-
Internetowe systemy płatności dostępne w Polsce
... portmonetki miałoby się odbywać w drodze przelewu z dowolnego banku (wyłącznie z jednego konta, określonego przy rejestracji). Po wejściu do sklepu internetowego i zdecydowaniu się na zakup danego towaru klient wybiera sposób płatności CitiConnect. Następnie nabywca przekierowywany jest na strony Citibanku/Banku Handlowego, na której podaje numer ...
-
Jak projektować sklep internetowy
... nabywcę do ostatecznej akcji, czyli zakupu. Utrudnia również właścicielom sklepu analizę zachowań użytkowników. Jeśli bowiem procedura jest ... sklepu internetowego, to zajęcie niełatwe. Widzimy jednak, że dzięki najnowszym technologiom możemy bardzo dokładnie analizować cały proces sprzedaży, od chwili zainteresowania produktem po jego zakup ...
-
W e-commerce ciągle króluje tradycyjny przelew
... z różnych ujęć, ale coraz częściej prezentowane na demonstracji wideo. Łatwiej jest więc podjąć racjonalną decyzję zakupową, niż przy tradycyjnej półce sklepu, gdzie działamy zdecydowanie bardziej impulsywnie, znajdując metkę z ceną i ewentualnie opłaconego promotora polecającego daną markę. Co kupujemy w e-sklepie? W sieci najczęściej kupujemy ...
-
Beacony - pionierska dziedzina Polaków
... – przy zakupie specjalne nadajniki mogą przekazywać klientom punkty za dokonany zakup, zaś zgromadzenie ich konkretnej ilości może być nagradzane upominkiem lub rabatem. ... w sieci butików Riccardo. Użytkownicy rozpoznawani są przez nich już po wejściu do sklepu, zaś gdy przechadzają się obok półek z produktami, otrzymują informacje na ich temat ...
-
Młodzi Polacy na zakupach. Jak i gdzie kupują?
... i brak konieczności oczekiwania na przesyłkę (niemal 44%). O wyborze przez nich sklepu internetowego decydują zwykle natomiast atrakcyjne ceny (63%), promocje (50%) oraz opinie ... grupę konsumentów. Jest to też grupa, która najczęściej decyduje się na zakup impulsywny, w porównaniu z innymi grupami wiekowymi nabywców. Młodzi konsumenci czasem lub ...
-
Zakupy online coraz bardziej mobilne. Szczególnie odzieżowe
... użytkowników przesuwała się w stronę komputera - 71 proc. stwierdziło, że woli sfinalizować zakup na komputerze. - Jeszcze kilka lat temu usługi internetowe projektowano przede ... wiedzą, że w ten sposób przejdą od razu do responsywnej strony sklepu - mówi Andrzej Ogonowski z SMSAPI. Dlaczego ubrania kupujemy mobilnie? Branżą, gdzie urządzenia mobilne ...
-
5 porad, jak inwestować w e-commerce
... produkty dotarły do klienta szybko i bezpiecznie. 5. Analityka Niezbędnym elementem rozwoju e-sklepu jest analityka internetowa. Najważniejszymi aspektami, na które każdy właściciel sklepu musi zwrócić uwagę, są: źródła sprzedaży, ruch w sklepie oraz wyszukiwane w witrynie hasła. Dzięki znajomości tych wskaźników w prosty sposób można udoskonalić ...
-
E-commerce: jest sposób na nieaktywnych klientów?
... możliwym krokiem sprzedawcy w takim momencie jest rezygnacja z dalszych starań o takiego klienta. Aby zaktywizowany konsument zamienił się w lojalnego i chętnie powracającego do sklepu internetowego klienta, należy stale o niego zabiegać, aby uniknąć ponownej utraty zaangażowania z jego strony. W tym celu eksperci z Sociomantic Labs polecają m.in ...
-
E-sklep czy platforma marketplace?
... sklepu jest wręcz obowiązkowe. Aukcje na platformach nie wzbudzają u tej grupy klientów tak dużego zaufania jak bezpośredni zakup przez sklep i możliwość rozmowy ze sprzedawcą. Tożsamość marki Posiadanie własnego sklepu ... polityka Posiadanie własnego sklepu oznacza również większą swobodę i możliwość wypracowania własnej polityki sklepu. Platformy ...
