-
Internet to nie miejsce na zakup RTV i AGD
... cenę – to najważniejsze kryterium wyboru sklepu. Ważnym czynnikiem jest też dostępność poszukiwanego produktu. O ile jednak w przypadku sklepu stacjonarnego istotna jest bliskość położenia, o tyle w przypadku sklepu stacjonarnego – niezwykle istotne jest zaufanie do sklepu. „Klienci, którzy decydują się na zakup sprzętu RTV/AGD w Internecie robią ...
-
Promocja sklepu internetowego: najczęstsze błędy
... wykorzystywać informacje zgromadzone w bazach danych sklepu. Można to osiągnąć poprzez ... sklepu, np. te pochodzące z CRM. Na tej podstawie tworzą spersonalizowane reklamy. Dzięki technologii RTB możliwy jest też zakup powierzchni display na aukcjach. Wszystko odbywa się oczywiście w czasie rzeczywistym i na poziomie użytkownika, co gwarantuje zakup ...
-
5 kroków do zwiększenia widoczności sklepu w Google
... zaufanie i pozycję w Google Kupujący rzadko ufają samej ofercie – zanim zdecydują się na zakup, sprawdzają opinie innych klientów. Jeśli Twój sklep nie ... ” lub „Zadzwoń”, aby maksymalnie ułatwić kontakt. Podsumowanie Zwiększenie widoczności Twojego sklepu w Google nie wymaga skomplikowanych strategii ani ogromnego budżetu – wystarczy świadome ...
-
Po piwo idziemy do małego sklepu
Polak, który w słoneczny dzień marzy o schłodzonym piwie, uda się po nie najprawdopodobniej do pobliskiego, niewielkiego sklepu. Słuszności tego założenia dowodzi najnowsze badanie firmy Nielsen, z którego wynika, że aż 63% detalicznych zakupów piwa dokonywane jest w placówkach małoformatowych, ...
-
Polacy a bezpieczne zakupy w Internecie
... 2011 roku, 66% badanych (próba 1080 dorosłych mieszkańców Polski) skorzystało z usług sklepu internetowego. Natomiast z badania Ceneo.pl – przeprowadzonego na próbie 1023 Internautów wynika, ... . Kolejnym ważnym czynnikiem decydującym o lojalności jest zaufanie do sklepu. Raz przekonany do sklepu klient często powraca – na to wskazują odpowiedzi 57 ...
-
Najlepsze sklepy internetowe 2012
... . Na tej podstawie stworzono ranking najbezpieczniejszych i najlepiej ocenianych sklepów internetowych, o którym piszemy w dalszej części. Zaufanie do sklepu wskazano też jako drugi najważniejszy czynnik wpływający na wybór sklepu przez kupujących. Najważniejsza według samych sklepów jest wciąż cena (60% odpowiedzi). Na zaufanie wskazało 17 ...
-
Prostota ułatwia sukces w e-commerce. Klienci chcą przejrzystości
... zakup finalizuje zaledwie 3 proc. gości. Aby poprawić te wskaźniki należy m.in. zadbać by nasza strona była przejrzysta i funkcjonalna, a proces zakupu intuicyjny. Oto kilka prostych rad, dzięki którym można to zrobić, jednocześnie zwiększając konwersję. Intuicyjny proces zakupu Najważniejszym procesem na stronie każdego sklepu ... aplikacji sklepu ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2009/2010
... większość sklepów dostarcza opony gdyż właśnie one stanowią główny zakup polskich e-kierowców. Kierowcy to ludzie dobrze zorientowani, przywiązani do ... sklepu. Oczywistym jest, że poziom zachowania kuriera znacznie wpływa na ocenę samego sklepu. Umowa z odpowiednią firmą kurierską w znaczny sposób może poprawić lub zaszkodzić wizerunkowi sklepu ...
-
Jak założyć własny sklep internetowy?
... zakup domeny oraz serwera, na którym można składować pliki składające się na sklep. Domena – czyli przyszły adres Twojego sklepu - powinna być łatwa do zapamiętania i niezbyt długa. Warto, aby kojarzyła się z Twoją branżą. Niezbędnym elementem posiadania sklepu ...
