach stacjonarnych, na tabletach 80,74%, a na urządzeniach mobilnych ten wskaźnik jest najwyższy i wynosi ...
-
Zakupy na Wielkanoc 2025. Jakie wydatki Polaków na żywność?
... stało się nawykiem – komentuje Marcin Lenkiewicz, jeden ze współautorów badania z Grupy BLIX. Dodatkowo autorzy badania podkreślają, że rozwój aplikacji i narzędzi mobilnych ułatwia porównywanie cen i śledzenie promocji. To wzmacnia trend ich poszukiwania. W efekcie, dla wielu osób kupowanie w promocjach to nie tylko konieczność ...
-
iTunes dla Motoroli
... powiązania dwóch nazw: Apple – marki kojarzącej się z łatwym sposobem legalnego zakupu muzyki w Internecie; oraz Motoroli – innowatora w dziedzinie technologii mobilnych". "Umożliwienie przesyłania plików z muzyką zakupionych w iTunes do telefonów Motoroli pozwoli powiększyć obydwu firmom rynek, a milionom użytkowników telefonii komórkowej zapewni ...
-
Plus Mailbox
... Internetu oraz możliwością synchronizacji na terminalach BlackBerry. Plus Mailbox ActiveSync – skrzynka dostępna na komputerze z podłączeniem do Internetu oraz na urządzeniach mobilnych obsługujących technologię ActiveSync. W usłudze pakiet transmisji danych iPlus 1GB.
-
Mobilny Internet coraz popularniejszy
... korzystają z wyszukiwarki internetowej, e-maila oraz sprawdzają różnego rodzaju wiadomości, np. sportowe. Liderem pod względem liczby smartfonów i częstotliwości korzystania z usług mobilnych jest Korea. Porównanie do niej, jak i do innych krajów europejskich wskazuje na istotny potencjał wykorzystania w naszym kraju telefonów do różnych ...
-
Polscy internauci a e-commerce 2011
... polscy internauci są coraz bardziej zaznajomieni z różnymi sposobami dokonywania zakupów online świadczy również coraz częstsze wykorzystywanie do tego celu urządzeń mobilnych. Odsetek osób, które dokonały zakupów korzystając z urządzenia mobilnego w stosunku do ubiegłego roku wzrósł o 6 punktów procentowych i wyniósł 16 proc. Trendy na ...
-
Świąteczne zakupy online górą
... przyciągają atrakcyjne dekoracje. Ale połączenie formy tradycyjnych zakupów z możliwością zakupów przez Internet, marketingiem na portalach społecznościowych oraz obecnością na platformach mobilnych, będzie oznaczać po prostu sukces.’
-
Polski e-commerce 2012
... produktów. Tak duże oszczędności możliwe są przy zakupie sprzętu RTV czy AGD. Co więcej, zakupom online sprzyja rosnąca popularność urządzeń mobilnych oraz szeroka oferta aplikacji ułatwiających szybkie porównanie cen. Teraz wystarczy mieć w dłoni smartfona i przy pomocy Nokaut Skanera znaleźć najtańszą ofertę ...
-
Długa droga przed m-commerce
... . Dr Jolanta Tkaczyk z Katedry Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego uważa, że dostęp do nowych technologii nie przesądza o tym, że posiadacz urządzeń mobilnych będzie je w pełni wykorzystywał. – Obserwując różne badania można zauważyć, iż wielu Polaków nie wie nawet, że ma smartfona. Dane Deloitte ...