-
Jak pozyskać i zatrzymać klienta w Internecie?
... od tradycyjnego kupowania na rzecz sklepów internetowych. Darmowy towar za pierwszy zakup, zniżki, bogata i niepowtarzalna oferta, szybka i często darmowa dostawa, a także podarunki i kupony rabatowe - te argumenty niewątpliwie zwabią klientów do sklepu internetowego, ale jak ich zatrzymać? Utrzymanie klienta w świecie Internetu jest trudniejsze ...
-
Jak bezpiecznie kupować online?
... z zakupem, którego chcesz dokonać. W przypadku otrzymania maila z prośbą o ponowne podanie swoich danych w żadnym przypadku tego nie rób. Możesz zadzwonić do sklepu internetowego i poinformować o takim wydarzeniu. Żaden dbający o bezpieczeństwo sklep nie będzie wymagał podawania danych osobowych w e-mailu. Tego typu działania powinno się ...
-
Zakupy świąteczne: jak nie dać się zaczarować?
... specjalne wystawy/witryny, których zadaniem jest przyciągnięcie wzroku klienta i skłonienie go do odwiedzenia sklepu – mówi dr Jolanta Tkaczyk. Gdy już to się uda i klient wejdzie ... kredytu, to tylko do takiej wysokości, żebyśmy mogli ją spłacić. Odwlekajmy w czasie zakup drogich rzeczy. Po przemyśleniu sprawy może się okazać, że w ogóle jej nie ...
-
Sklep internetowy musi być przyjazny mobilnym
... uniemożliwia klientom niezobowiązujące windows-shopping i szukanie inspiracji, które przecież zawsze poprzedzają zakup. O wpływie na pozycję w Google już nawet nie wspomnę - ... obecność czy też nieobecność danej marki w mediach, jakość komunikacji w kanałach społecznościowych sklepu czy wreszcie właśnie dopracowanie jego wersji mobilnej. To właśnie ...
-
Sklep internetowy: dobra strona www to podstawa
... - W e-commerce liczy się głównie cena Żeby cieszyć się dobrą sprzedażą ważne jest też odpowiednie polecanie produktów kupującym. Rekomendacje przedstawiane użytkownikom sklepu pomagają w decyzji o zakupie, mogą pokazać konsumentowi produkty komplementarne z tym co zamierza albo już kupił. Z polecania należy jednak korzystać rozsądnie. Nie ...
-
W e-commerce rządzi cena
... z tegorocznej edycji badania Blue Media. - Tradycyjny przelew ma mocną pozycję w polskim e-commerce, ponieważ z punktu widzenia kosztów zewnętrznych jest najtańszy dla sklepu. Część sklepów – zwłaszcza tych o niskomarżowej sprzedaży – koszty obsługi płatności przerzuca na klienta. Jeśli kupujący decyduje się samodzielnie wykonać przelew, oszczędza ...
-
Black Friday i Cyber Monday, czyli chroń się, kto może
... informacji o klientach. Odpowiednio przeprowadzony atak DDoS może mieć druzgocący wpływ na działanie usług i dostępność do zasobów sklepu. Ma to bezpośredni związek z utratą produktywności sklepu internetowego, ogromnymi stratami finansowymi i nadszarpniętą opinią. Jak zmniejszyć ryzyko cyberataku w e-commerce? Przede wszystkim należy zadbać ...
-
4 zagrożenia specjalnie na Black Friday
... . Infekowanie strony – to subtelniejszy rodzaj ataku, w którym celem mogą być klienci sklepu, a nie sam sklep. Poprzez złośliwe oprogramowanie zainstalowane na stronie możliwe ... logowania oraz numerów kart kredytowych użytkowników. Fakt, że strona internetowa sklepu została wykorzystana do takich celów, może mieć poważne i długofalowe konsekwencje dla ...
-
Jak kupujemy RTV/AGD?
... . z nas wybiera znaną z czasów sprzed internetu drogę zakupową, czyli wycieczkę do sklepu stacjonarnego i podjęcie decyzji na miejscu. 36 proc. polskich kupujących nie wystarczą opinie internautów – po zapoznaniu się z nimi swoje kroki kierują do sklepu, gdzie oglądają i kupują produkty RTV/AGD. 13 proc. korzysta wyłącznie ze sklepów ...