-
Świąteczne e-zakupy bez pułapek
... wszystkie komentarze na jego temat. Opinie na temat sklepu to bogate źródło informacji na temat rzetelności sklepu. Warto również zwrócić uwagę, czy sklep podaje ... szczególną czujność. Przeczytaj regulamin sklepu internetowego, z którego usług chcesz skorzystać. Dokładnie zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego. Uważnie przeczytaj opis produktu, ...
-
Bezpieczne zakupy online w 10 krokach
... dodatkowych, występujących najczęściej w postaci prowizji doliczanej do transakcji. Wiarygodność sklepu wzbudza również możliwość zamawiania towaru na rachunek, co ... zainwestowanie kilku złotych więcej u poważnego sprzedawcy niż skorzystanie z pozornie wspaniałej okazji i zakup taniego produktu, który tak naprawdę nigdy nie trafi do klienta. Tak ...
-
E-commerce: dlaczego klienci porzucają koszyk?
... nieporozumień. Wielu z nich widząc zawartość koszyka lub podsumowanie zamówienia wychodzi z założenia, że ich zakup jest na tym etapie pomyślnie zakończony. Jednocześnie warto wyeliminować ze strony internetowej sklepu także przeszkody, które mogłyby zniechęcić klientów do kontynuowania zamówienia. Nadmiar pól obowiązkowych, konieczność zakładania ...
-
Platformy e-commerce. Wybrać licencję czy SaaS?
... , niezbędne do założenia i prowadzenia sklepu internetowego, są udostępniane klientom na podstawie zakupionej licencji lub w modelu usługowym. Czym charakteryzują się dostępne rozwiązania oraz na jakie lepiej się zdecydować? Stając przed koniecznością wyboru platformy e-commerce, mamy do wyboru zakup licencji lub też skorzystanie z modelu ...
-
W e-commerce liczy się głównie cena
... Cena produktu okazuje się kluczowa na ponad 2/3 badanych, na wiarygodność sklepu stawia natomiast 56 proc. Dla co trzeciego respondenta istotna jest możliwość ... niskomarżowej sprzedaży, gdzie każdy 1% prowizji ma olbrzymie znaczenie. Klasycznym przykładem jest zakup laptopa. Ten sam laptop przy płatności przelewem sklep sprzedaje za 3000 ...
-
Świąteczne zakupy przez Internet: Polacy na czele stawki
... klientów. Gdy na stronie sklepu nie znajdują produktu, którego szukają, czterech na dziesięciu klientów internetowych korzysta z witryny innego sklepu, a 35 proc. szuka tego ... szuka towaru na stronie internetowej danej sieci, a co piąty idzie do innego sklepu. Ankietowani, którzy wzięli udział w badaniu, zadeklarowali, że w ubiegłym roku 96 proc. ...
-
Tajemniczy klient: sklepy online
... zakup produktu w wybranym punkcie rokuje na zakończenie transakcji bezpiecznie i satysfakcjonująco. Sklepy powinny poświecić baczniejszą uwagę temu jaką wiedzę o produktach, prawach konsumenta posiadają ich pracownicy i czy potrafią ją przekazać. W ten sposób mogą przyczynić się do wzrostu zaufania klientów do swojego sklepu ... ocenie sklepu ...
-
Świąteczne zakupy internetowe: jak ustrzec się przed oszustwem?
... biznesu. Innymi słowy – wybieranie płatności za pobraniem nie spowoduje, że zakup będzie bezpieczniejszy! To błędne myślenie, którym do dzisiaj kieruje się ... zwrot wpłaconych środków. Czy dane kontaktowe / dane sklepu są dostępne? Zanim złożymy zamówienie, sprawdźmy dane adresowe sklepu. Jeżeli właściciel serwisu publikuje jedynie formularz kontaktowy ...
-
Masz sklep online? Oto 3 kroki, które dzielą cię od zaufania klientów
... przejrzysta strona Budowanie wiarygodności e-sklepu to również tworzenie wizerunku marki. Wygląd strony sklepu internetowego jest jego wizytówką. Nawet najlepsze ceny i profesjonalna obsługa ... Według danych PWC dla 45 proc. użytkowników social media na zakup towaru online najbardziej wpływają recenzje, komentarze i dyskusje dotyczące danego towaru ...
-
Omnichannel w e-commerce. Jak wygląda wielokanałowość po polsku?
... mobilna i desktop) jednej strony internetowej sklepu. 13% polskich sklepów internetowych ... sklepu lub zewnętrznego (jak na przykład Skype lub Gadu-Gadu) komunikatora jest przy tym formą oczekiwaną przez konsumentów podczas zakupów w sieci. Według case study przeprowadzonego przez Finnchat, 18% użytkowników korzystających z chatu finalizuje swój zakup ...
-
Zakupy spożywcze w sieci, czyli o wyzwaniach ostatniej mili
... nie weszły jeszcze w pełni w handel internetowy. Należy też zaoferować klientom skoncentrowany na ich potrzebach sposób realizacji zamówień - zachęcić do odwiedzania sklepu w celu uzyskania zwrotu z inwestycji, dostosować wartości marki do oczekiwań konsumentów oraz inwestować w inicjatywy zorientowane na klienta. Na świecie rozwijane są ...
-
4 porady jak skutecznie prowadzić sklep internetowy
... strona była jasna i przejrzysta, a droga do płatności – klarowna By klient nie wyszedł z twojego sklepu internetowego równie szybko jak wszedł, trzeba zwrócić uwagę na kilka ... przechowują, przetwarzają, bądź transmitują dane posiadaczy kart Visa. A więc także twojego sklepu. Wydawcy kart i agenci rozliczeniowi mają obowiązek zapewnienia, że wszyscy ...
-
Ile traci e-commerce na niedostosowaniu witryn do smartfonów?
... Experience przeprowadzono analizę dwóch typowych scenariuszy użycia sklepu internetowego. Pierwszy scenariusz obejmował odszukanie produktu w wyszukiwarce Google, przejście na stronę produktu, dodanie go do koszyka i zakup. W drugim scenariuszu audytor zaczynał wizytę na stronie głównej sklepu, wyszukiwał oraz filtrował produkty, a następnie je ...
-
Światowy Dzień Zwierząt: czy w czasach inflacji oszczędzamy na pupilach?
... Wśród innych elementów, które decydują o naszym wyborze, jest szeroki asortyment sklepu, co wskazało 28% respondentów, a także specjalistyczne produkty, których ... szósty można wesprzeć psy ratownicze Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego poprzez zakup specjalnych zawieszek. Dochód z ich sprzedaży przekażemy Fundacji GOPR. Zachęcamy wszystkich ...
-
Ekrany cyfrowe zmieniają zachowania konsumentów
... klientów i określić strategie potrzebne do: wydłużenia czasu przebywania klientów w sklepie, zwiększenia szansy dokonania zakupu, upewnienia się, że klient wróci do sklepu. Wyniki badania Charting Instore Trends z 2022 roku podkreśliły, że klienci chętniej wybierają sklepy stawiające na odpowiednią atmosferę i obecność elementów zrównoważonego ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2010
... większość sklepów dostarcza opony gdyż właśnie one stanowią główny zakup polskich e-kierowców. Kierowcy to ludzie dobrze zorientowani, przywiązani do ... sklepu. Oczywistym jest, że poziom zachowania kuriera znacznie wpływa na ocenę samego sklepu. Umowa z odpowiednią firmą kurierską w znaczny sposób może poprawić lub zaszkodzić wizerunkowi sklepu ...
-
Tajemniczy klient: sklepy odzieżowe
... sklepy każdej marki). Każdy z nich został zbadany według tych samych kryteriów, a uwagę brano m.in. kompetencje sprzedawców i jakość obsługi, a także prezentację sklepu oraz znajdującego się w nim asortymentu. Z racji tematyki badania, kobiety stanowiły 72,2% osób zaangażowanych w projekt, panowie – 27,8%. W zdecydowanej większości były to ...