-
Nowe technologie zmieniają zachowania konsumentów. 4 kluczowe trendy
... Klienci (i sprzedawcy) wykorzystują nowe metody zakupów Dziś niemal co dziesiąty zakup (9%) dokonywany jest poprzez nowe kanały, nienależące do sprzedawców i marek. Zakupy ... z cyfrowym, wykorzystując geolokalizację np. do wysłania kupującemu wychodzącemu ze sklepu kuponu – są o krok przed konkurencją. Centrum doświadczeń – sklep tradycyjny może ...
-
Bezpieczne zakupy w Black Friday i Cyber Monday. Na co uważać?
... . W sezonie okazyjnych zakupów klienci muszą zwrócić szczególną uwagę na detale. Adres mailowy nadawcy, ewentualne błędy ortograficzne, różnice w logotypie sklepu i adresie sklepu, jak i komunikaty nakłaniające do podjęcia natychmiastowych działań powinny wzbudzić naszą czujność, zanim postanowimy pobrać załącznik, kliknąć w link lub zeskanować ...
-
Zakupy online: tak, ale nie za wszelką cenę
... nich formy płatności. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Co decyduje o wyborze sklepu internetowego? W jaki sposób Polki i Polacy płacą za zakupy w internecie? ... drugim miejscu. W tegorocznym badaniu Autopay potwierdził się trend dotyczący znaczenia wiarygodności sklepu. W tym wypadku odsetek wskazań zwiększył się w ostatnich dwóch latach o rekordowe ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe IV-X 2011
... największych polskich e-sklepów. Drugą istotną zmianą w rankingu jest awans do I Ligi sklepu OleOle.pl. Podsumowując kategorię „Mega-sklepy”, nie można pominąć faktu, że ... liderem i wzorem do naśladowania wciąż pozostaje ELECTRO.pl. Opinie klientów tego sklepu w najlepszy sposób pokazują, kto króluje w polskim e-handlu. Sklepy średniej wielkości Do ...
-
Optymistyczna branża e-commerce
... Ankietowani zostali także zapytani o to, co ich zdaniem przyciąga klienta do odwiedzenia danego sklepu. Istotnym jest fakt, że coraz więcej sklepów dostrzega korzyści płynące ... marka przyciąga klientów do sklepu. Według respondentów czynnikami najsilniej oddziałującymi na klientów jest atrakcyjna cena (57%) i bogata oferta sklepu (52%). W zeszłym roku ...
-
Najlepsze centra handlowe
... ,5%. Najsłabiej ocenione lokale zdobyły tylko 40,9%. Jakość obsługi w delikatesach i supermarketach Średni ogólny wynik osiągnięty przez delikatesy/supermarkety to 79,4%. Czystość i wygląd sklepu zdobyły wysoką notę - 92,9%, słabiej jednak wypadły - obsługa przy kasie (79,3%) i na sali sprzedaży (71,1%). Największym problemem okazała się trudność ...
-
Jakie kolory wybierają sklepy internetowe?
... surowe dla oka jak czerń, lecz wciąż nadają stronie internetowej sklepu wystarczająco wyraźną strukturę, by systematycznie oprowadzać użytkownika przez cały swój content”, ... się nie dostaje. Także w handlu stacjonarnym w pierwszej kolejności przekracza się próg sklepu, który już swoim wyglądem zaprasza potencjalnego klienta do środka. Informacje o ...
-
Jak pozycjonować sklep internetowy?
... Frazy kluczowe. To swoiste tropy, które zaprowadzą internautów właśnie do Twojego sklepu. Dobieranie odpowiednich fraz jest więc dość złożonym procesem, którego ... obniżyć swoje pozycje w wyszukiwarce. Kiedy zacząć pozycjonowanie? Podsumowując, pozycjonowanie sklepu internetowego jest obowiązkowe, jeśli liczysz na sukces sprzedażowy. Pamiętaj jednak, ...
-
Skuteczna strategia w handlu bazuje na CX
... klient nastawia się na odkrywanie i poznawanie nowości. Budowanie doświadczeń klienta w przestrzeni fizycznej sklepu wspiera także technologia. - Duże znaczenie dla budowania i wzmacniania CX ... sobie obecnie pytanie, w co zainwestować, jakie technologie wykorzystać i wprowadzić do sklepu. To kwestia indywidualna dla każdej marki, nie ma jednego, ...
-
Po artykuły szkolne idziemy z przyjemnością
... w domach przed każdym rokiem szkolnym. Wiele tu zależy od miejsca zamieszkania - zakup laptopa lub komputera planuje obecnie 27 proc. mieszkańców największych miast i ... proc. respondentów najpierw sprawdzi ofertę internetową, a później uda się do sklepu stacjonarnego, co pokazuje, jak bardzo przenikają się oba światy. – Coraz istotniejszą rolę ...
-
Zachowania konsumentów w pandemii: zdrowie i bezpieczeństwo na 1. miejscu
... konsumentów. Duża część konsumentów kładzie większy nacisk na „bezpieczeństwo”i bliskość sklepu bardziej niż na ceny, co wspierać będzie wzrost popularności mniejszych ... . Wiele do zrobienia w online Globalnie jedynie 14 proc. konsumentów deklaruje zakup żywności drogą online. Przekonanie do tej formy zakupów spożywczych spada wraz z wiekiem. Podczas ...
-
Dlaczego konsumenci porzucają zakupy w internecie?
... sprawdzają stan konta, poszukują dodatkowych informacji i opinii na temat produktów, konsultują potencjalny zakup, ale też szukają możliwości rabatowych, a 14% wręcz takich ... jest to takie oczywiste, ponieważ 20% e-klientów deklaruje, że po powrocie na stronę sklepu zastali pusty koszyk i byli zmuszeni zapełniać go od nowa. Ponad 60% ...
-
Jakość obsługi klienta u jubilera
... wyglądu. Najpierw klienci skupili swoją uwagę na porządku na zewnątrz sklepu – aż 96,9 proc. pozytywnie oceniło czystość powierzchni szklanych – witryn i drzwi. Tylko ... też jakąkolwiek inną formą pozostawiania w rękach klienta danych wybranego produktu i sklepu (tylko 12,5 proc. z nich je wręczyło) oraz katalogami produktów (zostały zaoferowane ...
-
Najlepsze sklepy z bielizną w Europie
... materiału i sposobu prania. Przy kasie klienci oceniali przebieg rozmowy, sprawdzali, czy zakup został zapakowany i czy pracownik pożegnał klienta na zakończenie. Jakość ... podobało i pozostawiło niemiłe wrażenie po wizycie – powiedziała klientka polskiego sklepu. W tej kategorii najlepszy wynik osiągnęły Czechy – 92,5% punktów, drugie miejsce zajęły ...
-
Zakupy online: liczy się bezpieczeństwo
... uwagę, że w zestawieniu kryteriów znaczną rolę w Polsce odgrywają oceny wystawiane przez klientów sklepu. Dla polskich kupujących mają one o 15% większe znaczenie niż wynosi ... zakupów oraz przestrzeganie przez sklep praw konsumentów. Odwiedzając stronę internetową sklepu, na której widnieje znak, konsument jest w stanie już na pierwszy rzut oka ...
-
Odbiór osobisty czy paczkomaty? Co lepsze?
... paczkomatów lub punktów odbioru bądź umożliwia osobiste odebranie w stacjonarnej siedzibie sklepu. Dostawę towarów do punktów odbioru lub przekazywanie zamówień w sklepie oferuje ... . Zaraz za paczkomatami znajduje się odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym, magazynie sklepu lub specjalnym punkcie odbioru – możliwość taką oferuje 61% sprzedawców. ...
-
Inwestycje w e-commerce to konieczność. Co warto zrobić?
... płyną do sektora e-commerce? 1. Poprawienie UX serwisów Według analiz BigCommerce dla właścicieli sklepów korzystających z platformy poprawa doświadczenia użytkownika na stronie sklepu będzie najważniejszym obszarem inwestycji - wskazuje na nią aż 2/3 sprzedawców. Wielu z nich to początkujący twórcy e-biznesów, którzy zaczęli od prostego ...