-
E-commerce: jak e-sklepy pozyskują zaufanie klientów?
... pierwszym krokiem dla nowych klientów, którzy chcieliby sprawdzić wiarygodność danego sklepu. Taką formę budowania zaufania do konsumentów najbardziej zdają się doceniać sprzedawcy ... niż bezpieczeństwa. Francuzi stawiają na ochronę danych Decydując się na zakup w sklepie internetowym konsumenci muszą liczyć się z przekazywaniem swoich poufnych danych ...
-
Sklep internetowy Ikea na razie w planach, ale strona WWW bardzo popularna
... sklepu online – na stronie WWW internauci mogą zapoznać się z ofertą sklepu, jednak po zakup ...
-
Zakupy online coraz częstsze
... produktu przed zakupem (np. zakup nowego samochodu), impulsowy charakter decyzji zakupowej, czy w końcu sama przyjemność dokonywania zakupów (np. luksusowe ubrania)” – powiedział Łukasz Wiewiórowski, Konsultant Działu Handlu i Dóbr Konsumpcyjnych, Roland Berger Strategy Consultants. Dla 76% ankietowanych wybór sklepu podyktowany jest ceną produktu ...
-
Zachowania konsumenckie
... wyszukaniu alternatywy zadowalającej spośród wymagań uznawanych za ważne. Przykładem jest tutaj zakup produktu ze względu na to, że akurat jest on objęty ... miejscu. Innym sposobem na zatrzymanie klienta jest też specjalne planowanie wnętrza sklepu tak, aby produkty pierwszej potrzeby i najpopularniejsze znajdowały się jak najdalej w głębi i ...
-
Czy promocje i wyprzedaże faktycznie działają?
... . Skala zjawiska jest duża, bo co czwarty zakup z kategorii odzieży był zwracany do sklepu. Na rozwój takiego trendu wpłynęły korzystne warunki handlowe ... tym celu także do internetu, zapoznając się z opinią użytkowników na stronie internetowej sklepu (14%) czy poszukując informacji o produktach w mediach społecznościowych (13,9%). Obserwujemy, że ...
-
Zakupy online zupełnie spowszednieją?
... i wzrost o 4 proc. względem poprzedniego roku. Na przestrzeni tych lat widoczne są również zmiany w postawach, które reprezentują e-konsumenci. - Najważniejszym kryterium wyboru sklepu internetowego pozostają ceny oferowanych w nim produktów. Jednak coraz większą rolę odgrywa wygoda realizacji zakupu (wzrost z 48 na 55 proc.), wiarygodność ...
-
Zakładasz sklep internetowy? O te podstawy musisz zadbać!
... e-commerce. Jego wdrożenie pomaga w zdobyciu widoczności i pozyskaniu ruchu organicznego. 3. Wybór platformy Kolejnym krokiem jest wybór silnika sklepu. Tutaj kluczowe będą trzy kwestie. Koszty utrzymania platformy. Wielkość sklepu. Twój poziom zaawansowania, jeśli chodzi o poruszanie się w internecie i obsługę różnych aplikacji. Na rynku obecne są ...
-
6 sposobów na Customer Experience w sklepie internetowym
... dla wszystkich. Podstawowym zasobem wiedzy dla modułów personalizujących wygląd sklepu internetowego są pliki cookies z informacjami o przeglądanych wcześniej produktach. Na ... kolej na nowe dresy). Klient powraca do tego sklepu internetowego, w którym poprzedni zakup przebiegł bezproblemowo. Nie można jednak zapominać o dodatkowej zachęcie, np ...
-
Aplikacje zakupowe z Chin zorganizują nam prezenty świąteczne?
... 40% kupuje mniej w porównaniu do ubiegłego roku. Kiedy już decydują się na zakup, dokonują mniejszych transakcji – kupują przecenione towary i szukają marek własnych w sieciach ... woli robić zakupy online, podczas gdy tylko 31% woli udać się do sklepu w Czarny Piątek. Dlaczego? Wygoda, bezpłatna dostawa i możliwość wyszukiwania najlepszych cen ...